نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی است که بسیاری از کاربران پس از فیلتر تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام آن را نصب کرده اند. از مزایای آن می توان به استفاده از نصف قیمت اینترنت، عدم فیلترینگ، سرعت بالا و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. ویژگی های خاص این برنامه باعث شده تا افراد زیادی از آن برای ارتباط و یا تبادل پیام های کاری استفاده کنند. اما این پیام رسان مانند هر اپلیکیشن دیگری گاهی دچار خطاهایی می شود که تحمل آن سخت است. رایج ترین مشکلات شامل مشکلات به روز رسانی فناوری اطلاعات و خطاهای اتصال فناوری اطلاعات است. این موارد زمانی رخ می دهد که ارتباط برنامه با وب سرور مختل شود. با این حال، ممکن است نتوانید به راحتی با آن کار کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که روزانه از آن استفاده می کنید و با این مشکلات مواجه می شوید، باید از روش هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم استفاده کنید. برای آپدیت برنامه های اندروید با ما همراه باشید.



مشکل به روز رسانی Ita 1402

در بسیاری از پیام رسان ها، برنامه قبل از نمایش پیام های جدید، یک گزینه به روز رسانی را در بالا نشان می دهد. اما مشکل به روز رسانی آن این است که در همان حالت باقی می ماند و چیزی تغییر نمی کند. این مشکل به دلیل قطع ارتباط با وب سرور مرتبط است و اغلب در پیام رسان های خارجی مانند تلگرام رخ می دهد که با آدرس های IP ایرانی قابل استفاده نیستند. اما ایتا یک پیام رسان ایرانی است و طبیعتا نباید در این حالت قفل شود. در چنین شرایطی بهتر است یک بار برنامه را ببندید و دوباره اجرا کنید یا گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل به‌روزرسانی آن هنوز حل نشده است، با ما همراه باشید تا علت این خطا و راه‌های رفع آن را توضیح دهیم.

چرا به روز رسانی متوقف می شود؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران پس از دانلود برنامه ایتا جدید و نصب و کار با ایتا از خود می پرسند این است که چرا ایتا به روز رسانی را ادامه می دهد؟ در واقع، این پیام به این دلیل نمایش داده می شود که از نسخه های جدیدتر ITA استفاده نمی شود. هنگامی که طراحان و توسعه دهندگان نسخه جدیدی از یک برنامه را منتشر می کنند، باگ ها را برطرف می کنند و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کنند. این موضوع در مورد به روز رسانی IT نیز صدق می کند و ابتدا باید اپلیکیشن را به نسخه جدید آپدیت کنید. به روز رسانی ایتا از طریق بازارهای ایرانی مانند بازار و مایکت ارائه می شود. علاوه بر این، وب سایت های فارسی معتبری وجود دارند که آخرین نسخه های اپلیکیشن های مختلف را منتشر می کنند. پس از دانلود و نصب نسخه جدید ایتا، برنامه را ببندید و دوباره اجرا کنید. سپس هیچ خطای به روز رسانی Ita را نخواهید دید.


اگر باز هم مشکل آپدیت ایتا حل نشد، بهتر است با پشتیبانی پیام رسان ایتا تماس بگیرید. برای این کار کلمه "Help" را در نوار جستجو تایپ کنید و روی دکمه "Help" کلیک کنید تا مشکل شما حل شود. توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است این یک مشکل جهانی باشد و علاوه بر شما کاربران زیادی از آن رنج می برند. در این مورد، از بستگان خود بپرسید که آیا ITAI آنها به درستی کار می کند یا خیر. اگر نیاز به پاسخ سریع به یک هشدار شغلی در ETA دارید، از نسخه وب ETA استفاده کنید یا نرم افزار را همانطور که توضیح داده شد به روز کنید.

رفع خطای اتصال

یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران در آن خطای اتصال است. همانطور که از نام آن پیداست، این خطا نشان دهنده مشکل در شبکه داخلی یا وب سرور است. اگر مشکل در سراسر کشور باشد کاری نمی توانید انجام دهید و باید منتظر باشید تا کارشناسان واحد فنی در اسرع وقت آن را برطرف کنند. در غیر این صورت خطا به شبکه متصل می شود. برای رفع خطای عدم اتصال ITA، باید موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا پیکربندی شبکه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه شما به آن متصل است.

VPN را خاموش کنید. (از آنجایی که پیام رسان داخلی است و استفاده از آن نیازی به فیلتر سوییچ ندارد، بهتر است آن را خاموش کنید تا مشکلی برای سرور مورد نظر پیش نیاید.

برنامه را مانند قسمت قبل به نسخه جدید ارتقا دهید.

تلفن همراه را ریستارت کنید.

وارد تنظیمات برنامه شده و روی گزینه clear cache کلیک کنید. گاهی اوقات ممکن است برنامه به دلیل حجم حافظه اشغال شده از کار بیفتد.

با انجام صحیح تمامی این مراحل، خطای اتصال ITA باید برطرف شود و اکنون قابل استفاده هستید.

به دلیل خطای ITA

واضح است که بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن ها در ابتدای کار دارای خطا و اشتباه هستند. سازندگان ایتا همواره در تلاش هستند تا با انتشار نسخه های جدید و ارائه امکانات جدید و مفید در اختیار کاربران، مشکلات قبلی را برطرف کنند تا محبوبیت خود در بین نمایندگان ایرانی حفظ شود. دلیل اصلی بروز خطاهای IT مانند مشکلات به روز رسانی IT مربوط به تنظیمات شبکه است که معمولا با آپدیت برطرف می شود.

نتیجه:

ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی کشور به حساب می آید که اخیرا به دلیل نداشتن فیلترینگ و امکانات جذاب، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. روزانه هزاران نفر در ایتا به یکدیگر پیام می‌دهند و بیشتر این پیام‌ها مربوط به تجارت هستند. این امر ایتا را جایگزین مهمی برای تلگرام و واتس اپ می کند. Ita، مانند هر برنامه دیگری، احتمالاً در مقطعی با مشکل مواجه خواهد شد. مشکل به‌روزرسانی Ita و عدم وجود خطای اتصال، خطاهای رایجی است که توسط اکثر کاربران گزارش می‌شود. همانطور که قبلا ذکر شد، بیشتر این مشکلات جهانی ناشی از مشکلات ارتباطی با سرور یا سایر مشکلات است که با به روز رسانی ETA به نسخه های جدیدتر حل می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 14395
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


در این مقاله شما را با بهترین روش های یادگیری زبان های مختلف آشنا می کنیم. همچنین بهترین آموزشگاه برای آموزش خصوصی به زبان های مختلف را به شما معرفی می کنیم.

راه های یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی به روش های زیر توجه کنید:

کلاس های زبان: شرکت در کلاس های حضوری یا آنلاین با اساتید متخصص.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های آموزشی، فیلم ها، وب سایت ها، نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم و سریال انگلیسی مهارت شنیداری و واژگان خود را بهبود ببخشید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: با گوش دادن به موسیقی انگلیسی یا پادکست های آموزشی تلفظ و اصطلاحات را بیاموزید.

کتاب‌ها و مقالات را بخوانید: کتاب‌ها، رمان‌ها و مقالات را به زبان انگلیسی بخوانید.

صحبت کردن به زبان مادری: صحبت کردن با دوستان یا به زبان مادری خود را تمرین کنید.

از برنامه های زبان استفاده کنید: برنامه های موبایل مانند Duolingo یا Rosetta Stone.

به گروه های بحث بپیوندید: به گروه ها یا دوره های بحث آنلاین بپیوندید.

ترکیب این روش ها و سازگاری در عمل به شما کمک می کند تا مهارت های انگلیسی خود را بهبود بخشید.

بهترین معلم برای یادگیری آلمانی

بهترین معلم برای یادگیری آلمانی عمدتاً به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اما در جستجوی یک معلم خوب، موارد زیر را در نظر بگیرید:

تخصص در آموزش زبان آلمانی: مطمئن شوید که معلم خصوصی آلمانی در آموزش زبان آلمانی به دانش آموزان تخصص و تجربه دارد.

