نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


حتما اسم ایسوس را شنیده اید. برند معروفی به نام Asustek که بسیاری از مردم دنیا به آن Asus می گویند; این شرکت که در سال 1990 تأسیس شد، توسط مهندسانی که خارج از ردیف تکنسین‌های برند ایسر نیستند، تأسیس شد که از ابتدای تأسیس آن، اعضای کلیدی این برند نوپا بوده‌اند.

با ایجاد ایسوس و اتخاذ استراتژی های مناسب و کاربردی برای طراحی، ساخت و توزیع محصولاتش، دیری نپایید که این نام تجاری جدید در کنار برندهای قدیمی و جا افتاده صنعت الکترونیک جهانی مطرح شد. محصولات ایسوس در حال حاضر در سه دسته ابتدایی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تولید می شوند.

محصولات این شرکت در ایران بسیار زیاد است. از لپ تاپ و تلفن همراه گرفته تا قاب های سفارشی، مانیتور و ساعت های هوشمند. کیفیت این برند مانیتور ارزان ایسوس مورد تایید بسیاری از کاربران قرار گرفته و از درصد رضایت بالایی برخوردار است.

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان است و به عنوان شناخته شده ترین و محبوب ترین شرکت در زمینه طراحی و ساخت سایر سخت افزارهای کامپیوتری شناخته می شود. این شرکت در ایران شهرت خوبی دارد و طرفداران زیادی دارد. موفق ترین سازنده کامپیوتر تایوان مستقر در پایتخت. این بدان معناست که امروزه تایپه واقع شده است و انواع سلول های هوشمند، سیستم های ارتباطی و لوازم جانبی دیجیتال را طراحی و تولید می کند که می توانید آنها را با بهترین کیفیت پیدا کنید.

محصولات محبوب این برند معروف آسیایی عبارتند از: لپ تاپ، تبلت، کیبورد، کارت گرافیک، مانیتور، تلفن همراه، کیبورد، ماوس، درایو نوری، کارت حافظه، تجهیزات شبکه، ویدئو پروژکتور و ... از لپ تاپ های ایسوس در ... بازار

لپ تاپ میان رده

این مدل یکی از رایج ترین مدل های موجود در بازار است. این لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری متفاوت هستند. صفحه نمایش آنها معمولا بین 11 تا 17 اینچ و وزن آنها بین 1.9 تا 3.5 کیلوگرم است. لپ تاپ های میان رده نمایندگی رسمی ایسوس برای کارهای حرفه ای و سنگین نیز قابل استفاده هستند.

سری نوت بوک

لپ تاپ ها در واقع کوچکتر از لپ تاپ هایی هستند که قدرت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار کمتری دارند. این مدل از دستگاه های دیجیتال بیشتر مناسب کسانی است که قصد استفاده حرفه ای از آن را ندارند و به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند با خود حمل کنند.

اکثر لپ تاپ های دنیا معمولاً درایو DVD ندارند و اگر این ویژگی را می خواهید باید یک درایو نوری جداگانه برای آن تهیه کنید. صفحه نمایش لپ تاپ ها معمولا بین 7 تا 11 اینچ و وزن آنها بین 1 تا 1.5 کیلوگرم است.

سری اولترابوک

اولترابوک ها دستگاه هایی هستند که مانند لپ تاپ ها سبک و جمع و جور هستند و قابلیت های سیستمی مشابه لپ تاپ های میان رده دارند. با اینکه اولترابوک های ایسوس هیچ گاه به اندازه سایر دستگاه های الکترونیکی این برند در کشورمان موفق نبوده اند، اما جزو بهترین های دنیا محسوب می شوند.

پردازنده ای که برای ساخت اولترابوک استفاده می شود انرژی کمتری مصرف می کند که باعث افزایش عمر باتری دستگاه می شود. اندازه صفحه نمایش اولترابوک بین 12 تا 14 اینچ و وزن آن از 1 تا 2 کیلوگرم است.

لپ تاپ های سری 2 در 1

لپ تاپ 2 در 1 در واقع این قابلیت را دارد که کیبورد را از صفحه نمایش محصول جدا کند. چرخش صفحه نمایش با لولاهایی که می توانند 360 درجه بچرخند امکان پذیر است.

اگر از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و شما هاست ویندوز دارید، این مدل محصول به عنوان لپ تاپ اندروید برای شما استفاده می شود. صفحه نمایش لمسی و قابلیت حمل آسان هر دو از نکات اصلی لپ تاپ ها هستند.





:: بازدید از این مطلب : 16685
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: