نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

جراحی  چاقی معده یا همان جراحی لاغری از درمان های چاقی مفرط است که با استفاده از تکنیکهای عمل جراحی معده، و با روش های لاپاراسکوپی انجام میشود.

 

انواع روش‌های این جراحی شامل موارد ذیل است:

 

تاکردن معده

حلقه گذاری

گاسترکتومی آستینی

جراحی انحراف بیلیو پانکراتیک

جراحی کنار گذاری معده

بازسازی معده با حلقه گذاری عمودی

 

 

فواید جراحی چاقی

 

جراحی چاقی به منظور کمک به کم کردن وزن اضافه در افرادی با شاخص توده بدنی بسیار بالا توصیه میشود و به همین دلیل میتوان با مشکلات ناشی نظیر آپنه خواب و پایین بودن کیفیت زندگی مقابله کند.

 

برخی دیگر از مشکلات که با جراحی چاقی رفع خواهد شد بدین شرح است؛

 

فشار خون بالا، بیماری های قلبی، دیابت نوع ۲، ناباروری، سکته و سایر موارد نظیر آسیب به مفاصل و ستون فقرات هستند.

 

عوارض جراحی چاقی

 

مانند سایر عمل های جراحی، جراحی لاغری نیز برخی ریسک ها و عوارض احتمالی به همراه دارد. برخی از این عوارض ریسک آسیب در کوتاه مدت و برخی دیگر ریسک آسیب در بلند مدت را به همراه دارند.

این خطرات احتمالی شامل موارد زیر هستند:

 

عفونت

ایجاد لخته خون

خونریزی بیش از حد

ایجاد مشکلات ریوی و تنفسی

واکنش های بدن به داروهای بیهوشی

ترشح و خروج مایع از سیستم گوارشی

مرگ (موارد بسیار نادر)

 

 

انواع جراحی چاقی

 

 

جراحی چاقی معده در حال حاضر به نوجوانی و بلوغ خود رسیده، و همه متوجه شده اند که با شاخص توده بدنی بالای ۴۰ نیاز به اهرمی قوی چون جراحی است و ورزش و رژیم به تنهایی چاره ساز نیست، به ویژه اینکه در دو دهه اخیر با تقویت صنعتی شدن و تغییر شیوه زندگی و افزایش مصرف فست فود این مشکل حادتر شده و کشور های توسعه یافته نیز درگیر بیماری های غیر واگیر مثل چاقی شده اند.

 

جراحی لاپاروسکوپی معده

 

امروزه جراحی چاقی فقط به روش لاپاروسکوپی یا به قولی لاپاراسکوپی معنی پیدا می کند چرا که جراحی باز و برش بزرگ شکم عوارض را بالا می برد و ممکن مشکلاتی بوجود بیاورد.

پرکاربردترین انواع جراحی لاغری

 

در حال حاضر بیشترین جراحی که در دنیا انجام می شود.

اسلیو معده، بایپس کلاسیک، مینی بای پس و باند معده

 

ما سه نوع جراحی اول را که بیش از ۹۰ درصد اعمال جراحی چاقی را تشکیل می دهند به صورت مختصر برایتان توضیح می دهیم.

 

جراحی چاقی اسلیو معده

 

اما عمل اسلیو معده که بیشتر مردم و پزشکان آن را به عنوان نماد جراحی چاقی می شناسند، الان بیش از ۵۰ درصد جراحی چاقی را در دنیا به خود اختصاص داده است.اسلیو در لغت به معنی آستین بوده و ما در این عمل روی لوله با سایز مناسب که از طریق دهان وارد معده می شود ۸۰ درصد معده بریده و از بدن خارج می کنیم و معده شبیه موز می شود، در نتیجه نه تنها ترشح هورمون گرلین(مسئول گرسنگی) که در قسمت فوقانی معده بوده و برداشته شده کاهش پیدا می کند، بلکه حجم معده هم کاهش پیدا کرده و با دو تا چهار قاشق غذا فرد سیر می شود.

 

 

 

این جراحی محدود کننده حجم و غیر قابل برگشت بوده و مناسب اشخاصی است که حجیم خوار بوده و در هر وعده غذایی نان و برنج بیش از افراد عادی مصرف می کنند

 

همچنین در افرادی که علائم مکرر بازگشت اسید معده به مری چه در شرح حال و چه در آندوسکوپی دارند، اسلیو مناسب نیست.