روش های تدریس: مطمئن شوید که معلم از روش آموزشی مناسب شما استفاده می کند. برخی افراد با روش های تعاملی بهتر یاد می گیرند، در حالی که برخی دیگر روش های سنتی تر را ترجیح می دهند.

مهارت های ارتباطی: معلمی که مهارت های ارتباطی را توسعه داده و قادر به سازماندهی گفتار و گوش دادن باشد می تواند یادگیری آنها را تسهیل کند.

سطوح و پشتیبانی: حرفه ای که توانایی ایجاد روابط خوب با دانش آموزان را داشته باشد و در پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات موثر باشد مفید خواهد بود.

تجربه او در آلمان یا فرهنگ آلمان: اگر معلم تجربه زندگی یا تدریس در آلمان را داشته باشد، می تواند دانش شما را از جهات مختلف بهبود بخشد.

قبل از انتخاب معلم، ممکن است یک جلسه مشاوره رایگان یا درس آزمایشی داشته باشید تا در مورد سبک تدریس آنها بدانید و مطمئن شوید که این معلم بهترین انتخاب برای شما است.

راه های یادگیری زبان اسپانیایی

این راه ها را برای یادگیری اسپانیایی در نظر بگیرید

درس های زبان: با یک معلم اسپانیایی محلی به صورت حضوری یا آنلاین دروس را بخوانید.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های درسی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی: با تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اسپانیایی با یا بدون زیرنویس، مهارت‌های شنیداری خود را بهبود ببخشید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: با گوش دادن به موسیقی و پادکست اسپانیایی صداها و کلمات ایجاد کنید.

به گروه های بحث بپیوندید: به گروه ها یا کلاس های بحث به صورت آنلاین یا حضوری بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های موبایلی که برای یادگیری اسپانیایی طراحی شده اند.

خواندن کتاب و مقاله: خواندن متون، رمان ها و اخبار اسپانیایی برای بهبود واژگان و مهارت های خواندن.

سفر به مناطق اسپانیایی زبان: در صورت امکان، سفر به کشورها یا مناطق اسپانیایی زبان تجربه شما را از فرهنگ و زبان افزایش می دهد.

با ادامه تمرین و تنوع بخشیدن به منابع یادگیری خود، می توانید مهارت های زبان اسپانیایی خود را بهبود ببخشید.

زبان ترکی یاد بگیرید

برای یادگیری زبان ترکی می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

کلاس های زبان: شرکت در کلاس های حضوری یا آنلاین با اساتید متخصص در استانبول ترکیه.

استفاده از منابع آموزشی: کتب آموزشی; فیلم ها، وب سایت های ترکی زبان و نرم افزارهای آموزشی.

استفاده از اپلیکیشن های زبان: اپلیکیشن های موبایلی که برای آموزش زبان ترکی استانبولی طراحی شده اند.

کتاب و مقاله بخوانید: با خواندن کتاب و مقاله به زبان ترکی دایره لغات خود را بهبود ببخشید.

در جوامع یادگیری زبان شرکت کنید: به گروه های آموزش آنلاین بپیوندید یا در رویدادهای زبان ترکی شرکت کنید.

تمرین مداوم و استفاده از منابع مختلف به شما کمک می کند تا زبان ترکی در استانبول را با موفقیت یاد بگیرید.

بهترین کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

کتاب های خوب و قابل اعتمادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد. اما بهترین کتاب برای شما بستگی به نیاز و سطح شما دارد. در اینجا چند پیشنهاد برای شروع یادگیری زبان فرانسه وجود دارد:

"گام به گام فرانسوی آسان" نوشته میرنا بل روچستر - کتابی مفید برای مبتدیان با دستورالعمل ها و تمرین های گام به گام.

\"فرانسوی روان: تجربیات یک انگلیسی زبان\" نوشته اریکا استوارت: کتابی برای بهبود مهارت های مکالمه و گسترش دایره لغات.

\"French Grammar For Dummies\" توسط Veronique Mazet - یک منبع عالی برای درک گرامر فرانسوی و تمرینات تمرینی.

قبل از خرید هر کتابی، خواندن نقدها و بررسی محتوا می تواند به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین، داشتن تجهیزات تمرینی متنوع بسیار مهم است تا تمرینات متنوعی داشته باشید.

یادگیری زبان عربی

یادگیری زبان عربی می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رویکرد صحیح و پشتکار در عمل امکان پذیر است. در اینجا چند مرحله مفید برای شروع یادگیری زبان عربی آورده شده است:

آشنایی با الفبای عربی: با یادگیری حروف الفبای عربی و تلفظ صحیح آنها شروع کنید.

خواندن متون ساده: با خواندن داستان های کوتاه یا مقالات ساده به زبان عربی شروع کنید.

یادگیری داستان ها و اشعار عربی: این به شما کمک می کند تا با ساختارها و واژگان زبان عربی آشنا شوید.

از برنامه های زبان استفاده کنید: برنامه های زبان موبایل مانند Duolingo یا Memrise برای تمرین منظم.

شرکت در دوره های آنلاین: در صورت امکان شرکت در دوره های تدریس خصوصی زبان عربی آنلاین یا دوره های حضوری.

تمرینات مداوم و منابع مختلف یادگیری به شما کمک می کند تا مهارت های زبان عربی خود را سریعتر بهبود بخشید.
https://www.irna.ir/news/85376464/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1
بهترین کتاب برای یادگیری زبان عربی

برای یادگیری زبان عربی بسته به نیاز و سطح شما چند کتاب خوب و معتبر وجود دارد. چند نکته برای یادگیری زبان عربی:

«الف باع: درآمدی بر حروف و آواهای عربی» نوشته کریستن بروستاد، محمود الباطل، عباس التونسی: کتابی معتبر برای یادگیری حروف و صداهای عربی.

«عربی برای شیادان» اثر امین بوخنتوف. کتابی که مفاهیم اولیه عربی را با رویکردی کاربردی و زبانی ساده آموزش می دهد.

مؤلف «کتاب قاریان عربی مدینه 1-7» دکتر. دبلیو عبدالرحیم: مجموعه ای جامع از مطالعات پیشرفته عربی.

\"Arabic Grammar: A First Workbook\" نوشته جان میس: کتابی کاربردی برای درک دستور زبان عربی و تمرین های عملی.

"کلیمنی \'عربی بیشویش: دوره مبتدی در عربی مصری\" اثر سامیه لویی: منبعی مفید برای یادگیری عربی گفتاری مصری.

\"داستان های عربی برای زبان آموزان: داستان های سنتی خاورمیانه به زبان عربی و انگلیسی\" نوشته هزی بروش، لطفی منصور: کتاب داستان های عربی با ترجمه انگلیسی که به شما کمک می کند تا مهارت های خواندن و درک مطلب خود را بهبود بخشید.

قبل از انتخاب کتاب، به شما توصیه می شود که نقدها را بررسی کنید تا بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین همیشه مهم است که منابع آموزشی متنوعی برای گسترش تمرین خود داشته باشید.

بهترین آموزشگاه خصوصی

برای یادگیری مستقل زبان بر اساس تحقیقات، بهترین آموزشگاه زبان در تهران سایت sokhanbartar.com است. اما این مدرسه بهترین معلمان را برای آموزش زبان های مختلف در تمامی سطوح دارد. برای یادگیری سریع زبان های مختلف دنیا به این وب سایت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 17457
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


در مقاله قبلی در مورد یو پی اس و لزوم استفاده از آنها صحبت کردیم. این بار به اطلاعات مربوط به اجزای اصلی یو پی اس می پردازیم. به علاقه مندان به جنبه فنی تجهیزات یو پی اس یا برق اضطراری، مطالعه مقاله استفاده از یو پی اس در مراکز مختلف را توصیه می کنم.

