نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

اسکرابهای پوستی دستگاههای الکترونیکی هستند که برای پاک کردن آلودگیهایی که پوست به طور متداول در معرض آنها قرار دارد، چربی اضافه و سلول های مرده پوست، مورد استفاده قرار میگیرند. این تکنیک توسط فاطمه حبشی و در وب سایت fatemehhabashi.com آموزش داده می شود. این خمیر را روی لب های خود قرار دهید و پس از 10 دقیقه با آب ولرم آنها را شستشو دهید. برای این کار حدود ۱ قاشق غذاخوری گل رخت شویی را به همراه آب و بلغور جودوسر مخلوط نمایید. ۹- روزانه یک قاشق غذاخوری روغن تخم کتان بخورید. هنگام پخت غذاها از روغن خیلی کمی استفاده کنید. سر خود را مدت ۱۰ دقیقه، روی ظرف بگیرید، فقط مواظب باشید نسوزید و صورتتان خیلی نزدیک ظرف نباشد. پوست خود را تمیز نگه دارید، ولی خیلی آن را نسابید. یکی از راهکارهای مطمئن برای کنترل چربی پوست، شستوشو و تمیز نگه داشتن آن است. ۱۲- یکی از درمانهای خانگی برای کنترل پوست چرب، شیر است. همانطور که قبلاً گفتیم، سبک زندگی تأثیر زیادی در سلامتی و شادابی پوست صورت دارد. از AHAs میتوانید برای کوچک کردن منافذ پوست یا کاهش خطوط ریز چروک صورت استفاده کنید. ۲۰- ماساژ مرتب پوست، جریان خون را بهبود میبخشد و پوست را جوان میکند.

آموزش فیشیال پوست به صورت حرفه ای

ورزش کردن برای حفظ سلامت پوست مفید است، زیرا جریان خون را در پوست افزایش میدهد ورزش منظم باعث تغذیه پوست و پاکسازی آن از مواد زائد و مضر میشود. یک لیمو را با دوبرابر آن آب سرد مخلوط کنید سپس با کمک پنبه روی پوست خود بزنید و اجازه بدهید که پوستتان بهصورت طبیعی خشک شود سپس پوست را با آب بشویید. همچنین میتوانید به جای لیمو از پرتقال استفاده کنید. منظور از این آزمایش، یافتن زمان دقیق بازداری و همچنین تهیه رابطه شیب خط برای محاسبه میزان غلظت آفتکش در نمونههاست. وجود اسید طبیعی در آبلیمو باعث میشود ترشح غدد چربی کنترل شوند. قاعدتاً چربی پوست ربطی به این روند ندارد. ۴- کمی سرکه سیب به قسمتهای چرب پوست بمالید. میتوانید شیر را به تنهایی یا مخلوط با آب لیموترش به صورتتان بمالید. ۱۱- بعد از شستن صورتتان، کمی آب لیموترش به پوستتان بمالید. بیشتر افراد دارای پوست مختلط هستند، یعنی در شرایط خاصی پوستشان چرب است و در بعضی شرایط خشک یا نرمال.بعد از شستن صورتتان، کمی آب لیموترش تازه به پوستتان بمالید. مخمر (مثل ماءالشعیر)، جوانه گندم و گوشتها دارای ویتامین B5 و B2 هستند.

گلاب دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و گلودرد مفید است. در این مورد اطلاعات بیشتری در صفحه https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning موجود است. مصرف روغن تخم کتان باعث تغذیه و مرطوب شدن اندامها و سیستم گوارشی بدن میشود. اگه داروي ترميم کننده و ضد لک خاصي مصرف ميکردم بهبودي زودتر حاصل ميشد؟ ۲- از مواد آرایشی و کرمهای فاقد چربی (کرم مرطوب کننده نه چرب) استفاده کنید. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده میشود. حتی اگر به شستشو با آب گرم عادت دارید بهتر است در آخرین مرحله شستشو پوست را با آب سرد شستشو دهید. اگر برخی از دستمال ها چرب و برخی از آن ها تمیز بودند، پوست شما مختلط است و در غیر این صورت پوست شما نرمال می باشد. یکی دیگر از ابزار پاکسازی پوست که تاثیر بسیاری در پاکسازی پوست دارد اسکین اسکرابر میباشد، شما از این دستگاه میتوانید در خانه هم استفاده کنید، که اگر به صورت منظم از آن استفاده نمایید پوستی بسیار تمیز و زیبا خواهید داشت. شاید این محصولات با تمیز کردن منافذ, پوست را باز و چهره را شاداب تر اما تاثیر قابل ملاحظه ای ندارند و نمی توانند بافت تیره و کدر پوست را چند درجه روشن کنند.

آموزش توسط فاطمه حبشی در تهران

این کار بهتر است قبل از استفاده از ماسک ها یا محصولات زیبایی پوست انجام شود. ۱۵- حتی کمبود ناچیز ویتامین B2 میتواند باعث ایجاد پوست چرب گردد. حتماً از شویندههای غیرصابونی پوستهای چرب استفاده کنید. با این حال پوستهای چرب معمولاً میتوانند رطوبت بیشتری را حفظ کنند. همچنین اگر زیاد آن را بشویید یا از صابونهای قوی استفاده کنید، پوست صورتتان حساس میشود و حتی چربی بیشتری تولید میکند. عموما پوست های خشک و چرب نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند که این مسئله در پاکسازی پوست نیز قید کرده و توجه بیشتری را به خودشان نشان داده اند. برای تهیه ماسک خاک رس، پودر خاک رس سبز را با آب یا عسل مخلوط کنید و روی پوست صورتتان بمالید. دو تا سه بار در هفته از این ماسک استفاده کنید. گاهی به تشخیص متخصص فشیال استفاده از محصول خاصی مانند تونر یا آبرسان برای پوست تصیه میشود، سعی کنید این موارد را انجام دهید تا از پوستی زیبا و سالم بعد از فشیال لذت ببرید. هنگامی که درمان تهاجمی تری (عمیقتر) نیاز می باشد، فشار خلاء را می توان افزایش داد تا به طور مساوی به لایه های عمیقتر پوست نفوذ کند.



:: بازدید از این مطلب : 938
|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()