اما در افرادی که بیماری التهابی روده دارند و یا افرادی که احتمال بازگشت به مصرف سیگار،قلیان و یا الکل در آنها بالاست اسلیو بهترین گزینه است.

 

 

جراحی لاغری بای‌ پس کلاسیک

 

جراحی بعدی که درباره آن صحبت می کنیم عمل بای پس معده کلاسیک است که عمل استاندارد طلایی جراحی چاقی در کل دنیاست، در این روش کیسه (pouch) کوچکی از معده به حجم حدود ۶۰ سی سی درست می شود و ۱۲۵ سانتیمتر اول روده باریک بریده شده و به این کیسه دوخته می شود پس هیچ قسمتی از معده از بدن خارج نمی شود اما غذا وارد قسمت اعظم معده و ۱۲۵ سانت روده باریک نمی شود،در ادامه این روش بازوی روده باریک که صفرا را می آورد قطع شده و با فاصله ۷۵ سانتی متری به بازویی که غذا وارد آن می شود دوخته می شود.

 

 

 

پس در این روش چهار دوخت و دوز داریم یکی روده به معده، بعدی روده به روده و دو دوخت و دوز شامل دو فضای جدید که بین روده ها ایجاد شده و در نتیجه زمان انجام این عمل حدود یک ونیم الی دو ساعت و دو برابر اسلیو معده است اما در این روش کاهش وزن به تدریج تا یک و نیم سال ادامه پیدا کرده و افتادگی پوست صورت و تنه از بقیه روش ها بسیار کمتر است و کیفیت زندگی در این روش بهتر از بقیه روش ها است

 

 

 

با توجه به اینکه در این روش جراح مهارت بسیار بالاتری نیاز دارد و زمان بیشتری که از جراح می گیرد، بسیاری از جراحان این روش را انجام نمی دهند.

 

 

روش های جراحی چاقی، مینی بای پس

 

و در آخر مینی بای‌پس است که روز به روز محبوبیت بیشتری در بین فلوشیپ های لاپاروسکوپی و بیماران پیدا میکند.

 

در این جراحی بر خلاف بای‌پس کلاسیک، کیسه بلندی از معده درست می شود و ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانت روده مسیرش تغییر داده شده و به این کیسه دوخته می شود و غذا وارد قسمت اعظم معده و روده ای که بایپس شده نمی شود، این عمل بای پس تک آناستوموز حساب شده و فقط روده در یک مکان به معده دوخته می شود و انجام آن از نظر تکنیک عمل آسانتر از بایپس کلاسیک است.

 

با توجه به اینکه این عمل سوجذبی بوده و قدرت بسیار بیشتری نسبت به بایپس کلاسیک دارد بهتر است در افرادی ریزه خوار یا شیرینی خوار و یا با الگوی غذایی هیجانی با BMI بالاتر از ۴۶ انجام شود،همچنین در افراد با دیابت نوع دوم این عمل با توجه به قدرت بالای آن گزینه مناسب تری است.

 

 

کدام نوع عمل جراحی مناسب شماست

 

یک فلوشیپ توانمند لاپاراسکوپی و جراح چاقی بر اساس الگوی غذایی، علائم رفلاکس معده به مری، سابقه بیماری های التهابی روده و داروهای مصرفی، نتیجه آندوسکوپی و پاتولوژی، سن بیمار و … نوع عمل جراحی را انتخاب میکند.

 

سایت رامهرمزنیوز



:: بازدید از این مطلب : 4792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

چگونه از پت شاپ ایران زمین غذای خشک تهیه کنیم

یکی از بزرگترین نگرانی‌های والدین سگ‌های جدید، خرید غذای خشک مناسب سگ برای حیوان خانگی‌شان است. گاهی اوقات حتی والدین باتجربه ممکن است به دلیل اشتهای سگ خود به دنبال یک غذای خشک مناسب باشند. در زیر به معرفی غذای خشک سگ و نحوه خرید از فروشگاه معتبر اینترنتی پت شاپ ایران زمین خواهیم پرداخت.

