نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



دسته: چانه ثابت کلاه جعبه ای کلیه محصولات



علامت گذاری:

ایکس نور



توضیحات محصول:

راه آهن: ایکس لایت، نولان

سایز: L, XL


https://kolahkasket.com
بیشتر بدانید

تا 3 کیلوگرم



ابعاد 30*30*30 سانتی متر



نماد کلاه کاسکت

ایکس لایت، نولان



اندازه

L، XL

http://motor46.ir



:: بازدید از این مطلب : 28458
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


به دنبال پیشرفته ترین دوره مراقبت از پوست در قم هستید؟ آیا می خواهید پس از گذراندن دوره آموزشی پوست در قم به سرعت وارد بازار کار شوید؟ به نظر شما چگونه می توان پوست را طبق اصول و به درستی تمیز کرد و به پوستی شاداب و جوان دست یافت؟ پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مواردی است که کارشناسان و متخصصان زیبایی همیشه به افراد توصیه می کنند. در واقع پاکسازی پوست به بهبود و رفع مشکلات پوستی مانند تیرگی پوست، جوش، تیرگی دور چشم و ... کمک می کند. اما قبل از شروع پاکسازی پوست بهتر است با مفهوم پاکسازی صورت، هدف آن و بهترین آموزش پاکسازی صورت در قم آشنا شوید.

 


مفهوم پاکسازی صورت چیست؟

پوست بدن در اثر عواملی مانند غذای ناسالم، هوای آلوده، استرس و اضطراب به طور دائم آسیب دیده و آلوده می شود. به مرور زمان این آلاینده ها در سطح پوست جمع می شوند و می توانند درخشندگی، شادابی و جوانی پوست را از بین ببرند. اینجاست که پوست باید تمیز شود. در واقع پاکسازی صورت یکی از اثبات شده ترین راه ها برای پاکسازی کامل پوست از هرگونه آلودگی و چربی اضافی است. بنابراین یکی از شگفت انگیزترین رازهای داشتن پوستی روشن، شاد و جوان، مراقبت منظم است که در دوره های سفیدسازی پوست قم به طور کامل به آن پرداخته شده است. برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست قم می توانید از طریق راه های ارتباطی با من در تماس باشید.

 

آموزش پاکسازی پوست در یزد 
هدف از پاکسازی صورت چیست؟

چربی و کثیفی اضافی را از بین می برد

سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا کنید

بهبود گردش خون، مرطوب کردن پوست خشک و ویتامینه کردن پوست

 


شناخت انواع پوست

یکی از مهمترین مراحل در پاکسازی پوست صورت و صورت، مشورت با متخصصین پوست و مو است که پس از مشاوره با این فرد، نوع پوست و نحوه درمان پوست شما را به طور کامل بشناسند. در دوره مقدماتی قم در این باره بیشتر صحبت شد. انواع نواحی پوست عبارتند از:

پوست چرب: معمولاً چرب و براق است و اغلب با آکنه و منافذ باز همراه است.

پوست مختلط: قسمت U صورت (به عنوان مثال: کناره های لب و زیر چشم) و قسمت T صورت (مثلاً: پیشانی و چانه چرب) خشک و دارای کشش سطحی مشخصی هستند. پوست

پوست خشک: با منافذ کوچک، لکه ها و کک و مک همراه است و علائم کشش روی پوست احساس می شود.

پوست خشک و حساس: این نوع پوست تمام خصوصیات پوست خشک را دارد اما با این تفاوت که نسبت به پوست خشک حساس تر و مستعد التهاب است.

 


آیا تمام پوست ها نیاز به پاکسازی دارند؟

بله، امروزه افراد زیادی هستند که بیشتر در معرض نور خورشید، بحران روحی، عادات غذایی ناسالم، اضطراب و آلودگی هوا قرار می گیرند و قطعاً پوستشان شادابی و جوانی را سریعتر از دست می دهد. به همین دلیل است که در صورت دریافت آموزش های حرفه ای از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در کوم، می توانید حداقل هر 3 ماه یک بار صورت خود را بشویید و به آن درخشندگی و شادابی ببخشید.

 


مزایای سفید کردن پوست چیست؟

درخشندگی و شفافیت پوست را بهبود می بخشد

رفع آلودگی و چربی اضافی

جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد.

آبرسانی کافی و تغذیه کافی پوست شما

سلول های مرده پوست را از سطح پوست از بین ببرید

بهبود گردش خون و کاهش چین و چروک پوست

پاکیزگی فواید بسیاری دارد. برخی در این بخش ذکر شده است. اگر می خواهید در مورد فواید پاکسازی بیشتر بدانید، توصیه می کنم به جامع ترین و حرفه ای ترین دوره پاکسازی صورت در قم بپیوندید. تا بتوانند به سرعت وارد بازار کار شوند و درآمد بالایی کسب کنند. .



آیا بعد از گذراندن دوره لایه برداری شن و ماسه امکان لایه برداری وجود دارد؟

بله، با گذراندن دوره پاکسازی پوست در قم می توانید با آموزش و مشاوره به صورت تخصصی پوست خود یا مشتریان خود را پاکسازی کنید و کسب درآمد کنید.

