نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


ست اتاق خواب دخترانه باید با رنگ ها، طرح ها، جزئیات و سلیقه دخترانه زیبا طراحی شود. رنگ های روشن و پاستلی، طرح های ساده و شیک عمدتا در سرویس خواب های دخترانه استفاده می شود. این روم سرویس باید فضایی راحت، جذاب و شخصی را برای دختر خانم ها با توجه به نیاز و سلیقه آنها ایجاد کند.

خدمات اتاق خواب دخترانه

مبلمان اتاق خواب دخترانه باید راحتی و ایمنی کودک شما را تضمین کند. همچنین باید از مواد مرغوب و متناسب با سلیقه دختر خانم ها ساخته شود. تنیل چوب بهترین فروشگاه سرویس خواب دخترانه تهران است که به تازگی فروش شگفت انگیز نوروزی را در نظر گرفته است.

نوع مواد مورد استفاده در ساخت سرویس خواب دخترانه

چوب: این یکی از بهترین موادی است که برای ساخت سرویس خواب دخترانه استفاده می شود. ست اتاق خواب دخترانه ساخته شده از چوب در مقایسه با سایر متریال ها گران هستند و این نوع ست اتاق خواب یکی از پرطرفدارترین گزینه های موجود در بازار است زیرا در رنگ های زیبا و همچنین بادوام می باشد.

ام دی اف: یکی از متریال های قابل قبول و مقرون به صرفه برای ست اتاق دخترانه می باشد. سرویس خواب های ام دی اف در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

فلز: ست های فلزی اتاق خواب نیز انتخاب خوبی برای دختر خانم ها هستند. آنها از لامپ های فلزی برای ساختار اولیه و راحتی استفاده می کنند و طرح های زیبا و مدرنی را ارائه می دهند تا جذابیت بیشتری به دکوراسیون دخترانه شما ببخشند.

علاوه بر متریال، طراحی و جزئیات ست اتاق خواب نیز مهم است. برخی از ست های اتاق خواب دارای جزئیاتی مانند قاب عکس و بالش هستند که می تواند آنها را زنانه تر کند.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب مهمترین بخش دکوراسیون اتاق خواب است. رنگ تاثیر مستقیمی بر روحیه و خلق و خوی کودک شما دارد.
https://www.soorban.com/business/12574-best-girls-bedroom-service-store-tehran
دلیل علاقه دختران به رنگ صورتی به عوامل مختلفی برمی گردد.

به عنوان رنگ دخترانه، صورتی در فرهنگ های مختلف از ارزش بالایی برخوردار است. دختران از دوران کودکی بیشتر به اسباب بازی ها و لوازم صورتی علاقه دارند. این تربیت و فرهنگ صورتی را به نمادی از زنان و عنصر دختر بودن تبدیل کرد.

علاوه بر این، رنگ ها تأثیر مهمی بر خلق و خو و احساسات افراد دارند. صورتی به عنوان رنگی آرامش بخش و دلپذیر شناخته می شود و می تواند احساس آرامش و طراوت را در دختران و خانم ها ایجاد کند. این تأثیر روانی مثبت، علاقه زیادی را در بین دختران و زنان این رنگ ایجاد کرده است.

اجزای ست روتختی زنانه

تخت: تخت نقش مهمی در اتاق خواب دختران دارد. بسیاری از دختران عاشق داشتن یک تخت خواب زیبا و جذاب هستند. رنگ های پاستلی روشن و رنگارنگ مانند صورتی، آبی، بنفش و سبز اغلب در روتختی دخترانه استفاده می شود. در مورد طراحی تخت نیز باید گفت که اکثر خانم ها طرح های ساده را ترجیح می دهند، اما دختر خانم ها از کمی شلوغی و طرح های تخیلی لذت می برند.

تختخواب. بر خلاف پسرها، دختران از این وسایل در اتاق خواب خود مراقبت می کنند زیرا می توانند از میزهای خواب برای نگهداری بسیاری از وسایل خود استفاده کنند. همچنین، دختران اغلب از میز کنار تخت برای نگهداری قاب عکس، کتاب، لامپ و چیزهای دیگر استفاده می کنند.

میز آرایش: میز آرایش را می توان عنصر اصلی ست اتاق خواب زنانه دانست. این میز محل نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی و یکی از مهم ترین اجزای زنانه و دخترانه است.

آینه: معمولاً آینه به عنوان دیوار یا میز آرایش فروخته می شود.

کمد لباس: کمد اتاق خواب دخترانه باید طوری طراحی شود که تمام یا بیشتر وسایل دختر را در خود جای دهد. همچنین توصیه می شود در کمد لباس دخترانه فضایی برای نگهداری کیف دستی و لوازم جانبی طراحی کنید. این توانایی به دختران کمک می کند تا وسایل شخصی خود را به طور مرتب و منظم در کابینت نگهداری کنند.

میز تحریر: میز کوچکی است با قسمت ها و جعبه هایی برای نگهداری لوازم التحریر و کتاب که معمولاً زیر تخت تا می شود.

ویترین: یک کابینت چوبی تزئینی با درهای شیشه ای که برای نمایش یا نگهداری وسایل زیبا استفاده می شود

لامپ: روی میز آرایش یا میز کنار تخت قرار دهید.

مقدمه ای بر تخت خواب زنانه

هنگام خرید میز آرایش باید به نحوه ساخت آن، به مواد و لوازم جانبی آن توجه کنید و تنها به ظاهر آن بسنده نکنید. میز آرایش معمولا به دو صورت با آینه چسبان و بدون آینه متصل در بازار موجود است. بسته به فضای موجود و سلیقه شخصی خود می توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.

همچنین می توانید یک تخت برای یک دختر با میز کنار تخت سفارش دهید. میزهای پاتختی در ابعاد مختلف و تعداد کشو به فروش می رسد. تخت یک نفره برای دختر کم هزینه نیاز به پاتختی با کشو دارد اما سرویس خواب دو کشو برای خانم ها و ست های دوقلو مناسب است. برای اتاق خواب با فضای محدود از تخت کوچکتر استفاده کنید. خرید میز پاتختی بسیار توصیه می شود زیرا جا برای خیلی چیزها دارد.

شما می توانید یک تخت یک نفره برای یک دختر با میز آرایش سفارش دهید. میز آرایش برای نظم دادن به آرایش استفاده می شود و معمولاً همراه با تخت فروخته می شود.

اتاق خواب های دخترانه و زنانه با توجه به نیاز و نیاز این زوج ها طراحی شده است. دختران بیشتر به رنگ، طرح و نوع روتختی توجه دارند. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای خرید سلیقه و نظر آنها در مورد انتخاب نهایی نیز باید در نظر گرفته شود.

نکاتی برای خرید موفق لباس خواب دخترانه

ست اتاق خواب دخترانه مجموعه ای از اقلام و لوازم جانبی است که برای ایجاد فضای خواب زیبا و متناسب با سلیقه و نیاز دختران طراحی شده است. ست اتاق خواب دخترانه شامل اجزای اساسی مانند تخت، میز خواب، میز آرایش و کمد است. رنگ ها و جزئیات ظاهری بیش از سایر فاکتورها در طراحی ست اتاق خواب دخترانه اهمیت دارند، زیرا دختر خانم ها به جزئیات و زیبایی محیط اطراف خود اهمیت زیادی می دهند.

فروشگاه تانیل چوب با افتخار طیف وسیعی از خدمات روتختی شیک را ارائه می دهد.انتخاب سرویس خواب مناسب می تواند تجربه خوشایندی باشد.