 

 

غذای خشک سگ برای حیوان خانگی شما

خرید غذای خشک سگ یکی از بهترین انتخاب ها برای مراقبت از حیوانات خانگی است. غذای خشک سگ با توجه به فعالیت، نژاد و نیاز سگ فرموله می شود و می توان گفت این غذاها یکی از اساسی ترین مواد مغذی برای غذا دادن به سگ است. این محصولات شامل غذای خشک سگ رویال کانین، غذای  غذای خشک سگ رفلکس و غذای خشک سگ هپی داگ است.

 

مزیت های مهم غذای خشک سگ در پت شاپ

 

  • به راحتی می توانید در سفر غذای خشک را با خود ببرید و به سگ خود بدهید.
  • غذای خشک می تواند ساعت ها در ظرف بماند و فاسد نشود (زمانی که از خانه دور هستید).
  • غذای خشک هزینه بسیار کمتری دارد (نسبت به کنسروها) و هزینه نگهداری سگ را در دراز مدت کاهش می دهد.
  • ترکیب غذای خشک بسیار کامل است و تمام نیازهای غذایی سگ به پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کند.
  • در واقع سگی که به ندرت غذای خشک می خورد (مگر اینکه توسط دامپزشک توصیه شده باشد) به مکمل های غذایی دیگر نیاز دارد.
  • نگهداری غذای خشک سگ به دلیل رطوبت  کم آن آسان است و می توانید آن را برای مدت طولانی و بدون نیاز به یخچال نگهداری کنید.

 

دسته بندی محصولات غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین

غذاهای خشک سگ از برندهای مختلف به طور کلی در پت شاپ ایران زمین در سه دسته مختلف قرار می گیرند:

1-    غذای خشک سگ مخصوص نژادهای بالغ و بزرگ

2-    غذای خشک سگ نژادهای کوچک.

3-    غذای خشک سگ مخصوص استفاده برای توله سگ ها.

البته یک برند می تواند طیف وسیعی از محصولات را داشته باشد. غذای سگ رویال کنین غذای مخصوص هر نژاد سگ، غذای سگ های بیمار، غذای رژیمی ، درمانی و... است. برخی از مارک ها نیز ممکن است یک دسته جداگانه برای سگ های فعال و پرانرژی داشته باشند. اما همانطور که گفتم وقتی بهترین غذای خشک را برای سگ خود می خرید به 3 مورد بالا توجه کنید و مثلا حتما برای توله سگ خود غذای خشک مخصوص توله سگ بخرید.

خرید غذای خشک سگ از پت شاپ ایران زمین

پت شاپ ایران زمین یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه ها برای خرید انواع غذای خشک سگ است. این مجموعه چندین سال سابقه فروش موفق غذای خشک سگ به صورت آنلاین را دارد. برای آگاهی از برندهای مختلف غذای سگ مخصوص نژادها وارد سایت مجموعه پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com شوید. در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی در هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ ایران زمین با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

در اینجا قیمت تقویم رومیزی اداری، به معنای ارزانی و کیفیت برتر است. در ضمن خرید تقویم رومیزی 1401 اختصاصی، به معنای سفارش مدل دلخواه است. در موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز، خواست مشتریان عزیز، قطب نمای کار ماست.

شما طرح و نقش دلخواه­تان را به ما سفارش می­دهید و ما بهترین و به روزترین محصولات را به شما تحویل خواهیم داد. طرح­ها و مدل­های ما گستره بزرگی را تشکیل می­دهند. به همین منظور برای آگاهی از هزینه این مدل­ها، طراحی­ها و چاپ تقویم رومیزی با ما تماس بگیرید تا بهترین کارشناسان ما تک تک گزینه­ها را برای تان توضیح دهند.

 

قیمت تقویم رومیزی اداری : کیفیت و زیبایی

 

همه خریداران ما خواهان :

ü     تقویم رومیزی ارزان

ü     و با کیفیت اند.

این به معنای قیمت تقویم رومیزی اداری استثنائی است. در مجموعه ایران امروز، ما ترکیب تازه­ای را به شما معرفی می­کنیم. بهترین مواد را به ارزان­ترین قیمت ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می­دهیم. این یک نوید شادمان کننده است. شادی و رضایت شما سرمایه شما است.

