نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پس تفکر خود را به ورزش تعقیر دهید همین الان لباس ورزشی به تن کنید و به پارک محل بروید تا اولین قدم را جهت شروع زندگی تازه آغاز کنید. استاد فرید شهریاری تدریس فیزسک را از همان دوران دانشجویی آغاز کردند و در آموزشگاه علمی آینده سازان تدریس می کردند. تدریس خصوصی فیزیک این امکان را به دانش آموزان می دهد تا هر سئوالی دارند از معلم خود بپرسند و در نتیجه می توانند درس فیزیک را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. کنترل استرس: یکی از عوامل مهم برای نرسیدن به موفقیت استرس و اضطراب است، زمانی که از سرانجام کاری بترسید و استرس مواجهه با آن را داشته باشید، نتیجه قابل قبولی را در آن کسب نمی کنید پس با تمرین های هوازی و ذهنی بر استرس تان غلبه کنید. تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم بهترین روش برای یادگیری و تسلط یافتن به این درس مهم است و همچنین یکی از عوامل موفقیت در آزمون کنکور محسوب می شود زیرا دانش آموز در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم نکات کنوری را یاد می گیرد و می تواند به خوبی تست بزند. ایشان یکی از اساتید برتر فیزیک در ایران هستند، ایشان از برترین اساتید ایران محسوب می شوند که به عنوان دبیر پروازی به شهر های تبریز، مشهد، شیراز و بوشهر اعزام می شوند و در تهران به عنوان دبیر برتر شناخته شده اند.

فیزیک یکی از درس های مهم در کنکور ریاضی و تجربی محسوب می شود و بسیاری از داوطلبان برای موفقیت در آن و کسب درصد بالا، ترجیح می دهند که با بهترین دبیر فیزیک کنکور کلاس بردارند تا موفق شوند. استاد یحیوی در میان 10 دبیر برتر فیزیک کنکور ایران قرار دارند چرا که در زمان آموزش دارای قدرت بیان بالا هستند و مطالب را به بهترین شکل به دانش آموزان خود منتقل می کنند، هم چنین در کلاس های فیزیک ایشان، روش های نوین تست زنی فیزیک را ابداع کرده اند و در کلاس های خود با استفاده از این روش ها، تست زنی فیزیک را آموزش می دهند. استاد محمدرضا تهرانچی از اساتید برتر فیزیک کنکور هستند، ایشان کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای دارند و روش های نوین را برای حل مسائل فیزیک ابداع کرده اند تا این زنی برای داوطلبان کنکور راحت و سریع شود، هم چنین ایشان در زمینه آموزش، سابقه 22 ساله دارند.

هم چنین در مورد مطالعه توصیه می شود که در زمان هایی که انرژی بیشتری دارید، درس بخوانید، مثلا برخی از دانش آموزان در اوایل صبح یادگیری بالایی دارند و در مقابل هم بعضی ها در شب می توانند بهتر مطالب را بیاموزند، بنابراین هر فردی با توجه به شرایط خود، باید ساعات مطالعه را تعیین کند. مهمترین معیار برای انتخاب مدرس خصوصی فیزیک، مهارت و سطح علمی مدرس است و معمولاً دانش آموزان مدرسینی را برای تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم انتخاب می کنند که سابقه درخشانی در تدریس داشته باشند. در پایان این سال تحصیلی دانشآموزان با آزمون بزرگ کنکور مواجه هستند که برای بسیاری از آنها یکی از مهمترین آزمونهای زندگیشان است. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید چرا که برخی از افراد ممکن است متن را کامل مطالعه نکنند. خصوصا باید خیلی حواستان به جلسه اول باشد. گزارش هر جلسه با استفاده از whats app برای اولیا ارسال می گردد. این درس شامل فرمول ها و مفاهیم نسبتا گسترده ای است که موجب می شود دانش آموزان از آن به عنوان یک درس سخت و پیچیده یاد کنند. با توسعه روزافزون شهر و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانهها و خانهباغهای یک و دو طبقه، آپارتمانهای چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزودهاست.

اگر از مدرسه عقب هستی و با بعضی از درس های سال دهم کنر نمی آی باید بدونی که سال دهم سال خیلی خیلی حساسیه و اگر از النا یاد نگیری مطمئن باش که حالا حالا توی این درس هات پایه ات می لنگه پس حتما چند جلسه معلم خصوصی رو امتحان کن . در درس زیست شناسی همه به دنبال این هستند که معلم انها دکتر و .. باشد و در رشته پزشکی تحصیل کرده باشد اما کسی که در دانشگاه پزشکی خوانده فقط روی مباحث انسانی می تواند مسلط باشد اما زیست همه مباحث انسانی و گیاهی و جانوری را در بر می گیرد برای همین فردی که تحصیلات زیست شناسی دارد در آموزش درس زیست شناسی بهتر عمل می کند. ❓ پاسخ به همه دروس: سوالی در مورد فیزیک نیوتونی یا آرایه های ادبی دارید یا میخواهید در مورد تاریخ معاصر بدانید؟ ???? جامع: ThinkPal موضوعات و مباحث مختلفی را پوشش میدهد و برای پاسخ گویی به همه دروس مناسب است.

انگیزه ی یادگیری دانش آموز بالا میرود و از همه مهتر اینکه اعتماد بنفسش بالا میرود. سال دهم بسیار بسیار سال مهم و سرنوشت سازی است در این سال باید همه آنچه برای مهارت مطالعه نیاز دارید برای شما فراهم شود و در این زمینه نیز خودتان تلاش بسیاری کنید اهمیت سال دهم در این است که با انتخاب رشته ای که انجام دادید مسیر آینده خود را مشخص کرده اید حال باید در یک مسیر مستقیم و ثابت به پیش بروید . درس فیزیک بعد از ریاضی، مهم ترین، تاثیرگذارترین و پرچالشترین درس رشته ریاضی فیزیک است که دانشآموزان بسیاری را به دردسر میاندازد. به مدت 13 سال در مقاطع متوسطه و دانشگاه در دروس فیزیک و ریاضی تدریس حضوری و آنلاین(دوره کرونا و بعد از آن) را دارم. به مرور زمان آنها دریافتند که اگر چوب ها به یک اندازه باشند راحت تر میتوانند از آن جهت دفاع از خود استفاده نمایند و بعد ها نیز آهنی آن ساخته شد . وقتی این نکات را مورد بررسی قرار میدهیم، متوجه دلیل سخت کوشی دانش آموزان برتر، برای شرکت در جلسات تدریس خصوصی فیزیک دهم ریاضی فیزیک تا پایه دوازدهم و کنکور، خواهیم شد.

دانش آموزان را برای شرکت در کنکور ریاضی آماده می کند. به همین دلیل به سراغ بهترین معلم خصوصی فیزیک کنکور سراسری ریاضی فیزیک میروند و خود را برای شرکت در این آزمون آماده میکنند. به همین دلیل داوطلبین کنکور، به دنبال بهترین معلم خصوصی فیزیک کنکور ریاضی فیزیک هستند، تا بتوانند عملکرد درخشانی در این آزمون داشته باشند. استاد یحیوی عضو انجمن ملی نخبگان کشور و عضو انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند و در دبیرستان های تهران، فیزیک را تدریس کرده اند، استاد یحیوی در در آموزش به دانش آموزان سابقه درخشانی دارند و بیشتر داوطلبان کلاس های ایشان، رتبه های برتر کنکور شده اند. تدریس به دانش آموزانی که در رشته هوافضای شریف قبول شدند. استاد محمد پوررضا از دبیران برتر فیزیک کنکور در ایران هستند که مدرک کارشناسی ارشد فیزیک را در دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده اند. در زمان کنکور سراسری موفق شدند تا رتبه 30 را به دست بیاورند و مدرک کارشناسی ارشد مکانیک را از دانشگاه صنعتی شرییف دریافت کرده اند. معلم خصوصی فیزیک الکتریسیته دانشگاه و مدرسین تدریس فیزیک الکتریسیته دانشگاه را آنلاین یا حضوری، رایگان رزرو کنید. معلم خصوصی فیزیک اول دبیرستان و مدرسین تدریس فیزیک اول دبیرستان را آنلاین یا حضوری، رایگان رزرو کنید.

مادر آبتین میگه: ما صدای استاد رو می شنیدیم، از همون جلسه اول متوجه شدیم از تسلط بالایی برخوردار هستن و قدرت بیان بالایی دارند. در این لیست مجموعه بزرگی از معلم های خصوصی که می توانند به بهترین نحو به تدریس خصوصی فیزیک دهم ریاضی بپردازند. روش تدريس ( استفاده از روش تدريس مناسب): روش تدريس، مجموعه فعّاليتهاي برنامهريزي شدهاي است كه در نهايت، نه براي ارائه تدريس بهتر، بلكه براي يادگيري بهتر به كار ميرود. امیدوارم که مطالب گفته شده برای تان مفید باشد و مورد استفاده تان قرار بگیرد. ـ ارايه چارچوب كلّي درس در آغاز تدريس: تدريس با ارائه مطالب آموزشي آغاز ميشود. استاد شهریاری کار تدریس را از سال 1369 با موسسه آینده سازان آغاز کردند و تا امروز با موسسه ها و آموزشگاه های بسیاری همکاری داشته اند و موفق شدند در سال 1370 اولین کتاب خود را منتشر کنند. در جواب بگوییم که در ابتدا استاد فیزیک باید به تدریس علاقه مند باشد و کار خود را با شور و اشتیاق انجام دهد و به دور از خستگی و یکنواختی به داوطلبان ارائه بدهد.



:: بازدید از این مطلب : 24331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


خلاصه: خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک فعالیت رایج در سراسر جهان تبدیل شده است. ورود به بازار کریپتو آسان‌تر از ورود به سایر بازارهای مالی است و این به دلیل فناوری غیرمتمرکز این ارزها است.

خرید و فروش ارز دیجیتال به یک سرگرمی رایج در دنیا تبدیل شده است. دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای مالی راحت تر است و این به دلیل فناوری غیرمتمرکز این ارز است. در واقع، از آنجایی که ارزهای دیجیتال تحت مالکیت و کنترل دولت ها یا مؤسسات خاصی نیستند، می توان آنها را در سرتاسر جهان و توسط هرکسی مالکیت و معامله کرد. این موضوع در کشور ما نیز صادق است. احتمالاً شما هم ارز دیجیتالی در کیف پول دیجیتال خود دارید. اما دانستن قوانین پذیرفته شده در این زمینه می تواند دید منطقی تری از معامله با این ارز به شما بدهد. به همین دلیل به شما می گوییم که قوانین و مقررات خرید ارز دیجیتال در ایران چیست. اگر این برای شما مهم است، لطفا به سایت خبری پارت نیوز بپیوندید.

آیا معامله و خرید ارز دیجیتال مانند بیت کوین در ایران قانونی است؟

آیا خرید ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟ پاسخ متداول به این سوال این است که موضوع یا به طور کامل از نظر قانونی مجاز نیست یا کاملاً غیرقانونی و غیرمجاز است. در بخشی از ماده دوم قانون مجازات عمومی آمده است: «هیچ چیز جرم محسوب نمی شود مگر اینکه مجازات یا اقدامات تأمینی یا تربیتی در قانون معین شده باشد». کشور مشخص نیست و تجارت یا خرید ارز دیجیتال در ایران غیرقانونی نیست. اما قانون آن هنوز فاقد مقررات قوی است. به یاد داشته باشید که برای خرید ارز دیجیتال در ایران هیچ جرمی مرتکب نمی شوید. حتی اگر هنگام معامله با این ارزها با مشکلاتی مانند کلاهبرداری مواجه شدید، همیشه می توانید از طریق مراجع قضایی موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنید.

با این حال، وضعیت فروش ارز دیجیتال در ایران هنوز به طور کامل حل نشده است. اما برای این امر قواعد کلی و قواعد کلی وجود دارد که به آن می پردازیم.

مجوزهای این کشور برای تراکنش ارزهای دیجیتال منتشر شد

قوانین کلی مربوط به خرید ارز دیجیتال در ایران از سال 96 و 97 اعلام شد و همچنان همان قوانین در مورد آنها تکرار می شود. این قوانین به شرح زیر است:

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در مراکز مالی بزرگ

در سال 1996، بانک مرکزی ایران استفاده از بیت کوین و سایر آلتکوین ها را در مرکز مالی ممنوع کرد. این بدان معناست که ارزهای دیجیتال نمی‌توانند در سیستم‌های پرداخت ملی بزرگ مانند بانک‌ها، صرافی‌های تحت نظارت بانک‌های مرکزی و سایر مراکز مهم مالی استفاده شوند. به همین دلیل است که نمی توانید این ارز را از طریق بانک خریداری کنید.

شناخت ارزهای دیجیتال در ایران

در تیرماه ۱۳۹۷ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال خبر داد. اما این موضوع تنها به رسمیت شناخته شده است، اما مجوزی برای استفاده از ارزهای رمزپایه در سطح تراکنش های بین المللی صادر نشده است!

نتوانسته مجوز رسمی برای سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران صادر کند

مرکز ملی فضای مجازی (دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی) در اسفندماه ۱۳۹۷ اعلام کرد که تصمیمی برای اعطای مجوز به درگاه‌ها و وب‌سایت‌های فعال در زمینه تجارت و خرید ارزهای دیجیتال در ایران اتخاذ نشده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هیچ یک از صرافی های ارزهای دیجیتال در کشور مجوز فعالیت کاملا رسمی و قانونی ندارند. اما از آنجایی که شما می توانید از طریق این صرافی ها با واریز ریال و تومان ارز دیجیتال در ایران خریداری کنید و سیستم پرداخت رسمی نیز دارند، می توان گفت که اقدامات آنها اگرچه رسمی نیست، اما غیرقانونی هم نیست!

می بینید که قوانین مربوط به تجارت و خرید ارز دیجیتال در ایران کم است و نمی توان قوانین زیادی را برای این موضوع فهرست کرد. این فقدان قانون رسمی ارز دیجیتال را می توان در بسیاری از کشورهای دیگر مشاهده کرد. این به دلیل عدم اطمینان عمومی در زمینه رمزنگاری است. در واقع از آنجایی که این فناوری در دست خود دولت ها نیست، آنها منتظرند تا ببینند این فناوری تا کجا پیش خواهد رفت. بنابراین به نظر می رسد هنوز برای قانون گذاری در این زمینه زود است و کشورها (به ویژه کشورهای جهان سوم) به زمان بیشتری برای قانون گذاری رسمی در این زمینه نیاز دارند!

قوانین ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال در کشور

طبیعتا بحث خرید و فروش ارزهای رمزپایه در ایران ارتباط مستقیمی با موضوع استخراج رمزارز دارد. در واقع اکثر مردم در فرآیند استخراج ارزهای رمزنگاری شده به دست می آورند و سپس آنها را می فروشند استخراج رمزارز در ابتدا در کشور به دلیل استفاده نادرست از برق خانگی و صنعتی ممنوع شد. اما در نهایت ایجاد مزرعه معدنی نیز هیچ مانعی برای اخذ مجوز در کشور ندارد. بنابراین، کسانی که می خواهند بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده را در مقیاس بزرگ استخراج کنند، باید برای دریافت مجوز از یک سازمان (صنعت، معدن، تجارت) اقدام کنند. در غیر این صورت، اگر فردی به صورت غیرقانونی شروع به استخراج معدن کند، پلیس خطوط برق معدن را قطع می کند و تمام تجهیزات معدن را مصادره می کند!

نکاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ها

از آنجایی که دولت به صورت رسمی از صرافی ها و وب سایت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی کند، در هنگام خرید ارز دیجیتال در ایران باید به نکات زیر توجه داشت:

استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت ممنوع است. این بدان معنی است که شما نمی توانید با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال برای خرید آنلاین محصولات از سایت های خرید مانند دیجی کالا پرداخت کنید. در عوض، پرداخت شما باید به ریال باشد!

صاحبان این صرافی ارز دیجیتال مسئول عملکرد روان پلتفرم یا سایت صرافی و تضمین امنیت آن هستند. بنابراین، خود صرافی مسئول جبران خسارات کاربران خود در صورت بروز نقص امنیتی در پلتفرم آن است!

ریسک انجام تمامی تراکنش ها و ریسک سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال با خود سرمایه گذاران خواهد بود!

با توجه به نکات فوق سرمایه گذاران باید مراقب ورود به حوزه ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال در ایران باشند. بنابراین توصیه می کنیم تمام سرمایه خود را به خرید این سکه ها اختصاص ندهید. در عوض، بخشی از سرمایه خود را صرف خرید ارز دیجیتال کنید!

برای خرید ارز دیجیتال در ایران باید از چه صرافی هایی استفاده کرد؟

صرافی های ارزهای دیجیتال زیادی در کشور وجود دارد که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. والکس، نوبیتکس، بیت پین و... البته این صرافی ها به صورت متمرکز کار می کنند و پس از عضویت در آنها باید مراحل احراز هویت را طی کنید. این مراحل در صرافی بیت‌پین در پنج مرحله انجام می‌شوند و سریع‌تر و آسان‌تر از سایر پلتفرم‌ها هستند. Bitpin همچنین مزایای ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهد و پشتیبانی فعال 24 ساعته دارد. اگر با وجود قوانین غیررسمی کشور همچنان مصمم به خرید ارز دیجیتال در ایران هستید، می توانید همین الان وارد وب سایت اصلی صرافی بیت پین شوید و مراحل ثبت نام و تایید را طی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



در اخبار امروز علاوه بر معرفی یکی از انواع پروفیل های فولادی عالی، می خواهیم بهترین تاسیسات تولیدی در این صنعت را به شما معرفی کنیم. میلگرد بخش مهمی از صنعت ساخت و ساز است و نمی توان تاثیر قیمت آن را بر خانه نادیده گرفت. بنابراین بسیار مهم است که مهندسان و دست اندرکاران صنعت ساختمان از مزایا و کاربردهای مختلف میلگرد آگاهی کامل داشته باشند. در این متن به سوالات زیر می پردازیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم:

• میلگرد چیست و چه انواعی دارد؟

• در چه موردی از تقویت کننده استفاده می شود؟

• محبوب ترین کارخانه تولید میلگرد در بین معماران کدام است؟

معرفی معروف ترین کارخانه تولید میلگرد

کارخانه های زیادی از جمله ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب و کویر کاشان به تولید میلگرد می پردازند اما یکی از مهمترین کارخانه ها کارخانه آناهیتا گیلان است. این کارخانه انواع میلگردهای تقویت کننده را در گریدهای مختلف و اشکال آجدار ساده بر اساس استاندارد ISIRI 3132 که بر اساس استانداردهای روسیه ایجاد شده است تولید می کند. مهمترین دلایل استفاده از این نوع میلگرد و محبوبیت آن به دلایلی از جمله نزدیک بودن وزن میلگرد آناهیتا-گیلان به استالبرد می باشد که باعث افزایش وزن نهایی سازه نمی شود، استفاده از مواد اولیه مرغوب. ممکن است. . مواد و شمش فولاد SP5، رعایت دقیق استانداردها، شکل صحیح آج و مقاومت بالا در برابر نیروهای مختلف از جمله نیروهای کششی. این کارخانه محصولات را به سراسر ایران ارسال می کند اما قیمت میلگرد آناهیتا مثلا در ورودی کارخانه به دلیل هزینه حمل و نقل با قیمت ارسالی به تهران متفاوت است. این کارخانه  که بهترین کارخانه پروفیل فولاد در رشت که یک شهر صنعتی در استان گیلان واقع شده است، بنابراین هر چه سفارش دورتر باشد قیمت آن برای مردم بیشتر می شود.

میلگرد چیست؟

میلگردهای تقویت کننده پروفیل های فولادی بلند و اشکال استوانه ای هستند که کاربرد اصلی آنها در ساخت و ساز تقویت بتن است. این مقاطع فولادی نقش مهمی در ایمنی و استحکام سازه های بتنی ایفا می کنند زیرا مقاومت کششی پایین بتن باعث فروریختن ساختمان تحت تأثیر نیروهای مختلف وارد بر سازه می شود. ماده اولیه این بخش ریخته گری فولاد SP5 است اما گاهی از ضایعات آهن نیز به عنوان ماده اولیه برای تولید میلگردهای تقویت کننده استفاده می شود.

علاوه بر این، استانداردهای مورد استفاده در هر کارخانه متفاوت است، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

• استاندارد روسیه GOST 5781

طبقه بندی پارامترها با استفاده از استاندارد روسی به 4 گروه A1، A2، A3 و A4 تقسیم می شود که A1 ساده ترین است و سه نقطه دیگر در اتصالات نخ گنجانده شده است. در این حالت مقدار کربن مصرفی در هر تایر افزایش می یابد تا آنها را به دسته های دیگری به نام های نرم، نیمه سخت و سخت تقسیم کند.

• استاندارد ژاپنی JIS G3112

استفاده از این استاندارد مقاومت بیشتری در برابر پس زمینه ایجاد می کند، زیرا ژاپن کشوری مستعد زلزله است. بنابراین توجه داشته باشید که این استاندارد به دلیل شکنندگی زیاد میلگردهای تقویت کننده معمولی برای تولید میلگردهای تقویت کننده استفاده می شود.

• استاندارد DIN 488 اروپا

میلگردهای تولید شده بر اساس این استاندارد شکننده هستند زیرا پس از مرحله نورد گرم از خنک کننده آب استفاده می کنند. به عبارت دیگر در روش استاندارد اروپایی DIN 488 پس از اتمام فرآیند نورد گرم، آب به داخل میلگرد ریخته می شود، حرارت داخلی آن باعث گرم شدن مجدد قطعه فولادی می شود که باعث بهبود خواص مکانیکی میلگرد می شود.

• استاندارد ملی NO 3132

استاندارد ملی ISIRI 3132 یکی از استانداردهای مرجع تولید میلگرد در ایران است که نام کامل آن "میلگردهای فولادی گرم برای تقویت بتن - مشخصات و روش های آزمایش" می باشد. بر اساس این استاندارد، میلگردها به دسته هایی مانند میلگرد ساده، میلگرد آجدار مارپیچی یکنواخت یا دوک، میلگرد دنده ای عرضی یکنواخت یا دوک و میلگرد دنده ای مرکب یکنواخت یا دوک تقسیم می شوند.


تنوع میلگردهای تقویت کننده بسیار زیاد است، بنابراین این مقاطع بر اساس شرایط، استانداردها، ظاهر، نوع و موارد دیگر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.

• انواع تقویت بر اساس جنسیت

در قسمت قبل نیز با انواع استاندارد آرماتورهای مورد استفاده در تولید و شکل ظاهری آن ها آشنا شدیم اما این محصولات به فولاد کربنی، اپوکسی، گالوانیزه، فایبرگلاس، ضد زنگ یا استنلس استیل و آرماتور کامپوزیت تقسیم می شوند.

• انواع میلگرد با توجه به نوع کاربرد

طبقه بندی دیگری از میلگرد بر اساس شکل، خم، کاربرد و نوع با نام هایی مانند میلگرد کلاف، میلگرد HSD، میلگرد زیگزاگ وجود دارد. میلگرد ساده فولادی تقویت شده میلگرد حرارتی ترانس ریب، میلگرد بلبرینگ، میلگرد ممان منفی. و میلگردهای فولادی به سبک اروپایی میلگرد معروف است

جالب است بدانید یکی دیگر از طبقه بندی های مورد استفاده برای میلگرد سایز محصول بین 8 تا 50 است. البته سایزهای دیگری نیز برای میلگرد وجود دارد، اما متداول ترین سایزها عبارتند از: 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32.

مهمترین میلگردهای آرماتور در صنعت ساختمان

اکنون که درک خوبی از میلگردها دارید باید بدانید که این قطعات فولادی در خودروسازی و مهندسی مکانیک، سدسازی و ... کاربرد دارند اما مهمترین صنعتی که در آن استفاده می شود ساختمان سازی است. به همین منظور می خواهیم به مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در این صنعت اشاره کنیم.

• تقویت مستقیم

از این آرماتور برای افزایش مقاومت بتن در قاب، پی و یا پی ساختمان استفاده می شود که در ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد.

• نوار پین

از این میله تقویت کننده برای اتصال میلگردهای تقویت کننده طولی به میلگردهای آرماتور زانویی و افزایش مقاومت زانویی استفاده می شود.

• پیچ میلگرد

در برخی موارد علاوه بر میلگرد معمولی برای افزایش استحکام پی ساختمان از دو ردیف میلگرد افقی به نام طاق استفاده می شود که معمولاً در بالای پی قرار می گیرند.

• میلگرد ثابت

گاهی اوقات هنگام ساختن دیوارها لازم است از یک سری بررسی برای صاف و مستقیم نگه داشتن آنها استفاده شود که به آنها میلگرد می گویند. در واقع کاربرد این نوع میلگرد در ساخت دیوار بتنی می باشد.

• میلگرد ادکا

به منظور افزایش بسیار زیاد تحمل نیروی برشی تیر از میلگردی که به میلگرد ادکا معروف است در قسمت نگهدارنده تیر ساختمان استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ برار محسن لرستانی

دلم خونه؛ برار!♪!
فراریُم ز خانه! بردار جام بیار دلبر؛ عروسی داره!!♪!
آسمونُم؛ ببار امشُو!♪!
عروسی یاره میشه دستاش حنا؛ دلبر عروسی داره!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!
هی عجب روزگار! ساختی تو؛ پاره پاره!♪!
ببین حالُم برار؛ که تعریفی نداره!♪!
دست توو دستاش گذاشت؛ یارُم وفا نداره!♪!
خدا این یارِ ما؛ نامرده روزگاره!!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!
دلُم خونه؛ برار برار؛ دل بیقراره!♪!
بردار جام بیار دلبر؛ عروسی داره!!♪!
آسمونُم؛ ببار امشُو عروسی یاره!♪!
میشه دستاش حنا؛ دلبر عروسی داره…!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!

  آهنگ جدید محسن لرستانی به نام برار



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

هر کاربر واقعی که شما را فالو میکند، می تواند یک مشتری بالقوه یا شخصی باشد که محتوای شما را به اشتراک میگذارد و به گسترش پیج اینستاگرام شما کمک می کند. پیج های جذاب بیشتری وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط فالوورها همراهی می شوند. اختلاف بسیار زیاد ویوها با تعداد فالوورها و لایکها باعث میشود که کاربران به آمار پیج اعتماد نکرده و خیلی سریع پیج را ترک کنند. حسابهای جعلی در اینستاگرام گاهی اوقات توسط افراد سودجو که به دنبال پول هستند ساخته میشود و گاهی اوقات هم توسط رباتها راهاندازی میشوند. در صورتی که حساب شما از طریق پول و تبلیغات معروف شده و جستجوی بالایی داشته باشد، قطعاً تیک آبی به شما تعلق نمیگیرد. ربات کاربر مجازی: این ربات یکی از ربات های همیشه رایگان اینستاگرام است که از طریق آن می توانید شاهد افزایش سریع پیج خود باشید. در حال حاضر بوسیله اینستاگرام می توانید با مبالغ بسیار پایینی تبلیغات مناسب جامعه هدف خود را داشته باشید. چراکه؛ بازار رقابت در اینستاگرام داغ است و برای عقب نماندن در دنیای تبلیغات و فضای مجازی باید طبق الگوریتم و اصول مخصوص به تبلیغات در اینستاگرام عمل کنید تا بتوانید به آنچه که می خواهید؛ دست یابید. واضح است که اگر میخواهید در فضای آنلاین به شهرت و محبوبیت دست پیدا کنید، باید به یک اینفلوئنسر واقعی و معتبر تبدیل شوید. در سالهای اخیر نیز آقای جوان بهعنوان مجری برنامه خندوانه به شهرت بالایی رسید. در جواب به این سوال مهم باید به شما بگوییم که خرید فالوور اینستاگرام می تواند برای تمام افراد مناسب باشد و همه می توانند از استفاده کنند. تجربه افرادی که در زمینه گرفتن تیک آبی سابقه دارند، این است که برای ما که در ایران زندگی میکنیم، بهتر است از پاسپورت استفاده کنیم.

همانطور که قبلاً اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است توجه زیادی به موضوع کار شما داشته باشند باعث جذب کردن آنها به پیج اینستاگرام شما می شود. در حال حاضر فروشگاه هایپرفالو تمام خدمات اینستاگرام را از جمله خرید فالوور واقعی، فیک، لایک، بازدید و غیره را به افراد ارائه میدهد و برترین فروشگاه ایران در این حوزه است. وقتی شما از خودتون مطالب بیشتری به اشتراک میزارید ارتباط قویتری با مخاطب خودتون برقرار میکنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید به دنبال فالوورهایی باشید که بخواهند با شما تعامل و ارتباط داشته باشند و به پستها و فعالیت شما در اینستاگرام واکنش نشان دهند. قبل از پرداختن به خرید فالوور فیک اینستاگرام بهتر است در خصوص اهمیت تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی صحبت کنیم. کلید استفاده از هشتگ اینه که به ندرت و به صورت هوشمندانه از اون استفاده کنید. دوستان خود را در اینستاگرام روی پست تگ کنید؟ هدف اصلی ما در این مقاله این است که به صورت کامل نحوهی گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم. در این مقاله تلاش کردیم که شیوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم و بگوییم برای گرفتن این نشان تأیید باید چه کارهایی را انجام دهید. پس اولین قدمیکه میتوانید بردارید، خرید فالوور اینستاگرام است چرا که با این روش میتوانید به کاربران خود نشان دهید که توسط افراد زیادی شناخته شدهاید و حالا آنها هم آگاهی از برند شما را افزایش میدهند تا به خواسته خود برسید. یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده از هشتگ ها است. به طور کلی از زمانی که اینستاگرام به وجود آمد، کاربران فضای مجازی از آن استقبال بسیار زیادی را کردند. پس پروفایل خوب و نمای کلی از پستهای شما میتونه تعیین کننده باشه. تصور کنید قصد خرید ساعت دارید و دو ساعت گران قیمت از دو پیج مختلف را نشان کرده اید.

پیشنهاد میکنیم اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار برای خود در اینستاگرام را دارید یا میخواهید به صورت حرفهای به فعالیت در اینستاگرام بپردازید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. اکثرا افرادی که قصد خرید یک پیج اینستاگرام آماده را دارند با هدف دیده شدن به عنوان یک پیج معتبر اینکار را انجام میدهند. برای مثال فاوورهای با کیفیت، عکس پروفایل دارند، آنها پستهایی دارند که به اشتراک گذاشته اند و افرادی هستند که آنها را فالو میکنند. بیشتر افرادی که تصمیم به خرید لایک ارزان اینستاگرام می گیرند، اولین موردی که ذهن آنها را درگیر می کند، تعداد لایک ها است. برای آن که پیجی با تعداد فالوور فعال زیاد داشته باشید باید موارد گفته شده را رعایت کنید. آخرین بخشی که باید تکمیل کنید Please attach a photo of your ID است. ویدیوهایی که از طریق این پلتفرم به اشتراک گذاشته میشن هر هفته بخشی از یه موضوع خاص رو ارائه میدن. پیش از هر چیز مطمئن شوید اکنون داخل همان حسابی هستید که میخواهید برای آن تیک آبی بگیرید. شواهدی وجود دارد که نشان میدهد اگر میخواهید به یک شخصیت برجسته تبدیل شوید و تأیید اینستاگرام را بگیرید، باید در پلتفرمی غیر از اینستاگرام (مانند فیسبوک) به معروفیت برسید. چون کاربران میدونند هدف از این کار تبلیغ است. چون میتونه مخاطبانی که تا حالا صفحه شما رو نمیشناختند به شما جذب کنه. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در پایین همین پست با ما و کاربران همیار اکادمی به اشتراک بگذارید. لطفاً نظرات و سوالات خود در مورد تیک آبی اینستاگرام را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید. راه میان بر، به صرفه و تاثیرگذار تر، خرید فالوور است. وقتی که اینستاگرام بفهمد که شما فالوور فیک تهیه کرده اید باعث می شود. این امر باعث میشود تا شما تحت تاثیر انتقامگیرانه اینستاگرام قرار نگیرید، زیرا این شبکه اجتماعی یک سیستم قوی برای تشخیص فالورهای مجازی دارد.

هر چه کاربران راحتتر شما را پیدا کنند، تمایل اینستاگرام به دادن تأیید به شما بیشتر میشود. البته با توجه به الگوریتمهای اینستاگرام، پیجی با تعداد دنبال کننده بالا، در قسمت اکسپلور نیز به افراد توصیه میشود که این خود میتواند دلیلی دیگر برای محبوبیت پیج باشد. کاربران جدید به اعتبار تعداد فالوور های زیاد، به احتمال بیشتری ترغیب به فالو کردن و فعالیت در پیج می شوند؛ در نتیجه همین افزایش فالوور، خود منجر به جذب فالوور واقعی می شود. در شروع سال جدید بعضی از آهنگ ها ترند و محبوب شده اند و این روزها به شدت توسط پیج های زیادی استفاده می شن که در زیر اونها رو آورده ایم. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتماً شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید؛ مثلاً از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتماً از آنها بخواهید مثلاً ۲ نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتماً فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازید تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند. قبل از هر چیزی ارتباطتون با شرکت همکار خیلی مهمه. این لیست رو از دو روش میتونید ببینید. در این صورت شما می‌توانید به خوبی آمار بازدیدکنندگان استوری‌های خود را ببینید و تمهیدات مناسبی را برای بالا بردن آن در نظر بگیرید. از بسته های بالا ، می توانید قیمت های فعلی ما را ببینید و بهترین را برای بودجه خود انتخاب کنید تا نتایج فوری را ببینید. شما می توانید اکانت خودتون را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیات مثل لایک کردن تصاویرها، فالو کردن مخاطب خاص، دایرکت فرستادن به فالوورتون را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام دهد. توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در اینستاگرام است و شما از هیچکجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید.

بنابراین اگر تیک آبی را دریافت کردید، با آن مانند یک دستاورد یا امتیاز ارزشمند رفتار کنید و قدر آن را بدانید؛ چون ممکن است با کوچکترین خطا، اینستاگرام این امتیاز را از شما سلب کند. اکنون که به بخش تنظیمات رفتید، به بخش حساب یا Account مراجعه کنید. این به معنای تبلیغ کردن در صفحات میکرو اینفلوئنسرها است. اگه به دنبال مخاطب جدید هستید؛ همکاری با میکرو اینفلوئنسرهای اینستاگرامی یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوئر در اینستاگرام است. ما در این سایت آموختیم که روش پاپ آپ یک روش اختیاری برای جذب فالوور است که استفاده از این روش امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای افزودن توضیحاتی به تصاویر از کپشن استفاده کنید. مخاطبان اولیه ای که شما برای جذب مخاطب های بعدی نیاز دارید را، ما به شما می دهیم.به راح تی و با چند کلیک ساده، با خرید 500 فالوور کاربران را به صفحه تان تزریق کنید. اگر تعداد فالوورهای یک پیج خیلی زیاد باشد (مثلا 500 کا) فالوورهای فیک خیلی به چشم نمی آید! بسیاری از پروفایل های تجاری دیگر را به بیشترین تعداد نظرات در اینستاگرام پاسخ می دهند و این دید بهتری نسبت به شما خواهد داد. شما همراهان عزیز میتوانید برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، از پنل ما استفاده کنید. با خرید کامنت شما می توانید رشد خود را تسریع کرده و فروش خود را چند برابر کنید. با خرید ویوی اینستاگرام ارزان و فوری از سرویس ناروین فالو می توانید ارزش ویژه و خاصی را برای سایت خود بدست بیاورید. تعداد فالوورهای بالا می تواند کسب و درآمد از اینستاگرام را تضمین کند. یکی از راه هایی که در افزایش فروش یک کسب و کار میتواند تأثیر داشته باشد تعداد زیاد فالوورهای آن است. شما میتوانید از طریق سرویسهای ذیل، نمایش پست خود را در اکسپلور بیشتر نمایید و بازدید و فالوورهای واقعی جذب نمایید.سرویسهای ایمپرشن و ریچ ، سیو پست و اشتراک گذاری پست به شما کمک میکنند اگر پست شما شرایط اکسپلور را دارا باشد در اکسپلور بیشتر دیده شود.

برای این که شما بتوانید برای همیشه با آن ها در ارتباط باشید باید سعی کنید به اینستاگرام به عنوان یک فرصت تجاری نگاه کنید. و این که چطور میتونید بهترین محتوای ویدیویی رو برای مخاطب تولید کنید؟ این لیست رو اینستاگرام با توجه به مواردی هوشمندانه انتخاب کرده. باید Choose file را انتخاب کرده و سپس تصویر کارت شناسایی خود را ارسال کنید. تیک آبی اینستاگرام تنها نماد اعتبار و اعتماد از طرف اینستاگرام به پیجی است که آن را دنبال می کنید. تیک آبی اینستاگرام برای بسیاری از علاقمندان و کاربران اینستاگرام نوعی افتخار محسوب میشود؛ زیرا این تیک نماد اعتبار است و کاربران با دیدن آن به راحتی میتوانند به فرد یا کسب و کار مورد نظر کار اعتماد کنند. اگر بخواهیم خیلی ساده تیک آبی اینستاگرام را تعریف کنیم باید بگوییم که این علامت تنها نماد اعتبار و اعتماد به پیجی است که به دنبال آن هستید. این گونه پستها به صورت زنجیرهای انتشار مییابند و افراد بسیار زیادی را با پیج شما آشنا میکنند. نسخه رایگان خرید فالوور، معمولا، به دلیل مکانیزم ربات گونه باعث بر انگیختن حساسیت اینستاگرام می شود. در این میان می توان به بهترین سایت ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی مثل فالوجت اشاره کرد که در این حوزه پیش قدم بوده و بهترین خدمات را به شما هم وطنان عزیز ارائه می دهد. 3. با گرفتن نشان تأیید شما به تمامی امکانات این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا میکنید. موردی که راجع به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است این است که شما این خدمات را از یک مرجع معتبر دریافت کرده و خریداری کنید. برای پیدا کردن هشتگهایی که مخاطبان شما ممکن استفاده کنند، کمی روی هشتگهای مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در اون صنعت هست تحقیق کنید.

اما اول ببینیم فالوور های خارجی به چه فالوورهایی میگن و سایت قابل اعتماد در زمینه فروش فالوور خارجی چه سایتی هست. اما فروشگاه اینترنتی ایرانی لایک بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را از سرورهای خارجی تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می دهد. پیش از این، همه تصور میکردند که اینستاگرام فقط افراد مشهور را تأیید میکند و به آنها تیک آبی میدهد ولی امروز این قضیه فرق کرده است و اگر بتوانید معیارهای اینستاگرام را رعایت کنید، خیلی راحت تأیید خواهید شد. اما بعدها و با توجه به رشد چشمگیر اینستاگرام در چند سال اخیر، این قابلیت دیگر تنها برای افراد مشهور نبود و بسیاری با فعالیت درست و افزایش فالوور اینستاگرام میتوانستند این تیک را دریافت کنند. این کار فقط در کنار موارد بسیاری که برای افزایش فالوور استفاده می شود به عنوان یکی از روش های افزایش فالوور مطرح است و روش های دیگری که زمان و انرژی بیشتری از شما می گیرند و پرهزینه تر هم هستند وجود دارند. اکنون که کارهای لازم را انجام دادید زمان آن رسیده است که مطابق تصویر زیر دکمه Send را بزنید تا درخواست شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ارسال شود. فالوور فیک برای پیج هایی که می خواهند صرفا تعداد فالوور های خود را افزایش دهند بسیار مناسب است. البته نمی توان تعداد فالوورهای رونالدو را ثابت عنوان کرد چون هر لحظه و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود و ممکن است تا چند روز دیگر این عدد به 610 میلیون هم برسد.



:: بازدید از این مطلب : 18263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


  یک شرکت با فناوری پیشرفته در سال 1994 در تایوان با هدف تولید درایوهای AC برای کنترل سرعت زمین تاسیس شد. این شرکت با بهره گیری از طراحان و کارشناسان خبره و با تکیه بر فناوری روز دنیا اقدام به طراحی و تولید اینورترهای کنترل از راه دور صنعتی می نماید.

اینورتر  ثامن با تکنولوژی بالا به محض ورود به بازار ایران مورد استقبال گسترده قرار گرفت.قیمت بسیار مناسب اینورتر کنترل سرعت با تکنولوژی بالا باعث شده تا بسیاری از صنعتگران به این برند علاقه مند شوند و شروع به استفاده از آن کنند.تست و ارزیابی فنی. خوشبختانه اینورتر HITEK پس از تست های فنی انجام شده توسط کارشناسان، نمره قبولی کیفیت را دریافت کرد و به سرعت به اینورتر برتر از نظر کیفیت و قیمت تبدیل شد.

در حال حاضر اینورتر با تکنولوژی بالا در ایران با دو مدل F100 برای کنترل سرعت موتور با بار سبک و F300 برای تغییر دور موتور با بار سنگین در ایران موجود است.

امروزه کاربران تنها به قیمت و کیفیت بسنده نمی کنند و خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی یکی از مهم ترین دغدغه های صنعت گران است. قیمت رقابتی اینورتر HITEK و کیفیت خوب آن در کنار خدمات پس از فروش جامع باعث شد تا کاربران به راحتی از این اینورتر استفاده کنند.

ارائه پشتیبانی فنی و مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین اینورتر با توجه به کاربری موتور و همچنین ارائه راهنمای فارسی نصب و راه اندازی درایوهای با تکنولوژی بالا از خدمات مهم شماست.

نماینده فروش ترانسفورماتور پیشرفته

عملکرد درایو کنترل سرعت HITEK

استفاده از درایوهای کنترل از راه دور در صنعت به مدیریت انرژی و بهره وری کمک می کند، عملیات با تکنولوژی بالا می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و هزینه های بهره وری را کاهش دهد. با تنظیم دقیق دور موتورها می توان از آسیب دیدن تجهیزات صنعتی جلوگیری کرد و طول عمر آن را افزایش داد.

در فرآیندهای مختلف صنعتی، از اینورترهای کنترل از راه دور به عنوان یک راه حل مهم برای کنترل سرعت موتورها استفاده می شود. درایو کنترل سرعت HITEK مستقیماً به موتور الکتریکی متصل است، بنابراین برای کنترل سرعت موتور نیازی به استفاده از سیستم کنترل مکانیکی سرعت دیگر ندارید.

علاوه بر این، نفت و گاز طبیعی؛ معدن، فولاد استفاده از پیشرانه ها در بسیاری از صنایع مانند صنایع شیمیایی و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از کنترل از راه دور در این صنایع باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی می شود. درایوهای HITEK اکنون در صنایع بزرگ استفاده می شوند.

اینورتر با تکنولوژی بالا بخرید

اگر به دنبال اینورتر با قیمت مناسب و خدمات ویژه هستید، خرید اینورتر با تکنولوژی بالا را به شما توصیه می کنیم. 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش، خرید یک اینورتر با تکنولوژی بالا را به تجربه ای رضایت بخش تبدیل می کند.

یکی از دغدغه های اصلی صنعت گران پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش است. ما همواره سعی می کنیم با معرفی اینورترهای با کیفیت و ارائه مشاوره فنی و خدمات پس از فروش اصیل، خرید اینورترهای پیشرفته به عنوان یک اینورتر مطمئن را به تجربه ای موفق تبدیل کنیم. برای تبدیل

هزینه های جایگزین با فناوری بالا

همانطور که بارها تاکید کرده ایم قیمت مبدل های با تکنولوژی بالا در بین مبدل های هم رده بسیار مناسب و به صرفه است. اگر برای استفاده سبک به یک اینورتر مانند فن یا پمپ نیاز دارید، اینورتر F100 ممکن است یک گزینه اقتصادی برای شما باشد. اینورتر پیشرفته مدل F100 ارزانتر از مدل F300 است و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

برای دریافت لیست قیمت اینورترهای پیشرفته با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید اینورتر Hi-Tech

توصیه می کنم قبل از خرید مبدل با تکنولوژی بالا با کارشناسان فروش ما مشورت کنید. مهمترین اطلاعاتی که به شما در انتخاب مناسب ترین مبدل با تکنولوژی بالا کمک می کند عبارتند از:

مشخصات موتور الکتریکی مانند ولتاژ، ولتاژ، سرعت، جریان و گشتاور

عملکرد و استفاده موتور (به نام بار موتور).

شرایط نصب و محدوده اینورتر با تکنولوژی بالا از یک موتور الکتریکی.

کاربران درایو با تکنولوژی بالا

اینورترهای با تکنولوژی بالا در تمام کاربردهای صنعتی برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی AC استفاده می شوند.

صنعت چوب و کاغذ

صنعت نساجی

ماشین آلات بسته بندی و پرکن

روش های تولید مواد غذایی

ماشین آلات تولید سیم و کابل

دستگاه

صنایع پتروشیمی

پمپ ها، فن ها و کمپرسورها

خطوط تولید خودرو

کارخانه های سیمان

کارخانه های فولاد

کارخانه های گچ و سرامیک

ماشین های برش

ماشین های خشک کن

ویژگی های اینورتر F100

مدل های تکفاز تا سه فاز 220 ولت توان 0.75 تا 2.2 کیلو وات.

سه فاز تا سه فاز 380 ولت، توان 0.75 تا 37 کیلو وات.

دارای ولوم برای تغییر فرکانس

فرکانس خروجی از 0 تا 1000 هرتز است

حالت های کنترل VF و SVC

دارای کنترل PID داخلی است

ورودی lan خروجی دیجیتال

ورودی و خروجی آنالوگ

دارای واحد ترمز پویا تا 22 کیلووات است

برنامه اینورتر F100

اینورتر پیشرفته F100 برای مصارف عمومی و سبک استفاده می شود، برخی از کاربردهای اینورتر F100 عبارتند از:

تسمه نقاله

ماشین آلات بسته بندی

پمپ و فن

فر را محکم کنید

چاپگر

پمپ

ویژگی های اینورتر F300

یک تا سه مدل 220 ولت، توان 0.75 تا 3.7 کیلو وات

مدل سه فاز تا سه فاز 380 ولت، توان 0.75 تا 1000 کیلو وات

مدل سه فاز تا سه فاز 660 ولت توان 132 تا 1400 کیلو وات

دارای ولوم برای تغییر فرکانس

قابلیت تقسیم صفحه کلید دستگاه

ضریب توان بیش از 95%

دارای ورودی های دیجیتال قابل برنامه ریزی است

دارای 3 ورودی جریان و ولتاژ آنالوگ است

دارای 2 نتیجه مقایسه فعلی است

فرکانس خروجی از 0 تا 600 هرتز

مدواک V/F و حلقه باز SVC و حلقه بستن SVC را کنترل کنید

دارای رابط RS485 با پروتکل Modbus

واحد ترمز داخلی تا 22 کیلو وات

استفاده از اینورتر F300

اینورتر چینی ارزان  F300 در مصارف سبک و سنگین کاربرد دارد. کاربردهای اینورتر F300 عبارتند از:

اکسترودر

خشک کن

فشرده سازی

بالمین

جرثقیل



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پارک جنگلی گیسوم تالش هتل سازی دریا : چهلستون از بناهای تاریخی استان اصفهان در ایران است. برای اقامت در محله فهادان یزد علاوه بر هتل موزه فهادان گزینه های زیاد دیگری نیز وجود دارد که می توان به هتل و چایخانه سنتی شعرباف، هتل سرای درویش، هتل سنتی قنات، هتل کهن کاشانه، هتل سنتی پارس، هتل جنگل، هتل فاضلی، اشاره کرد. کلیسای وانک یا کلیسای نجات دهنده مقدس (به ارمنی Սուրբ Ամենափրկիչ Վանք تلفظ: آمنا پرکیچ)، نام کلیسایی است در محله جلفا (اصفهان)، می باشد که نام آن از نام کلیسای «سورپ آمنا پرکیچ وانک» جوغا در نخجوان گرفته شدهاست. با حضور سلسله افشاری و متعاقب آن در اوایل حکومت قاجار دو نقاشی دیواری دیگر به سالن مرکزی الحاق گردید. ابتدا این پل با نام پل شاه عباسی شناخته می شد؛ چرا که دستور ساخت آن را شاه عباس صادر نموده بود. این اتفاق پس از 12 سال حکومت شاه سلطان حسین بر سر این کاخ مجلل و زیبا رخ داد. شما می توانید به وسیله مترو که در زندیکی این کاخ قرار گرفته است، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید و ساعاتی از وقت خود را به بازدید از این عمارت زیبا و شاهکار بپردازید. ایستگاه متروی میدان امام حسین یا ایستگاه اتوبوس میدان امام حسین تا کاخ چهلستون فاصله زیادی ندارند و می توانید بعد از پیاده شدن این مسیر را پیاده طی کنید. پس از شاهعباس دوم این کاخ همچنان برای برگزاری آیینهای رسمی مورد استفادۀ سلاطین صفوی بود، چنانکه مراسم دومین تاجگذاری شاهسلیمان (1078ق / 1668م) در این کاخ انجام پذیرفته است (کمپفر، 53). باوجود آنکه کاخ چهلستون در دورۀ صفوی وپسازآن بارها تعمیر و بازسازی شده، اما بازسازی و نوسازی زمان شاه سلطانحسین صفوی ویژگی خاصی دارد. خب، در مورد سی و سه پل اصلا لازم نیست که صحبت کنیم.

سی و سه پل اصفهان در گذشته محلی برای برگزاری جشنها و محفل شاعران، بزرگان، رجال و سایر مردم بوده است. این کاخ یکی از آثار باستانی و مکان های دیدنی در شهر اصفهان می باشد که برای مردم ایران، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. اما بعضی از مردم براین باورهستند که انعکاس تصویر بیست ستون در آب استخر و جمع این دو عدد دلیل اصلی نامگذاری کاخ به نام چهلستون به شمار میآید. برخی براین عقیدهاند که علت ساخت کلیسای بیتاللحم این بود که خواجه پطرس گفته بود به دلیل ازدحام ورودی کلیسای مریم مقدس و اذیت شدن در آن، تصمیم به ساخت کلیسای جدید گرفت.روایت دیگر در این زمینه این است که پطرس که تاجری بزرگ بود در هند جان سپرد و وصیت کرده بود که قلب وی را در جلفا به خاک بسپارند و چنین شد که برای عمل به وصیت وی، این کلیسا در جلفا ساخته شد. تمکن مالی لاری ها بسیار خوب بود و علت باشکوه بودن خانه های شان هم همین است! این عمارت با مساحتی نزدیک به ۲۱۲۰ مترمربع، درواقع بخشی از مجموعه بزرگ جهاننماست که به دستور شاه عباس صفوی در اصفهان ساختهشده و بهعنوان حلقه اتصال چهار باغ معروف اصفهان و مجموعه نقشجهان شناخته میشود.تالار آینه عمارت چهلسون یکی از مهمترین بخشهای این کاخ است که با نقاشیهای شگفتانگیز و پنجرههای خاتمکاری و سقفی باشکوه تزئین شده است. حال در ادامه این مطلب، به طور کامل درباره معماری این عمارت باشکوه توضیحاتی را بیان می کنیم. در برخی از جاهای آتشگاه نیز بقایایی از پلههایی به جای مانده که در دل سنگها کنده شدهاند و تا آتشگاه ادامه داشتهاند. از این رو در ادامه مقاله، توضیحاتی کامل تر در رابطه با نقاشی های عمارت چهلستون را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. زند رود، زنده رود، زرین رود، زرینه رود، زندک رود، زرن رود و زن رود، از جمله نام هایی است که این رودخانه با آن ها شهرت داشته است.

البته چهلستون اصفهان، تنها بخش کوچکی از باغ وسیع جهان نما به شمار می رود که در دوران صفوی، شاه عباس اول اقدام به ساخت آن نمود. کاخ چهلستون نیز بر همین اساس، یکی از جاذبه های به جای مانده از آن دوران محسوب که به عنوان یکی از باغ های سلطنتی شناخته شده و کاربردی این چنین داشته است. به هنگام حکومت ظلالسلطان پسر ناصرالدین شاه، حاکم اصفهان (1291- 1325ق)، این کاخ نیز بهسان دیگر آثار ارزشمند دورۀ صفوی دستخوش خسارت فراوان شد. کاخ زیبای چهلستون، درست در میان شهر و سایر باغ های معروف در شهر اصفهان قرار گرفته که مجموعه ای عظیم را در کنار یک دیگر شکل می دهند. کافه هوگر در باغ اصلی عمارت در کنار یک حوض زیبای بزرگ از میهمانان خود پذیرایی میکند.در منوی کافه رستوران هوگر انواع قهوههای گرم، گلاسه، بستنی با گارنیش میوه، نوشیدنیهای سرد، کیک، شیک، دوغ و گوشفیل، چای زغالی و دمنوش قابل سفارش است. مفهوم چهل ستون با انعکاس ستون های بیست گانه در حوض موجود در روبروی این عمارت فهمیده می شود. چهلستون با این عمارت زیبا و این تصویر رویایی، هم مکانی برای نزدیک شدن به تاریخ و گذشته ایران است و هم به واسطه باغ ایرانی زیبایش چشم نواز است. مجالسی با موضوعاتی چون سور و سرور و شکار بهسبک رضا عبـاسی، و احتمالاً ــ در تـالار بـارعام ــ زیر نظر وی در دورۀ شاه عباس اول اجرا شدهاند، و پرشمارترین گروه بهشمار میآیند. کاخ چهلستون در این میان نمایانگر تنوعی بینظیر، هم از نظر کمیت و هم تنوع سبکهای بهکاررفته بهشمار میآید. برخی سبب نامگذاری این کاخ به چهلستون را وجود 20 ستون در ایوان شرقی کاخ و تصویر آنها در آب حوض مقابل آن میدانند که در مجموع 40 ستون بهنظر میرسد (کرزن، II / 32)؛ اما دلایل دیگری نیز برشمردهاند، ازجمله، جایگاه عدد 40 در اعتقادات مذهبی که عددی مقدس بهشمار آمده، و بهعنوان محور اعداد، قلب حروف و رمز بهثمر رسیدن و مظهر کمال و پختگی است (آشتیانی، 17، جم ) و در ادب فارسی نیز نشانۀ کثرت و تعدد است (شاردن، 4 / 1450؛ کمپفر، 206؛ فلاندن، 204؛ بلر، 195). پیشاز ساخت این کاخ در اصفهان، کاخی به همین نام «چهلستون» در قزوین (ه م) ساخته شد، که شاید بتوان آن را به نوعی یادآوری کاخهای ستوندار دورۀ هخامنشی دانست (شاردن، همانجا).

البته نقشی که عدد 40 در لغت نامه فارسی دارد نیز می تواند یکی دیگر از دلایل نام گذاری این عمارت محسوب شود. این آثار هنری از قرون پیش از اسلام تا قرن ۱۴ هجری قمری جمع آوری شده است و بیانگر وقایع تاریخی در دوران صفویه و افشاریه می باشد. قرن ۱۰ ق (۹۵۱ هـ. تزئينات کاشىکارى اطراف صحن از دورهٔ حسنبيک ترکمان معروف به اوزون حسن و از قرن نهم هجرى قمرى است. البته که کاخ چهلستون با خرابی های فراوانی در این سال مواجه شده و تنها آتش سوزی، باعث تخریب آن نبوده است. نکته جالب توجه در معماری این مسجد آنست که بخشهای گوناگون آن در مدت نزدیک به دوهزار سال شکل گرفته و طی این سالها همواره در حال مرمت و بازسازی بودهاست که آخرین آنها بازسازی بخش تخریب شده بر اثر بمباران هواپیماهای عراقی در طول هشت سال جنگ ایران و عراق است. یکی از جذابترین بخشهای اصفهان گردی بازدید از باغ گلهای اصفهان است که در زمینی ۶۷۰۰۰ متری بنا شده و دنیای زیبای گل ها حسابی شما را سر کیف خواهد آورد. در زمان آبادانی بنا برای آبیاری باغ و آبنماها، شعبهای از مادیفدن در محور شمالی جریان داشت (یغما، 72). 4 مجسمۀ سنگی انسان و شیر و 4 مجسمۀ شیر که اطراف حوض و باغچهها قرار دارند، تنها آثار برجا مانده از کاخ تخریبشدۀ آیینهخانه و عمارت سرپوشیده هستند که به محوطۀ باغ کاخ چهلستون منتقل شدهاند (شاطری). ساختمان این مسجد فضاییست مربعی با تقارن نقطهای و حیاط مرکزی، با چرخشی ملایم نسبت به بافت شهر برای استقرار در امتداد قبله است. مسجد جامع یزد (تور مجازی) ، موزه مسجد جامع یزد کار خود را از سال ۱۳۹۳ خورشیدی با هدف نمایش آثار تاریخی مرتبط با آیین و فرهنگ روزگار قدیم، بهخصوص دوره اسلامی آغاز کرد.

خب به سراغ یکی دیگر از خانه های تاریخی یزد برویم که مانند هر خانهای قصه خاص خودش را دارد. سمت دیگر چهارباغ، مدرسه چهارباغ خودنمایی میکند. تصاویر «جنگ چالدران» و «جنگ کرنال» در میانه این تالار به نحو عجیبی به سبک "قهوه خانهای" خودنمایی میکنند و نقاشیهای ضلع شرقی این تالار به مراسم پذیرائی «شاه طهماسب» از «همايون شاه» و جنگ «شاه اسماعيل اول» با «شیبک خان» ازبک اشاره دارد. شما با ورود از سمت در اصلی این باغ، با طی مسافتی کوتاه به حوضی بزرگ در جلو عمارت چهلستون خواهید رسید که با رد کردن این حوض، می توانید وارد عمارت شوید. شش نقاشی خارق العاده و با شکوه بر روی دیوارهای تالار اصلی نقش بستهاند و روایتگر 3 مراسم بزم و 3 واقعه جنگ هستند. بلکه شما می توانید با اندک هزینه ممکن، ساعت ها در این کاخ قدم زنید و از بازدید خود لذت ببرید. اگر برای سفر به اصفهان راه هوایی را انتخاب کرده اید بهتر است نگاهی به سایت سفرمارکت و بلیط هواپیما ارزان اصفهان را خریداری کنید تا با کمترین هزینه به این شهرسفر کنید. تا اینکه در سال 1300 هجری قمری در زمان ظل سلطان، فرزند ناصر الدین شاه، خرابی های فراوانی از قصد و به عمد بر روی این کاخ صورت گرفت و آن را با مشکلی جدی مواجه کرد.

تا قبل از اینکه ایوان کاخ چهلستون ساخته شود، تمام ایوانهای بناها از سه طرف محصور بودهاند و فقط یک جانب آنها باز بوده است، اما در این ایوان، سه طرف باز و یک طرف بسته است. هر 3 ایوان با نقاشیهایی از هنرمندان ایرانی (در بخش میانی دیوارها) و هنرمندان اروپایی بهویژه نقاشان هلندی (در بخشهای فوقانی) آراسته شده است (شاطری). کروسینسکی (کشیش لهستانی) که در آن زمان در اصفهان اقامت داشته است، مینویسد: طی برگزاری جشنی، عمارت چهلستون دچار آتشسوزی شد و بهرغم توان مهار آتش، به دلیل خرافهپرستی شاه سلطانحسین ــ که آن را خلاف مشیت الٰهی میپنداشت ــ آتش خاموش نشد؛ اما پس از این واقعه پادشاه به بازسازی، نوسازی، و تزیین بخشهای تخریبشده فرمان داد (ص 174؛ نیز کرزن، II / 32-33؛ مصطفوی، همانجا). در پیشانی ایوان دو کتیبۀ گچبری وجود دارد که در 1326ش از زیر لایۀ گچ بهدست آمده است (مصطفوی، 2 / 1295). یکی از کتیبهها به خط نستعلیق، شامل 6 بیت شعر و تاریخ ساخت بنا در زمان شاهعباس دوم است (همانجا؛ هنرفر، گنجینه، 556، 559). دیگری در برگیرندۀ اشعار نجیب کاشانی دربارۀ بازسازی و تزیین کاخ و تاریخ آن در زمان سلطانحسین، و رقم محمدصالح اصفهانی است (همان، 570، 572؛ نخجوانی، 671، 672). سقف و بخشهای فوقانی دیوارها آیینهکاری و قطاربندی و ازارهها سنگ مرمر نقاشی شده، بودند که امروزه اثری از آیینهکاری دیوارها باقی نمانده است (هولتسر، 171-173؛ شاطری). در واقع این بنا، متشمل از یک ایوان اصلی با ابعاد بزرگ به طول 38 متر، عرض 17 متر و ارتفاع 14 متر می باشد که رو به شرق ساخته شده است. باغ پرندگان در اصفهان یکی از جاهای دیدنی و جذاب است، که گردشگران زیادی با تهیه بلیط هواپیما برای بازدید از آن به اصفهان سفر می کنند.

همچنین دو تصویر دیگر وجود دارند که یکی از آن ها رو به روی درب ورودی قرار گرفته و دیگری درست مقابل آن می باشد. البته نا گفته نماند و فعالیت کاخ در روزهای تاسوعا و عاشورا، رحلت پیامبر اکرم (ص)، رحلت امام خمینی (ره)، رحلت امام جعفر صادق (ع) و رحلت حضرت علی (ع) متوقف است و در این روز ها امکان بازدید برای گردشگران وجود نخواهد داشت. در بالای شاهنشین طاقچهای با دری آیینهکاری قرار داشته که در آن قرآنی منسوب به امام حسن(ع)، عهدنامۀ حضرت علی بن ابیطالب(ع) و جبۀ شیخ صفیالدین اردبیلی نگهداری میشده است که امروزه در موزۀ همین کاخ برای عموم به نمایش درآمده است (جابری، 152؛ هنرفر، همان، 574؛ شاطری). در بخش میانی حوضی 8 ضلعی وجود داشته (شاردن، همانجا؛ کمپفر، 207) که امروزه روی آن پوشیده شده است. ضمن اینکه بلیط ورودی این کاخ برای گردشگران ایرانی بسیار پایین بوده و از این نظر نگرانی وجود ندارد. با ورود این جمعیت به اصفهان، شاه عباس اجازه تاسیس کلیسا را به ارمنیان داد تا احترام خود را نسبت به آنها نشان دهد. اگر هم با خودروی شخصی به اصفهان سفر کرده اید، می توانید از پارکینگ های عمومی خیابان های اطراف استفاده کنید. درختان سربهفلککشیده اینجا تمام فضا را با سایه خود احاطه کردهاند و باغچههای دو سمت خیابان پر از گلهای رنگارنگی هستند که خصوصا در فصل بهار منظره اینجا را به طرز باورنکردنی زیبا میکنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد آخوندی با اشاره به تعطیلات بهمن و اوج سفر از ۲۵ بهمن تا سوم فروردین گفت: بازگشایی همه مساجد بافت تاریخی در این ایام ضروری است. تنوع جاذبههای تاریخی و طبیعی یزد به اندازهای است که اگر مسافران نوروزی همه تعطیلات را در یزد بمانند، باز هم فضاهای نادیده بسیاری وجود دارد که فرصت گشت و گذار در آنها را نیافتهاند.

سبک و محل دو مجلس جنگ نادرشاه و جنگ چالدران که بر روی پنجرههای مسدودشده کشیده شدهاند، آنها را در شمار نقاشیهای الحاقی پس از دورۀ صفویه و متعلق به دورۀ افشاریه و یا قاجاریه قرار میدهد (آقاجانی، 11). احتمالاً در زیر این دو نقاشی نیز نقوش اسلیمی و گیاهی ظریف مطلا مانند دیگر نقاط بخشهای فوقانی تالار قرار دارد (شاطری). از جمله این وقایع می توان به نبرد چالدران میان شاه اسماعیل و سلطان سلیم خان امپراطور عثمانی، مجلس مهمانی شاه عباس از فرمانروای ترکمنستان، نبرد شاه اسماعیل با شیبک خان ازبک، جنگ کرنال میان نادر شاه و محمد شاه گورکانی و… ضمن اینکه عصر های تابستان نیز با وجود استخر بزرگ در میان باغ چهل ستون، هوا خنک است و می توانید نهایت لذت را از بازدید خود کسب نمایید. در غرب بنا و به قرینه، حوض دیگری در حد فاصل کاخ و خیابان چهارباغ وجود داشته (رستمالحکما، 72؛ کمپفر، 207) که طی کاوش باستانشناسی 1384ش آشکار شده است. چِهِلْسُتون (اصفهان)، کاخی تشریفاتی متعلق به دورۀ صفویه (ح905- 1135ق / 1500-1723م) در اصفهان، واقع در میان بـاغی بـه همین نـام بـه وسعت 000‘ 67 مـ 2 در حـد فاصل میدان نقش جهان و خیابان چهارباغ. قدمت این کلیسا هم به دوران صفویه می سد و تا قبل از تخریب کامل در سال ۱۸۵۰، کلیسای جامع ارامنه نام داشت. در دو طرف تالار ستوندار دو اتاق انتظار بنام های اتاق «چهارشنبه سوری» و اتاق «شاه عباس» وجود دارد که اين اتاقها نيز مزین به نقاشیهای بینظیری بوده است و به زیبایی کاخ میافزوده که متاسفانه بيشتر اين نقاشیها در زمان حکومت «ظل السلطان» تخریب شده است.

کاخ چلستون، با وجود قرار گیری درست در میان شهر، امروزه با دیواره های قطور در دور تا دور خود، از فضای شهری جدا شده و می توان گفت ارتباط آن با سایر عناصر شهری تا حدودی، محدود می باشد. اما امروزه آب این باغ از چاهی عمیق تامین می شود که علاوه بر جاری شدن در جوی های این باغ، درختان و پوشش گیاهی را نیز آب یاری می کند. رستوران در بافت تاریخی یزد به وفور یافت میشود، چراکه در دل کوچههایش خانههای تاریخی بسیاری وجود دارد که امروزه به رستوران و کافه تبدیل شدهاند. در بخش شمالی نیز همانطور که گفته شد سه اتاق با درب های مجزا ساخته شده است تا تقارن با بخش روبرو حفظ شود با این تفاوت که در این بخش یک سالن یا تالار بزرگ هم وجود دارد. همانطور که گفته شد، کاخ چهلستون دارای یک ایوان بزرگ می باشد که این ایوان تشکیل شده از دو بخش است. همانطور که می دانید، اکثر جاذبه های تاریخی در شهر اصفهان، مربوط به دوران صفوی می باشند. این نقاشی ها در کاخ تالار مرکزی کاخ، باعث شده تا نام این تالار به عنوان یکی از شاهکار های هنری آن دوران همواره به یاد آید. بیشتر گردشگران در زمان ورود به این کاخ، بیشتر جذب نقاشی ها و کاشی کاری ها خواهند شد تا نوع معماری عمارت. دلیل معروفیت این قسمت به تالار آیینه کاخ، ستون هایی سراسر تزئین شده از آیینه کاری می باشد. در باغچههای اطراف کاخ، گلهایی فصلی کاشته شدهاند که در جنوب باغ در گلخانه پرورش داده میشوند. همچنین در هنگام قدم زدن و محو نقاشی های تالار، شما دو طرف تالار ستون دار؛ اتاق هایی مشاهده می کنید که اکنون به عنوان نمایشگاه های فصلی کاربرد دارند. نقاشیهای ضلع غربی تالار، بیانگر مراسم پذيرایی شاهان صفوی از «ولی محمد خان» پادشاه ترکستان و «نَدِرمحمدخان» پادشاه ازبک میباشد.

3 مجلس ضلع غربی تالار عبارتاند از: 1. مجلس پذیرایی شاهعباس اول از ولیمحمدخان حاکم ازبکستان؛ 2. صحنۀ جنگ شاهعباس اول با عثمانیها در چالدران؛ 3. مجلس پذیرایی شاه طهماسب اول از همایون، پادشاه گورکانی هندوستان. البته که تنها بازدید از نزدیک می تواند این زیبایی را تمام و کمال به شما نشان دهد، اما با این وجود شما می توانید با مشاهده عکس های با کیفیت کمی از زیبایی های این تالار را مشاهده کنید. در بخش مرکزی تالار حوضی چهارگوش و مرمری وجود دارد. این نقاشیها زیر دوال، بخش فوقانی ازارهها در قالبهای کوچک چهارگوش و یا طاقچهها دیده میشوند. این خانه حدود ۲۷۰ سال قبل توسط تاجرانی که از استان فارس به یزد آمده بودند، ساخته شد. این باغ یکی از اصلی ترین قنات های یزد را داراست، قناتی به طول 60 کیلومتر که از مهریز سرچشمه می گیرد. بایگانیشده از اصلی در ۱۸ مه ۲۰۱۹. دوم: محصور است با دیوارهای بلند سوم در داخل باغ عمارت تابستانی و استخر آب قرار دارد. «حوض مرمر» که در تالار ستوندار واقع شده است دارای ۴مجسمه شير سنگی میباشد که آب را فواره کنان از دهان شیرها به سمت حوض روانه میکند و تصویری زیبا از تلؤلو نور با آب را از خود بجای میگذارد. شالودهی این کاخ زیبا بر روی سکویی بلند با ازاره سنگی در دو طبقه بنا گردید و پس از اتمام ساخت، محلی برای اقامت هشت همسر ویژه شاه شد.

برای مثال ارامنه اجازه داشتند تنها تا میانه سی و سه پل بیایند و با مسلمانان تجارت کنند و برگردند. بازدید از مجموعه گونه های زنبق یک تجربه ی بی نظیری برای شما خواهد بود. در ضلع شرقی این شبستان پنج اشکوبه دیده می شود که دارای نرده های گچی پوشیده از کاشی معرق هستند. یکی از دلایل این نام گذاری و البته اصلی ترین دلیل، انعکاس این 20 ستون بر روی استخر بزرگ باغ می باشد که در مجموع، 40 ستون را به نمایش می گذارد. رکنا. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۸ مارس ۲۰۱۸. در 4 طرف این استخر، مجسمه های شیر و فرشته سنگی وجود دارد که پس از تخریب "کاخ سرپوشیده" در زمان «ضل السلطان» به این کاخ آورده شده است. این مجسمه ها هنگام تخریب قصر جان سالم به در بردند و پس از آن به این کاخ منتقل شدند. بسیاری از نگارههای کاخ با ضربههای تیشه مخدوش، و با لایهای از گچ پوشانده شد؛ آیینههای ستونهای ایوانها و دیوارهها فرو ریخته شد، و درها وپنجرههای نفیس منبتکاری، گرهچینی و خاتمکاری آراسته با شیشههای رنگی بنا برای استفاده در کاخ شخصی حاکم به «عمارت مسعودیۀ» تهران منتقل گردید (جابری، 151-152؛ شاطری). از میدان نقش جهان نیز دسترسی به این عمارت بسیار آسان است و تنها با کمی پیاده روی می توانید از آن دیدن نمایید. چرا که در این زمان ها، بهترین فرصت برای بازدید از باغ چهلستون اصفهان خواهد بود و می توانید از لطافت هوا به همراه طراوت گیاهان لذت ببرید.