لازم است بدانید که مراقبت از پوست بسیار مهم و مهم است و نباید تمام آموزش ها را روی آن امتحان کنید. زیرا می تواند در درازمدت چیزهای ناخوشایندی مانند تورم، حساسیت، عفونت، فوران و ... بر جای بگذارد که برای هیچکس خوشایند نیست. پس برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت قم با من تماس بگیرید تا بیشتر شما را برای شرکت در آموزشگاه پاکسازی صورت قم راهنمایی کنم تا در اسرع وقت آن را دریافت کنید. می توانید وارد بازار کار پاکسازی صورت و پاکسازی صورت شوید.

بعد از اتمام درمان صورت قم چه کار کنم؟

اگر به توضیحات ارائه شده در دوره پوست صورت کوم به طور کامل و با دقت گوش دهید، مطمئناً با کمی تلاش و حوصله می توانید در این زمینه کاری و در این زمینه معروف و پرطرفدار کسب اعتبار کار و معمولاً متخصص و حرفه ای شوید. کسب درآمد بیشتر، رقابت و در نهایت جذب مشتریان بیشتر.

اگر می خواهید در حرفه ای ترین دوره آموزشی پاکسازی پوست در کوم ثبت نام کنید می توانید با من تماس بگیرید. دوره فیشیال پوست در قم 



:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در این مقاله، راهنمای نهایی را برای توضیح برنامه نویسی ارائه می دهیم که به شما در پاسخ به این سوال کمک می کند که برنامه نویسی چیست؟ ما همچنین تفاوت بین برنامه نویسی کامپیوتر و کدنویسی را پوشش می دهیم، توضیح می دهیم که زبان برنامه نویسی چیست، مزایای برنامه نویسی، و نکات مفیدی برای کمک به شما برای شروع در صورت مبتدی بودن.

 

برنامه نویسی چیست؟

بیایید با یک تعریف ساده برنامه نویسی شروع کنیم. برنامه نویسی شامل دستور دادن به رایانه برای انجام وظایف است. این می تواند یک کار ساده مانند نمایش مجموع دو عدد یا حل مسائل پیچیده مانند عملکرد ماشین های خودران باشد. با تعریف برنامه نویسی، بیایید در نظر بگیریم که در دنیای مدرن کجا قرار می گیرد. خوب، به جرات می توان گفت که برنامه نویسی به روش هایی بیشتر از آنچه که ما حتی می دانیم با زندگی روزمره ما درهم می آمیزد. استفاده از برنامه‌نویسی برای راحت‌تر کردن زندگی تقریباً در همه جنبه‌های زندگی، از تجارت، سرگرمی، حمل‌ونقل، مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی، ورزش، سیاست و غیره قابل مشاهده است.

 

اولین برنامه نویس کامپیوتر

آدا لاولیس، ریاضیدان انگلیسی قرن نوزدهمی، به عنوان اولین خالق برنامه کامپیوتری با الگوریتمی برای محاسبه اعداد برنولی شناخته شده است.آنها به همراه چارلز بابیج چیزی را که به عنوان اولین کامپیوتر در نظر گرفته می شود، توسعه دادند. این یک دستگاه مکانیکی اولیه به نام موتور تحلیلی بود و لاولیس الگوریتم خود را برای این دستگاه نوشت. از آن زمان، برنامه نویسی به یک زمینه گسترده در صنعت فناوری و فراتر از آن تبدیل شده است.

 

زبان های برنامه نویسی چیست؟

ممکن است تعجب کنید که چگونه برنامه نویسان (انسان ها) دستورالعمل ها را به رایانه ها منتقل می کنند. این کار با زبان های برنامه نویسی انجام می شود. زبان های انسانی مانند انگلیسی و اسپانیایی دارای نحوی برای راهنمایی ترکیب عبارات و جملات هستند. زبان های برنامه نویسی همچنین دارای نحوی هستند که نحوه نوشتن منطق پشت کد نوشته شده توسط برنامه نویسان را راهنمایی می کند. وقتی به زبان های برنامه نویسی اشاره می کنیم، معمولاً می توانیم آنها را به چهار دسته مجزا طبقه بندی کنیم.

 

1. زبان ماشین

آیا تا به حال این عبارت را شنیده اید که "کامپیوترها فقط 1 و 0 را می فهمند"؟ این زبان ماشین (یا کد ماشین) است. این مجموعه ای از ارقام باینری (1 و 0) است که توسط CPU رایانه برای اجرای مستقیم استفاده می شود. یک کامپیوتر دارای ترانزیستورها، کلیدهای الکتریکی کوچک با دو گزینه روشن (برای 1 ثانیه) یا خاموش (برای 0 ثانیه) است. CPU کامپیوتر می تواند ترکیبی از این سیگنال های الکتریکی روشن/خاموش را بخواند و خروجی مورد نظر را ایجاد کند. به طور کلی از کد ماشین به عنوان یک زبان سطح پایین یاد می شود.