ü     برای مشاهده نمونه کارهای 1401 لطفا اینجا را مشاهده کنید.

 

قیمت تقویم رومیزی اداری و فروش در سراسر ایران

با مراجعه به وب سایت ایران امروز می­توانید از هر نقطه ایران قیمت تقویم رومیزی اداری ما را مشاهده کرده و از همه هزینه­ها آگاه شوید. با انتخاب هر کدام از این محصولات، نمونه­های انتخاب شده، در هر جای ایران بزرگ که باشید به آدرس شما ارسال خواهند شد.

ساز و کار این کار به این شکل است که :

ü     در ابتدای قرارداد 40% کل مبلغ قرارداد از شما به عنوان بیعانه ستانده می­شود.

ü     در پایان کار باقی بهای محصول تسویه شده و سفارش شما به آدرس تان ارسال خواهد شد.

در نهایت این مژده را به شما بدهیم که هر چه تعداد سفارش­های شما بیشتر باشد، قیمت تقویم رومیزی اداری نیز کاهش خواهد یافت. به این معنا که همه محصولات انتخاب شده به صورت عمده حساب خواهد شد. برای راحتی شما عزیزان تصاویر همه محصولات را در سایت موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز با بهترین کیفیت قرار داده­ایم. تنها کاری که باید بکنید یک کلیک ساده است، ما بقیه کارها را برای تان انجام می­دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

می توان گفت قوی ترین و موثرترین چیز در تبلیغات اصالت است و اصالت از طریق تولید محتوا به دست می آید.
زمانی که قصد خرید یک گزارش تبلیغاتی را دارید؛ محتوا نویسی بدون شک مهمترین مرحله در انتشار گزارش است. محتوای نوشتاری اصطلاحی است که ارتباط نزدیکی با بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو دارد. وقتی می گوییم محتوا اورجینال است، منظورمان این است که مستقیم و منحصر به فرد است و در هیچ جای دیگری یافت نمی شود. محتوای آماده شده نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. زیرا الگوریتم های جستجو نتایج را بر اساس محتوای منحصر به فرد رتبه بندی می کنند.
آنچه را می توان قدرتمندترین و مؤثرترین شکل بازاریابی در نظر گرفت، شروع است و آغاز آن از طریق توسعه محصول حاصل می شود. اما کاردستی آسان نیست. اگر خود را از رقبای خود متمایز کنید، محصول، برند و بازاریابی شما در مسیر درستی قرار خواهند گرفت. البته بیشتر محتوایی که تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کنند، تلفیقی از محتوای رقبای آنهاست. بنابراین بیایید ببینیم چرا این نوع چیزها بسیار مهم هستند و از چه روش هایی می توانید برای حذف آنها استفاده کنید.
تولید محتوا هنگام خرید سوابق 
تولید چیست؟
انواع زیادی وجود دارد که تشخیص آن سخت است. برخی از فروشندگان از محتوای دارای حق چاپ استفاده می کنند، برخی از ترجمه متن به زبان های دیگر استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از این روش ها را ترجیح می دهند. در مورد محتوای نویسنده، این پیچیده ترین و قدرتمندترین شکل تولید محتوا است. نویسنده محتوا بودن به این معنی است که شما صفر تا صد محتوای ساخته شده توسط نویسندگان را پیش روی خود دارید. این به معنای عدم استفاده از منابع دیگر یا عدم انجام تحقیقات کافی نیست. در عوض، همه آنها برای محتوای نویسنده و با رنگ ها و بافت های مختلف استفاده می شدند.
ممکن است برای شما جالب باشد: لیست قیمت گوشی های سامسونگ، مزایای خدمات سئو و مشاوره رایگان سئو سایت چیست، برای خرید گوشی چقدر باید هزینه کنیم؟
ویژگی های محتوای دارای حق چاپ
قبلاً وقتی در مورد محتوای نویسنده صحبت می کردیم، می گفتیم که با محتوای Uique سروکار داریم. اما این چه نوع محتوایی جز منحصر به فرد است؟
تحقیق گسترده: برای هر محتوای مکتوب، البته زمان زیادی برای تحقیق صرف شده است. در غیر این صورت محتوا نه تنها نامعتبر، بلکه بی فایده نیز خواهد بود.
امتیاز بالا: این محتوا تکراری نیست، در وب سایت های دیگر یافت نمی شود و سئو را بسیار موثر بهبود می بخشد.
خلاقیت: همه می دانند که خلاقیت در دیجیتال مارکتینگ چقدر اهمیت دارد و خلاقیت در این زمینه به بالاترین سطح رسیده است. زیرا در نتیجه تلاش خود متن را کلمه به کلمه می نویسید.
فرصت به روز رسانی: یکی از ویژگی های علم، امکان نقض اکتشافات قبلی است. این محتوا اگر درست و با دقت نوشته شود چنین شانسی دارد. به عنوان یک نویسنده، می توانید به راحتی متن خود را تغییر دهید، می توانید آن را به روز کنید تا با علم روز سازگارتر باشد و همچنان اثربخش باشد.