در دو طرف سالن عمارت چهلستون شما می توانید تصاویری ازسفرا و اروپایی ها را مشاهده کنید که در آن زمان به شهر اصفهان آمده بودند. در واقع ایوان اصلی چهلستون در اصفهان، بر 20 ستون استوار است، اما چرا به آن چهلستون می گویند؟ جالب است بدانید که این قرینه سازی، شباهت بسیاری با ایوان کاخ عالی قاپو دارد و از جمله تشابه های این کاخ، با کاخ های دیگر محسوب می شود. کاخ چهلستون اصفهان با شباهت بسیار به کاخ چهلستون قزوین (کلایس،116-117) مانند بسیاری از کاخهای دورۀصفوی بـا پیروی از شیوۀ کاخسازی این دوره در میـان بـاغی ــ که تا امـروز تقـریباً دستنخورده و بـدون تغییر بـاقی مانده ــ ساخته شده است (ویلبر، 100). این کاخ باوجود نمایش ظرافتی بیحد، ساختاری ساده دارد. چرا که این عدد نشان تعدد و کثرت است که نشان از تعداد بالای ستون در این کاخ دارد. نام چهلستون برگرفته از کثرت و بزرگی عدد 40 است همانند چهل دختران، چهلچراغ و نظایر آن. به عنوان مثال تالار مرکزی کاخ به مهمانان خارجی و شخصیت های کشور های دیگر تعلق داشته داشته که به همین منظور، بر روی دیواره های آن نقاشی هایی مربوط به وقایع تاریخی دوره های مختلف می باشد. سقف تالار دارای 3 گنبد با کاربندی و رسمیبندی، آراسته به نقوش گیاهی است. در آن زمان معماران از الگوی مسجد عربی فاصله گرفته و با ایجاد چهار ایوان در چهار ضلع این مسجد سبکی جدید را پدید آورده است که به مسجد ایرانی معروف شد.



:: بازدید از این مطلب : 13346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

**قسمت 1: معرفی داده کاوی**

دیتا ماینینگ یک فرایند مهم در علم داده است که به تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده با هدف استخراج الگوها و اطلاعات مفید می‌پردازد. در پزشکی، داده کاوی به تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی ترتیب درمان‌ها، و بهبود مدیریت منابع بهره‌وری می‌آید.

 

**قسمت 2: کاربردهای داده کاوی در پزشکی**

داده کاوی در پزشکی کاربردهای متعددی دارد. از جمله کاربردها می‌توان به تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، پیش‌بینی احتمال ابتلا به بیماری‌ها، بهبود مدیریت بیماران، و پیش‌بینی نتایج درمانی اشاره کرد. این فرایند به پزشکان و محققان در ارائه مدل‌های پیش‌بینی و تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

 

**قسمت 3: چگونگی استفاده از داده کاوی در پزشکی**

استفاده از داده کاوی در پزشکی نیاز به داده‌های بزرگ و متنوع دارد. این داده‌ها معمولاً از منابعی مانند سیستم‌های پزشکی الکترونیکی، تصاویر پزشکی، و داده‌های بیومارکرها استخراج می‌شوند. سپس با استفاده از الگوریتم‌های داده کاوی مختلف، اطلاعات مفیدی از این داده‌ها استخراج می‌شود.

 

**قسمت 4: آینده داده کاوی در پزشکی**

آینده داده کاوی در پزشکی بسیار جذاب است. با پیشرفت تکنولوژی و جمع‌آوری داده‌های بزرگتر، امکان شناسایی الگوهای جدید و بهبود مدل‌های پیش‌بینی وجود دارد. همچنین، داده کاوی می‌تواند به توسعه داروهای جدید و بهبود روش‌های درمانی کمک کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

داده کاوی در پزشکی ابزاری قدرتمند برای تشخیص و پیش‌بینی بیماری‌ها و بهبود مدیریت بیماران است. این فرایند به پزشکان و محققان امکان می‌دهد تا از داده‌ها بهره‌ورتری استفاده کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند. با فراگیری تکنیک های داده کاوی میتوانید از کاربردهای آن بیشترین استفاده را کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پیست اسکی توچال به بام نزدیک است. بام تهران ولنجک با طبیعتی بکر و کوهستانی مکان مناسبی برای پیادهروی و تنفس هوایی پاک و تمیز و خلوتگاهی دنج و آرام برای آرامشی بی نظیر است اما اگر قصد پیادهروی ندارید و میخواهید خود را به بام تهران و یا توچال برسانید می توانید با پرداخت هزینه از ماشین های برقی که در این مسیر به منظور جا به جایی افراد در نظر گرفته شده استفاده کنید. بام تونل رسالت یکی ز بهترین بام هایی است که باید در تهران گردی های خود به آن مراجعه کنید. هننی دونات با استفاده از مواد مغذی و مقوی از طریق دستگاههای خودکاری که در اختیار دارد، انواعی از دوناتهای خوشمزه و رنگارنگ را به مشتریان خود ارائه میکند. حسی که شور و حال زندگی را به پهنهای از سنگفرشهای تاریخ گره زده است. قسمت بزرگی از بازار بین الحرمین به فروش لوازم تحریر و خودکارهای روان نویس اختصاص یافته است و میتوانید انواع قلمهای فانتزی، مدادها، نوشتافزارها و دیگر لوازم مدرسه را با قیمتهایی بسیار مناسبتر از دیگر مغازهها در این قسمت پیدا کنید. آدرس باغ کتاب تهران: در ضلع شمال شرق تهران و بین بزرگراه حقانی و بزرگراه همت قرار دارد. در واقع ایستگاه پایانی خط یک مترو تهران دقیقا جلوی ورودی بازار تجریش قرار دارد.

Free photo early morning sunrise in the dunes of maspalomas برای بازدید از بخش هایی مانند پردیس سینمایی، باغ علم و اتاق فرار لازم است که قبل از ورود بلیط ورودی تهیه نمایید. اگر از آنهایی هستید که با دیدن قیمتهای نسبتاً بالا وحشت نمیکنید، کافه بامی نو را حتماً توصیه میکنیم. جلاتو: اگر عاشق بستنی هستید و میخواهید با خوردن طعمهای تنوع بستنی گرمای هوا را فراموش کنید، میتوانید به کافه جلاتو باغ کتاب مراجعه کنید. کافه کُر: اگر به دنبال کافهای دنج در یک محیط خلوت میگردید، به شما کافه کُر را معرفی میکنیم. بازدید از این باغ باشکوه میتواند تجربه متفاوتی از ماجراجویی در پایتخت را برای شما به همراه داشته باشد. اگر همراه نوشیدنی خود کیک میل داشتید، میتوانید چیز کیک، کیک نارگیلی یا تارت میوه را سفارش دهید. پارک گلابدره: از پارک های زیبای پایتخت و منطقه دربند تهران بوده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. دکتر مقدم و همسرشان سلما که اصالتا ارمنی تبار بودند در این خانه ساکن شدند و تغییراتی را در دل آن به وجود اوردند. اگر ساکن غرب تهران هستید، باید بدانید که در این منطقه جذاب و شلوغ تهران جاذبههای زیادی منتظرتان است! علاوه بر امکانات کافی و جذاب برای سرگرمی بچهها، این مجموعه چند وقت یک بار رویدادهای مفرحی برای بچهها برگزار میکند بهخصوص در روز ۱۶ مهر که روز جهانی کودک است.

کافه علم: یکی دیگر از کافههای جذاب باغ کتاب کافه علم است. به خاطر همین مجسمههای زیبا، باغ کتاب تبدیل به یکی از بهترین سوژههای عکس یادگاری و اینستاگرامبازی در تهران شده. این منطقه دارای بخش های مناسبی جهت برگزاری پیک نیک بوده و مکان مناسبی برای خانواده ها و نوجوانان به حساب می آید، لازم به ذکر است که مناظر زیبای موجود در محله دربند، آن را به مکانی مناسب برای عکاسی تبدیل کرده است. تالار سرانجام: در این بخش از موزه دفاع مقدس، شما با یادوارهها و بازماندههایی از جنگ واقعی روبهرو خواهید شد، آثاری که هنوز تکهای از آن روحِ طوفانی جنگ را در خودشان نگه داشته است تا سندی برای عمق این واقعه باشد. برخلاف بیشتر سینماهای قدیمی تهران موقع نشستن بر روی صندلیهای این سینماها، احساس راحتی خواهید داشت و با خیال آسوده به پردهی سینما زل میزنید. به عنوان مثال شما دیگر نیازی به پیمون مسیر های طولانی برای رسیدن به پاساژ کوروش ندارید و می توانید به راحتی با یک کلیک بر روی پاساژ کوروش مشتری پسند، به تمامی محصولات موجود در این پاساژ دسترسی داشته باشید. موقعیت عالی هتل باعث شده بسیاری از مراکز مهم تجاری، سیاسی، گردشگری و شاهراههای اصلی شهر به راحتی قابل دسترس باشند. اتاق مادر و کودک: اگر قصد بازدید از باغ کتاب را به همراه کودک نوزادتان (۰ تا ۲ سال) دارید، در مواقع لزوم میتوانید به اتاق مادر و کودک در طبقه همکف واقع در بلوک ای مراجعه کنید.

اگر قصد بازدید از باغ کتاب تهران را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اگر سابقه بازدید از باغ فردوس و موزه سینما دارید، نظرات و دیدگاههای خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. در انتهای خیابان بغدادی، سه راه را بهسمت چپ بپیچید و به خیابان زعفرانیه برسید. مجموعه باغ کتاب تهران در سه طبقه و چهار بلوک تشکیل شده است. کافهرستوران ایزار: در طبقه همکف باغ کتاب در بلوک ای کافهرستوران جذابی به نام کافه ایزار قرار دارد. درکه، این کلمه را از نام کفشی مخصوص کوهستان و مناطق برفی به نام "درگ" گرفته اند که در گذشته افراد برای بالا رفتن از کوه های موجود در اطراف درکه استفاده می کرده اند. رضاشاه قصد ساخت کاخی از جنس مرمر در محل فعلی این کاخ کرد و در نظر داشت سرپوشی از طلا بر روی آن بگذارد که به گنبد مسجد شیخ لطفالله اصفهان شباهت داشت. برای دسترسی به این با زیبا و سرسبز انواع مسیرها با خودروی شخصی و وسایل نقلیه عمومی وجود دارند که می توانید هر کدام از آن ها برایتان مقدور باشد را انتخاب نمایید. ویژگی این باغ و عناصر معماری منظرش، نظر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کرده به گونه ای که در سایت های معروف گردشگری مانند تریپ ادوایزر هم به آن اشاره شده است. معماری و تزئینات وابسته به آن در ایران زمین همواره دارای اهمیت بوده و در ادوار مختلف دارای ویژگی های خاص خود است. آثار هنری عرضه شده در این فروشگاه توسط هنرمندان خوشذوق و خلاق کشورمان در سبکها و رنگهای مختلف ساخته شده است.

روی سقف تالار میانی موزه، نقاشیهای روی چوب با نقشهای گل و مرغ شیراز نصب شدهاند.در میان آثار موجود در این موزه میتوان به آثاری برجسته از هنرمندان ایرانی مانند پرویز تناولی، حسین زنده رودی، سهراب سپهری و بهمن محصص اشاره کرد. فروشگاه کتاب بزرگسال: از مهمترین و جذابترین بخشها و به نوعی قلب تپنده باغ کتاب، فروشگاه کتاب بزرگسال است. این جاذبه دوستداشتنی نبض تپنده پایتخت و یکی از محبوبتری جاهای دیدنی تهران است. درکه یکی از محبوبترین مسیرهای کوهنوردی است که در شمال غربی تهران واقع شده و صخرهها و سنگهای پلکانی دارد. اگر قصد بازدید از این مکان را به وسیله مترو دارید، نزدیکترین ایستگاه ها به باغ کتاب تهران، ایستگاه های شهید حقانی و ایستگاه مترو شهید همت است که هر دو این ایستگاه ها فاصله یکسانی تا باغ کتاب را دارد. در این مجموعه انواعی از اسباببازی و وسایل سرگرمی برای کودکان ۱ تا ۸ سال قرار دارد. پارکینگ طبقاتی متروی شهید حقانی و پارکینگ عباس آباد در نزدیک ترین فاصله به باغ قرار دارند. از جمله محصولات عرضه شده در فروشگاه شرقی میتوان به محصولات هنری و دکوری دستساز نظیر ظروف پذیرایی، ظروف تزیینی و تابلوهای هنری اشاره کرد. این باغ که در زمان خود از عظمت و اهمیت بالایی برخوردار بود، در دوره قاجار و به دستور فتحعلی شاه ساخته شد. چراکه در معماری این دوره خلاقیتهایی فضایی افزایش مییابد. آسمان نمای گنبد مینا تهران در جوار پارک بنادر به عنوان بزرگ ترین اسمان نمای خاورمیانه شناخته می شود که در سالهای اخیر به محفلی برای عاشقان کیهان و کهکشان مبدل شده است، شما می توانید در این اسمان نما تقریبا پاسخ تمام سوالات کهکشانی خود را پیدا کنید و علاوه بر افزایش اطلاعات علمی خود، یک تفریح خاص را تجربه نمایید. در زمان قاجار بود که به دستور فتحعلیشاه احداث این مکان آغاز و در نهایت به مکانی که امروز میبینید، تبدیل شد.

برای مثال پنجرههای ساده با شیشههای رنگی، درهای چوبی، کاشیکاریهای حرفهای، حوضچهای که یادگار حمام فتحعلی شاه قاجار است و … البته برخی از سازه هایی که در این راستا وجود دارد قدمتی به مراتب بیشتر هم دارند. لازم به ذکر است که پارک دارای امکانات رفاهی مانند استخر، ورزشگاه و باشگاه تیراندازی بوده و برای استفاده از آن­ها باید هزینه پرداخت نمایید. ایستگاه مهدیه: خانه فروغ فرخزاد که ثبت ملی نیز شده، مشهورترین بنایی است که از طریق ایستگاه مترو مهدیه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. ساخت این بنا سال ۱۲۸۲ هجری قمری به دستور ناصرالدین شاه قاجار آغاز شده و طراحی آن به همت دوستعلیخان معیرالممالک صورت گرفته و معمار آن نیز استاد علی محمد کاشی بوده که سال ۱۲۸۴ هجری قمری به پایان رسیده است. پیشنها ما به شما این است که با توجه به ترافیکهای سنگین شهر تهران برای رفتن به کاخ گلستان، از مترو استفاده کنید. نورپردازیهای زیبا و چشمنواز این برج سبب شده تا این برج در هنگام شب یکی از زیباترین بناهای شهر همدان باشد. برای صرف نوشیدنی یا غذا در کافهرستوران آمانا هرروز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب میتوانید به محل قرارگیری آن واقع در طبقه بام در بلوک C مراجعه کنید. کویر لوت به عنوان یکی از گرم ترین مناطق کره زمین دارای بافت زمین شناسی و گونه های جانوری خاص و منحصر به فردی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برخی از ایستگاه ها دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، غرفه های فروش غذا، فست فود، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه لوازم جانبی موبایل و غیره هستند که بعضی از موارد در نقشه مترو تهران مشخص شده اند. هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۷ عصر میتوانید به این مجموعه که در طبقهی همکف، بلوک ای قرار دارد مراجعه کنید. تماشای شهر تهران و برج میلاد از زاویه این بام تجربهای خاص خواهد بود و سکوت و آرامش آن مثالزدنی است. امروزه بام ماشینی کمی شلوغتر از قبل شده، اما با این حال هنوز هم حالوهوای خودش را حفظ کرده است. از دیگر امکانات این اتاق میتوان به وسایل سرگرمکننده برای نوزادان اشاره کرد. در زیر بنا زیرزمینی وجد دارد که به آن حوضخانه می گویند. در این بین مراکز خرید متعددی در تهران وجود دارد که یکی از مجهزترین آنها مرکز خرید پالادیوم تهران است. این بام در منطقه ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان البرز قرار دارد که میتوانید با استفاده از لوکیشن زیر، سری به آن بزنید. تابلوهایی که در این باغ وجود دارد به دست استادانی چون میرزا بابا نقاش، عبدالله خان نقاش باشی و میرزا جانی نقاش ساخته شده اند. حتی اگر به نان، پنیر و چای شیرین برای صبحانه عادت دارید، میتوانید سری به کافه چام بزنید. نوشیدنیهای گرم کافه نوش نیز شامل انواعی از قهوه، دمنوش و چای میشود. غذاهای اصلی این کافه نیز شامل اسنک، املت و نیمرو است.