برای شناخت قطعات اصلی یو پی اس یا منبع تغذیه اضطراری باید بدانید که از 4 جزء اصلی تشکیل شده اند. یکسو کننده، اینورتر، باتری و قطع کننده مدار اجزای اصلی یک یو پی اس هستند.

در ادامه به نقش هر یک از این اجزا خواهیم پرداخت.

کار اصلاح طلبان را بدانند

تعمیر اجزای یو پی اس دارای عملکردهای مهم و مهم بسیاری است. اولی به عنوان مبدل AC به DC شناخته می شود، به این معنی که ورودی جریان متناوب را تبدیل می کند. عملکرد دوم آن شارژ مجدد باتری است، در حالی که برق DC نیز به اینورتر می رسد.


بسته به اندازه UPS، شارژر باتری ممکن است در ماژول یکسو کننده قرار گیرد. با این حال، در سیستم های برق اضطراری کوچکتر (یعنی زیر 3 کیلو ولت آمپر) معمول و نادر است که یکسو کننده و شارژر باتری اجزای جداگانه باشند.

یکی دیگر از ویژگی های یکسو کننده های واحد UPS این است که می توانند ولتاژ ورودی گسترده ای را بپذیرند. این ویژگی به معنای توانایی سیستم برای کنترل شارژ بیش از حد و نوسانات بدون دخالت باتری است.

بررسی عملکرد اینورترها به عنوان اجزای UPS

اینورترها اجزای اصلی یو پی اس هستند که به عنوان بخش دوم فرآیند تبدیل (AC-DC-AC) عمل می کنند. آنها این کار را با تبدیل برق DC از یکسو کننده یا باتری به خروجی AC که بار بحرانی را تغذیه می کند، انجام می دهند.

این فرآیند تبدیل (AC به DC به AC) نویز الکتریکی را با فیلتر کردن رویدادهایی مانند پیک ها، شیب ها و نویز الکتریکی صاف می کند و اطمینان حاصل می کند که خروجی نهایی یک موج سینوسی خالص است.

نقش اجباری و ضروری باتری یو پی اس

باتری های سیستم یو پی اس تامین برق اضطراری در زمان قطع برق را تضمین می کنند. یک یکسو کننده یا شارژر جداگانه نیز شارژ مداوم باتری های UPS را تضمین می کند. سیستم های یو پی اس حداقل یک رشته باتری UPS دارند و ولتاژ DC روی یو پی اس تعداد باتری های مورد نیاز را تعیین می کند. باتری های زنجیر به صورت سری به هم متصل می شوند، به این معنی که اگر یک باتری از کار بیفتد، کل زنجیره باتری از کار می افتد.

دستگاه های یو پی اس کم مصرف و با ظرفیت کم اغلب دارای باتری داخلی هستند. برای دستگاه هایی با توان و ظرفیت بیشتر که به عنوان راه حلی برای پروژه های پرقدرت ارائه می شوند، اغلب از باتری های خارجی استفاده می شود. باتری در یک کابینت باتری مستقل قرار دارد.

برو به طرف دیگر

سوئیچ انتقال یکی از اجزای اصلی یو پی اس است که به عنوان یک واحد حفاظتی در صورت خرابی سیستم یو پی اس عمل می کند. این ویژگی در صورت خرابی یو پی اس، با عبور از تعمیر، باتری و اینورتر، بار را به طور خودکار به منبع تغذیه متصل می کند.

جابجایی به منبع اصلی وضعیت ایده آلی نیست زیرا برق مانند یو پی اس های اینترنتی با تبدیل دوگانه فیلتر نمی شود. اما این امکان را به تجهیزات می دهد که در حین تعمیر یا تعویض کلید مدار، به کار خود ادامه دهند.

سایر قطعات UPS

بسته به قدرت، ظرفیت و نوع یو پی اس، برخی از اجزای رایج دیگر وجود دارد که ممکن است شامل فن یا خازن باشد.

علاوه بر این، اجزایی مانند یک بای پس تعمیر و نگهداری خارجی وجود دارد که به UPS اجازه می دهد بدون وقفه در بار برداشته یا تعویض شود. سرکوبگرهای ولتاژ گذرا TVSS و پروتکل ساده مدیریت شبکه و کارت SNMP و ترانزیستورهای IGBT سایر کاربردهای ارتباطی مانند نمایشگر و سایر اجزاء.

پس از آشنایی با قطعات یو پی اس، در مورد کاربردهای یو پی اس و کاربرد آنها در امکانات مختلف صحبت خواهیم کرد. در برخی از مقالاتی که در این سایت منتشر کرده ایم به طور اختصاصی استفاده از یو پی اس در هر یک از این مراکز و استفاده از آن را به صورت جداگانه توضیح داده ایم.

کاربرد یو پی اس در مراکز دولتی

اکثر مراکز دولتی به مراکز داده ای متصل هستند که حاوی اطلاعات ارزشمند و مهمی هستند. اختلال در سیستم ها، شبکه های آنها و دسترسی به این مراکز داده می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. حفاظت 24 ساعته این اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، در دنیای امروز، با توجه به اینکه اکثر سیستم های اداری از کامپیوتر و سیستم های دیجیتال تشکیل شده اند، نیاز به برق ثابت در اولویت قرار دارد. دستگاه های یو پی اس از آسیب به سخت افزار و اثرات نرم افزاری آنها جلوگیری می کنند.

اکثر مراکز دولتی نیاز فوری به استفاده از یو پی اس شرکت بهراد دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.


بانک ها، سیستم های مخابراتی، دفاتر مرتبط با اطلاعات و امنیت و سایر دفاتر که دائماً با مردم و اطلاعات مشتریان در تعامل هستند.

مشاوران دفتر مرکزی ما آماده هستند تا بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات را برای رفع نیاز شما توصیه کنند. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. در آینده مقاله ای در مورد یو پی اس مناسب ادارات و مراکز دولتی در قسمت بلوک قرار خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 1130
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


اگر برای از بین بردن موهای زائد بدن با تیغ ژیلت یا اپیلاتور خانگی راحت نیستید، استفاده از لیزر برای از بین بردن این موها احتمالا گزینه جذابی برای شما خواهد بود. به طور کلی لیزر موهای زائد بدن یکی از رایج ترین روش های اصلاح است که در آن از نور لیزر با شدت مناسب استفاده می شود. در طی این روش‌ها، نور لیزر به فولیکول‌های مو هدایت می‌شود، سپس رنگدانه‌های موجود در فولیکول‌ها نور را جذب می‌کنند و عملاً موها از بین می‌روند. در واقع، دمای بالا در ریشه مو باعث از بین رفتن فولیکول ها می شود. سپس بعد از اینکه لیزر فولیکول ها را از بین می برد، رشد مو متوقف می شود و موها پس از حدود یک تا دو هفته می ریزند. اما وقتی در مورد موهای ناخواسته صحبت می کنیم، همیشه جوانب و سوالاتی وجود دارد که در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم.

فرآیند لیزر موهای زائد چگونه است؟

برای تعداد جلسات لیزر فرد ابتدا باید موهای خود را تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه کند. بعد از این و با مراجعه به کلینیک مورد نظر، اپراتور معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر موهای زائد، بی حسی موضعی می کند. استفاده از بی حسی موضعی درد ناشی از لیزر موهای زائد را تا حد زیادی کاهش می دهد. در این رابطه باید تاکید کرد که تجهیزات لیزر به طور کلی با توجه به رنگ پوست و مو، ضخامت و محل رویش موهای ناخواسته تنظیم می شوند.