 

2. زبان اسمبلی (ASM)

اینها به این دلیل معرفی شدند که کد ماشین می تواند خسته کننده و مستعد خطا باشد. بنابراین، به جای استفاده از ارقام باینری، کد با دستوراتی که شامل نمادها و کاراکترها است، نوشته می شود. از آنجایی که یک کامپیوتر فقط می تواند 0 و 1 (کد ماشین) را اجرا کند، برنامه نویسان باید از اسمبلر برای ترجمه زبان اسمبلی به کد ماشین قبل از اجرا استفاده کنند. با این حال، این کار برای انسان مناسب نیست، و برای درک آن نیاز به دانش عمیق حافظه کامپیوتر و فرآیندهای CPU دارد. مانند کد ماشین، زبان اسمبلی نیز می تواند به عنوان یک زبان سطح پایین شناخته شود. ما همچنین یک نمونه از زبان اسمبلی را برای چاپ کلمه "Hello" روی صفحه نمایش با استفاده از زبان اسمبلی x86 قرار داده ایم.

 

3. زبان سطح متوسط

وقتی از زبان‌های سطح پایین دور می‌شوید، با زبان‌های سطح بالاتری روبرو می‌شوید که اکثر مردم با شنیدن اصطلاح زبان برنامه‌نویسی به آن فکر می‌کنند و در حالی که خوب است همه اینها را با هم جمع کنیم، می‌تواند به تقسیم این زبان‌های مدرن به دو زیرمجموعه، از زبان‌های سطح متوسط کمک کند. اینها به شما این امکان را می دهند که در عین حال که دسترسی به لایه انتزاعی یک سیستم کامپیوتری را حفظ می کنید، با نحوی انسان پسندتر بنویسید. همچنان می‌توانید سخت‌افزار زیربنایی را مستقیماً کنترل کنید، و زبان‌های سطح متوسط را به پلی بین زبان‌های سطح پایین و سطح بالاتر تبدیل کنید.

 

4. زبان سطح بالا

مانند زبان های سطح متوسط، وقتی اصطلاح زبان برنامه نویسی را می شنوید، اغلب به این زبان ها اشاره می شود. اکثر برنامه نویسان کامپیوتر از آنها برای فعالیت ها و کارهای روزمره خود استفاده می کنند. زبان‌های سطح بالا از مترجم‌های خاصی به نام کامپایلر برای ترجمه به کد ماشین استفاده می‌کنند که به رایانه‌ها اجازه می‌دهد منطق کد را اجرا کنند. این زبان ها نحوی انسان پسند دارند و شامل زبان های برنامه نویسی عمومی مانند پایتون، جاوا اسکریپت و PHP می شوند. همچنین می‌توانید زبان‌های خاص دامنه مانند SQL و HTML را به‌عنوان سطح بالا بشمارید.

 

تفاوت بین کدنویسی و برنامه نویسی چیست؟

شما اغلب می شنوید که اصطلاحات "کدگذاری" و "برنامه نویسی" به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما برخی تفاوت ها شایان ذکر است.

کدنویسی: عنصر اصلی برنامه نویسی که شامل ترجمه منطق یک برنامه است تا کامپیوترها بتوانند آن را درک و اجرا کنند. این شامل نوشتن خطوط کدی است که برنامه را تشکیل می دهند، بنابراین بیشتر به استفاده از نحو زبان های برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با رایانه ها می پردازد.

برنامه نویسی: این شامل چیزی بیشتر از نوشتن کد است. معمولاً شامل سایر جنبه‌های ایجاد نرم‌افزار، مانند شناسایی نیازمندی‌های برنامه، ترجمه نیازمندی‌ها به کد، اشکال‌زدایی، آزمایش، ایجاد اسناد و موارد دیگر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

امروز رشد چشمگیر استفاده مردم از محصولات سنتی و صنایع دستی، باعث شده فعالان در این زمینه به دنبال به روز کردن محصولات خود طبق سلیقه ها بانوان ایران زمین بشود. در همین راستا طرح و نقشه های گلیم های دستبافت از این قاعده مستثنی نیست.

بانوان ایران زمین، این را می دانند که گلیم دستبافت می تواند به هر فضایی جذابیتی نوستالژیک دهد. گلیم دستبافت یا هر نوع صنایع دستی از قبیل ملیه کاری، مینا کاری و … به آسانی یافت می شوند و می توانند استفاده های متفاوتی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند.اغلب افراد زمانی که قصد انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل را دارند، به سمت رنگ های گرم تمایل پیدا می کنند. دلیل این تمایل هم این است که چنین رنگ هایی احساسی صمیمی و گرم پدید می آورند و برای فضایی همچون منزل بسیار مناسب اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

در این مقاله با ما همراه باشید تا 4 مورد از پرفروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را مفصل به شما معرفی کنیم.