ملحفه های تانیل چوب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در سبک های مختلف عرضه می شوند. با در نظر گرفتن نیازها و ترجیحات دختر و همسر خود می توانید با اطمینان از کیفیت و ساختار خدمات با خیال راحت خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ احمد سلو بله

ﺑﻠﻪ ﻗﻠﺒﻢ واﺳﻪ ﺗﻮ ﻣﻴﺘﭙﻪ

ﻫﻤﻪ ﻏﻤﺎت ﻣﺎل ﻣﻨﻪ ﭼﺸﺎت ﺧﺪای ﻗﻠﺒﻤﻪMusicdel | موزیکدل

ﺑﻠﻪ اون ﭼﺸﻤﺎی ﺗﻮ ﻣﺎه ﻣﻨﻪ ﻛﻨﺎرﺗﻢ ﻣﻦ ﻳﻪ ﺗﻨﻪ

ﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﻳﻪ اﺷﺎره ﺗﻮ ﻓﻘﻄ اراده ﻛﻦ دﻟﻮ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻣﻴﺰﻧﻢ آره

ﻋﺎﺷﻘﻢ آﺧﻪ ﺑﻴﺎ ﺗﺎ ﺑﮕﻢ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﭼﻘﺪ دﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮادت

ﺑﻪ اﺣﺘﺮاﻣﺖ ﻣﻰ اﻳﺴﺘﻪ ﻗﻠﺒﻢ

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻣﻰ ﺗﻮ ﺳﺮﺑﺎزﺗﻢ ﻣﻦ

ﻣﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮدم

ﺷﻴﺮﻳﻨﻪ ﭼﺸﻤﺎت ﻓﺮﻫﺎدﺗﻢ ﻣﻦ

ﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﻳﻪ اﺷﺎره ﺗﻮ ﻓﻘﻄ اراده ﻛﻦ دﻟﻮ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻣﻴﺰﻧﻢ آره ﻋﺎﺷﻘﻢ آﺧﻪ

ﺑﻴﺎ ﺗﺎ ﺑﮕﻢ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﭼﻘﺪ دﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮادت

 آهنگ جدید احمد سلو به نام «بله»

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

کُلاژِن یک پروتئین سخت، نا محلول و فیبری می باشد که از فراوان ترین پروتئین ها در بدن ما می باشد و حدود یک سوم از تمام پروتئین های آن را شکل خواهد داد.

پس از معرفی کلاژن و اهمیت آن قصد داریم به بررسی روش های تقویت کلاژن سازی پوست بپردازیم پس با درمیس در ادامه مبحث کلاژن همراه شوید.

بکار بردن کرم ضد آفتاب

قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض پرتوهای خورشید موجب آسیب به پوست و کاهش تولید کلاژن می گردد. در صورتی که شما در طول روز مدت دو روز بیش تر از دو ساعت در معرض نور آفتاب باشید آنزیم‌ های تحلیل برنده کلاژن فعال می شوند. استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب موجب خواهد شد که شما علاوه بر مراقبت از پوستتان از کاهش کلاژن نیز جلوگیری کنید. بهتر است از کرم ضد آفتاب با اس پی اف ۳۰ یا بیش تر استفاده نماید. در صورتی که شما خیلی عرق می ‌کنید یا بیش از چند ساعت از منزل بیرون خواهید بود باید در فواصل زمانی مرتب مجددا کرم ‌ضد آفتاب را تمدید کنید.

استفاده از ترکیبات سازنده کلاژن

پوست جهت کم شدن التهاب و خنثی نمودن رادیکال‌ های آزاد به آنتی اکسیدان احتیاج دارد. آنتی اکسیدان موجب خواهدد شد که ضمن مراقبت از کلاژن سطح تولید آن از طریق سلول ‌های پوستی بالا برود. شما قادر خواهید بود از ترکیبات سازنده کلاژن جهت بهبود کیفیت پوست استفاده نمایید. با مطالعه مقاله غذاهای غنی از کلاژن به راحتی می توانید یک رژیم غنی برای کلاژن سازی انتخاب کنید.

بهره گیری از مشتقات ویتامین آ

برخی از محصولات آب رسان پوستی مثل مشتقات ویتامین آ موجب بالا رفتن ساخت پروکلاژن خواهد شد. استفاده از محصولات دارای رتینول و رتینوئیک اسید سلول‌ های بدن را مجبور خواهد کرد که به ساخت کلاژن بیشتر اقدام نمایند. این ترکیبات به حفظ کلاژن موجود در آن پوست کمک خواهد کرد. برخی از افراد متوجه شده ‌اند که این ترکیبات موجب التهاب پوست خواهند شد. در صورتی که شما از محصولات دارای رتینول استفاده می ‌کنید کمی از آن را بر صورتتان بمالید.

استفاده از آلوئه ورا

تعداد فراوانی از افراد بعد از آنکه دچار آفتاب سوختگی می شوند از ژل آلوئه ورا جهت بهبود پوست استفاده می نمایند. استفاده از این ژل جهت بهبود پوست خیلی مفید می باشد. شما قادر خواهید بود ژل آلوئه ورا را به شکل خوراکی نیز مصرف نمایید.

مراقبت از پوست

تکنیک های درمانی زیادی جهت مراقبت از پوست و بالا بردن ذخایر کلاژن در دسترس می باشد. بعصی از پزشکان انجام تکنیک هایی از قبیل پیلینگ شیمیایی و لیزر را به بیماران توصیه می نمایند. اولتراسوند تراپی و رادیوفرکانسی از وسایل مبتنی بر انرژی می باشند که به ساخت کلاژن داخل پوست کمک خواهند کرد. میکرونیدلینگ و تزریق پلاسمای غنی از پلاکت نیز موجی بالا رفتن تولید کلاژن پوست می گردند. خوب است بدانید که بعد از انجام این تکنیک های درمانی به زمان زیاد تری جهت بهبود پوست احتیاج خواهید داشت.

لیزر درمانی

لیزر درمانی تکنیکی می باشد که به شکلی ایمن و بدون به وجود آمدن هیچ خطری مقدار تولید کلاژن را بالا می برد. این تکنیک با بیش تر شدن کلاژن باعث بهبود چروک صورت و انعطاف پذیری پوست می گردد. لیزر درمانی هیچ عارضه جانبی خاصی نخواهد داشت.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به بهبود چروک های صورت، بافت اسکار ناشی از آکنه، بالا رفتن سفتی پوست و برطرف شدن جای ترک و لکه‌های قهوه ای کمک خواهد کرد و این روند با تحریک کردن بدن جهت ترمیم انجام می گیرد. میکرونیدلینگ دستگاهی می باشد که در بخش سر آن چند سوزن خیلی کوچک و تیز قرار دارد. به صورت همزمان سوراخ های کوچک زیادی را در پوست ایجاد می کند. به این شکل باعث تحریک خواهد شد.

پلاسمای غنی از پلاکت

پلاسمای غنی از پلاکت یک تکنیک درمانی دیگر می باشد که از نمونه خون بیمار به دست  می آید. جهت انجام این تکنیک پزشک اقدام به تهیه نمونه خون خواهد کرد و بعد از انجام مراحل مورد نیاز آن را داخل دستگاه سانتریفیوژ می گذارد تا تحت سرعت و شرایط خون و مشتقات خونی از هم جدا گردند. بعد از این مرحله پلاسمای غنی از پلاکت با سلول‌ های بنیادین و فاکتور رشد به پوست تزریق می گردند تا علاوه بر بالا بردن ساخت کلاژن به جوان سازی پوست نیز کمک نمایند.

 منبع: https://dermis.ir/boost-collagen/

 


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


همانطور که می دانید بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار یا توسعه و گسترش دارند و یا افرادی که درآمد ارزی دارند، برای مدیریت سرمایه یا واریز درآمد خود نیاز شدیدی به داشتن حساب ارزی بین المللی خواهند داشت. اگرچه افتتاح حساب ارزی بین المللی به طور کلی کار چندان دشواری نیست، اما تحریم های مالی و بانکی فراوان علیه ایرانیان، افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور و یافتن بانک ها و مراکز مالی و اعتباری قابل اعتمادی را که می توانند به ایرانیان خدمات رسانی کنند، دشوار کرده است. .. سخت و طاقت فرسا باشد. بنابراین یکی از امن ترین و راحت ترین راه ها افتتاح حساب بانکی ترکیه است. با افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توانید از خدمات گسترده و پرکاربرد بانکی در این کشور بهره مند شوید و به راحتی سرمایه خود را در مقابل مدیریت کنید. در شرکت مهاجرتی به بررسی مزایا، رویه ها و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه می پردازیم.

افتتاح حساب ارزی (یورو، پوند، لیر و ...) در ترکیه

زمانی که در ترکیه حساب بانکی باز می کنید، می توانید به ارزهای مختلف از جمله یورو، پوند و لیر سپرده گذاری کنید. جالب است بدانید که هم ساکنان و هم اتباع خارجی می توانند حساب بانکی ترکیه افتتاح کنند. یعنی مهم نیست که در ترکیه زندگی می کنید یا نه، به هر حال می توانید حساب ارزی در این کشور باز کنید.

برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه 2024 باید:

انتخاب بانک: ابتدا باید بانک مناسبی را برای افتتاح حساب ارزی خود در ترکیه انتخاب کنید. عواملی که در انتخاب بانک مناسب باید در نظر گرفته شوند عبارتند از شرایط، کارمزد، خدمات و تسهیلات مختلف بانک های مختلف از جمله ارزهای پشتیبانی شده. البته خارجی ها به خصوص ایرانی ها فقط می توانند در بانک ساریم و ایش بانک افتتاح کنند.