در مرحله بعد تکنسین پالس نوری را در ناحیه مورد نظر احساس می کند و برای چند دقیقه آن ناحیه را بررسی می کند تا مطمئن شود که تنظیمات برای فرد بهینه عمل می کند و هیچ واکنشی با حساسیت در بدن فرد وجود ندارد. در صورت عدم وجود نتایج نگران کننده، اپراتور عمل را ادامه می دهد و پس از آن می توانید بسته های یخ، کرم های ضد التهاب یا لوسیون ها را برای کاهش هر گونه ناراحتی و سوزش یا درد احتمالی دریافت کنید. لیزر موهای زائد معمولاً در یک دوره چهار تا شش هفته ای برنامه ریزی می شود تا زمانی که رشد مو متوقف شود. جالب است بدانید که موهای ما دارای چرخه های ثابت رشد و استراحت هستند. بنابراین، اگر فولیکول مو در طول لیزر مو در مرحله استراحت باشد، اشعه لیزر روی آن تاثیری ندارد. به همین دلیل برای از بین بردن تمام موهای زائد نیاز به چندین جلسه لیزر درمانی با فواصل زمانی مشخص است.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید شش هفته قبل از درمان از حذف موهای زائد یا الکترولیز خودداری کنید. زیرا آن مراحل می تواند ریشه موهای لیزر را هدف قرار دهد و سیستم لیزر را بی اثر کند. همچنین شش هفته قبل و بعد از لیزر درمانی باید از آفتاب سوختگی خودداری کنید، زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد اثر کمتری داشته باشد و احتمال بروز عوارض بعد از درمان را افزایش دهید.

مزایای لیزر موهای زائد بدن

از بین بردن موهای زائد صورت، پاها، چانه، پشت، بازوها، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نقاط بدن با استفاده از لیزر یا به عبارتی کل بدن کاملا موثر و کاربردی است. در واقع استفاده از این دستگاه ها به طور کلی با مزایایی همراه است که شامل موارد زیر می شود.

دقت بالا: جالب اینجاست که با کمک لیزر می توان موهای تیره و درشت را به صورت انتخابی و با دقت بالا هدف قرار داد تا پوست اطراف این ناحیه بدون آسیب باقی بماند.

سرعت بسیار بالا: به طور معمول، هر پالس لیزر تنها کسری از ثانیه طول می کشد تا موهای زائد از بین برود و شما می توانید از آن برای از بین بردن موهای زائد به طور همزمان استفاده کنید. به عبارت دیگر دستگاه لیزر می تواند مساحتی برابر با یک مربع در ثانیه را بتراشد. در این راستا، نواحی ریز و ظریف مانند لب بالا را می توان در کمتر از یک دقیقه اصلاح کرد و نواحی بزرگ مانند پشت یا ران ها تا یک ساعت طول می کشد.

نتایج: اکثر افرادی که تحت لیزر درمانی قرار می‌گیرند، بعد از سه تا هفت جلسه درمان دیگر شاهد رشد موهای زائد نیستند!

بدون محدودیت شغلی: هیچ محدودیتی برای استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد در هر نقطه از بدن وجود ندارد. به دلیل انواع مختلف تجهیزات لیزری و روش های درمانی، می توانید موهای زائد را در هر جایی از بین ببرید. علاوه بر این، خطر عوارض لیزر موهای زائد در نواحی حساس مانند بیکینی یا صورت نسبت به سایرین بیشتر نیست و همانطور که در زیر به آن پرداخته می شود، شایع تر است.

عوارض لیزر موهای زائد

یک یا دو روز پس از لیزر موهای زائد، پوست ناحیه تحت درمان مانند آفتاب سوختگی به نظر می رسد. در این راستا استفاده از کمپرس های خنک و مرطوب کننده ها به بهبودی سریعتر پوست کمک می کند. پس از آن و تا یک ماه آینده، موهای تحت درمان می ریزند. بنابراین توصیه می شود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید که به جلوگیری از تغییرات موقتی در رنگ پوست ناحیه لیزر کمک می کند. تاول های پوستی لیزر معمولاً نادر هستند، اما افرادی که پوست تیره تر دارند بیشتر در معرض تاول هستند. سایر عوارض جانبی احتمالی مانند تورم پوست، قرمزی و جای زخم برای لیزر درمانی در قسمت‌های مختلف بدن رایج و کاملاً طبیعی هستند.

چه نوع دستگاه لیزر موهای زائد مهم است؟

بله، نوع دستگاه لیزر مورد استفاده مهم است و بر اثربخشی درمان و احتمال تجربه عوارض جانبی، مانند کاهش خطر آسیب به سلول‌های تولید کننده ملانین (رنگدانه اصلی پوست و مو، تولید شده در ملانوسیت‌ها) تأثیر می‌گذارد. با توجه به این اصل توصیه می شود افرادی که موهای روشن و تیره دارند از لیزر IPL، لیزر الکساندرایت یا لیزر دیوید استفاده کنند، پوست تیره و پوست تیره تر، افرادی که موهای ریز دارند می توانند از لیزر Nd: YAG یا لیزر دایود و افرادی که موهای روشن دارند استفاده کنند. لیزر دایود

به یاد داشته باشید که انرژی لیزر و پالس های کوتاه آن با توجه به نوع پوست شما تنظیم می شود تا آسیب های ناخواسته بافت را کنترل کند. به‌علاوه، برخی از سیستم‌های لیزر بر روی نواحی خاصی از بدن بهتر از سایرین کار می‌کنند، بنابراین بهتر است قبل از ثبت‌نام برای لیزر موهای زائد صورت و بدن با نوع پوست، نوع مو، گزینه‌های درمانی و ناحیه‌ای که می‌خواهید اصلاح کنید، آشنا شوید. . حذف با پزشک یا متخصص مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


امروزه از پهپادهای اسپری در کشاورزی استفاده می شود. استفاده از پهپادهای کشاورزی به عنوان حرکتی در جهت گسترش کشاورزی هوشمند تلقی می شود. پهپادهای کشاورزی به کشاورزان برای افزایش عملکرد و کیفیت محصول کمک زیادی می کند. پهپادها اطلاعات دقیقی را از مزارع جمع آوری می کنند و احتمال خطا در عملیات کشاورزی را کاهش می دهند.

مشخصات فنی پهپاد اسپری

قبل از ظهور پهپادها، دسترسی به این حجم عظیم از اطلاعات برای یک کشاورز تقریبا غیرممکن بود. یکی از امکانات پهپادهای کشاورزی تعیین منطقه کشت و نیاز به سم یا کود با کمترین هزینه و بالاترین دقت است. پهپادها عکاسی از مزارع کشاورزی و بررسی شرایط مزرعه، نیازهای آبیاری، شرایط محصول و آفات را ممکن می سازند.

پهپادهای کشاورزی به محصولات موجود در خاک آسیب نمی رسانند و فضای هوایی بالای زمین را نیز اشغال نمی کنند. اگر پهپاد محل محصول آلوده را مشخص کند، پهپاد آفت کش را در محل مناسب اسپری می کند.

پهپاد یک هواپیمای بدون سرنشین دقیق است که در کارهای مزرعه ای مانند سمپاشی و کشاورزی استفاده می شود. سمپاشی پهپاد با هزینه و زمان کم کاربردهای زیادی در کشاورزی دارد. این پهپاد قابلیت سمپاشی انواع سموم، آفت کش ها و کودهای مایع را دارد و در سایزهای مختلف از 10 تا 15 لیتر موجود است. با توجه به سرعت سم پاشی هر هکتار زمین در 8-10 دقیقه، پهپاد یکی از سریع ترین سمپاش ها به حساب می آید.

با استفاده از سیستم کنترل، پهپاد قادر خواهد بود سرعت سمپاشی را به صورت رو به جلو و یکنواخت تنظیم کند. با کمک پهپادها، سمپاشی نخلستان ها و مزارع برنج حتی در بالاترین درجه حرارت و رطوبت محیط ممکن می شود.