1- گلیم پادری دستبافت پشم کد 212

گلیم پادری دستبافت کد 212 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

گلیم ارزان قیمت دستبافت پادری پشمی در ابعاد 100×60 سانتیمتر، دو رو، بافت محکم، با ترکیب رنگ بندی زیبا در قالب لوزی های تو در تو بسیار شکیل، که پس از اتمام بافت، در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی گلیم دستبافت ماهور جای گرفت. اگر سایز بزرگتر از یک متر و جنس نخ آکریلیک مد نظرتان هست، دسته بندی گلیم کناره آکریلیک را مشاهده کنید.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

 

 

 

2- گلیم کناره دستبافت پشم کد 208

گلیم کناره دستبافت کد 208 یکی از پر فروش ترین گلیم های کناره سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

کناره گلیم پشمی دو رو با بافت محکم زیر دست بافندگان ماهر و باتجربه کار شده و از رنگ های خیلی زیبا در قالب لوزی هایی که طرح این نقشه رو تشکیل دادند استفاده شده، ناگفته نماند جنس پشم این محصول، درجه یک می باشد. ابعاد این گلیم کناره به طول 178 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد. ناگفته نماند گلیم کناره دستبافت، بافت ضخیمی و محکمی دارد.

مناسب برای :

پادری، رو میزی، رو دیواری، اتاق خواب، پذیرایی، ورودی، رومیزی، تابلو، دکوراسیون، آشپزخانه و…

تصاویر :

 

 

 

 

 

 

3- گلیم پادری بدون حاشیه آکریلیک کد 226

گلیم پادری دستبافت بدون حاشیه آکریلیک کد 226 یکی از پر فروش ترین گلیم های پادری سایت فروشگاه گلیم دستبافت ماهور می باشد که در چند ماه گذشته استقبال زیادی شده و طبق درخواست مشتریان به تعداد زیادی بافته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

مشخصات محصول:

پادری بدون حاشیه ، از جمله گلیم های طرح جدید می باشد. بدون حاشیه و نقشه زیبای آن نشان دهنده ایده جدید در نقشه ها هست. این محصول به دست گلیم بافان بسیار با تجربه بافته شده و دو رو می باشد و از هر طرف آن می توانید استفاده کنید. در شستشو هیچ مشکلی نخواهید داشت چون رنگ آن ثابت می باشد. ابعاد این گلیم 100 در 60 سانتی متر می باشد.

گلیم های آکریلیک بسیار خوش رنگ هستند این فاکتور یکی از دلایلی هست که این نوع گلیم ها بسیار پر فروش هستند.

مناسب برای :

برای اتاق خوابها، پذیرایی یا اتاق نشیمن، جلو در واحد، جلوی وردی آشپزخانه و رو میز عسلی و … بسیار مناسب می باشد.

تصاویر :

 

 

 

4-گلیم دستبافت آکریلیک برای آشپزخانه کد ۲۰۲

یکی از پر فروش ترین محصولات سایت گلیم دستبافت ماهور در سال 2023، گلیم دستبافت آکریلیک سایز بزرگ به کد 202 می باشد.

مشخصات محصول:

گلیم دستبافت طرح جدید از ۱۱ رنگ مختلف زیبا استفاده شده و جنس نخ آن آکریلیک بوده و دارای رنگ ثابت می باشد، که از بابت شستشو خیالتان راحت خواهد بود. همچنین دو رو بوده و از دو طرف آن می توان استفاده کرد. گلیم دستبافت طرح جدید مناسب برای آشپزخانه و پذیرایی به ابعاد طول ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۹۵ سانتی متر با طرح و رنگ های زیبا که محصول بافنده های محترم زنجانی می باشند.

مناسب برای :

آشپزخانه های کوچک و بزرگ، اتاق نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب ها

تصاویر :

 

 

جمع بندی

در این مقاله 4 مورد از پر فروش ترین گلیم دستبافت پادری 2023 را همراه با مشخصات، تصاویر و کاربرد به شما کاربران محترم ارائه کردیم، شما می توانید با بررسی و مقایسه قیمت محصولات ما نسبت به سایت های دیجی کالا و ترب و خواهید دید که قیمت های ما بسیار پایین تر از دو سایت مذکور می باشد، زیرا ما خود بافنده هستیم و واسطه ای در این میان نیست.

 



:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


دیزل ژنراتورها از دیرباز عمدتاً در صنایع مختلف برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفته اند. چه برای عملیات ساختمانی، عملیات معدن، بازیابی بلایای طبیعی، بیمارستان ها و پشتیبان گیری فرودگاه برای مواقع اضطراری، دلایل زیادی وجود دارد که چرا دیزل ژنراتورها قابل اعتماد هستند.



دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور این است که دیزل کارآمدتر است. زیرا در مقایسه با بنزین کمتر از نیمی از سوخت را می سوزاند و سوخت دیزل ژنراتور به دلیل اینکه کمتر قابل اشتعال است ایمن تر است. دیزل ژنراتورها به خوبی ساخته شده و به اندازه کافی قوی هستند که برای انواع کارها و نیازها قابل اعتماد هستند.

گازوئیل کمترین سوخت اشتعال پذیر است و در مواقع اضطراری یا فاجعه قابل حمل آسان تر از بنزین است. مکانیزم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت با استفاده از روش تراکم کار می کند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا، مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. و فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند.