اولین تالار باغ فردوس سینما، با نام تالار آغازگران، شامل عکس های تاریخی از اساطیر عرصه هنر ایران است. همچنین با ثبت نام در باشگاه رباتیک باغ کتاب، در کلاسهای آموزش ساخت ربات هم میشود شرکت کرد. در این بخش خانوادهها میتوانند کودکان خود را به مربیان آموزش دیده بسپارند تا هم بچهها از این محیط زیبا لذت ببرند و هم خودشان با خیال راحت به خرید بپردازند. زمان بازدید از کاخ گلستان هم بهار و تابستان از ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ و روزهای پاییز و زمستان از ۹ صبح تا ۱۶ است. بهترین زمان برای گردش در پارک جمشیدیه فصل بهار و پاییز است. در ضمن مجموعه موزه دفاع مقدس هم همین نزدیکیهاست. و این بار کریمخان زند برای همیشه در موزه پارس شیراز آرام گرفت. در سال ۱۳۲۹ هجری قمری مدرسه صنايع مستظرفه نیز به سرپرستی نقاش معروف قاجار، محمد غفاری کمال الملک، در اين محل تأسيس شد.زمان احمد شاه قاجار نگارستان به وزارت صنایع مستظرفه واگذار شد و قسمتهای جنوبی در نزدیکی درب ورودی باغ با کشیدن دیوار، به مدرسه صنایع مستظرفه که تحت نظر کمال الملک اداره میشد، تعلق گرفت. در وسط باغ حیات خلوت و ساختمانهای یک طبقه، در قسمت جنوبی حیات تالار مصور و در جبهه شمال غربی هم حمامی با ستونهای سنگی حجاری شده و منقش با سنگهای مرمر قرار داشت که گفته میشود قائم مقام فراهانی در این حمام به قتل رسید. موزه ایران باستان در شهر تهران واقع در خیابان امام خمینی، مجموعه تاریخی باغ ملی، نبش خیابان پروفسور رولن و خیابان سی تیر قرار دارد. اما بهتر است ایستگاه شهید حقانی را برای پیاده شدن انتخاب کنید سپس با ون های مجموعه یا به صورت پیاده در باغ موزه دفاع مقدس بعد از 10 دقیقه به باغ کتاب برسید. از جمله نوشیدنیهای سرد کافه نوش میتوان به شیک نوتلا و شیک شکلاتی و بستنی اسکوپ اشاره کرد.

از جمله امکانات این مجموعه میتوان به استخر و عروسکهای آن اشاره کرد. این میدان از شمال به منطقه دربند، از جنوب به کاخ سعدآباد و از شرق هم به باغ شاطر راه دارد. از جمله دیدنیهای دربند، آبشار دوقلو است. از چه جیز آن راضی یا ناراضی بودهاید؟ شما میتوانید دورههای آموزشی این ورزش را در این مرکز بگذرانید و یا بهصورت تفریحی مهارت خودتان را در تیراندازی با کمان، تپانچه بادی و تفنگ بسنجید. ممکن است به هزار و یک دلیل بخواهید چندروزی را در تهران مهمان باشید، بابت مسائل کاری یا تفریحی یا… باغ کتاب هم سینمای مجهزی دارد و هم کافههای جذاب و فضاهای تفریحی متنوع. کافه رستوران آمانا: یکی از کافه رستورانهای جذاب باغ کتاب که در کنار آمفیتئاتر روباز این مجموعه قرار دارد، کافهرستوران آمانا است. شایان ذکر است که همزمان با آغاز عملیات ساختمانی و ایجاد فضاهای کالبدی دانشگاه کوشش برای تدوین سازمان و تشکیلات منظم آن که تنها در قالب ارائه و تصویب لایحه ای قانونی امکان پذیر بود؛ آغاز شد. رضا شاه در این محل، میدان بزرگ اسبدوانی را برای ارتش ایجاد کرد. فرقی نمیکند دانشجو باشید یا دانشآموز یا حتی کارمند، در این فروشگاه اقلام مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

اگر هم به دنبال کالایی برای هدیه دادن به دوستان و آشنایانتان هستید، در این فروشگاه اجناس مرغوبی را پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک کتابفروش بسیار بزرگ هستید تا تنوعی از کتابها و محصولات فرهنگی را خریداری کنید، حتماً به این بخش از باغ کتاب مراجعه کنید. اگر اهل اتاق فرار (اسکیپ روم) هستید هم باید سراغ اتاق فرار باغ کتاب را بگیرید. نخست اینکه اگر موافق هستید به سفارت ایران در فرانسه منصوب شوید تا دفتر اقتصادی نیرومندی نیز در آنجا تشکیل شود و تمام کارهای اقتصادی ایران در اروپا با اروپای غربی در این دفتر زیر نظر شما متمرکز بشود. همچنین در بازار ساعت تهران میتوانید ساعتهای لوکس و نیمه قیمتی را نیز بیابید. بازار بین الحرمین از دیگر بخشهای بازار بزرگ تهران است. استفاده از اتاق مادر و کودک باغ کتاب رایگان است. تزیینات و مقرنسکاریهای زیبایی نیز در وسط طاق اصلی به کار رفته است که آن را چشمنواز و دوستداشتنی کرده است.خطوط موازی و کشیده پایهها با الهام از سبک معماری هخامنشی هستند؛ قوس اصلی وسط برج، طاق کسری دوره ساسانی را در ذهن تداعی میکند و قوس شکسته بالایی آن با استفاده از معماری پس از اسلام طراحی شده است. شما میتوانید تمام اشیایی که در دوره قاجار در این کاخ وجود داشتهاست را در مجموعه گلستان تماشا کنید. امکانات این مجموعه بهگونهای است که کودکان میتوانند بهصورت فردی و گروهی به انجام بازیهای مختلف بپردازند. دیگر هم برای رفت و آمد و مقایسهی کتابهای مختلف به دردسر نمیافتید.

اگر در طول مسیر خسته نشدهاید راه خود را به سمت دربند ادامه دهید. در این فروشگاه میتوانید محصولات بسیار زیبایی را برای خود یا اطرافیانتان خریداری کنید. می توان گفت همه فصل ها بام تهران زیبایی های خاص خود را دارد. اجناس موجود در بازار بزرگ تهران یا بازار ۱۵ خرداد دارای قیمتهای بسیار مناسبی هستند و به همین دلیل افراد میتوانند حتی خریدهای عمده خود را نیز در این بازار انجام دهند. علاوه بر این دستمال مرطوب، پوشک و لوسیون نیز در اختیار والدین قرار میگیرد. بازار بزرگ تهران در شهرداری منطقه ۱۲ و خیابان ۱۵ خرداد قرار دارد. چه اقلامی را میتوان از بازار تجریش خریداری کرد؟ علاوه بر مادران، پدران نیز میتوانند از این اتاق برای عوض کردن پوشک نوزادشان استفاده کنند. ساعت کاری آن نیز در ایام هفته از ساعت 13 الی 19 بوده اما پنجشنبه­ها از ساعت 10 تا 15 به فعالیت می­پردازند. باشگاه رباتیک: در این بخش بچهها رباتهای مختلف را از نزدیک مشاهده میکنند و با کارکرد آنها آشنا میشوند. یکی از این آثار کاخ گلستان است که در این مطلب به معرفی کامل این کاخ و بخش های مختلف آن و همچنین تاریخچه زیبای آن پرداخته ایم. به باور من و چنانکه تجربه شعر و ادب در دوران معاصر در ایران و افغانستان نشان داده است، کسانی ماندگاری و اثرگذاری بیشتر و توفیق افزونتر داشتهاند که از گنجینه ادب هزار و دو صد ساله فارسی بهرهمندتر بودهاند و آگاهی و دمسازی و انسشان با آن آثار، بیشتر بوده است. باغ کتاب همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 21 شب پذیرای بازدیدکنندگان است. باغ کتاب در اکثر تعطیلات رسمی از جمله پنجشنبه و جمعه ها باز است و تنها در مناسبت های خاص و معدودی تعطیل است. ساعت مراجعه به این کافه از ۹ صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقهی شب است.



:: بازدید از این مطلب : 84753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

حسابداری شامل تهیه و تجزیه و تحلیل گزارش های مالی، مالیات ها و گزارش‌های دیگر است. شما می‌توانید حسابداران را هم در مشاغل کوچک و هم در سازمان‌های بزرگتر پیدا کنید. حسابداران دارای اعتبار و تجربه خاصی هستند. حسابداران معمولاً با سیستم‌های پیچیده‌ای مرکب از قوانین، مقررات، استانداردهای حرفه‌ای، شرایط و ملاحظات صنعتی و اقتصادی سر و کار دارند. در واقع حسابداران نقش اساسی و مهمی را در یک سازمان ایفا می‌کنند. حالا سوال اینجاست که چرا حسابداری تا این حد اهمیت دارد؟ در این مقاله، با هدف افزایش آگاهی مالی و مالیاتی شما، به بیان چهار علتی که حسابداری و خدمات آن را بسیار بااهمیت می‌سازد، خواهیم پرداخت.

هر صنعتی به یک سیستم حسابداری نیاز دارد

تا زمانی که پول وجود دارد، حسابداری نیز وجود دارد. مورخان شواهدی از سیستم‌های حسابداری به قدمت مصر باستان و بابل دارند. امپراتوری روم، سوابق مالی دقیقی داشته است. از اوایل قرن نوزدهم، حسابداری مدرن به‌عنوان یک حرفه به‌وجود آمده است. اکنون می‌توانید در هر صنعت و هر نوع سازمانی اعم از انتفاعی و غیرانتفاعی، حسابداران را بیابید. همه مشاغل نیاز به مدیریت پول، سوابق مالی و مالیات دارند، بنابراین همه مشاغل به یک سیستم حسابداری و حسابداران حرفه‌ای نیاز خواهند داشت.

حسابداری یک تجارت را سازماندهی می‌کند

گروه‌های زیادی علاقه‌مند به سوابق مالی یک سازمان هستند، از جمله سرمایه‌گذاران، وام‌دهندگان و کارمندان. حتی سازمان‌های غیرانتفاعی نیز، از شفافیت در مورد امور مالی خود سود می‌برند. اگر سوابق مالی شما نامرتب باشد، تأثیرات منفی را به شهرت و سلامت کسب و کار شما وارد می‌شود. یک سیستم حسابداری، این سوابق اغلب پیچیده را سازماندهی می‌کند، بنابراین دسترسی به آن‌ها و ارائه آن‌ها به گروه‌های علاقه‌مند آسان‌تر است.

حسابداری به ارزیابی عملکرد یک کسب و کار کمک می‌کند

سوابق مالی یک سازمان منعکس‌کننده سلامت آن است. اگر می‌خواهید بدانید کسب و کار شما چگونه است، سوابق مالی اطلاعاتی در مورد هزینه‌ها، حاشیه ناخالص، بدهی و موارد دیگر به شما می‌دهد. یک سیستم حسابداری خوب، بررسی و نگاه کردن به گذشته و مقایسه آن را نیز آسان‌تر می‌کند. در نتیجه با حسابداری، می‌توانید ببینید که آیا اوضاع بهتر است یا بدتر. فراموش نکنید که در این راستا، آگاهی و بهره‌مندی حسابداران از آخرین استانداردها و رویه‌های بین‌المللی حسابداری نیز بسیار راهگشاست. لذا استفاده از منابع آموزش حسابداری به زبان انگلیسی، نقشی تعیین‌کننده در بهبود گزارشات مالی ایفا خواهد کرد.

حسابداری به شما کمک می‌کند تا در چارچوب قانون باقی بمانید

داشتن سیستم‌ها و فرآیندهای حسابداری خوب، به حفظ وضعیت حقوقی و قانونی کسب و کار شما کمک می‌کند. یکی از وظایف اصلی حسابدار، رسیدگی به امور مالی و مالیاتی سازمان، بر اساس قوانین و مقررات مختلف است. با توجه به اینکه هر کسب و کار ممکن است در یک زمان خاص، مورد بررسی مالیاتی و قانونی قرار بگیرد، بنابراین سوابق مالی همیشه باید در دسترس، منظم، دقیق و سازماندهی شده باشند. نداشتن سوابق مالی مناسب، منظم و خوب، بسیاری از کسب و کار را با مشکلات و خسارات جدی مواجه می‌سازد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125535
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

از ویژگی های این اتاقک ها می توان به وای فای رایگان، تهویه هوا و کفپوش چوبی آن اشاره کرد. بیش از ۶۳ میلیون دلار برای ساخت این برج هزینه شده است که با این پول امروزه می توان بیش از ۵۰ مجسمه آزادی را ساخت! غواصی در دبی آتلانتیس پالم، جمیرا و ریزورت ساحلی هیلتون شما را با هیجان اکتشاف زیر آب پر خواهد کرد. برای استفاده بهینه از مدت زمان خود در مسافرت دبی پیشنهاد می کنیم برنامه سفر دبی را مطالعه کنید. چه کسانی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی مشارکت می کنند؟ در صورتی که نمی توانید به دبی سفر کنید اما به دنبال واردکنندگان پارچه از بازارهای دبی هستید می توانید با بزرگترین واردکنندگان پارچه و فروشندگان عمده انواع پارچه های خارجی و وارداتی یعنی بازار پارچه ایران تماس بگیرید تا زیباترین پارچه ها را از پارچه های نخی تا پارچه های ابریشمی و لوکس را برای شما ارسال نمایند. در این بازار قدیمی مغازه های پارچه فروشی، پوشاک عربی، ادویه و سوغاتی و صنایع دستی دبی قرار دارد. گراویتی زون، اولین اپراتور دائمی بانجی دبی است و شما را تا ارتفاع 50 متری از جایی که سقوط آزاد خواهید داشت، میبرد. جایی که می توانند گونه های جدید را پیدا و کشف کنند و در تلاشی جهانی برای ترمیم آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی شرکت کنند.

مایوهای خود را بردارید و راهی پارک آبی آکواونچر در هتل آتلانتیس پالم شوید تا این تجربه منحصربهفرد را امتحان کنید، جایی که میتوانید دوشادوش دلفینها شنا کنید و با شیرهای دریایی بامزه عکس بگیرید. جدا از سواری، پارک آبی نیز تجربه موج سواری عالی را فراهم میکند. این تقویت کننده آدرنالین نهایی، شروعی عالی برای مبتدیان، ایمن برای کودکان و هیجان انگیز برای بزرگسالان است. این اسکله که به گونه ای طراحی شده است تا هفت طبقه تجربه ناهارخوری عالی را با افق شهر به عنوان پس زمینه در خود جای دهد، معماری خارق العاده ای نیز دارد. این سبک طراحی متمایز را با بیش از 300 فروشگاه و بوتیک مغازه به نمایش میگذارد که تجربه خرید عالی را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. مکان البستکیه که با ساختمان های بزرگ ساخته شده از مواد سنتی مانند گل و چوب مشخص میشود، جذابیت خاص خود را دارد. منوهایی از غذاهای لذیذ در رستوران ها و فست فودها و البته آشپزخانه های سنتی دبی وجود دارد، که شما احتمالا بخش زیادی از زمان خود را صرف بررسی آنها خواهید کرد. در محوطه مخصوصی در این پارک اغلب رویدادهای هنر و کاردستی برگزار می شود و علاوه بر این کافه ای وجود دارد که والدین می توانند از آنجا بازی و شادی بچه ها را تماشا کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند یک تجربه VIP را انتخاب کنند که شامل یک کابین کف شیشه ای و دسترسی به یک سالن VIP است. پیاده روی شیشه ای 46 متری از طریق پل اسکای و سواری با آسانسور 52 طبقه قطعا در دبی ضروری است. رصدخانه، شیشه کناری و راهپیمایی لبه به افزایش این تجربه هیجان انگیز در اسکای ویو کمک میکند. این ساختمان بلند که با نام “برج بی نهایت” نیز شناخته میشود، بلندترین “ساختمان پیچ خورده” در جهان است. این پارک الهام گرفته از هالیوود که در پارک ها و استراحتگاه های دبی واقع شده است، مطابق با استودیوهای معروف فیلم طراحی و توسعه یافته است. در همین حین، ساکنانی که به به پیاده روی علاقه دارند، می توانند از باشگاه گلف Els در دبی اسپورت سیتی، که فقط 24 دقیقه با مجموعه فاصله دارد، دیدن کنند. در این فروشگاه باید برای هر چیزی که می خواهید بخرید تخفیف بگیرید و به تلاش فروشندگان برای فروش کالاهای خود توجه اجاره خودرو در دبی نکنید. این درست همان زمانی است که باید به دبی بروید، زمانیکه شهر پر از رنگهای سبز میشود بهخصوص در باغهای آراسته و مسیرهای پیادهروی توریستی، مکانهایی که میتوانید گشتی سریع در آنها بزنید یا حتی یک روز کامل را در آنجا سپری کنید. این مرکز خرید را باید یکی از قدیمیترینها در دبی دانست که برخی از بهترین مارکها مانند H&M و Zara را میتوانید در آن پیدا کنید. دبی، شهر پر زرق و برقی در دل خاورمیانه است و علاقه خاص ایرانیان به آن سبب شده تا درصد بالایی از ساکنان و مسافران آن ایرانی باشند. همچنین مقصد مورد علاقه بچه ها در دبی لند اینجاست. این پارک شهری که در قسمت شرقی دبی واقع شده است، یک جاذبه غیرقابل فراموش کردن است که به سه منطقه تقسیم میشود: منطقه انرژی جایگزین، منطقه ارتباطات و منطقه تکنو.

بنابراین اگر قصد دارید به این قسمت شهر سر بزنید، بهترین برنامهریزی آن است که از هر دوی آنها بازدید کنید. در سفر به دبی، بازدید از این مکان برای دریافت یک سوغات یا هدیه به خانه ضروری است. این مسجد دقیقا بر روی خطوط مسجد الزهر قاهره ساخته شده است که هشت برابر بزرگی آن است، این مسجد نمونه ای عالی از معماری اسلامی است. منظره تکه های سبز واحه و گله شتر یک صحنه عکاسی عالی را ایجاد میکند. درحالی که گالری ها فضایی مفرح، شاد و امن ایجاد میکنند، اما فضای آموزشی را نیز ایجاد میکنند که در آن کودکان میتوانند موضوعاتی مانند علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات را کشف کنند. دبی، مجللترین مقصد گردشگری امارات متحده عربی که با اقلیم بیابانی و گرمای جانفرسا شناخته میشود، به زمستانهای خوشایندی مفتخر است که استثنای آن آبوهوا به شمار میآید. آبشارهای دبی در داخل مرکز خرید دبی که در جاده فایننشال سنتر در امارات متحده عربی قرار دارد ساخته شده است. همین معماری بینظیر اینجا را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است. این پارک زیبا دارای بیش از 3000 حیوان از سراسر جهان است و به یک جاذبه محبوب در دبی برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است.

پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج العرب قرار دارد، موضوعی پیرامون جوها، شخصیت داستان های عامیانه بسیار محبوب شب های عربی دارد. این پارک ساحلی شامل 5 ساحل عمومی است که میتوان در کنار ساحل دراز کشید، در آب بازی کرد یا ورزش های آبی را امتحان کرد. از دیگر مکان های نزدیک به لاست چمبرز میتوان به پارک آبی آکوانچر، رستوران هاکاسان، پارک شیر دریای، نخل جمیرا که لاست چمبر در آن قرار دارد اشاره کنیم. شما عزیزان برای آشنایی با پارک آبی آتلانتیس در امارات می توانید به مقاله ای با همین عنوان که توسط مجموعه سفیران سفر تهیه شده مراجعه کنید. با وجودی که می دونستیم اگر امروز طبق برنامه پیش نریم، دیگه فرصت بازدید از دبی مال و آکواریوم رو نخواهیم داشت و بلیط هامونم سوخت میشه، اما ترجیح دادیم به هتل بریم و شب آرومتری رو سپری کنیم. باغ پروانه های دبی با موزه پروانه ها، مراکز اموزشی و سینما، فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا در هر مرحله اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت پروانه ها کسب کنند و آن را مکانی ایده آل برای بازدید با بچه ها کرده است. اینجا مکانی عالی برای خرید سوغات است. این گالری که در سال 1960 تاسیس شد، مشهورترین زنجیره هدیه و سوغات در امارات است. باشگاه چوگان و سوارکاری دبی که در سال 2006 تاسیس شد، در مزارع عربی قرار دارد. دبی پراپرتیز بزرگترین شرکت سازنده در امارات متحده عربی است. دبی مال بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده ی دنیاست که انواع برندها را می توان در آن یافت و فضاها و جاذبه های دیدنی بسیاری در آن تعبیه شده است. اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده با 22500 مترمربع است که آنرا به بزرگترین پارک اسکی سرپوشیده در جهان تبدیل میکند. پارک ساحلی الممزار با مساحت چشمگیر 106 هکتار در دیره، پارکی است که در کنار یک ساحل طولانی قرارا دارد و مقصد اکثر خانواده ها در دبی است.

عکاسی در شب، کاروانسرای ساسانی دیرگچین، پارک ملی کویر، استان قم با درک این موضوع که دبی محلی برای مردم سراسر جهان است، مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (SMCCU) در تلاش برای ارتقای فرهنگ اماراتی در سال 1998 افتتاح شد. اولی اولی واقع در جاده شیخ زاید، یک منطقه بازی تعاملی برای کودکان است. این معماری در واقع اشاره به چشم اندازهای دور شهر دبی داشته و در نوع خود بی نظیر است. به همین منظور شهربازی هاب زیرو را باید برای هر سن و سالی مناسب دانست زیرا برای همه یک نوع بازی و سرگرمی دارد. زندگی در دبی لند مزایای خاص خود را دارد اما مثل هر منطقه دیگری در دبی، چند نکته وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. داخل موزه نمایشگاهی از تصاویر و اسناد تاریخی همراه با عکسهای قدیمی مربوط به سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ از شهر دبی وجود دارد. اوت لت ویلج که با الهام از یک شهر تاریخی در استان توسکانی ایتالیا طراحی شده در حال حاضر میزبان حدود ۴۵۰ برند تراز اول بین­المللی مانند کالوین کلاین، مایکل کورس، روبرتو کاوالی، هوگو باس و… افرادی که با تور دبی 7 شب سفر میکنند معمولا فرصت کافی دارند که از تمام بخشهای این موزه بازدید کنند؛ اما اگر قرار است سفر کوتاهی به دبی داشته باشید، میتوانید به بازدید دو سه بخش مهم آن بسنده کنید. ضمن این که این بخش در ورودی پارک قرار دارد و مسیر دسترسی به ۴ بخش دیگر پارک است. این گالری به غیر از نمایشگاه، یک اتاق صوتی تصویری، یک کتابخانه و یک کتاب فروشی نیز دارد. دبی شهری است که با ساخت بلندترین ساختمانها، بزرگترین بازارها، مرتفع ترین رستوران جهان و بزرگ ترین آکواریوم دنیا همواره در پی ثبت نام خود در کتاب گینس بوده است.

این برج یک بنای تاریخی برجسته است و یک دوربرگردان واقع در شرق دبی است. این منطقه ای است که به طور سنتی برای فعالیت های تجاری شناخته میشود و شیوه های حمل و نقل تاریخی در دوز مورد توجه گردشگران است. اگرچه این منطقه هنوز به طور کامل توسعه نیافته است بازدیدکنندگان میتوانند چندین منطقه سرگرمی را پیدا کنند که فعالیت های اوقات فراغت را ارائه میدهند و همچنین چندین مکان دیدنی نمادین دبی را در نزدیکی خود بیابید. این تورها مناظری خیره کننده از شهر دبی را ارائه میدهند. بازار ادویه دبی که به خاطر کیفیت شگفت انگیز و تنوع گیاهان، ادویه ها و طعم ها معروف است، تنها چیزی است که برای دیدن طهم و مزه به آن نیاز دارید. کار ساخت این اولین معبد سیک در امارات متحده عربی که در جبل علی واقع شده، در سال 2008 آغاز شد، به عنوان بخشی از رویداد ویژه صبحانه تنوع غذایی خود که در باغ جبل علی در دبی برگزار شد، رکورد جهانی گینس را برای “ارائه صبحانه برای بیش از 600 نفر از 101 ملیت مختلف” شکست. پارک مشرف Mushrif Park یک دهکده جهانی دارد که در آن 13 مدل از خانه های عربی و انگلیسی قرار گرفتهاند. این شرکت که به عنوان بخشی حیاتی از طرح پروژه 2021 دبی در نظر گرفته میشود، برای توسعه دبی و ارائه آن به عنوان یک مقصد الهام بخش، زیبایی شناختی، فرهنگی و طراح تلاش میکند. در نظر داشته باشید که برای بازدید از همه بخشهای موزه به حدود سه ساعت زمان نیاز دارید.

یکی از تفریحات این مرکز خرید بازدید از آکواریوم دبی مال است که از جمله بزرگ ترین آکواریوم های آبی دنیا به شمار می رود. این سرسره شبیه سرسره های پارک های آبی کشور خودمان است ولی در ابعادی غول آسا. بخش دیگری نیز مربوط به کودکان است که حدود ۱۸ سرسره هیجانانگیز در آن وجود دارد و برای ردههای سنی مختلف از خردسالان تا نوجوانان به کار میروند. علاوهبر آن وجود فروشگاههای ارزانقیمت مانند مانگو، پینکو و بیانده باعث شده تا مارینا مال در لیست معرفی پاساژهای دبی قرار بگیرد. برای آشنایی با موزه دبی لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید. محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومیت بازنشر شده است. از سایت محبوبی مانند برجهای امارات جمیرا در مرکز شهر، کوتاهترین سفر به برج العرب شامل استفاده از مترو به مرکز خرید امارات و ادامه مسیر با اتوبوس شماره 88 به هتل است. گردشگران با اقامت در هتل پنج ستاره آتلانتیس میتوانند به صورت نامحدود و رایگان در پارک آبی آکواونچر و آکواریوم لاست چمبرز، لحظات خوشی را سپری کنند. انواع تفریحات آبی و ساحلی هم بخش دیگری از جذابیتهای این منطقه است. پارک آبی آکواونچر یکی از پرطرفدارترین و متفاوت ترین پارک های آبی در دبی است.

با الهام از چشم معروف لندن، عین دبی بلندترین چرخ رصد جهان است! زمانی که خودتان را با جاذبههای تفریحی و وسایل جذاب سرگرمی خسته کردید میتوانید در یکی از رستورانها غذا بخورید و استنراحت کنید یا در رویدادهای شبانه شرکت کنید. به عنوان بخشی از تجربه ویژه رویارویی با زرافهها، میتوانید به این موجودات شگفتانگیز در ساعات مشخص (۱۰:۳۰ صبح، ۱۲:۳۰ بعدازظهر، ۲:۳۰ بعدازظهر، ۴ بعدازظهر) با دست خودتان غذا بدهید. ????رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مصاحبه تلویزیونی به برنامه های بانک مرکزی برای جایگزینی دلار با دیگر ارزهای رایج دنیا اشاره کرد. کارکنان آکواریوم به شما این امکان را میدهند به ماهیها و جانواران دریایی غذا بدهید و بعضی از آنها را از نزدیک ببینید. تمامی تجهیزات این سینما از بهترینها بوده و کیفیت بسیار بالایی را ارائه میدهند. این مرکز خرید به 6 بخش تقسیم شده است؛ این بخش ها نشان دهنده مناطق سفر شده توسط ابن بطوطه است: هند، چین، تونس، مصر، ایران و اندلس. در این بخش همچنین یک دوره ی آموزشی برای کودکان برگزار می شود که به آن ها در مورد دخمه ی گمشده و فرهنگ قاره ی گمشده آتلانتیس آموزش می دهد. به طور کلی این مرکز خرید، حدود 140 فروشگاه دارد که گردشگران زیادی همه ساله آن را بازدید می کنند. همچنین، برای بهبود تجربه خرید خود، از Dragon Mart و Dragon Mart 2 در نزدیکی بازدید کنید. در این رستوران، علیرغم کیفیت بالای غذا، هزینه متوسطی میپردازید. این اپرای تاسیس شده در سال 2016 در مرکز دبی واقع شده است و یکی از بهترین و درخشان ترین مراکز فرهنگی و هنری است.



:: بازدید از این مطلب : 8769
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

این مسجد در گرامیداشت شیخ زاید بن سلطان، اولین حاکم امارات ساخته شده و مقبره او نیز در کنار همین مسجد بنا نهاده شده است. بزرگ ترین جاذبه ی مصنوعی ساخت بشر موجود در این شهر را میتوان به جزیره ی جمیرا نسبت داد که جزیره ای متشکل از سه جزیره ی کوچک تر است و در نهایت نخلی بزرگ را تشکیل میدهند. آنها اسکی را بهصورت اصولی تعلیم میدهند و به غیرحرفهایها کمک میکنند اعتمادبهنفس خود را تقویت کرده و تکنیکهای مناسب را بیاموزند. فعالیت های زیادی برای گذراندن یک روز کامل از سرگرمی و ماجراجویی در اینجا وجود دارد که آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد و مکان های دیدنی در دبی تبدیل کرده است. مسابقه شترها یک مسابقه محلی است که جزو بهترین سرگرمی های رایگان در دبی به حساب میآید. یکی از عوامل اصلی، یک ایستگاه ویکتوریای تفریحی (Victoria Station)، با سه واگن قطار بزرگ بیرون یک رستوران است، که که بر روی سقف آن موسیقی و رقص به طور منظم در حال برگزاری است. برج خلیفه در دبی اولین برجی است که به دلایل واقع بینانه در صدر فهرست ما قرار گرفته است. ساحل أم سقیم دبی در منطقه شیخ نشین شهر دبی به نام أم سقیم واقع گردیده که از سواحل عمومی و رایگان دبی محسوب می شود. زیبایی برج خلیفه به تعریف نیاز ندارد، اما منطقه بیزینس بِی دبی حقیقتا پدیدهای تعریفی است و سرمایهگذاران زیادی روی آپارتمان های بیزینس بِی سرمایهگذاری کردهاند. برج کایان توسط گروه هنری “Skidmore”، “Owings” و “Merrill SOM” طراحی شده است. برج کایان یکی از بلندترین ساختمانهای مسکونی دبی است که دارای واحدهای مبله و غیر مبله میباشد. اگر برج کایان را دیدید و یکه خوردید، باید بدانید که تنها نیستید!

فرودگاه بینالمللی دبی، شلوغترین فرودگاه جهان در اکتبر ۲۰۲۱ - رسانه قطبنما در صورتی که قصد بازدید از این مکان گردشگری در شهر دبی را دارید باید به ساحل محله جمیرای دبی مراجعه کنید. چگونه از At the Top SKY بازدید کنیم؟ همانگونه که در بالا نیز اشاره شد، یکی از رستورانها به نام المنتها است، که در ارتفاع 200 متری واقع شده و منظرهای از دبی را به نمایش میگذارد و توسط یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت میشود و توسط یک آسانسور شیشهای دسترسی به آن ممکن میباشد. برج “Jumeirah Emirates” در جاده شیخ زاید واقع شدهاند و همانطور که میدانید، جاده شیخ زاید در مرکز منطقه تجاری شهر بین مرکز همایش بین المللی دبی و سالنهای نمایشگاه و “DIFC” دبی واقع شده است. قسمتهای متنوع آکواریوم در گروههای مختلفی دستهبندی شدهاند تا گردشگران بدون درسر بلیط دلخواه را خریداری کنند. گردشگرانی که علاقه خاصی به آبزیان دارند در قسمتهای مخصوصی از این آکواریوم میتوانند به ماهیها غذا بدهند و لحظههای آرامشبخشی را تجربه کنند. به لطف این قفسها، گردشگران میتوانند با خیال راحت از پشت میلههای فولادی، کوسههای تیزدندان را به تماشا بنشینند. خوشبختانه میلههای این قفسها به اندازهای مقاوم است که در برابر حمله ماهی ها در دبی خم به ابرو نمیآورد. جالب است بدانید که اولین و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه در این مکان و در طبقه همکف آن قرار گرفته است. این سوئیت دارای 2 طبقه است که هر کدام دارای ابعادی به اندازه 225 و 315 متر هستند. زمانی که یک تیر آهن یا پایه سازه بر روی میلیون ها دانه شن قرار بگیرد هیچ تکانی نخواهد خورد که دلیل آن هم اصطکاک است. در دبنگ(Dabangg )، بیش از هزار طرفدار روی صندلی های چند ردیفی در یک متری صحنه به طور زنده خواهند نشست، که شاهکار عالی با اتومبیل های اختصاصی، حقه های طناب بازی و بیشتر از آن را نشان خواهد داد.

بیش از ده سال است که ساکنین و گردشگران، به خصوص خانوادهها، روزانه اوقات فراغت خود را چه به صورت پیک نیک و چه با استفاده از امکانات باربیکیوی پارک، در این فضای دلنشین و زیبا میگذرانند. این شهر بازی بیش از 40 اسباب بازی دارد که با طرح لگو ساخته شدهاند. این پیستها دارای شیب ملایمی هستند و به ویژگیهای ایمنی مجهز شدهاند و برای مبتدیان که تازه میخواهند اسکی را تجربه کنند، ایدهآل هستند. وبسایت رسمی موزه آینده دبی میگوید: «برای بهترین تجربه ممکن، نمایشگاههای ما به گونهای طراحی شدهاند که در یک توالی خاص در یک بازه زمانی مشخص از آن لذت ببرید. معماری خاص عربی و سنتی آن کاملا مشخصه قطر است. حروف عربی روی هر پنل طوری طراحی شده که تعادل بهینه بین نور طبیعی، گرمای خورشیدی و تهویه مطبوع را بدون لطمه به زیبایی معماری آن تضمین کند. آنها این ساختمان را روی یک پادیوم 7 طبقه ساخته اند و شامل 1608 هتل روم است. بیزینس بِی و برج خلیفه چشم اندازهایی فوق العاده برای این ساختمان 72 طبقه هستند. در ساخت این خانه از معماری خانه های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این ساختمان قدیمی دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . منطقه شلوغ برج دبی، دارای برخی از نمادهای دیدنی تاریخی شهر است، مانند منطقه تاریخی الفهیدی، دفتر فرمانداری ، موزه دبی و … رستوران های این منطقه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که تعداد قابل توجهی از آن ها با پسوند (حلال) از شما پذیرایی می کنند.

کیسه های پر از کندر، زیره، پاپریکا، زعفران، سماق و آویشن در کنار انواع عود و گلاب و بخور. قسمتی از شیشههای این آکواریوم نمایی به محیط بیرون از مجموعه دارد؛ در نتیجه میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینهای در کنار بازدید از دبی مال به تماشای محیط بیرونی آکواریوم دبی بنشینید. ساخت بزرگترین آکواریوم دنیا کار چندان سادهای نبود؛ در نتیجه مدیران گردشگری دبی برای ساخت این آکواریوم از شرکت استرالیایی پِدِل تِروپ (Peddle Thorp) کمک گرفتند. یکی از زیباترین این تصاویر، تصویر مربوط به استخراج مروارید از اعماق آب دریا میباشد که در آن چند تاجر مروارید، سنگهای وزنه، ترازو و غربال مخصوص این کار دیده میشوند. این پارک ساحلی وسیع که در مرکز دبی قرار دارد، ترکیبی ایدئال برای سپری کردن اوقاتفراغت و سرگرمی را فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند از امکانات آن لذت ببرند. این برنامه برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده است. بنابر این به نوعی میتوان گفت که این برج شامل 209 طبقه می باشد.قیمت برج خلیفه چقدر است؟ این برج مسکونی 414 متری که دارای 101 طبقه و 6 طبقه زیرزمینی نیز میباشد، توسط سرمایه گذاری هلدینگ تَمیر ساخته شده است. این ساختمان دارای بخشهای مسکونی و تجاری میباشد. هدف از ظاهر کمکربن و مزین به پولاد ضد زنگ این است که آیندهگرایانه به نظر برسد و نشان دهد ساختمانها میتوانند اشکال مختلفی به خود بگیرند و همچنان جذاب باشند .نمای این ساختمان با 1024 قطعه به طول 14 کیلومتر از چند جمله عربی که توسط هنرمند اماراتی، «مطر بن لاحج» طراحی شده، زینت داده شده است. این موزه که بنیاد «آینده دبی» آن را بنا کرده، قرار بود سال ۲۰۲۱ افتتاح شود اما تا پایان سال نیز تکمیل نشد و دولت امارات متحده عربی نهایتاً موزه را در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح کرد.