مزایای استفاده از پهپاد سمپاش

کاهش آلودگی و بیماری کشاورزان به دلیل عدم وجود سم

کارایی و اثربخشی سمپاشی را افزایش می دهد

سمپاشی یکنواخت

کاهش مدت زمان سمپاشی نسبت به روش های دیگر

وارد مزرعه نشوید و دوره خواب محصولات را کاهش دهید

افزایش بهره وری و بهره وری سالانه

از پهپاد در زمین های ناهموار و صعب العبور استفاده کنید

از نوشیدن سم بپرهیزید

افزایش فروش و کیفیت محصول

کاهش صدمات انسانی و حیوانی

یک: سرعت اسپری را افزایش دهید.

هواپیماهای بدون سرنشین زمان را به طور موثر مدیریت می کنند و کار را آسان تر می کنند. پهپاد با قابلیت سمپاشی 30 تا 45 هکتار در روز، بهتر از سمپاش تراکتوری با ظرفیت روزانه 10 تا 15 هکتار است.

دو: صرفه جویی در مصرف سم

استفاده از پهپادها در صرفه جویی 30 درصدی در مصرف سم، حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه های تولید بسیار موثر است.

سوم: صرفه جویی در مصرف آب

استفاده از پهپادها تاثیر بسزایی در کاهش 97 درصدی مصرف آب خواهد داشت. 200 تا 400 لیتر آب در هر هکتار برای از بین بردن گیاهان با سمپاش تراکتوری مصرف می شود. در حالی که مصرف آب هنگام سمپاشی با پهباد 14 تا 15 لیتر آب در هکتار است.

4: بهبود فعالیت اقتصادی

سمپاشی مناطق گل آلود که امکان استفاده از سمپاش تراکتور وجود ندارد به راحتی با پهپاد قابل انجام است. در زمین های ناهموار، شیب دار و صعب العبور که تراکتورها نمی توانند حرکت کنند، از پهپادها برای سمپاشی استفاده می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین کاهش ترافیک در زمین های کشاورزی و در نتیجه کاهش تلفات محصول است. تلفات محصولات کشاورزی مانند گندم و جو 10 درصد و تجاوز به عنف 20 درصد است. این میزان آسیب در اثر خرد شدن به دلیل وجود میل چرخ بین مزرعه ها ایجاد می شود.

پنجم: صرفه جویی در هزینه های نیروی کار

برای هر تراکتور در کارهای کشاورزی 3 تا 4 کارگر مورد نیاز است. در نتیجه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار می شود.

ششم: سم را به طور مساوی تقسیم کنید

با استفاده از پهپاد می توان سم را به طور مساوی در مقدار کمی هوا پاشید. این به این دلیل است که فشار هوا بر روی پهپاد کاهش می یابد و باد تا حد امکان کاهش می یابد.

هفت: خرید آنلاین پهپادهای کشاورزی

خرید اینترنتی پهپاد کشاورزی از سایت "اوجیران پهپاد" کافی است این عبارت را در وب سایت ویترین نت جستجو کنید و از یک تامین کننده قابل اعتماد خرید کنید. همچنین می توانید با پرداخت اقساطی پهپادهای کشاورزی را از بسترهای معاملاتی B2B خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 2038
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

شهر شاهرود معروف به قاره کوچک، یکی از زیباترین شهرهای کشورمان بوده که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز واقع شده و دارای آب‌وهوای بسیار معتدل و دلنشینی است. این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود. شاهرود گنجینه‌ای از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی بوده که در شمال شرقی کشورمان قرار گرفته و از هر طرف به کوه‌ها و دشت‌های سرسبز احاطه شده‌است. از جمله معروف‌ترین جاهای دیدنی شاهرود که در سفر به این شهر پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن‌ها دیدن کنید، می‌توان به جنگل ابر، خانه یغمایی‌ها، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، باغ اورس، مجموعه تفریحی آبشار، آبشان مجن، چشمه هفت رنگ و غیره اشاره کرد.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با زیباترین جاهای دیدنی شاهرود آشنا کنیم.

جنگل ابر

یکی از شگفت‌انگیزترین و بکرترین جاهای دیدنی شاهرود که شهرت جهانی دارد، جنگل ابر است. این جنگل فوق‌العاده در فاصله 40 کیلومتری شهر قرار گرفته و در اغلب مواقع، می‌توان اقیانوس ابرها را در ارتفاعات جنگل ببینیم و از منظره خارق‌العاده آن لذت ببریم. این جنگل زیستگاه گونه‌های متفاوتی از جانوران و گیاهان بوده و همچنین سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشاند. اگر به طبیعت‌گردی، کوهنوردی و عکاسی علاقه‌مند هستید، بازدید از این جنگل را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

خانه یغمایی ها

خانه یغمایی ها یکی از بناهای تاریخی و نمادی از تاریخ و فرهنگ شهر شاهرود است که در سال 1304 شمسی به دستور یکی از تجار سرشناس شاهرودی در مرکز این شهر بنا شد. این خانه زیبا با سبک معماری خیره‌کننده خود جزو مهم‌ترین جاهای دیدنی شاهرود به شمار می‌رود و دارای تزئیناتی از گچ‌بری، آجرکاری و غیره است. همچنین بادگیر این خانه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بوده که یادآور سبک معماری اقلیم کویری است. اگر به شهر شاهرود سفر کرده‌اید و قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن را دارید، بازدید از خانه یغمایی ها را در برنامه‌های خود قرار دهید.

آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی

یکی دیگر از جاهای دیدنی شاهرود که ارزش بالایی برای بازدید دارد، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی است. این آرامگاه متعلق به یکی از عارفان بزرگ و تاثیرگذار کشورمان به نام شیخ ابوالحسن خرقانی است که در روستای خرقان از توابع شاهرود قرار دارد. قدمت این آرامگاه به قرن پنجم هجری قمری برمی‌گردد و با فضای زیبا و دلنشین خود جزو محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شاهرود به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بازدید از این آرامگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سخن آخر

شهر شاهرود یکی از مهم‌ترین شهرهای استان سمنان است که با جاذبه‌های چشم‌نواز طبیعی و تاریخی که در دل خود جای داده‌است، گردشگران زیادی را جذب می‌کند. جاهای دیدنی شاهرود تمامی ندارد و در هرگوشه‌ای از این شهر می‌توانید جاذبه‌ای فوق‌العاده را تماشا کنید که هوش از سر شما می‌برد. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شده و از خواندن آن نهایت لذت را برده باشید. از اینکه تا انتهای مقاله نگاه گرمتان را به ما سپردید، بی‌نهایت سپاسگزاریم.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ سهیل مهرزادگان همین حال قشنگی که داریم هم هدر کنیم

گلی بیا گلدونت میشم

افتابو بارونت میشم

گلی بیا من زندونیتم

ولی نگهبونت میشم

گلی من همه خاکم برای تو

وقت شکوفه دادنه تو

رسیده رسیده جون به لبم

ببین خونه خرابم من سر تو

نمیخوام با یه تصمیم اشتباه ضرر کنیم

همین حال قشنگی که داریم هم هدر کنیم

ببین دنیا دو روزه یه روز به من اضافه شو

نمیخوام که ضرر کنی نمیدم اجازه اشو

چقد خوشگله خنده و اخمت ببین زل نزدن به تو سخته

ماه دلم

مثل قلبم هستی برا من منم از گفتنش ترسی ندارم

عاشقتم

ببین فلبم همش به سمت توئه

همه چی به نفع توئه

از این جا به بعد داستانو به من بسپرش

نمیخوام با یه تصمیم اشتباه ضرر کنیم

همین حال قشنگی که داریم هم هدر کنیم

ببین دنیا دو روزه یه روز به من اضافه شو

نمیخوام که ضرر کنی نمیدم اجازه اشو

 

آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «همین حال قشنگی که داریم هم هدر کنیم»



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


دستگاه HIFU Ultraformer که در کره جنوبی ساخته شده است، یکی از محبوب ترین دستگاه ها در جهان است. HIFU مخفف امواج فراصوت با شدت و غلظت بالا است. امواج قدرتمند و نافذ از لایه اپیدرم عبور می کند و درم و چربی زیر پوست را درمان می کند.