بهره برداری از دیزل ژنراتورها

مکانیسم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت به روش تراکم کار می کند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا، مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. و تراکم هوا وجود دارد که به موتور شما اجازه می دهد در حالی که سوخت کمتری مصرف می کند کارآمدتر کار کند. سال‌ها پیش، دیزل ژنراتورها به داشتن صدای بلند معروف بودند. با این حال، با پیشرفت‌های اخیر فناوری، بسیاری از دیزل ژنراتورها اکنون به اندازه کافی بی صدا هستند تا به راحتی کار کنند. برای کسانی که برای کارهای سنگین به نیروی اضافی نیاز دارند، سرمایه گذاری روی دیزل ژنراتور عالی است.

دیزل ژنراتورها به گونه ای طراحی شده اند که برای مدت طولانی تری تحت بار کار کنند و در واقع هنگام کار سخت تر در مقایسه با عملکرد بار سبک، عملکرد بهتری دارند. اکنون، با ظهور سوخت های زیستی، ژنراتورها به شما این امکان را می دهند که از چندین سوخت در یک ژنراتور استفاده کنید. آنها که به عنوان ژنراتورهای دوگانه سوز نیز شناخته می شوند، راه حل خوبی در مواقع بحران هستند. این تضمین می کند که همیشه یک منبع تغذیه پشتیبان برای مواقع اضطراری دارید. تنظیمات معمولی بهترین ژنراتورهای پروپان و گاز را به شما می دهند و جابجایی بین این دو را آسان می کنند. این ژنراتور دوگانه سوز دو گزینه را به کاربران ارائه می دهد: مزایای سوخت پروپان تمیز یا یک ژنراتور قابل حمل مستقل برای کاربردهای معمولی بنزین.



دیزل ژنراتور ولوو

این پنج نکته ساده را دنبال کنید تا ژنراتور ولوو دیزل خود را در بهترین حالت خود نگه دارید:

• بهترین داروی پیشگیرانه برای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، پیروی از اطلاعات نگهداری دوره ای موتور در دفترچه راهنمای مالک است.

• اگر ژنراتور در یک مکان گرم یا گرد و غبار کار می کند، به نحوه عملکرد آن در محیط های خشن توجه کنید.

به یاد داشته باشید که تعمیرات انجام شده و ساعات کار دیزل ژنراتور ولوو را یادداشت کنید

• هنگام تعمیر، تعمیر یا تعویض تجهیزات و سیستم های کنترل آلودگی، باید بهترین متخصصان تعمیر ژنراتور را انتخاب کنید.

• هر کاری که باید انجام شود، همیشه برای مشاوره با یک فروشنده معتبر یا تکنسین خبره تماس بگیرید.

مهم نیست که کدام ژنراتور سوخت را انتخاب می کنید، یک برنامه تعمیر و نگهداری را دنبال کنید تا دستگاه شما کار کند. هرگز اجازه ندهید شکست نتیجه شما را خراب کند.



دیزل ژنراتور برد بد

یک دیزل ژنراتور سوخت کمتری مصرف می کند زیرا این دیزل ژنراتورها مانند دیزل ژنراتور Badwin عمدتاً برای اهداف صنعتی استفاده می شوند. به دلیل دیگر، آنها بسیار دوستدار محیط زیست هستند. در مقایسه با ژنراتورهای گازی، کار با دیزل ژنراتورها بسیار راحت تر است. علاوه بر این، دیزل ژنراتور Badwin نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و خطر آتش سوزی کمتری نسبت به ژنراتور گازی دارد. هنگامی که یک شرکت نیاز فوری به برق پشتیبان دارد، دیزل ژنراتور بهترین گزینه است. یک شرکت از طریق خدمات یا محصولی که ارائه می دهد با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند. با این حال، از دست دادن قدرت می تواند از نظر مالی فاجعه آمیز باشد و باعث زیان های بی حد و حصر شود.

دیزل ژنراتورها یک راه حل عالی برای نیازهای انرژی تولیدکنندگان هستند و به آنها اجازه می دهد در طول فرآیندهای حیاتی خطوط تولید را سرویس کنند. این ژنراتورها مانند انواع دیزل ژنراتور Badwin، برق پشتیبان ایمن و کافی را برای بیمارستان ها و کلینیک ها فراهم می کنند. برای دستگاه های بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانک ها و موسسات مالی، قابلیت خنک کنندگی دارند. دیزل ژنراتورهای بادوین برای مصارف صنعتی در زمان قطع و کمبود برق ایده آل هستند. توجه به این نکته ضروری است که برای کارایی و ایمنی باید از اندازه صحیح (دیزل ژنراتور نو یا دست دوم) استفاده شود. برای استفاده از دیزل ژنراتور مالیکی باید معیارهای زیر را بدانید.


http://aftabir.com/reportages/view/4438/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7
• انرژی کیلووات ساعت و کیلووات ساعت برای تکمیل وظایف/فرایندهای روزانه مورد نیاز است

• استفاده حرفه ای: قدرت راه اندازی و عملیاتی شما چقدر است؟

• مهمترین تجهیزاتی که یک ژنراتور برق نیاز دارد چیست؟

دیزل ژنراتورهای Badwin به راحتی در دسترس هستند و نمایندگی های زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای Badwin به ویژه پس از بلایای طبیعی که بیشترین نیاز را دارند مفید هستند. دیزل ژنراتور جدید یا دست دوم مناسب می تواند جان انسان ها را نجات دهد یا کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.