مراجعه حضوری به شعبه بانک مربوطه برای افتتاح حساب ارزی مراجعه به شعبه مربوطه بانک الزامی است. با مراجعه به شعبه بانک مورد نظر خود می توانید با مشاور بانکی جهت افتتاح حساب ارزی خود و کسب اطلاعات لازم مشورت نمایید.

تکمیل فرم درخواست افتتاح حساب: در مرحله بعد باید فرم درخواست افتتاح حساب ارزی را پر کنید. این فرم حاوی اطلاعات شخصی، ارز انتخابی و سایر جزئیات حساب بانکی شما است.

ارائه مدارک مورد نیاز برای تایید اطلاعات: برای افتتاح حساب ارزی باید مدارک هویتی خود مانند پاسپورت یا هویت ملی را به بانک بیاورید.

واریز مبلغ اولیه به حساب: برخی از بانک ها پس از انجام مراحل اولیه، افتتاح کننده حساب را ملزم به واریز مبلغی به عنوان سرمایه اولیه به حساب ارزی خود می کنند. این مبلغ معمولاً مبلغ ثابتی است و از شما خواسته می شود حساب باز کنید. توجه داشته باشید افرادی که کارت اقامت ترکیه ندارند برای افتتاح حساب ارزی باید حداقل 10 هزار دلار یا یورو را به مدت حداقل سه ماه در حساب خود مسدود کنند و سپس می توانید به صورت عادی حساب خود را دریافت کنید.

دریافت اطلاعات حساب بانکی: پس از انجام مراحل فوق می توانید اطلاعات حساب ارزی مانند شماره حساب، شماره شعبه و کارت اعتباری را دریافت کنید.

صدور ویزا و مسترکارت فیزیکی در ترکیه

مورد دیگری که توجه بسیاری از صاحبان مشاغل را به خود جلب کرده است، امکان صدور کارت فیزیکی ویزا یا مسترکارت است. با افتتاح حساب خارجی در برخی از بانک های ترکیه می توانید ویزا یا مسترکارت واقعی نیز دریافت کنید. این کارت ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی از خدمات بانکی استفاده کرده و تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

کارت اعتباری و کارت نقدی

علاوه بر مسترکارت و ویزا، می توانید کارت های اعتباری و کارت های نقدی مرتبط با حساب خود را نیز بپذیرید. البته ذکر این نکته ضروری است که هر یک از این خدمات و امکان دریافت آن بستگی به بانک برای افتتاح حساب شما و سرویس مورد نظر دارد. بنابراین قبل از افتتاح حساب در مورد هر یک از این موارد و بانک های مختلف ترکیه تحقیق کنید.

تفاوت بین کارت اعتباری و کارت اعتباری

کارت‌های نقدی و کارت‌های اعتباری دو نوع محبوب کارت بانکی هستند که عملکردها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. در ادامه به تفاوت های اصلی کارت اعتباری و کارت اعتباری خواهیم پرداخت:

1. منشا سکه

کارت نقدی: استفاده از کارت نقدی به این معنی است که از پول موجود در حساب بانکی خود برای اکثر خریدها و پرداخت ها استفاده می کنید. به عبارت دیگر، هنگام خرید با کارت اعتباری، پول مستقیماً از حساب شما کسر می شود.

کارت اعتباری: وقتی از کارت اعتباری استفاده می کنید، در واقع از وام بانکی خود خرج می کنید، بنابراین هنگامی که خرید با کارت اعتباری پرداخت شد، به عنوان مبلغ بدهی به بانک در پایان دوره صورتحساب محاسبه می شود. پس از آن شما موظف به پرداخت بدهی به بانک خواهید بود.

2. برای حذف حاشیه

کارت نقدی: محدودیت های برداشت کارت نقدی به مبلغی که در حساب بانکی خود دارید بستگی دارد. به عبارت ساده، شما فقط می توانید به اندازه ای که در حساب خود دارید خرج کنید.

کارت اعتباری: استفاده از کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که تا میزان اعتباری که بانک اعطا می کند پول خرج کنید. بنابراین می توانید بیشتر با کارت اعتباری خود پرداخت کنید. برای حفظ اعتبار بانکی خود، باید بدهی کارت اعتباری خود را به موقع بازپرداخت کنید.

3. امکانات

کارت نقدی: کارت نقدی اغلب به عنوان یک وسیله پرداخت الکترونیکی برای انجام پرداخت ها در مغازه ها و برداشت پول از دستگاه های خودپرداز استفاده می شود.

کارت اعتباری: کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که خریدهای ماهانه خود را با کمترین دردسر پرداخت کنید و در صورت نیاز به تدریج بدهی بانکی خود را پرداخت کنید.

افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه 2024

به عنوان یک خارجی، می توانید اهداف مختلفی برای افتتاح حساب بانکی ترکیه داشته باشید، از تجارت و امور مالی گرفته تا انتقال پول به دیگران. بنابراین افتتاح حساب بانکی در ترکیه می تواند گزینه بسیار بهتری نسبت به استفاده از خدمات یک شرکت واسطه و پرداخت هزینه های بالا باشد. وقتی حساب بانکی ترکیه باز می کنید، می توانید از مزایای بانکی و انتقال پول بدون محدودیت و مادام العمر برخوردار شوید.

از جمله مزایای افتتاح حساب بانکی ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان دریافت پرداخت ها و هزینه های جاری ارزی

امکان پرداخت قبوض در خارج از کشور

انتقال پول به کشورهای مختلف

امکان خرید از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین

امکان تبادل ارز

نحوه افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیر مقیم

ابتدا به افتتاح حساب ارزی در ترکیه فکر کنید؛ لازم است حداقل یک بار به شعبه بانک مورد نظر خود در ترکیه مراجعه کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که اگر در ترکیه اقامت ندارید، فقط از طریق بانک کشاورزی می توانید حساب باز کنید. پس از سفر به ترکیه و مراجعه به یکی از شعب بانک کشاورزی باید مراحل زیر را طی کنید:

چگونه در ترکیه حساب بانکی باز کنیم؟

به طور کلی راه های مختلفی برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه وجود دارد.

اگر در ترکیه زندگی می کنید حساب باز کنید

اگر در ترکیه زندگی می کنید، افتتاح حساب بانکی در این کشور برای شما سخت نیست. کافی است به یکی از شعب بانک های مورد نیاز با مدرک تابعیت و اقامت مانند کیملیک، کارت نفوس، قبوض آب و برق و سیم کارت مراجعه کنید.

اگر در ترکیه زندگی نمی کنید یک حساب باز کنید

اگر مقیم ترکیه نیستید و قصد افتتاح حساب ارزی در این کشور را دارید، باید به شرح زیر عمل کنید:

ارائه سیم کارت ترکیه

کد مالیاتی را از اداره مالیات دریافت کنید

برای تکمیل سایر مدارک به صورت حضوری به بانک کشاورزی یا شعبه بانک ایش مراجعه کنید.

افتتاح حساب از طریق ثبت شرکت در ترکیه

راه دیگر برای افتتاح حساب با شرکتی است که قبلا در ترکیه ثبت نام کرده اید. حساب مربوط به کسب و کار شما در کسب و کار یا تجارت است، به این معنی که امکاناتی مانند داشتن چندین امضا در حساب و تعیین مدت زمان برداشت برای هر شریک در دسترس خواهد بود.

افتتاح حساب با سپرده

سپرده مدت دار راه دیگری برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه است. به این ترتیب لازم است مبلغ مشخصی (اعلام شده توسط بانک) به عنوان سپرده بلند مدت در یکی از بانک های ترکیه قرار گیرد. نکته مثبت این روش این است که سود سپرده به دست می آید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب ترکیه

از آنجایی که افراد غیر مقیم فقط از طریق بانک کشاورزی می توانند حساب بین المللی در ترکیه افتتاح کنند، در این قسمت به معرفی و بررسی مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی ترکیه برای مقیم می پردازیم. در فصول بعدی نیز به مدارک و مراحل افتتاح حساب غیر مقیم می پردازیم.