هایفوتراپی در تهران روشی جدید برای سفت کردن پوست است که جذاب و بدون درد نیست. استفاده از انرژی اولتراسوند باعث تحریک تولید کلاژن در پوست و سفت شدن آن می شود. هایفو به طور رایج در درمان تومورها استفاده می شود.

امواج اولتراسوند که از دستگاه هایفو به عمق پوست نفوذ می کند در مدت 2 تا 3 ماه پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند.HIFU حدود 11 سال است که در زمینه زیبایی استفاده می شود.

فواید شیمی درمانی

Hyft Therapy توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است. این روش چین و چروک های صورت، گردن و دکلته را بهبود می بخشد و بسیاری از افراد از HIFU بهره مند شده اند، اما خطرات و خطرات آن به ندرت گزارش می شود. نتایج مطلوب را می توان در عرض چند ماه بدون جراحی به دست آورد. برای لیفت و جوانسازی پوست باید از هایفوتراپی استفاده کرد.

کاربرد هیپوتراپی:

کاهش چین و چروک

برای تقویت پوست

سطح، پو

بهبود انعطاف پذیری

پوست را صاف و نرم می کند.

هایفو نه تنها برای سفت کردن پوست استفاده می شود، بلکه از پیری پوست جلوگیری کرده و پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

کار کردن

امواج اولتراسوند متمرکز بر انرژی دقیقاً لایه‌های زیرین پوست را هدف قرار می‌دهند. این انرژی باعث می شود بافت به سرعت گرم شود. زمانی که سلول های پوست به دمای مطلوب می رسند، سلول ها را از بین می برند. این آسیب اگرچه خطرناک است اما باعث می شود سلول ها کلاژن تولید کنند.

کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را می سازد. از آنجایی که امواج اولتراسوند با فرکانس بالا فقط بر روی بافت زیر پوست تاثیر می گذارد، هیچ مشکلی برای سلول های مجاور ایجاد نمی کند.

استفاده از لیزر قبل از هیپنوتیزم

برای کسانی که پوست خیلی شل دارند بهتر است قبل از هایفو از روش های لیزر درمانی استفاده کنند. سپس با چند جلسه هایفو به نتیجه دلخواه می رسد.

آیا درمان آن سخت است؟

در حین اجرای کار هایفو جرقه های کوچک و گرما احساس می کنید. این احساس اصلا دردناک و غیر قابل تحمل نیست. اگر نگران درد هستید، قبل از درمان از بی حس کننده موضعی استفاده کنید. سپس ژل اولتراسوند در ناحیه درمان اعمال می شود. دستگاه هایفو دقیقا روی پوست قرار می گیرد.

هر جلسه درمانی چقدر طول می کشد؟

مدت جلسه درمان بستگی به منطقه دارد. پس از پایان کار در صورت نیاز پزشک جلسه بعدی شما را تعیین می کند.

بعد از هیپوتراپی می توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. عوارض جانبی معمولا در کمتر از یک هفته ناپدید می شوند. اگر نه، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

هیپوتراپی چقدر موثر و قدرتمند است؟

اکثر افراد در عرض سه ماه اثرات کامل را می بینند. بهتر است این روش یک یا دو بار در سال انجام شود.

مقایسه روش هایفو و جراحی لیفت پوست

هایفو روش ایمن تری نسبت به جراحی سفت کردن پوست در نظر گرفته می شود. زیرا بدون هیچ گونه بیهوشی، زخم و دوره نقاهت نتایج خوبی به همراه دارد. همچنین از نظر هزینه نسبت به جراحی ارزان تر است. با این حال، هایفو ممکن است یک درمان مناسب برای همه نباشد. افراد بالای 30 سال می توانند تحت هایفوتراپی قرار گیرند.

موارد منع مصرف ji bo hippoterapî

استفاده از آن برای فرم دهی بدن قابل قبول نیست

هایفو روی افرادی که پوست خیلی قرمز و ملتهب دارند تاثیر چندانی ندارد.

وجود هر فلز در منطقه پردازش استفاده از امواج اولتراسونیک را ممنوع می کند.

زنان باردار یا شیرده

فیلر (ژل) به صورت تزریق می شود اگر شش ماه از تزریق ژل و یک ماه از تزریق بوتاکس گذشته باشد، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

یک پروتز در منطقه وجود دارد

برای کسانی که ایمپلنت دندان یا ایمپلنت دهان دارند، هایفو باید تحت شرایط خاصی انجام شود.

افراد مبتلا به بیماری، آکنه فعال و ضایعات روی پوست صورت نباید از این روش استفاده کنند.

خال های مادرزادی مشکوک و رنگی

در زمینه خیاطی و جراحی

افرادی که نقص عصبی عضلانی دارند

برای برخی از نواحی صورت استفاده از روش هایفوتراپی به دلیل وجود سیاهرگ ها و عروق بزرگ غیرممکن است.

موقعیت های پیچیده

مانند هر درمان دیگری، ممکن است پس از هیپنوتیزم درمانی عوارضی ایجاد شود. این عوارض شامل قرمزی، کبودی، التهاب و تورم پوست است که در عرض 48 ساعت برطرف می شود.

پیش هایفو که

دو هفته قبل از هایفو از مصرف محصولات حاوی رتین A، اسید سالیسیلیک یا اسید گلیکولیک خودداری کنید. درمان کم نباید باعث تحریک پوست شود.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

استفاده از کیسه یخ و دوش آب سرد می تواند تورم و التهاب پوست را بهبود بخشد.

اما مراقب باشید که پوست صورت و گردن را فریب ندهید.

مرطوب کننده و ضد آفتاب ضروری است.

از تمام گرما به مدت 48 ساعت اجتناب کنید. تا حد امکان به مدت 24 ساعت روی صورت نخوابید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

نوشیدن آب فراوان در طول روز را فراموش نکنید.

به دلیل عدم وجود زخم و درد، نیازی به استفاده از پماد خاصی نیست. با این حال، پزشک ممکن است مکمل های کلاژن را برای فرد تجویز کند تا اثر هیپوتراپی را افزایش دهد. انتظارات درمان باید واقع بینانه باشد. نتیجه گیری برای افراد مختلف متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


امروزه داشتن تلفن همراه برای همگان یک ضرورت است و بهترین گلس گوشی یکی از لوازم جانبی تلفن همراه و محافظ صفحه نمایش تلفن همراه است و هر روز تولید کنندگان تلفن همراه کیفیت صفحه نمایش را بهبود می بخشند و به همین دلیل در بسیاری از گوشی های هوشمند دیده می شود. مدل هایی که ما برای استفاده انتخاب می کنیم عبارتند از گوریلا گلس، دراگون تریل یا سایر شیشه های مقاوم در برابر خش. این شیشه ها در برابر خط و خش و ترک در امان هستند. اما برای محافظت کامل از یک پنل لمسی گران قیمت و استفاده از آن بدون محافظ نمی توانید به آن تکیه کنید. زمانی که موبایل در مکانی شنی قرار می گیرد یا به طور ناگهانی سقوط می کند، این شیشه های محافظ نمی توانند از آسیب دیدن صفحه نمایش آن جلوگیری کنند و اگر در اثر ضربه آسیب ببیند، هزینه زیادی بر روی شیشه گوشی موبایل متحمل می شویم. تلفن با کابل و در برابر خراش و ترک مقاومت می کند و به عنوان یک لایه محافظ در کناره ها عمل می کند.


انواع محافظ صفحه از نظر جنس بدنه

محافظ صفحه نمایش یکی از لوازم جانبی موبایل است که هنگام خرید گوشی موبایل به آن فکر می کنید و هنگام انتخاب انواع آن دو راه پیش رو دارید مانند خرید بهترین محافظ در این مقاله با ما همراه باشید. تا بتوانید هنگام خرید صفحه نمایش هوشمند باشید و نحوه استفاده از آن را بدانید. در زیر فهرست شده اند.