:: بازدید از این مطلب : 66039
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

از این نظر اگر امکان دسترسی به نمایندگی آیفون تصویری سیماران در مشهد یا دیگر شهرهای شرق کشور را نداشتید می توانید از فروشگاه فارسیان الکتریک یا فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ خریداری کنید. این فروشگاه سایتی با عنوان فارسیان شاپ دارد که محصولاتی مانند آیفون صوتی و تصویری یا جک درب پارکینگ را به سراسر کشور ارسال می کند. محصولات جک دو لنگه پارکینگی سیماران در دو مدل تمام ایرانی و محصولاتی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید شده است که در ادامه به طور خلاصه آنها را بررسی می کنیم. تعویض جک کار دشوار و سختی است و باز هم پیشنهاد می کنیم تعویض جک را به عهده کارشناس حرفه ای بسپارید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه فارسیان الکتریک است. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما عزیزان این است تا با دقت زیاد و پس از تحقیق فراوان اقدام به خرید انواع دربهای اتوماتیک کنید تا از خرید خود راضی باشید زیرا خرید این نوع درب یک خرید دراز مدت است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های درب اتوماتیک آکاردئونی بپردازیم تا در هنگام خرید و انتخاب نوع درب اتوماتیک خود دچار سردرگمی نشوید. درب اتوماتیک مناسب صنایع چیست؟ خرید از نمایندگی آیفون تصویری سیماران در مشهد چند حسن دارد: اطمینان از اصل بودن جنس، داشتن گارانتی، برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب و از همه مهمتر قیمت مناسب و رقابتی. 

 

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، آیا شما هم به دنبال خرید انواع محصولات زیمنس هستید؟ بنابراین شما دو راه دارید یا خرید از فروشگاه هایی که در امر فروش آن کالا سابقه طولانی داشته باشند یا نمایندگی هر کالا مانند نمایندگی آیفون تصویری سیماران در مشهد. قیمت تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ؛ با 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت مبلغ 9,430,000 تومان همچنین آیپد اپل مدل iPad 2022 WIFI با 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت مبلغ 26,900,000 تومان خرید و فروش می شود. قیمت مودم روتر دی لینک ADSL2 Plus و VDSL2 مدل DSL-224 NEW مبلغ 1,330,300 تومان همچنین مودم فایبرهوم مدل HG180 مبلغ 1,190,000 تومان خرید و فروش می شود. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی طلایی رسانه های دیجیتال است که خاطر شما از خرید مطمئن و ارزان جمع می کند. ویژگی مذکور یکی از دلایل عمده استفاده از درب اتوماتیک تاشو در محیط های پرترافیک می باشد. به طور کلی این نوع درب یکی از انواع رایج درب های اتوماتیک شیشه ای است که به دلیل ویژگی هایی مانند سادگی و زیبایی، در هر فضایی امکان نصب و استفاده دارد. تصور کنید در گرمای تابستان یا سرمای زمستان هنگام باز کردن درب ورودی پارکینگ یا حیاط منزلتان مجبور به ترک خودرو و باز کردن درب پارکینگ شوید، اگر در حین اینکه از خودرو پیاده میشوید فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ دهد، در نتیجه استفاده از آنها راحت میباشد.

 

، سازنده خودرو های برقی چینی قصد دارد کارخانه ای در شهر چوژو در استان آنهویی شرقی بسازد تا خودرو های برقی ارزان قیمت را با نام تجاری جدید تولید کند. درب اتوماتیک بیمارستانی ما برای اتاق های اشعه ایکس، حداکثر ایمنی و راحتی را ارائه می دهند که عملکرد و زیبایی های بالا را نیز فراهم می کنند. جک درب اتوماتیک جی آر ایتالیا با ظاهری زیبا دارای مدار فرمان City 1 EVO می باشد که در ساخت جک های وی تو نیز به کار رفته است. نکات خرید درب اتوماتیک کدام است؟ برای خرید ساینا پلاس دنده ای مدل 99 باید 315 میلیون هزینه کنید. قیمت ساینا پلاس دنده ای 1400 نیز 330 میلیون تومان اعلام شده است. دنا پلاس 5 دنده توربو مدل 1401 با افزایش 30 میلیونی طی دو هفته به 740 میلیون رسیده است. در این شرایط بسیاری از مصرف کننده ها ترجیح داده اند به جای استفاده از این محصولات خارجی از مدل های با کیفیت ایرانی استفاده کنند که تقریبا هزینه خرید آنها نصف مدلهای غیر ایرانی بوده است. هسته خود استفاده می کند. از این نظر سیماران نیم قرن سابقه تولید دارد و امروزه با توسعه خط تولید خود و راه اندازی خط تولید دیگر وسایل الکترونیکی و الکتریکی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این وسایل در ایران است. 