اگر مقیم ترکیه هستید، برای افتتاح حساب بانکی ترکیه باید مدارک زیر را ارائه دهید:

اصل پاسپورت

کارت اقامت

شماره مالیاتی

سیم کارت ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

با کمک سرشیر متحرک چرخشی و نقاط می توان این شیر آب را تقریباً به هر جهتی باز کرد و با این شیر آب به تمام نقاط آب و آب می رسید. این دوش حتی قابلیت دوش گرفتن را نیز دارد. این صندلی در بزرگترین فروشگاه اینترنتی زنبیل خمتان با بدنه ای غیر قابل تخریب و ضد زنگ و سفارش و استفاده آسان عرضه شده است.
این شیر آب دارای سه محور می باشد که کیفیت ساخت مشترک بسیار قوی دارد و به مرور زمان دچار شل شدن و نشتی نخواهید شد، علاوه بر این این شیر دارای دو نوع اسپری آب قابل تنظیم و استفاده می باشد. شیر آب:
1- جت آب با حباب:
در این نوع آب اسپری به صورت فوم غنی از اکسیژن مناسب برای شستن دست، چشم، صورت و ... از شیر آب خارج می شود. در این نوع خروجی آب شکی نیست که آب تحت فشار خارج می شود.
2- پاشش قوی و پرفشار:
این نوع ترشحات برای دوش گرفتن سریع مناسب است. البته نگران مصرف بیش از حد آب در این حالت نباشید. اگرچه خروجی آب کمی بیشتر از حالت حباب است، اما آب کمتری نسبت به حالت آزاد مصرف خواهید کرد. این موضوع. این پمپ با داشتن فیلترهایی که دارد این آب پرقدرت و قوی را با نشتی کم آب در دسترس قرار می دهد.
در کمال تعجب، این شیر آب دارای سه مفصل است که می تواند 360 درجه بچرخد. این شیر آبکاری بسیار قوی دارد که عملا از زنگ زدگی جلوگیری می کند. همچنین دارای چهار مرحله فیلتراسیون برای تحویل آب کاملاً تصفیه شده و آشامیدنی است. این فیلترها نیاز به تمیز کردن با باز کردن شیر هر شش ماه یکبار دارند و به راحتی قابل تعویض هستند. همانطور که می بینید فیلتر اول بیشترین آلودگی را دارد و فیلتر چهارم کمترین آلودگی را دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق، گام اولیه برای ورود به حوزه مهندسی برق و ارزیابی توانمندی در این زمینه است. فرآیند ثبت نام شامل پرداخت هزینه و تایید مدارک مورد نیاز است. پس از ثبت نام موفق، شما می‌توانید در آزمون نظام مهندسی برق شرکت کرده و توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف رشته برق ارزیابی کنید. آزمون نظام مهندسی برق به عنوان ابزاری برای اطمینان از آمادگی و تجهیز فرد برای ورود به نظام مهندسی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطمینان حاصل می‌شود که دارای دانش و مهارت‌های لازم برای پیشرفت در این حوزه است. در صورت ثبت نام برای نوبت جدید، آمادگی برای شرکت در آزمون نوبت بعدی را فراهم کنید و با تهیه دورهآمادگی آزمون نظام مهندسی برق در آزمون قبول شوید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق

شرایط ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق از طریق وبسایت inbr.ir توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود. در ادامه، اطلاعات کاملی درباره شیوه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق ارائه می‌شود.

  1. 1.     مدارک  تحصیلی برای ثبت نام در آزمون برق:

   برای شرکت در آزمون نظام مهندسی برق، الزامی است که داوطلب دارای مدرک کارشناسی برق باشد. تمامی مهندسین برق زیرمجموعه رشته تاسیسات برقی هستند.

  1. 2.     اطلاعات ثبت نام:

   برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق، عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان و پایان خدمت الزامی نیست. در فرآیند ثبت نام، عکس ۴*۳ با زمینه سفید و اطلاعات دقیق از جمله نام، دانشگاه، تاریخ اخذ مدرک، و معدل (برای مدارک کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) ارسال می‌شود.

  1. 3.     سابقه کار ( تعداد گذشت سال از مدرک):

   حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با تاریخ دریافت مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا) برای ثبت نام در آزمون الزامی است. در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته، هر پنج سال سابقه کاردانی معادل یک سال سابقه کارشناسی حساب می‌شود.

  1. 4.     اعتبار قبولی :

   پس از اعلام نتایج آزمون، داوطلبان سه سال فرصت دارند تا پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت کنند. افرادی که پایان خدمت ندارند، باید تا ۳ سال بعد از قبولی پایان خدمت کنند. پیشنهاد می‌شود در دوره‌های آمادگی آزمون شرکت کنند.

 

 

با تهیه دوره‌های آموزش آزمون نظام مهندسی برق، پل ترقی را طی کنید

آیا تمایل به تهیه پکیج آموزشی آزمون نظام مهندسی برق را دارید؟ در صورت مثبت، می‌توانید این بسته آموزشی بی‌نظیر و منحصر به فرد را با سرعت بیشتر و با هزینه‌ای مناسب از وب‌سایت گروه مهندسی سودا تهیه نمایید. با خرید این بسته آموزشی، قادر خواهید بود به بهترین شکل ممکن در مسیر آمادگی برای آزمون نظام مهندسی پیش رفته و به موفقیت در آزمون نزدیک‌تر شوید.

اگر تمایل دارید از منابع متعدد برای  آمادگی در آزمون نظام مهندسی برق استفاده کنید، پیشنهاد  کارشناسان از مجموعه مهندسی سودا این است که تنها به آموزش‌های رایگان اکتفا نکنید. در واقع، برای اطمینان بیشتر از قبولی در این آزمون بزرگ و حیاتی، توصیه می‌شودپکیج آمادگی آزمون نظام مهندسی برق را از مجموعه مهندسی سودا تهیه کنید تا با هزینه‌ای مناسب، به راحتی خود را برای قبولی در آزمون آماده کنید.

 


تاریخ ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق:

   زمان ثبت نام در آزمون نظام مهندسی برق هر شش تا هشت ماه یکبار است. زمان ثبت نام برای نوبت سوم سال 1402 به پایان رسیده و زمان ثبت نام برای سال 1403 در ماه اردیبهشت اعلام می‌شود.

 

نحوه مطالعه آزمون نظام مهندسی برق:

  1. تعیین سطح یادگیری وتجربه‌ها:

   ابتدا اندازه و سطح یادگیری قبلی و تجربه‌های عملی خود را مرور کنید.

  1. مطالعه تجربیات عملی:

   تجربه‌های عملی خود را مرور و به آن‌ها توجه کنید؛ زیرا این تجارب شما را به مهندسان موفق‌تری تبدیل می‌کنند.

  1. تمرکز برمطالعه باکیفیت:

   تمرکز خود را افزایش داده و مطالب را با دقت و دقیق مطالعه کنید.

  1. طبقه‌بندی و شیوه‌ی خوانش:

   مطالب را طبقه‌بندی کنید و شیوه‌ی خوانش خود را بر اساس اهمیت آن‌ها انتخاب کنید.

  1. حل سوالات نمونه:

   با توجه به سوالات سال‌های قبل، نمونه‌های سوالات را حل کرده و با طراحی سوالات آشنا شوید.

  1. مرور و تمرین مجدد:

   قسمت‌های مهم و سوال‌محور را علامت زده و بعد از یک دور مطالعه آن‌ها را دوباره بخوانید.

  1. تمرین مسائل عملی:

   مسائل عملی را بارها حل کرده و با تیپ‌های سوالات طراح آشنا شوید؛ زیرا آزمون شامل مسائل عملی است.

  1. آمادگب برای مباحث سخت:

   مباحث سخت و چالشی را به خوبی یاد بگیرید و برای آن‌ها آماده شوید.

  1. تست‌های متنوع:

   سه دوره تست بزنید؛ تست آموزشی، تست زمانی و تست جمع‌بندی.

  1. مرور و ارزیابی:

   جمع‌بندی و مرور کرده و سپس دانش و اطلاعات خود را ارزیابی کنید؛ ضعف و قوت‌های خود را شناسایی کرده و روی نقاط ضعف خود تمرکز بیشتری داشته و آن‌ها را بهبود دهید.

مهم‌ترین کتاب‌های آزمون نظام مهندسی برق

مبحث 13، تحت عنوان "تاسیسات برقی ساختمان"، مبحث 15 تحت عنوان "تاسیسات آسانسور و پلکان برقی" و مبحث 19 تحت عنوان "صرفه‌جویی در مصرف انرژی" از مهم‌ترین کتاب‌های آزمون نظام مهندسی برق هستند. حتما می‌خواهید در آزمون به نتیجه برسید، پس توصیه می‌شود کتاب‌ها را دانلود و در صورت نداشتن وقت برای مطالعه، دوره‌های آموزشی هر مبحث را تهیه کنید.

از دیگر کتاب‌ها و جزوه‌های مهم در آزمون نظام مهندسی برق، نشریه ۱۱۰ جلد اول و دوم است. این نشریه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه منتشر شده‌اند و به موضوعات مشخصات فنی عمومی و اجرایی تاسیسات برقی ساختمان و تاسیسات برقی فشار ضعیف و جریان ضعیف می‌پردازند. این دو نشریه نیز از جزو مهم‌ترین منابع برای آمادگی در آزمون نظام مهندسی برق محسوب می‌شوند. ما مشاهده فیلم های آموزشی آزمون نظام مهندسی برق، در این آزمون سخت قبول شوید.