محافظ صفحه پلاستیکی

همانطور که از نام این محافظ مشخص است از پلاستیک ساخته شده است و تقریبا می توان گفت اولین نوع محافظ صفحه گوشی موبایل است و از کثیف شدن و ضربه های مستقیم گوشی موبایل حساس به لمس جلوگیری می کند. نصب این محافظ ها کمی مشکل است و به مهارت زیادی نیاز دارد، زیرا گرد و غبار و ذرات معلق در هوا و حتی حباب ها در زیر آنها گیر کرده و ظاهری ناخوشایند به صفحه نمایش می دهند. این محافظ قیمت بسیار ارزانی دارد.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای

این نوع محافظ شیشه ای است اما این شیشه در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است زیرا در دمای بالا گرم شده و شلیک شده است بنابراین بسیار بادوام است. به این نوع صفحه نمایش ها شیشه می گویند.

محافظ صفحه نمایش مات یا ضد UV

در واقع شیشه مات محافظت کامل در برابر تمامی آسیب ها و ضربه های ناگهانی محسوب می شود و این شیشه در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی دارد. البته مزیت دیگر این است که نور خورشید روی صفحه گوشی شما تاثیر نمی گذارد به طوری که نور منعکس شده به چشم شما نمی رسد یا بازتاب نور را تا حد زیادی کاهش می دهد.به این نوع شیشه ها ضد انعکاس نیز می گویند.

محافظ صفحه نمایش روشن

این نوع شیشه زیبایی و درخشش بی نظیری به گوشی شما می بخشد و یکی از بهترین ویژگی های این نوع شیشه صافی و درخشندگی آن است و به راحتی با دستمال کاغذی تمیز می شود ضخامت این نوع شیشه فوق العاده نازک است. . 33 میلی متر است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

محافظ صفحه نمایش پریوسی نیز شیشه ای است اما با ویژگی های خاص و منحصر به فرد. این نوع آینه ها فقط در زاویه های قائمه می توانند ببینند، بنابراین اگر در محیط شلوغ به گوشی خود نگاه می کنید و دست شما در اطراف گوشی شما حرکت می کند، چیزی جز سیاه نمی بیند و این عالی است. دارای پوشش اولئوفوبیک کاهش لکه ها

محافظ صفحه نمایش سرامیکی

محافظ صفحه شیشه سرامیکی یا سرامیکی دارای ترکیبی مشابه شیشه های معمولی است. 95 تا 98 درصد آن شیشه معمولی است اما با مقدار کمی ناخالصی که عمدتاً از خاک رس است. اندازه کریستال به کار رفته در این نوع شیشه کوچک است و معمولاً شیشه سرامیکی در مراحل اولیه تولید ظاهر نمی شود و به آن شیشه سرامیکی مات می گویند، شیشه قرار داده شده در گوشی باید تا حد امکان روشن باشد. کیفیت و شفافیت صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار نمی دهد، به همین دلیل ترکیبات جدیدی مانند سیلیکات و کوارتز به شیشه سرامیکی مات اضافه می شود تا شفافیت را افزایش داده و آن را به یک شیشه سرامیکی روشن تبدیل کند. این شیشه از امنیت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین صفحه نمایش را به خوبی پوشش می دهد و هیچ خط و خش روی صفحه باقی نمی گذارد. شیشه سرامیکی نرم نرم و انعطاف پذیر است و همین نرمی زیاد آن را در برابر ضربه مقاوم می کند. این شیشه ضد چربی است و اثر انگشت روی آن نخواهد بود و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش نانو

یکی دیگر از انواع محافظ صفحه را می توان صفحه نمایش نانو مایع دانست که در برابر تمامی آسیب ها و حوادث احتمالی بسیار بادوام است. این نوع شیشه به شیشه صفحه می چسبد و با صفحه نمایش ارتباط برقرار می کند و دید را افزایش می دهد. اگر نوشیدنی یا نوشیدنی وجود دارد نگران نباشید. مایع روی این شیشه می ریزد زیرا به راحتی نفوذ می کند زیرا از مواد نانو ساخته شده است. از ویژگی ها و ویژگی های خوب آن می توان به مقاومت در برابر خش، ضد آب، استفاده آسان، ماندگاری طولانی و بدون حباب اشاره کرد، اما به یاد داشته باشید که از صفحه نمایش جدا نمی شود و بادوام بالا است.

فیلم محافظ صفحه نمایش 2D، 2.5D و 3D

همانطور که در بالا توضیح داده شد، محافظ های صفحه نمایش از نظر ساخت انواع مختلفی دارند و با توجه به تنوع زیاد انواع گوشی های همراه، تنوع زیادی در ظاهر عینک ها و برش و انحنای آن ها وجود دارد. محافظ صفحه دو بعدی این نوع صفحه نمایش برای گوشی های کاملا تخت و تخت مناسب است و دارای دو بعد طول و عرض می باشد. محافظ صفحه نمایش 2.5 بعدی نیز صاف و صاف با انحنای جزئی در لبه های آن است، محافظ صفحه نمایش سه بعدی برای گوشی هایی با انحنا در کناره ها مناسب است و دارای انحناهایی در اطراف شیشه می باشد و همچنین برای عینک های دارای کیسه هوای محبوب مناسب است. .

محافظت کامل از صورت

شیشه فول کاور کل صفحه نمایش را می پوشاند که یک ویژگی عالی برای این نوع شیشه ها است. از دیگر مزایای این شیشه می توان به دوام بالا، لک و ضد اثر انگشت، نصب آسان و ضد اثر انگشت اشاره کرد. فقط لازم به ذکر است که این یک حباب است و می تواند نقش مهمی در محافظت از صفحه نمایش گوشی شما داشته باشد. صفحات جلد کامل بسیار محبوب هستند و در ابعاد سه بعدی و سایر ابعاد ساخته می شوند.

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش

ممکن است چندین بار برای شما هم پیش آمده باشد که در زمانی که بیرون از خانه بودید و به تماس تلفنی پاسخ می دادید ناگهان گوشی از دستتان بیفتد، اگر در چنین مواقعی محافظ صفحه داشته باشید از شدت ضربه جلوگیری می شود. تا حد زیادی به صفحه اصلی منتقل نمی شود استفاده از عینک هایی با کارایی متفاوت کار با گوشی را راحت تر می کند به عنوان مثال عینک هایی با خاصیت ضد نور می توانند استفاده از گوشی را در فضای باز و زیر نور خورشید بسیار آسان کنند یا این واقعیت که این عینک ضد لک و اثر انگشت است، تمیز کردن صفحه نمایش را آسان و بدون دردسر می کند.

یک محافظ صفحه نمایش خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

دارای سختی 9H است

درست است که همه ما می دانیم که گلس گوشی چیست و حتما از آن استفاده کرده ایم اما شاید اطلاعات کافی در مورد نوع آن نداشته باشیم یا بهترین گلس گوشی 1 تا 10 باشد که الماس دارای سختی 10 و سختی آن است. بهترین شیشه موجود در بازار 9H است. یعنی با مدادی با سختی 9H به بالا می توان آن را خراش داد و با هیچ چیز دیگری نمی توانید آن را خراش دهید. محافظ ضد خش بپوشید.

دارای روکش نانو ضد روغن و اثر انگشت

زمانی که سر کار مشغول هستید و همزمان چندین کار را انجام می دهید، اثر انگشت شما روی گوشی باقی نمی ماند و برای شما بسیار مهم است که صفحه نمایش گوشی شما تمیز و بدون لکه های چرب باشد، این فناوری شیشه باعث راحتی آن می شود. برای شما و اثر انگشت یا چربی باقی نمی گذارد.

گوشی شیشه ای 9 بعدی

این نوع شیشه از فناوری فیلتر نوری ویژه ای استفاده می کند تا نور عبوری از شیشه را افزایش دهد و پس از استفاده از گلس روی گوشی موبایل خود افت تصویر را احساس نخواهید کرد.شیشه سکوریت 9 بعدی، ضخامت آن کاهش می یابد تا نور از درون شیشه عبور کند. شیشه به درستی رنگ واقعی را ایجاد کرده و کیفیت تصویر را به کاربر منتقل می کند.