آیا خرید یک گزارش با محتوای مکتوب بهتر است یا محتوای بازنویسی شده از برنامه خود؟
چرا نوشتن محتوا مهم است؟
شاید با خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای اروپایی برخورد کرده باشید. صنعت خودروسازی چین با کپی برداری از محصولات معروف اروپایی و آمریکایی آغاز شد. یک مدل فورد یا آئودی را کپی می کردند و به نام های چینی می فروختند. بدیهی است که این خودروها هرگز به عنوان خودروهای معمولی جایگاه خود را در بازار پیدا نکردند و هرگز از نظر کیفیت بالا نرفتند. باتری تلفن همراه و لپ تاپ نیز وضعیت مشابهی در بازار دارند. اگر باتری شما خراب شده باشد و به بازار بروید دو مدل «کپی» و «اورجینال» پیدا می کنید و مدل دوم از اولی گرانتر است. این محتواست!
محتوای اصلی موقعیت منحصر به فرد و منحصر به فردی را به شما می دهد که به راحتی قابل جایگزینی نیست. موتورهای جستجو یا مصرف کنندگان ارزش محتوای اصلی را تشخیص می دهند! این محتوا به شما کمک می کند تا در چشم مخاطبان خود برجسته شوید. اگر سایت شما پر از محتوای تکراری است، دلیلی وجود ندارد که بازدیدکننده آن را با سایت مشابه دیگری جایگزین نکند! بنابراین محتوای منحصر به فرد برای جذب و حفظ مخاطب بسیار مهم است.
آیا این به این معنی است که ما نباید از بازنویسی استفاده کنیم؟
ما هرگز این را نگفتیم. به هر حال، ابزارهای زیادی برای بازنویسی مقالات وجود دارد. یک مثال ماشین تحریر بازنویسی است. این ابزار ایده ها را بازنویسی می کند (نه کلمات) و محتوای ویژه ای را ارائه می دهد. از آنجایی که این مفهوم بر اساس تعاریفی که در گذشته انجام داده ایم تکراری است، ممکن است استفاده از این محتوا فقط در وب سایت خود چندان جالب نباشد. اما هدف افزایش ارزش است. بنابراین با بهبود محتوای بازنویسی شده می توانید محتوای کامل را بنویسید و آن را منتشر کنید. محتوایی که تا به حال هیچ وب سایتی منتشر نکرده است.
بنابراین، بازنویسی می تواند به شما کمک کند هنگام خرید گزارش یا خرید لینک از برنامه خود، از صرف هزینه زیاد برای تولید محتوا جلوگیری کنید. در عوض، به سادگی با بازنویسی محتوا، محتوای منحصر به فرد و غیر تکراری ایجاد کنید.
البته راه هایی برای بهینه سازی متن برای این منظور وجود دارد. اگر با این روش ها آشنایی ندارید می توانید از خدمات مشاوره سئوی نشونت (https://neshoonet.ir/market/seo-consulting) استفاده کنید. جهت مشاوره با شماره 09114934623 جهت رزرو تماس بگیرید.

آیا خرید یک گزارش با محتوای مکتوب بهتر است یا محتوای بازنویسی شده از برنامه خود؟



:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()