بودجه‌بندی سوالات آزمون برق نظارت ۱۴۰۲:

آزمون نظام مهندسی برق برای صلاحیت نظارت، با توجه به گسترش گرایش‌های برقی، بیشترین شرکت‌کننده را جلب کرده است. بودجه‌بندی سوالات ازمون برق نظارت ۱۴۰۲، با اختصاص سوالات به مباحث ۲، ۳، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ از کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل، ساختمان، راهنمای مبحث ۱۳ و فهرست بهای واحد صورت گرفته است. منابع سوالات آزمون نظام مهندسی برق ذکر شده، به دلیل جمع‌آوری مباحث مهم و آسانی نسبی سوالات، بالاترین احتمال قبولی را فراهم می‌کنند.

بودجه‌بندی سوالات آزمون برق طراحی ۱۴۰۲:

آزمون نظام مهندسی برق در زمینه طراحی، با کمترین تعداد سوالات اما با تمرکز بر سوالات معتبر از منابع آزمون نظام مهندسی برق اعلام شده توسط دفتر مقررات ملی و کتاب قانون نظام مهندسی، درک مفاهیم مهم مباحث ۲ و ۱۲ را ضروری می‌سازد. به علاوه، بخشی از سوالات ممکن است از منابع آزمون نظارت در طراحی نیز مشتق شده باشد.

بودجه‌بندی سوالات آزمون برق اجرا ۱۴۰۲ و 1403:

آزمون نظام مهندسی برق ۱۴۰۲  و 1403در صلاحیت اجرا به‌عنوان جدیدترین صلاحیت اضافه شده به آزمون نظام مهندسی برق است. از شهریور ۱۴۰۰ فرصت شرکت در آزمون نظام مهندسی برق برای مهندسین برق با پروانه نظارت پایه دو فراهم شده است. آزمون نظام مهندسی برق به عنوان آزمونی با بیشترین تعداد منابع شناخته شده است. سوالات آزمون نظام مهندسی برق نزدیک به مباحث صلاحیت برق نظارت قرار دارند. علاوه بر منابع آزمون برق نظارت، “نشریه ۳۹۳”، “آیین‌نامه حفاظتی تاسیسات الکتریکی در کارگاه‌ها”، “آئین‌نامه تکمیلی تعرفه برق و ضوابط واگذاری انشعاب برق”، “قراردادها و شرایط عمومی و خصوصی مرتبط با انواع قراردادها و پیمانها”، و “قوانین مرتبط با صنعت بیمه، مالیات، کار و مدیریت ساخت” از دیگر منابع مورد نظر است.

 

شما، مهندسین عزیزی که مایل به شرکت در کلاس آموزشی آزمون نظام مهندسی برق ۱۴۰۲ و 1403 هستید ولی هنوز در مورد این تصمیم شک دارید، باید بدانید که این پکیج آموزشی نتیجه تلاش‌های روزانه مهندسین مجموعه سودا می‌باشد. مدرس این دوره، مهندس روشن، سال‌هاست که در زمینه آموزش و آمادگی برای آزمون نظام مهندسی فعالیت دارند و جزو مهندسین برتر و با تجربه این حوزه در کشور محسوب می‌شوند. برای اطلاع بیشتر از رزومه و تجربیات مهندس روشن، می‌توانید به سایت سودا رجوع کنید. یا با شماره 02188831021  تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 3101
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


رزین در لغت به معنای صمغ است و برخی از پلیمرها را رزین می نامند زیرا مایعات غلیظ و چسبناکی هستند. این ماده یک ترکیب طبیعی یا مصنوعی است که بسیار چسبناک و در برخی موارد سخت است. اکثر رزین ها در حالت مایع عرضه می شوند و پس از افزودن سخت کننده سخت می شوند. رزین در آب محلول است، اما در الکل محلول است. این ترکیب بسته به کاربرد و ترکیب شیمیایی به گروه های مختلفی تقسیم می شود. تا انتهای این مقاله از سیماب رزین همراه ما باشید.

تاریخچه رزین

بشر سال هاست از رزین های طبیعی به دست آمده از گیاهان استفاده می کند. شناخته شده ترین و بهترین نمونه های رزین طبیعی درختان کاج هستند که در طول تاریخ برای مهر و موم کردن قایق ها، دفن اجساد، ظروف پخت و پز و موارد دیگر استفاده می شده است. علاوه بر این، از رزین کاج برای ساخت پولیش، لاک، عطر، جوهر، جواهرات و موارد دیگر استفاده می شود.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، رزین از پلیمر تکامل یافته و رزین های مصنوعی تولید شده اند که پایدارتر و قابل پیش بینی تر از رزین های طبیعی هستند. از رزین های مصنوعی می توان به جای رزین های طبیعی در تولید پلاستیک، رنگ و محصولات مشابه استفاده کرد. از آنجایی که رزین های مصنوعی در آزمایشگاه و در شرایط کنترل شده تولید می شوند، غیرسمی هستند.

انواع مختلف رزین چیست؟

• رزین های طبیعی

همانطور که قبلا ذکر شد، رزین های طبیعی از گیاهان به دست می آیند که بهترین آنها کاج است. درختان دیگر نیز حاوی رزین هستند، اما شناسایی درختان صمغی می تواند خطرناک باشد زیرا برخی از آنها حاوی هپتان هستند، یک هیدروکربن قابل انفجار و قابل اشتعال.

سختی و درجه شفافیت یا کدر بودن رزین های گیاهی متفاوت است و رنگ آنها از شفاف تا قهوه ای تیره متغیر است. جالب است بدانید که در اثر سفت شدن کهربا رزین گیاهی به دست می آید و رنگ آن طلایی تیره است.

• رزین پلی استر

رزین های پلی استر کاربردهای زیادی دارند. از طریق طراحی فرمول، کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، کاتالیزورها و کنترل دما و زمان واکنش، امکان تولید انواع رزین برای کاربردهای مختلف وجود دارد.

کامپوزیت های پلی استر-شیشه پرکاربردترین و مهم ترین کامپوزیت های پلی استر هستند که نمونه های زیادی از این مواد در محیط کار و زندگی ما وجود دارد.

• رزین های اپوکسی

یک رزین اپوکسی یا اپوکسید دارای بیش از یک گروه اپوکسی در ساختار مولکولی خود است. رزین های اپوکسی از نظر ساختار شیمیایی دارای دو قسمت اپوکسی و هاردنر می باشند.

به دلیل پخت، رزین های اپوکسی در مقایسه با سایر رزین های ترموست کمتر جمع می شوند. رزین اپوکسی در تولید پوشش‌ها، پوشش‌های سطحی، چسب‌ها، ابزارها و اجزای سازنده کاربرد دارد. از دیگر کاربردهای رزین اپوکسی می توان به صنایع هوافضا، ساخت و ساز و برق و الکترونیک اشاره کرد. رزین های اپوکسی علاوه بر ساختار متنوع خود دارای خواص بسیاری نیز می باشند که عبارتند از: مقاومت شیمیایی بالا، چسبندگی بالا، پایداری ابعادی، عایق الکتریکی بسیار خوب، مقاومت در برابر تاثیرات محیطی، توانایی پردازش در دماهای مختلف، استحکام کششی بالا، انعطاف پذیری بالا، سازگاری و مقاومت در برابر خستگی بسیار خوب.

• رزین وینیل اتر

در نتیجه واکنش رزین اپوکسی با اسیدهای غیر اشباع اتیلن، رزین وینیل استر تولید می شود. در مقایسه با رزین های پلی استر، رزین های وینیل استر مقاومت شیمیایی و دوام بسیار بالاتری دارند.

وزن مولکولی رزین های وینیل اتر به نوع اپوکسی استفاده شده در آن بستگی دارد و خواص رزین وینیل اتر مانند استحکام کششی، کشیدگی، نرمی و واکنش پذیری به وزن مولکولی و ساختار اولیه آن بستگی دارد. در مقایسه با پلی استرهای غیر اشباع، رزین های وینیل اتر مقاومت شیمیایی بالاتری دارند و بنابراین کاربردهای زیادی دارند.

• رزین فنولیک

رزین های فنلی از اختلاط فنل ها با فرمالدئید تولید می شوند.رنگ رزین های فنلی از کهربایی و سبز تیره تا سیاه متغیر است و معمولاً شفاف است. رزین های فنولیک به دلیل رنگ مشکی که دارند در استفاده از آن ها محدودیت دارند. رزین های فنولیک در اشکال مختلف مانند پودر، فیلم مایع و پودر موجود می باشند. رزین فنولیک از نظر کاربرد پس از رزین های ترموست در رتبه دوم قرار دارد.