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی درب های اتوماتیک به یکی از وسایل مهم تبدیل شده اند . پیشرفت تکنولوژی در زمینههای مختلف، زندگی را برای ما راحتتر کرده است. کرکره های قدیمی(دستی) را در زمان های قدیم فقط برای ورودی مغازه ها استفاده می کردند. برای دهنه ی ورودی فروشگاه ها یا مغازه ها از کرکره برقی استفاده می شود. برای عملکرد صحیح درب اتوماتیک هماهنگی بین تمام اجزای تشکیل دهنده آن لازم و ضروری است. سرعت حرکت این نوع درب اتوماتیک پارکینگی در سه نوع کند شونده، تند شونده و ثابت قابل تنظیم و تغییر است. درب کرکره ای اتوماتیک اقدامات پیشگیرانه ای را در برابر این نوع جرائم ارائه می دهند. استفاده نمود. همان طور که در موارد بالا اشاره نمودیم، استفاده از این محصولات بسیار رایج و پرکاربرد است و به همین دلیل نیاز است تا بر اساس نوع کاربرد و محل مورد نظر از انواع مختلف آن ها استفاده کنیم. متاسفانه داخل کشورمان هر روزه شاهد انواع و اقسام گرد و غبار و آب و هوای مختلف هستیم که هر کدام از آنها ویژگیهای متفاوتی با دیگری دارد و این باعث میشود تا شما در دو شهر در شرایط آب و هوایی متفاوت را تجربه کنید؛ به همین دلیل ویژگی که دارد این است که با استفاده از آن میتوانید خیلی ساده و راحت از ورود گرد و غبار به محیط داخل ساختمان جلوگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 22068
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در این کارخانه آزمایش های مختلفی بر روی پروفیل های تولید شده و مواد اولیه قبل از هر شیفت کاری انجام می شود تا از کیفیت آن اطمینان کافی حاصل گردد. از پروفیل ترکیه ای استفاده نمایید که ضمانت نامه ها و گارانتی آن در شرایط آب و هوایی ایران باشد. درب و پنجره دوجداره وین تک مطابق با آخرین شرایط حفظ پذیرش محیط زیست است که کوچکترین ضرری به محیط زیست نمی رساند و ۱۰۰% قابل بازیافت است. نوع و شرایط آب و هوایی در ماندگاری و طول عمر پنجره upvc بسیار تاثیر گذار می باشد. در و پنجرههای uPVC از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوتهای ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. اما شاید برای کسانی که اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند سوال شود که قاب داخل دیوار که بریده میشود و مقداری از آن باقی میماند پوشش داده میشود یا خیر ؟ 

 

اگر در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارید یا تصمیم گرفته ­اید سر و سامانی به وضعیت درب و پنجره خانه ­تان بدهید، حتما اسم پنجره upvc به گوشتان خورده و حالا راجع به این پنجره جستجو کرده­ اید و به مقاله ما رسیدید. شرکت وین تک یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره در ایران محسوب میشود که کار خود را از سال 1379 شروع کرده است. به عنوان مثال، پنجره سه جداره از جمله محصولات محبوب کمپانی وین تک محسوب میشوند که این روزها میزان کارآییشان نیز بیش از پیش افزایش یافته است.میزان ضخامت شیشهها نیز تاثیر زیادی بر روی قابلیت پنجرهی دوجداره دارد. در صورتی که بخواهید از اتلاف انرژی بیشتری جلوگیری کنید، میتوانید حتی از شیشههای مخصوص این کار نیز استفاده کنید.به عنوان مثال، شیشههای کاهش دهندهی مصرف انرژی را میتوان یکی از مهمترین اجزای پنجره دوجداره دانست.این نوع شیشهها با توجه به ضخامتشان میتوانند به راحتی از ورود و خروج هوای اضافه به داخل محل کار یا منزل شما جلوگیری کنند.

 

این نوع شیشهها امنیت بالاتری را برای شما به ارمغان میاورند. امان باشید. البته میزان عایق بودن انواع صداهای مختلف بستگی به میزان ضخامت شیشهای دارد که انتخاب میکنید.آلودگی صوتی میتواند در بسیاری از شهرها موجب عدم آرامش برای ساکنین خانه و یا حتی محل کار باشد. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب پروفیل upvc ترک جهت تولید پنجره upvc ، معتبر بودن ضمانت نامه های آنها در داخل ایران می باشد. به علاوه اگر در ساختمان و یا برج های بلند آتش سوزی رخ دهد به خاطرغیر قابل اشتعال بودن درب و پنجره های دوجداره وین تک تا زمانی که آتش نشانان به محل برسند میتواند از بروز فاجعه جلوگیری کند.این پروفیل ها کمک به آتش بر شدن شعله های آتش نمی کنند. شرکت وین تک با استفاده از مواد اولیه و رنگ مرغوب رنگ سفید بسیار شفافی بر روی محصولات خود استفاده می کند که در مقایسه با بقیه شرکت ها، شرکت وین تک رنگ های بسیار مرغوب تری دارد.این شرکت رنگ های دیگری نیزبه کاتالوگ رنگهای خود اضافه کرده است. اما برای تنوع بخشی رنگ های متنوع دیگری برای پروفیلها موجود است. از پروفیل قاب بازسازی اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید استفاده می شود. 