آیا فیلم محافظ شکسته مشکل دارد؟

همانطور که تا اینجا توضیح دادیم، وظیفه اصلی محافظ صفحه گرفتن لرزش گوشی موبایل و جلوگیری از خط و خش روی صفحه نمایش بزرگ است. محافظ تاثیر قوی بر روی صفحه نمایش بزرگ و در نتیجه در بیشتر موارد صفحه نمایش گوشی موبایل شما باقی می ماند و می توانید با هزینه بسیار کم یک گلس جدید نصب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


دیپلم آرایشگری و اخذ این مدارک آرایشگری یکی از مهمترین مراحل تاسیس و اخذ مجوز سالن زیبایی می باشد. مدرک فنی حرفه ای برای کسانی که می خواهند به عنوان آرایشگر در سالن های زیبایی کار کنند یا سالن زیبایی یا مدرسه باز کنند ضروری است. پس از انجام اقدامات لازم برای دریافت گواهینامه، باید در دوره آرایشگری و آرایشگری شرکت کنید و تست های عملی و تئوری را انجام دهید. سپس با توجه به نمره ای که در آزمون می گیرید، مدرک فنی و حرفه ای به شما تعلق می گیرد و می توانید شروع به کار کنید.

در این مقاله در مورد اینکه چه رشته هایی را باید از این هفت رشته آرایشگری گذراند، صحبت خواهیم کرد. اگر با این مدارک آشنایی ندارید تا انتها با ما همراه باشید.

مرحله اول: اصلاح چشم و صورت

اصلاح صورت و ابرو یکی از کارهای اساسی بود که یک آرایشگر باید انجام دهد. و مشتریان به دلیل تقاضای بالا همیشه از این خط استقبال می کنند.

اگرچه امروزه روش های مختلفی برای ایجاد چهره در خانه وجود دارد. اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند برای این کار به آرایشگاه بروند. در آرایشگاه از روش های مختلف فیکساسیون برای فیکس کردن صورت استفاده می شود که باید بر همه آنها مسلط بود، علاوه بر این برداشتن ابرو سرمایه ساس است و نیاز به آموزش حرفه ای دارد. در دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت با اشکال هندسی صورت و همچنین روش های مختلف در قسمت های مختلف اصلاح ابرو مانند موم، تیغ، نوار، رنگرزی ابرو آشنا می شوید. به طوری که آرایشگر می تواند ابروها را مطابق فرم صورت مشتری فرم داده و رنگ کند.

درجه دوم: مو:

کوتاه کردن مو یکی از اصلی ترین خدمات آرایشگری در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس است که از آن زمان به مشتریان در مزرعه های زنانه و مردانه ارائه می شود.

امروزه این سایت به دلیل نیازهای مشتریان، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

اما در دوره آموزش کوتاهی مو با آناتومی سر و صورت آشنا می شویم، با تمامی روش ها و مدل های کوتاهی مو، کاهش حجم مو، حالت دادن به مو و نحوه انجام آن آشنا می شوید. پس از گذراندن دوره می توانید در آزمون های فنی حرفه ای گذرانده و مدرک آرایشگر خانم را دریافت کنید.

درجه سوم: شینیون مو:

در میان هفت مدرک آرایشگری دیگر، باید یک آرایشگاه باز کنید. گواهی - شینیون مو. مدل موی شینیون برای خانم ها مهم است. از آنجایی که دوست دارند در مجالس و مجالس آراسته و زیبا به نظر برسند، برای آرایش موهای خود به آرایشگر ماهر مراجعه می کنند. یک آرایشگر آموزش دیده در زمینه آرایش مو و دارای گواهینامه آرایشگری زنانه می تواند به راحتی این تقاضای اجتماعی را برآورده کند و موضوعات مهمی که در این دوره آموزش داده می شود، آماده سازی مو، صاف کردن، شانه کردن و استفاده از مو است. وی نیاز به ابزاری برای مدل سازی مو، آموزش انواع مدل مو و ... را مورد توجه قرار داد.

یک آرایشگر باید نحوه کار با سشوار، سشوار و سایر وسایل گرمایشی را بداند، در حالت دادن و حالت دادن به مو مهارت داشته باشد و بتواند موهای مشتری را به بهترین شکل ممکن خشک کند.

پس از اتمام دوره دانشجو می تواند چهره مشتری را بشناسد و با توجه به آن و سلیقه مشتری بهترین مدل را انتخاب کند.

درجه چهارم: رنگ و شبکه:

رنگ آمیزی مو یک شاخص بسیار حرفه ای و خاص است و یک خط آموزشی جداگانه برای آن در نظر گرفته شده است. این رشته بسیار پرطرفدار است و یکی از شلوغ ترین خطوط آرایشی محسوب می شود. روتینگ، رنگ مو، دکلره مو و ... را فرا خواهید گرفت در پایان این دوره تمامی تکنیک های رنگ آمیزی مو بر اساس نیاز مشتری به هنرجویان آموزش داده می شود. آموزش ارائه شده در دوره رنگ آمیزی مو را خواهید آموخت; از جمله ترکیب رنگ های اصلی و فرعی، شناخت رنگ، دانستن اصول رنگ، لیست خواندن، رنگ مو، رنگ ریشه و رنگ مو، رنگ موی کامل، پوشاندن موهای سفید و تکنیک های مختلف مانند مش، بالیاژ، امبر، هایلایت، سامبررو . و غیره در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون فنی گواهی کاربر شیمیایی نیز دریافت خواهید کرد.

درجه پنجم: مانیکور و پدیکور

این خط به تنهایی یکی از محبوب ترین خطوط در صنعت زیبایی است.

در این دوره با تمامی ابزارهای مانیکور و پدیکور آشنا خواهید شد، انواع روش های خشک و مرطوب مانیکور و پدیکور و همچنین نحوه ایجاد مانیکور سالنی، ژل، با استفاده از روش های مختلف کاشت مانند پودر را فرا خواهید گرفت. و ژل های اکریلیک، روش های مختلف کاربرد مانند هلو طبیعی، ترمیم مو و کاشت ناخن و ... به تمامی مهارت ها می رسد. گواهینامه ای که در پایان دوره به شما اعطا می شود و آن مهارت های فنی است که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید.

مرحله ششم: آرایش صورت:

آرایش جذاب ترین بخش مراقبت از مو است. این دسته شامل انواع آرایش های رنگارنگ و ایده های آرایش بی پایان است که برای هر خانمی جذاب خواهد بود. برای تبدیل شدن به یک متخصص آرایش، ابتدا باید با انواع فرم های صورت آشنا شوید.

در این دوره با ابزارها و لوازم آرایشی مختلف آشنا می‌شوید، نحوه استفاده صحیح از آن‌ها را یاد می‌گیرید، با اشکال مختلف صورت، انواع پوست و رنگ پوست آشنا می‌شوید و با تکنیک‌های آرایشی مانند صورت آشنا می‌شوید. کانتور، آرایش چشم، آرایش لب و غیره هفتم، پاکسازی صورت:

مرحله هفتم: پاکسازی پوست

یکی از هفت صلاحیت یک آرایشگر می توان گفت پاکسازی پوست صورت. این رشته نیز یکی از خدمات آرایشگری است که در سالن های زیبایی ارائه می شود، بنابراین لازم است تمامی مقدمات مربوطه را به طور کامل یاد گرفته و برای خدمات رسانی به مشتریان آماده شوید. از موضوعات مهم آن می توان به شناخت پوست، شناخت انواع ماسک های لایه بردار و لایه بردار، روش های مرطوب کننده، ماساژ صورت، بستن منافذ باز پوست و استفاده از دستگاه هایی مانند میکرودرم ابریژن، ابریژن و اتوی صورت اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()