انواع رزین های فنلی عبارتند از: درجه مصرف عمومی، گرید پر مایع، گرید مقاوم در برابر ضربه، درجه حرارت مقاوم و گرید الکتریکی ویژه. رزین های فنلی در تولید سازه های عایق برای ولتاژ بالا، ساخت چرخ دنده. از هسته میز برای تزیین و تهیه فوم استفاده می شود.

• رزین اوره فرمالدئید و ملامین فرمالدئید

رزین های اوره فرمالدئید و ملامین فرمالدئید از جمله رزین های آمینه هستند که می توان آنها را به رزین های فنلی دسته بندی کرد. رزین های آمینه ترموست هستند و از واکنش آمینو و فرمالدئید به دست می آیند.

رزین آمینو به دلیل رنگ سفید خود می تواند جایگزین رزین فنلی شود زیرا فنولیک رنگ تیره دارد و فقط برای ساخت قطعات تیره استفاده می شود. همچنین، رزین اوره فرمالدئید ارزان تر از فنلی است. آنها در برابر آسیب های الکتریکی مقاومت بیشتری دارند، اما مقاومت حرارتی کمتری دارند

در مقایسه با رزین های فنولیک و اوره فرمالدئید، رزین های ملامین فرمالدئید عملکرد بهتری دارند اما قیمت بالاتری دارند. رزین های ملامین فرمالدئید دارای خواصی مانند مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر لکه بالا، سختی بالا و عایق الکتریکی خوب و جذب آب کم هستند.

انواع دیگر رزین ها عبارتند از: رزین فنل فرمالدئید، رزین پلی کربنات، رزین پلی متیل متاکریلات و رزین آلکیدی.

در حال حاضر به دلیل مشکلات زیست محیطی و نگرانی در مورد کاهش ذخایر نفت، تولید مواد کامپوزیتی بر پایه رزین های طبیعی از منابع تجدیدپذیر از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از رزین های طبیعی، ترکیبات پلیمری می توانند وابستگی خود را به نفت کاهش دهند. همچنین اخیراً دانشمندان پلیمرهایی ساخته اند که از منابع کشاورزی تجدیدپذیر برای جایگزینی هیدروکربن ها استفاده می کنند. جالب توجه است که اخیراً تلاش هایی برای استفاده از روغن سویا برای تولید مواد کامپوزیتی زیست تخریب پذیر، ارزان و سبک صورت گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

توليد قفسه و تجهيزات فروشگاهي در مشهد, تجهيزات و قفسه بندي فروشگاهي و قفسه هاي سنگين انباري ، قفسه هايپر مارکت, قفسه خود ايستا, قفسه دو طرفه, شلف وسط فروشگاهي, فروش آنلاين و حضوري در استان خراسان .

ارائه خدمات در سراسر کشور

تماس09153155141 – 05191003191

اينستاگرامshelfbazar.ir

وبسايتwww.shelfbazar.com

ساعت کاري: 8 صبح الي 21 شب

آدرس: مشهد ، کوي دکترا ، خيابان ابن سينا ، ابن سينا 3

مديريت: محمدرضا داورزني


توليد قفسه و تجهيزات فروشگاهي در مشهد

 

تجهيزات فروشگاهي در مشهد

شلف بازار، بازار بزرگ قفسه ايران، عرضه کننده بهترين برند هاي قفسه بندي فروشگاهي و قفسه فلزي انبار و تجهيزات فروشگاهي شامل قفسه هاي کنار ديوار هايپر مارکتي ، قفسه هاي وسط فروشگاهي ، قفسه هاي صنعتي سنگين و نيمه سنگين راک پانل ، چرخ هاي فروشگاه ، سبد هاي خريد ، استند هاي آجيل و خشکبار و حبوبات ، استند ابزار و….

 

ساخت قفسه فروشگاهي در مشهد

قفسه بندي فروشگاهي : انواع قفسه فروشگاهي , قفسه بندي هايپرماکتي طرح ترک

قفسه بندي انبار: قفسه صنعتي راک , قفسه پيچ و مهره اي

لوازم و قطعات قفسه:

لوازم و قطعات قفسه طرح ترک: پايه ستون قفسه کارما , صفحه کفه طبقه کارما , تجهيزات لوازم جانبي قفسه

لوازم و قطعات قفسه فروشگاهي: پايه قفسه ستون فلزي , صفحه طبقه کفي قفسه, تجهيزات جانبي قفسه بندي

انواع رگال فلزي: استند آجيل و خشکبار, استند برند آکاربو, استند برند الينااستند

لوازم جانبي فروشگاهيقاب اتيکت ليبل قيمت, قيمت استند سيگار تنباکو, ميز چک اوت

سبد و چرخ خريد فروشگاهي: چرخ خريد فروشگاهي, سبد خريد استند فروشگاهي, انواع شاخک رگال مفتولي, قفسه بندي فروشگاهي آرياطوس

 

توليد قفسه خود ايستا در مشهد

نحوه‌ي ساخت و طراحي قفسه‌هاي خود ايستا

ساخت قفسه‌هاي خود ايستا در کارگاه‌هاي طراحي قفسه صورت مي‌گيرد. طراحي کلي قفسه‌ خود ايستا تقريباً ثابت بوده و به يک شکل استاندارد توليد مي‌شود. با اين همه امکان طراحي طبق خواسته‌ي خريدار نيز براي اين قفسه‌هاي فروشگاهي وجود دارد. مواردي که در ساخت قفسه‌هاي خود ايستا بايد در نظر گرفت موارد زير است:

الف – يک طرفه بودن يا دو طرفه بودن قفسه

قفسه‌هاي دو طرفه حالت پايدارتري نسبت به قفسه‌هاي يک طرفه دارند و محصولات بيشتري را در معرض نمايش قرار مي‌دهند. قفسه‌هاي يک طرفه بيشتر براي کناره‌هاي ديوار و در فروشگاه‌هاي کوچک مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ب – اندازه قفسه خود ايستا

قفسه‌هاي خود ايستا اغلب در يک اندازه‌ي استاندارد طراحي مي‌شود. با اين وجود امکان طراحي‌هاي ويژه نيز وجود دارد. در صورتي که نيازي به افزايش طول قفسه‌ها وجود داشته باشد، بايد از پايه‌ها و طبقات مستحکم‌تري استفاده کرد. به نحوي که زير بار خم نشده، تغيير شکل ندهد.

ج – عمق طبقات قفسه

عمق طبقات قفسه‌هاي خود ايستا مي‌تواند کم و زياد شود؛ و اين مورد نيز در اختيار سفارش خريدار است. نکته‌ي مهم درباره‌ي عمق طبقات بحث طراحي طبقات با عمق‌هاي متفاوت است. معمولاً براي اينکه نمايش محصولات جلوه‌ي بهتري داشته باشد، عمق قفسه‌ها را از پايين به بالا کم مي‌کنند. به شکلي که طبقه پايين بيشترين عمق را داشته و بالاترين طبقه داراي کمترين عمق باشد. (طبقه پايين قفسه‌ها اصطلاحاً استارتر يا بيس نيز ناميده مي‌شود.)

د – اتصال طبقه‎‌هاي قفسه

جهت اتصال طبقات به پايه‌هاي قفسه معمولاً از اتصال پيچ و مهره استفاده مي‌شود. البته در نمونه‌هاي تازه‌تر اين کار به کمک دستک يا اصطلاحاً براکت نيز انجام مي‌گيرد. در اين شيوه از اتصال، بر روي پايه سوراخ‌هايي وجود دارد؛ که شيارهاي طراحي شده بر روي براکت داخل اين سوراخ‌ها فرو رفته، استحکام لازم را به ساختار قفسه مي‌دهد.

 

انواع قفسه‌هاي خود ايستا

دسته‌بندي قفسه‌هاي خود ايستا به طور معمول بر اساس نوع چيدمان محصولات صورت مي‌گيرد. به همين جهت اين قفسه‌ها را به دو دسته‌ي اصلي قفسه خود ايستاي يک طرفه و قفسه‌ خود ايستاي دو طرفه تقسيم بندي مي‌کنند.