 

اما با خرید پنجره دو جداره وین تک نور خورشید تاثیر منفی بر روی پروفیلهای UPVC این شرکت ندارد چرا که محصولات این شرکت کاملا در برابر نور خورشید مقاومند. این موضوع علاوه بر دوری و نزدیکی به مقدار سفارش هم بستگی دارد که در بعضی مواقع نیاز به دو یا چند وانت بار و یا کامیونت برای جابجایی، قیمت در و پنجره UPVC را بالاتر میبرد. به جرات میتوان گفت: یکی از مهمترین و اصلیترین امتیاز پنجره دو جداره uPVC مصرف بهینه انرژی است. در صورتی که اندازه پنجره upvc شما بزرگ است این مدل بسیار مناسب است. اندازه گیری پنجره ها توسط چه فردی انجام می گیرد؟ استفاده از لاستیک های درزگیر موجب افزایش میزان چفت شدگی درب و پنجره دوجداره شده و از سوی دیگر از ورود گرد و غبار بطور کامل جلوگیری می کند. شستن و تمیز کردن پنجره ها بسیار آسان است و شما می توانید با استفاده از آب و صابون معمولی تمامی گردوغبار های پشت پنجره را به راحتی شستشو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 53686
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

اچ پی یک شرکت فناوری اطلاعات بین‌المللی است که در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، نرم افزار، سخت افزار، خدمات شبکه و خدمات مشتری فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۳۹ تأسیس شده و در حال حاضر دفاتر و شعب در سراسر جهان دارد. محصولات اچ پی شامل لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، چاپگرها، سرورها، تجهیزات شبکه و ذخیره‌سازی اطلاعات و... می‌شود.

 

شرکت HPE در حال توسعه و ارائه تکنولوژی‌های جدیدی برای سرورهای خود است. برخی از این تکنولوژی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. فناوری پردازش چند هسته‌ای
  2. استفاده از حافظه نوع جدید Intel Optane برای بهبود عملکرد و حافظه‌ی رم فشرده
  3. سرورهای با قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا
  4. استفاده از تکنولوژی پردازش گرافیکی (GPU) برای کاربردهایی مانند یادگیری عمیق و پردازش تصویر
  5. پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های متنوعی مانند لینوکس، ویندوز و VMWare.

به طور کلی، شرکت HPE به دنبال ارائه‌ی سرورهایی با عملکرد بالا، قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا و سازگاری با تکنولوژی‌های جدید است. برای خرید سرور hpe میتوانید به سایت شرکت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید.

پر فروش‌تری سرور hpe

HPE یکی از بزرگترین تولید کنندگان سرور در جهان است و بسیاری از سرورهای ارائه شده توسط آن، به عنوان پرفروش‌ترین سرورهای بازار تلقی می‌شوند. در زیر، به برخی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE اشاره می‌کنیم:

  1. HPE ProLiant DL380 Gen10: این سرور یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE است و به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالای خود، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرورهای برای استفاده در مراکز داده و شرکت‌های بزرگ تلقی می‌شود.
  2. HPE ProLiant DL360 Gen10: این سرور به دلیل ارائه قابلیت‌های مدیریتی بالا، عملکرد خوب و قیمت مناسب، برای استفاده در شرکت‌ها و مراکز داده پرفروشی خوبی دارد.
  3. HPE ProLiant ML350 Gen10: این سرور به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالا، قابلیت مدیریت آسان و همچنین امنیت بالای خود، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE در بازار تلقی می‌شود.
  4. HPE Apollo 6000: این سرور به دلیل قابلیت استفاده در محاسبات با داده‌های بزرگ، امکان پردازش هوشمند و پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدیدی مانند GPU، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سرورهای HPE در بازار شناخته می‌شود.

 

لازم به ذکر است که پرفروش بودن یک سرور، به عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های فنی، کاربردهای مختلف و قیمت آن، وابسته است.

ویژگی سرور hp

شرکت HPE سرورهای متنوعی با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌کند که در کل می‌توان به برخی از ویژگی‌های آنها اشاره کرد:

  1. قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری: سرورهای HPE به دلیل قابلیت ارتقاء و گسترش پذیری بالای خود، برای استفاده در شرکت‌هایی که نیاز به توسعه و تغییرات دوره‌ای دارند، مناسب هستند.
  2. کارایی بالا: سرورهای HPE با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، عملکرد بالا و قابل اعتمادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.
  3. مدیریت و کنترل آسان: HPE با ارائه نرم‌افزارهای مدیریتی مناسب، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به تجربه قبلی، سرورهای خود را مدیریت کنند.
  4. پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید: HPE به دلیل همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون Intel و Microsoft، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از تکنولوژی‌های جدیدی مانند پردازنده‌های چند هسته‌ای، حافظه نوع جدید Intel Optane، پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های متنوعی و غیره، بهره ببرند.
  5. امنیت: HPE با ارائه محصولات و خدمات مربوط به امنیت اطلاعات، به کاربران خود امکان می‌دهد تا از مخاطرات امنیتی پیشگیری کنند و از سرورهای خود در برابر نفوذ و سرقت اطلاعات محافظت کنند.
  6. هزینه‌های کمتر: HPE با ارائه راهکارهایی که قابلیت هم‌افزایی را دارند، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هزینه‌های خود را کاهش دهند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()