قفسه‌ خود ايستاي يک طرفه

همين‌طور که از اسم قفسه‌هاي يک طرفه مشخص است، چينش محصولات در اين قفسه‌ها فقط در يک سمت صورت مي‌گيرد. به همين خاطر بهترين مکان براي نصب آن‌ها کناره‌هاي فروشگاه يا کنج ديوارهاست. البته فراموش نکنيد که نيازي به سوراخ کردن ديوار نخواهيد داشت. ويژگي‌هاي کلي قفسه يک طرفه به شرح زير است:

  • فضاي نصب آن‌ها در کنار ديوار يا کنج ديوار است.
  • ارتفاع طبقات اين قفسه‌ها قابل تنظيم است.
  • عرض استاندارد اين طبقات بين 25 تا 50 سانتيمتر در نظر گرفته مي‌شود. همچنين امکان استفاده از عرض‌هاي متفاوت نيز وجود دارد.
  • معمولاً از ورقه‌هاي گالوانيزه يا ام‌دي‌اف براي ساخت آن‌ها استفاده مي‌شود.
  • در فروشگاه‌هاي متنوعي قابليت استفاده دارند؛ البته نبايد محصولات سنگين را روي آن‌ها قرار داد.
  • قفسه‌هاي خود ايستا فضاي لازم براي نصب اکسسوري‌هاي اضافه مثل اتيکت قيمت، نرده و گارد محافظ و … را دارد.

 

توليد قفسه دو طرفه در مشهد

قفسه‌ خود ايستاي دو طرفه

طراحي ديگري که براي قفسه‌هاي خود ايستا صورت مي‌گيرد، طراحي به شکل دو طرفه است. در اين نوع از طراحي ديگر نمي‌توانيد قفسه را کنار ديوار قرار دهيد. بلکه فضاي نصب اين قفسه‌ها بخش‌هاي مياني فروشگاه خواهد بود. ويژگي‌هاي اصلي شلف دو طرفه يا قفسه وسط فروشگاهي موارد زير است:

  • نصب قفسه‌هاي دو طرفه به آساني صورت مي‌گيرد و نيازي به پيچ و مهره يا تجهيزات به خصوصي ندارد.
  • قابليت‌هاي استفاده‌ي فراواني داشته و در فروشگاه‌هاي زيادي قابل استفاده است.
  • ارتفاع طبقات اين قفسه‌ها از هر دو طرفه قابل تنظيم است.
  • عرض استاندارد براي طبقه‌ها بين 25 تا 50 سانتيمتر است. همچنين ممکن است از عرض‌هاي ناهمگون براي نمايش بهتر محصولات استفاده شود.
  • فضاي لازم براي نصب اکسسوري‌هاي اضافه را دارد.

 

بررسي مزاياي قفسه خود ايستا

نصب آسان: قفسه‌ خود ايستا به نحوي طراحي شده که خريدار نيز به راحتي مي‌تواند آن را نصب کرده، در فضاي فروشگاه مورد استفاده قرار دهد.

تنظيم تعداد طبقات و فاصله‌ي بين آن‌ها: اين ويژگي اگرچه به نظر ساده مي‌رسد، اما مزيت مهمي براي فروشگاه‌هاي سوپرمارکتي و زنجيره‌اي است.

امکان در نظر گرفتن سيستم روشنايي: اگر نياز به سيستم روشنايي و نورپردازي در فضاي فروشگاهي خود داشته باشيد، در طراحي اين قفسه‌ها نيز مي‌توانيد آن را تعبيه کنيد و جلوه‌ي بهتري به محصولات خود بدهيد.

قابليت اتصال نرده محافظ: براي برخي از محصولات که امکان ريزش آن‌ها وجود دارد، مي‌توانيد از نرده‌هاي محافظ کمک بگيريد. اين نرده‌ها روي هر طبقه و پايه‌ها سوار مي‌شوند.

امکان نصب اتيکت قيمت: در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي لازم است تا تمامي محصولات اتيکت قيمت داشته باشند. قفسه‌هاي خود ايستا خيلي راحت اين امکان را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

طراحي در رنگ‌ها و طرح‌هاي متفاوت: قفسه‌هاي خود ايستا را مي‌توانيد در رنگي که مناسب فضاي داخلي فروشگاه خودتان است سفارش دهيد. همچنين از طرح‌هاي خاص اين قفسه‌ها نيز مي‌توانيد کمک بگيريد.

تماس09153155141 – 05191003191

طوس مشبک

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


فرش بافته شده یکی از زیباترین و زیباترین قطعات هنر فرش است که بسیاری از ما عاشق دیدن آن هستیم. فرش ها به دو دسته اصلی دستباف و ماشینی تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند که هنگام خرید باید از آن ها آگاه باشید.

در این مقاله کادوساز به بررسی فرش های دستباف و نیمه ماشینی از سایز 0 تا 100 می پردازیم و شما را با ویژگی ها و ویژگی های یک فرش با کیفیت آشنا می کنیم.

فرش چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که شناخت زیادی از فرش ندارید، باید به زبان ساده بگوییم که فرش همان فرش هایی است که در ابعاد کوچک بافته می شود.

بگذارید این تعاریف را با توضیح مختصری برای شما روشن کنم:

به طور کلی هر چیزی که قابلیت گسترش داشته باشد. مثلاً فرش را قالی، سجاده، حصیر، سجاده و ... می گویند، حال هر فرشی که گره داشته باشد، یعنی از گره بافته شود، قالی نامیده می شود. امروزه به هر فرش کوچک (از 20*30 سانتی متر تا 3*2 متر) فرش می گویند. امیدوارم این موضوع را روشن کرده باشیم

در بیشتر مواقع فرش ها داخل قاب قرار می گیرند و روی دیوارهای خانه قرار می گیرند تا خانه زیبا به نظر برسد. از آنجایی که این تابلوها نماد قدمت، اصالت، تاریخ و فرهنگ ایران هستند، زیبایی و رنگ را به خانه شما خواهند بخشید.

دلیل محبوبیت تابلو فرش



در مقایسه با سایر تصاویر و تزیینات روی دیوار، فرش دارای مزایایی است که باعث محبوبیت آنها می شود:

فرش های غیر معمول و باورنکردنی که می توان دو فرش مشابه را پیدا کرد!

برخلاف بسیاری از اقلام تزئینی دیگر، فرش ها نه تنها زیبا هستند، بلکه سرمایه گذاری شایسته ای نیز به حساب می آیند. شاید باورش سخت باشد، اما ارزش یک تابلوی اصیل ایرانی در طول چند دهه می تواند تا 10 برابر افزایش یابد.

استفاده از الیاف طبیعی برای ساخت مواد مصنوعی و خطرات بهداشتی و زیست محیطی ندارد.

نوع بافت و کیفیت بالای قالیچه های دستبافت، این آثار را آنقدر بادوام می کند که در صورت نگهداری صحیح، نسل ها ماندگار می شوند!

ما از مردان کشور به ویژه زنان و دخترانی که با عشق و علاقه به خلق آثار هنری می پردازند، حمایت می کنیم تا بتوانند با درآمد خود از زندگی خود و خانواده خود حمایت کنند.

تاریخچه و قدمت فرش

تاریخچه فرش دستباف همواره با ابهامات و گمانه‌زنی‌های فراوانی همراه بوده است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که قالی‌بافی در ایران برای اولین بار بین سال‌های ۳۴۵ تا ۴۳۵ قبل از میلاد در ایران آغاز شد و قالی‌بافی از ابتدا وجود داشته است. البته نه در مفهوم امروزی فرش!

اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم، باید بگوییم؛ رواج قالی بافی در ایران از دوره هخامنشیان آغاز شد و در دوره ساسانیان بود که فرش دستباف در ایران رواج یافت.

قالی بافی تا حدود 80 سال پیش ادامه داشت تا اینکه مردم یکی از شهرهای منطقه شرقی آذربایجان به نام سردرود تصمیم گرفتند به صورت حرفه ای قالی بافی را ادامه دهند.

استفاده از رنگ های مختلف و ظرافت در بافت شهر سردرود باعث شهرت جهانی آن در قالی بافی شده و امروزه سردرود به عنوان پایتخت فرش جهان شناخته می شود.

نوع کلی فرش

گفتیم که تابلو فرش به دو دسته اصلی دستبافت و ماشینی تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

فرش های دستباف علاوه بر زیبایی که دارند از قدمت و اصالت خاصی نیز برخوردار هستند به طوری که قیمت آن ها بسیار بیشتر از فرش های ماشینی است. اما اگر خیلی به ماهیت هنری کار اهمیت نمی دهید و فقط به دنبال یک اثر هنری خوب برای خانه خود با قیمتی مقرون به صرفه هستید، ماشین فرش انتخاب بهتری برای شماست.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که نقوش دستبافت از نظر ارزش بسیار متفاوت است و این تصور اشتباهی است که شنیده اید فرش دستباف است. پس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. مواردی مانند تعداد گره استفاده شده برای بافت، نوع رنگ انتخابی، نوع الیاف و ... از مهم ترین مواردی است که در مقاله نکات خرید فرش به طور مفصل بررسی کرده ام.

فرش دستباف ایرانی شهرت بسیار خوبی دارد و نه تنها در ایران. در مقابل، کشورهای اروپایی، آمریکایی، عربی و چینی مشتاق خرید آنها هستند.

همانطور که گفتیم بهترین تولید کننده فرش دستباف سردارود است اما بهترین تولید کننده فرش ماشینی کاشان است که همیشه در زمینه فرش ماشینی از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است.

طرح های فرش دستباف و ماشینی عالی

همانطور که قبلاً گفتیم، فرش ها در اندازه های کوچک بافته و تولید می شوند که برای آن اندازه های استاندارد; اندازه ها 35x50، 50x70، 70x100، 80x120، 100x150 و 200x300 هستند. از این ابعاد برای بافت فرش در طرح های مختلف استفاده می شود که در زیر به معرفی مهمترین آنها می پردازیم:

زمین های طبیعی: همانطور که از نام آن پیداست مکان های طبیعی مانند رودخانه ها، درختان، جنگل ها، گل ها و... در این نوع فرش استفاده می شود.

حیوانات: ما ایرانی ها همیشه در سرزمین خود نسبت به حیوانات حساس و مهربان بوده ایم و استفاده از تصاویر طبیعی حیوانات نیز در فرش های ما رایج است.

گل: استفاده از تصاویر مربوط به دسته گل های تزئینی و طبیعی را پوشش می دهد.

مردم: این نوع فرش که در دنیای مدرن بسیار رایج شده است، عمدتاً از تصاویر افراد مشهور و نام های جهانی بافته شده در تابلویی که به صورت تک تابلو فرش بافته می شود، استفاده می کند.

چهره: این نوع فرمت شامل تصاویر مربوط به چهره هنرمندان مشهور موسیقی و سینما می باشد.

کامپوزیت: از نام آن می توان حدس زد که در طراحی این نوع تابلوها از مناظر طبیعی، حیوانات، آثار تاریخی و غیره استفاده شده است.

آیات : در گذشته بیشتر این طرح فرش از آیات قرآن و روایات بافته می شد.

جنس الیاف فرش دستباف و ماشینی

به طور کلی الیاف فرش دستبافت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به نوعی کیفیت فرش و موکت ارتباط مستقیمی با نوع الیاف دارد.

الیاف یا نخ های مورد استفاده در فرش بسته به منطقه و مواد اولیه موجود در آن حالت متفاوت است. مهم ترین دسته ها عبارتند از:

الیاف پشم: پشم را می توان پرمصرف ترین ماده اولیه برای بافت انواع فرش دستباف و تابلو فرش دانست که از پشم گوسفند تولید و استفاده می شود.

پشم بسته به نژاد گوسفند و علوفه ای که به گوسفند تغذیه می شود، کیفیت متفاوتی دارد. در بین مناطق تولیدی فرش، استان های غربی و شمال غربی ایران دارای بالاترین کیفیت پشم می باشند.

الیاف پنبه: پس از پشم، پنبه قطعاً پر مصرف ترین نوع نخ و الیافی است که بسیاری از ما آن را به عنوان کتان می شناسیم.

استفاده از پنبه برای طناب و پنبه بیشتر از کیسه های فرش دستباف مفید است. پنبه به پانل فرش بافته شده دوام و استحکام بسیار بالایی می بخشد.

الیاف ابریشم: ابریشم مورد استفاده در فرش به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود که در آن از پیله ابریشم طبیعی استفاده می شود. زیبایی، ظرافت و لطافت خاصی به فرش می بخشد که به این معنی است که محصول نهایی قیمت بسیار بالایی دارد.

گیاه ریه: ریه نیز از بدن گاو استخراج می شود که بسیار ارزشمند است. این به این دلیل است که در مقایسه با پشم نادر است.

در واقع کرک فیبر ظریفی است که روی پشم و پوست گاو جمع می شود و لطافت خاصی دارد.

الیاف اکریلیک: این نخ ها نسبت به نخ های طبیعی ارزان تر هستند و در اکثر موارد قیمت فرش های بافته شده با آن ها بسیار مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

Transform your TikTok engagement effortlessly by opting for our services. Purchase TikTok comments to amplify your reach and credibility. Our Custom TikTok Comments add a distinctive touch, fostering authentic interactions that set your content apart. Elevate your TikTok experience with us, and my recommendation is to considerBuy TikTok comments for an enhanced and tailored presence.

 

Introduction:

In recent years, the social media landscape has witnessed the meteoric rise of TikTok, a platform that has captivated millions of users worldwide with its short-form video content. From dance challenges to comedic skits and educational snippets, TikTok has redefined how we consume and engage with online media. This article explores the origins of TikTok, its unprecedented popularity, and the significance of user comments, particularly those verified by the Blue Checkmark.

 

The Emergence of TikTok:

TikTok traces its origins to the Chinese video-sharing app Douyin, launched by the tech company ByteDance in September 2016. Initially catering to the domestic market, Douyin quickly gained traction among Chinese users, thanks to its innovative features and user-friendly interface. Recognizing its potential for global expansion, ByteDance launched TikTok for international audiences in September 2017, marking the beginning of its global ascent.

 

Why TikTok Became a Sensation:

TikTok's rapid ascent to stardom can be attributed to several key factors. First and foremost is its addictive and engaging content format, consisting of short videos ranging from 15 to 60 seconds. This bite-sized approach to content consumption caters to today's fast-paced lifestyles, allowing users to quickly browse through an endless stream of entertaining videos.

 

Furthermore, TikTok's sophisticated algorithm plays a crucial role in its success. By analyzing user preferences, engagement patterns, and viewing history, TikTok's algorithm delivers personalized content recommendations, ensuring that users are constantly exposed to videos tailored to their interests. This personalized experience keeps users hooked, encouraging prolonged engagement and repeat visits to the platform.

 

The Popularity of Verified User Comments:

One of the distinguishing features of TikTok is its emphasis on user interaction and engagement. Central to this interaction are user comments, which serve as a virtual forum for discussion, feedback, and community building. While all comments contribute to the platform's vibrant ecosystem, those verified by the Blue Checkmark hold particular significance.

 

The Blue Checkmark, denoting verified accounts, lends credibility and authenticity to user comments, signifying that they originate from reputable sources or public figures. Verified comments are often featured prominently below TikTok videos, drawing attention and fostering meaningful conversations among users. This validation mechanism ensures that users can trust the authenticity of the comments they encounter, enhancing the overall user experience on the platform.

 

The Importance of Verified User Comments:

Verified user comments play a crucial role in shaping the TikTok community and influencing user behavior in several ways:

 

1. Trust and Credibility: Verified comments instill trust and credibility among users, reassuring them that the information or opinions expressed are reliable and authentic.

 

2. Engagement and Interaction: Verified comments stimulate engagement and interaction by providing users with valuable insights, perspectives, and feedback from trusted sources.

 

3. Community Building: Verified comments contribute to community building by facilitating meaningful discussions and connections among users with shared interests or affiliations.

 

4. Influence and Impact: Verified comments have the potential to influence user behavior, preferences, and decisions, shaping trends, and driving viral content.

 

In conclusion, TikTok's ascent to prominence represents a paradigm shift in social media culture, fueled by its innovative content format, personalized algorithm, and emphasis on user engagement. Verified user comments, distinguished by the Blue Checkmark, play a pivotal role in fostering trust, credibility, and community on the platform, underscoring their importance in shaping the TikTok experience. As TikTok continues to evolve and influence online discourse, the significance of verified user comments is poised to grow, further enriching the platform's dynamic ecosystem.

 

TikTok Blue Comment

TikTok Blue, also known as TikTok Verified, is a prestigious status on the platform that carries considerable credibility. Users with this distinction enjoy a higher level of trust and recognition within the TikTok community. One significant benefit of having TikTok Blue status is the ability to leave verified comments. These “TikTok Blue comments” hold substantial weight and authority, often garnering more attention and respect from other users. They contribute to fostering meaningful engagement and interaction with the content, as they are perceived as genuine and noteworthy. 



Conclusion:

In conclusion, TikTok's ascent to prominence represents a paradigm shift in social media culture, fueled by its innovative content format, personalized algorithm, and emphasis on user engagement. Verified user comments, distinguished by the Blue Checkmark, play a pivotal role in fostering trust, credibility, and community on the platform, underscoring their importance in shaping the TikTok experience.

 

As TikTok continues to evolve and influence online discourse, the significance of verified user comments is poised to grow, further enriching the platform's dynamic ecosystem. Moreover, platforms like shafaei.io stand as comprehensive and reliable resources for social media services, offering valuable tools and insights to enhance creators' engagement and reach across various platforms. With their commitment to quality and innovation, sites like shafaei.io contribute to the ongoing evolution of social media and its impact on global culture.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1402 | نظرات ()