به لطف چنین مخزنی، انواع آبزیان دریایی در گوشهوکنار این آکواریوم جولان میدهند. اسبهای دریایی که در آبهای آرام آکواریوم خرامان شنا میکنند، مارماهیهای خوشخطوخال و دلقکهای ماهیهای پرجنبوجوش، جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی را تشکیل میدهند. در این آکواریوم قسمت مخصوصی برای برگزاری جشنتولد کودکانه وجود دارد. قسمت غذاخوری این رستوران در فضای سبز و مشرف به استخر ساخته شده است. هتل “Jumeirah Beach” یکی از نمادینترین طرحهای ساختمانی در دبی است. قبل از اینکه برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و راهی دبی شوید؛ پیشنهاد میکنیم لیستی از جاذبه های گردشگری دبی را به همراه داشته باشید تا طی یک برنامه ریزی تفریحی گردشگری از سفرتان لذت بیشتری ببرید. نمای موزه در طی یک سال نزدیک به 4000 مگاوات انرژی را از طریق پنلهای خورشیدی میگیرد. طبقه آخر موزه آینده به کودکان اختصاص داده شده تا در آن مشغول بازی شوند. بهترین راه برای رسیدن به این موزه استفاده از مترو خط قرمز است. لازم به ذکر است که علاوه بر دبی سایر شهرهای امارات نیز شرایط مناسبی برای زندگی دارند و باید گفت که به طور کلی انتخاب کشور امارات برای زندگی به دلیل بالا بودن امکانات و خدمات مختلف، انتخاب خوب و مناسبی است. نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که دهکده جهانی دبی در روز های پنجشنبه و جمعه یک ساعت بیشتر باز است و می توانید از ساعت سه و نیم عصر تا یک بامداد در این مرکز گردشگری، به تفریح بپردازید.

به لحاظ شرایط زیستمحیطی نیز آکواریوم دبی امکاناتی کاملاً شبیه به محیط دریا را برای آبزیان فراهم کرده است. دبی یکی از زیباترین شهر های خاورمیانه، همواره تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای را برای تمام سنین ایجاد کرده است. لازم به ذکر است گردشگرانی که با کوسهها شنا میکنند باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشند و ۱۰ سال یا بیشتر سن داشته باشد. قایقهای شیشهای در آکواریوم زیردریایی دبی هر ۱۰ تا نهایتاً ۲۰ دقیقه حرکت میکنند. قسمتی از آکواریوم به فروش سوغاتیهای دریایی اختصاص دارد. اگر به مرکز خرید برجمان رفتید سعی کنید حداقل سه ساعت را برای بازدید از فروشگاه ها و برندهای این مجتمع اختصاص دهید. کاوان تامین یک شرکت ارائه دهنده خدمات بازرگانی است که شما را به بازارهای خارجی وصل می کند و شما می توانید با کمک این مجموعه به طور مستقیم از بازارهای چین، امارات و ترکیه خریدهای خود را انجام دهید. همچنین در این مرکز خرید، امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی وجود دارد که شامل رستورانها، کافهها، بولینگ، سینما و مراکز بازی است. سینمای مخصوص کودکان (Reel Junior) یکی دیگر از امکانات جذاب سینما ریل است که با طراحی جذاب و رنگارنگی که دارد، فضای خوشایندی برای کودکان فراهم میکند. پوشیدن لباسهای نامتعارف برای آقایان و بانوان در این آکواریوم ممنوع است. از آنجایی که کف این قایقها شیشهای است، گردشگران فرصتی پیدا میکنند تا از نزدیکترین فاصله ممکن، زندگی آبزیان بزرگترین آکواریوم جهان را ببینند. ممکن است فکر کنید که امارات یک کشور کویری است و هیچ جاذبه طبیعی و فضای سرسبزی ندارد اما این شهر مدرن، برای این مشکل هم چارهای پیدا کرده است.

البته در مورد شیشه آبکاری شده آبی رنگ آن، لازم به ذکر است که به پروژهها سیالیت سورئال میدهد، دقیقا شبیه چیزی که از آن الهام گرفته است- موج شکسته. تصفیههای بزرگ و پیشرفته، مدرنترین تجهیزات آکواریومی و استفاده از جدیدترین فناوریهای روز در این مخزن آبی باعث شده تا آکواریوم بزرگ دبی بهترین جولانگاه مصنوعی آبزیان در جهان باشد. دراگون مارت یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که در بخش ورودی خود یک مجسمه اژدهای خاص دارد که بسیاری از آن برای لوکیشن عکاسی استفاده میکنند! برای اثبات این گفته کافی است به عروسهای دریایی نگاهی بیندازید که در اعماق اقیانوس با نازوکرشمه خودنمایی میکنند. این تم پارک بخشی از پارک ها و استراحتگاه های دبی واقع در جاده شیخ زاید می باشد. پارک آبی آکوا وِنچِر درست کنار یکی از معروف ترین هتل های دبی ، هتل آتلانتیس دبی واقع شده است و مهمانان هتل آتلانتیس بدون پرداخت ورودی به این پارک دسترسی دارند. اشاره کرد. قطعات چرخ و فلک چشم دبی در کشور امارات ساخته و به جزیره آب های آبی فرستاده شده اند. بازدید از گوریلهای مهربان جنگلهای سرسبز اوگاندا، کوسهنهنگهای بزرگ اما دوستداشتنی و فیلهای بامزه در برنامه باغوحش واقعیت مجازی وی.آر.زو (VR Zoo)، به چشم میخورد. قایقسواری شیشهای، بازدید از حیوانات شبزیست صحرا و غواصی در کنار کوسهها را میتوان از دیگر جاذبه های دیدنی آکواریوم بزرگ دبی نام برد. در کنار بازدید از زندگی کوسهها، گردشگران با زندگی دیگر آبزیان اعماق اقیانوس نیز آشنا میشوند. برای بازدید از این بازار، باید به گونه ای در آنجا حضور یابید که به تعطیلی بازار نخورید. مجسمه ایی از سه دست رقصنده در کاخ سفیدی قرار دارد ، ورودی مجلل و ملودیهای پاپ هندی ورود شما را به پارک خوش آمد می گویند و در آنجا چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد … اما لازم به ذکر است که با کشف نفت در امارات در سال 1960 تغییرات شگفت انگیزی در آن به وجود آمد.

تحقیق کاملی راجع به برج العرب دبی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از اساتید و پژوهشگران را برانگیخته است. اگر پس از گشت و گذار در این مجموعه به استراحت نیاز پیدا کردید اصلاً نگران نباشید؛ چون در نزدیکی پارکینگ گراند تختهایی برای استراحت در نظر گرفته شده است. با چنین تجارت پررونقی، دبی به شهر طلا مشهور شده است. سفارش ساخت طلا. جواهرات و زیورآلاتی که در آن ها از طلا استفاده شده است، گزینه ای جذاب و ایده آل برای هدیه محسوب می شوند. شهرت بازار طلا دبی زمانی به اوج خود رسید که در دهه 40 میلادی تمامی بازرگانان و کار آفرینان از کشورهای هند و ایران غرفه های خود را در این بازار برپا و افتتاح کردند . او به عنوان مدیر طراحی پروژه برای اَتکینز، یکی از مشاوران چند رشتهای پیشرو در جهان، کار میکرد. یکی دیگر از سازههای معروف در دبی “JW Marriot Marquis” است که دارای دو برج با طراحیهای یکسان است. آکواریوم دبی زیباترین آبزیانی که در اعماق اقیانوس زندگی میکنند را در خود جای داده است. آکواریوم دبی چگونه ساخته شد؟ طبق آماری که در سال 2015 منتشر شد در طول یک هفته 8000 پروازِ 140 شرکت هواپیمایی، به مقصد 270 کشور جهان در 6 قاره از کرهی زمین از طریق فرودگاه دبی انجام گرفته است. این موسیقی شامل موفقیت هایی از فیلم های بالیوود و همچنین آهنگ های اصلی است. تم پارک بالیوود دبی الهام گرفته شده از نه فیلم برتر تاریخ صنعت سینمایی هند است: راک آن! برای شروع ماجراجویی هایی اصلی به سینمای ۴ بعدی این استودیو بروید و همراه با کریش در آسمان پرواز کنید و وقتی به دنیای واقعی برگشتید به اجرای نمایش رقص سنتی “Rangmanch” بروید و بدون دیدن پیش صحنه های تولید فیلم های بالیوودی از این استودیو خارج نشوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره خودرو در دبی وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 52810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ دو سه روزه خونه رو تخت یا رو کاناپم آرمین زارعی

دو سه روزه خونه رو تخت یا رو کاناپم!♫!
پیگیر استوریات پیگیر کاراتم!♫!

 https://musicdel.ir/single-tracks/108116/



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



سلام، من پدرم هستم، من بخشی از تیم در آکادمی بازرگانی و سایر دانشمندان هستم، البته شما می توانید آن را بخوانید (کار + علم).

قبلاً در این مورد گفته ام که مجموعه تخصصی از سایت آکادمی مشاغل با اطلاعات مشاغل مختلف گرفته شده است و قسمت هر شغل مانند شغل این قطعه یدکی را به صورت مختصر و چند مقاله کوتاه توضیح خواهم داد.

اطلاعاتی که می‌تواند به شما کمک کند وارد این شغل شوید، اما (و البته) اگر در این کار جدی هستید، می‌توانید دستورالعمل‌های دقیق راه‌اندازی فروشگاه قطعات را در این صفحه و تمام اطلاعات مربوط به انتخاب را بررسی کنید. ، نصب تجهیزات و ابزار فروشگاه و حتی دریافت راهنمایی در مورد نحوه کسب درآمد از قطعات.

بریم سراغ کار قطعات (قسمت اول)

صاحبان مشاغل تعمیرات قطعات داخلی و خارجی را با دریافت پورسانت و مبلغی که بیش از قیمت اصلی محصول از مشتریان به عنوان سود دریافت می کنند، انواع قطعات داخلی و خارجی خودرو را خریداری کرده و در بازار هدف به مشتریان عرضه می کنند. .

معایب کار بر روی قطعات یدکی در مقایسه با مزایای این کار بسیار کم است. اگر قصد دارید در بازار کار کنید، کار بر روی قطعات یدکی آنقدر کار خوبی است که جنبه های بد آن را در نظر نمی گیرید. قطعات ماشین سنگین

معایب کار قطعات یدکی

یکی از معایب کار با لوازم یدکی کمبود سرمایه در این کار است، با توجه به اینکه سرمایه لازم برای قطعات یدکی کمی بیشتر از سایر کارهای خدماتی موجود در بازار است و تعداد اقلام موجود در فروشگاه لوازم یدکی زیاد است. در نتیجه شامل از دست دادن سرمایه می شود. یکی دیگر از معایب صنعت لوازم خانگی این است که به سرعت بسته نمی شود، یعنی اگر یک فروشگاه لوازم یدکی باز کنید و بعد از چند ماه تصمیم بگیرید آن را تعطیل کنید، باید با ضرر 30-40 درصد این کار را انجام دهید.

معایب کار با قطعات یدکی چیست؟

با توجه به نوسانات بازار، احتمال پرخوابی سرمایه وجود دارد

کار تعویض تجهیزات یک شغل محبوب است، بنابراین رقابت زیاد است

بقیه کسب و کار برای شروع به سرمایه اولیه نیاز دارد

در معاملات لوازم یدکی ضرر سرمایه زیادی وجود دارد که یکی از معایب تجارت لوازم یدکی است.

محصولات زیادی در تجارت قطعات اینفویدک  وجود دارد، بنابراین مرتب کردن همه محصولات برای همه خودروها بسیار دشوار است.

عدم آگاهی از نمایندگی ها و متقاضیان قطعات یدکی می تواند آزاردهنده باشد و فروش را تحت تاثیر قرار دهد

در ادامه توضیحات درباره این کار به سراغ سوالات زیر می رویم که با کلیک بر روی هر یک از این سوالات می توانید به صفحه مربوطه بروید.



:: بازدید از این مطلب : 22430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

جنگل الیمستان آمل گروه ورزشی سحرخیزان 18/2/93(2) جواهرده روستای کوچکی در رامسر از توابع استان مازندران است. ماهیگیری، قایقرانی، دوچرخهسواری و جتاسکی، تنها گوشه کوچکی از تفریحات جذاب این بوستان هستند. به این شهر باصفا و خوشآبوهوا سفر کنید و بیابید برای ما و کاربران فلای تودی از دیدنیهای جذاب آن بگویید. تله کابین گردنه حیران را میتوان یکی از معدود پروژه های موفق گردشگری معرفی کرد که طبق اطلاعات موجود، همه کابین ها و تجهیزات مرتبط با آن از کشور اتریش خریداری شده و از ایمن ترین و مطمئن ترین وسیله های ساخته شده در ایران به شمار می آید. از گونههای مشهور گیاهی این پناهگاه، توسکا، تمشک، لیلکی و ممرز است و از گونههای خاص جانوری در آن، میتوان به گربه جنگلی، جغد، سنجاب، سمور جنگلی، گراز، گرگ، شغال و عقاب جنگلی اشاره کرد. این پناهگاه، محل رویش گونههای متنوع گیاهی و مکانی امن برای زایش گونههای جانوری متعدد است. آب شیرین این تالاب، این منطقه را به پناهگاهی امن برای پرندگان مهاجر تبدیل کرده است که اگر در پاییز یا زمستان به ساری سفر کنید، شانس ملاقات با آنها را خواهید داشت. ما در این مطلب، تلاش کردیم تنها گوشهای از جاذبههای گردشگری ساری را به شما نشان دهیم. در عینحال، همانطور که اشاره شد، اشرف در یکموج سینوسی هم از سختیها و ناامیدیها میگوید هم از امید به آینده و تلاش برای مبارزه. تلاش ها بر این بوده تا هزینه های اضافی کاسته شود و تا حد ممکن به شکل ارزان تر اما با نظارت مهندسین خبره پروژه به پیش برود که البته محقق نیز شد. یکی از جاهای دیدنی ساری که بیشتر به تابلوهای نقاشی شباهت دارد، دریاچه چورت است. تابلوهای راهنما را مدنظر قرار دهید و به سمت سد سلیمان تنگه حرکت کنید تا به مقصد خود برسید. امروزه گردشگران زیادی در سفر به این روستا از فیل سنگی لاویج که تصویر فیلی نشسته را تداعی میکند، بازدید میکنند.

در کنار سد سلیمان، یک دهکده آرامش نیز وجود دارد که از سال ۱۳۷۹ با امکانات مناسبی آماده پذیرایی از گردشگران است. سپس کمی به پیاده روی صبحگاهی در جنگل بروید و وقتی آفتاب زد، کمکم نهارتان را آماده کنید. قاعدتا قدمزدن در بازاری قدیمی که بتوانید در آن، عطروبوی سبزیجات محلی را استشمام کنید، لذتی وصفنشدنی دارد. در تابستان آبوهوای مازیچال بسیار خنک و مطلوب است که میتوانید بهراحتی قدم بزنید و از تماشای طبیعت سرسبز تابستانه آن لذت ببرید. مجموعه گردشگری پره سر در ابتدای این خیابان قرار دارد و راهنمای خوبی برای مسافران است. داشتن غذای مناسب و آب برای حدود ۱۰ ساعت پیاده روی در این مسیر الزامی است و به دلیل متروکه شدن این مسیر داشتن راهنمای محلی ماهر پیشنهاد می شود. بسیاری از افراد تصور میکنند که این روستا در آمل واقع شده است و به همین دلیل از آن با عنوان فیلبند آمل یاد میکنند. ساهون دریاچهای در دامنههای جنوب غربی قله دماوند است که نزدیک روستای نوا در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار گرفتهاست. نگاه کردن به آسمان پر ستاره در شب: اگر جزو کسانی هستید که به نجوم علاقه دارید، می توانید تماشای آسمان شب را در این دشت زیبا تجربه کنید. در غرب دشت لار، کوههای خُلنوکوچک (325‘4 متر)، خلنوبزرگ (375‘4 متر)، میشچال (253‘4 متر)، کلونبستک بزرگ و پالونگردن واقعاند که آخرین نقاط و ارتفاعات سمت غربی دشت لار و مرز آن را با استان مازندران و جبهۀ شمال شرقی رودبار قصران تشکیل میدهند. روستای فیلبند، آخرین روستای جنگل چلاو است و از این روستا میتوانید به این جنگل عجیب، دسترسی داشته باشید.

دشت سرسبز لار طبق آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور جز شهرستان آمل مازندران به حساب میآید. سد لار سدی خاکی با هسته رسی واقع در دهستان بالا لاریجان بخش لاریجان شهرستان آمل است. شما در هر جایی از این شهر که ایستاده باشید، میتوانید صدای ناقوس ساعت را بشنوید. ضمن اینکه مجموعهای متنوع از تفریحات آبی هم برای گردشگران ورزشدوست تدارک دیده شده است که تجربه هر کدام از آنها، میتواند اوقات سفر را برای شما خوشایند و خاطرهانگیز کند. اما ما اینجا هستیم که به شما بگوییم کدام مناطق را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. علاوه بر آبشار اصلي رنگو، در مسير رودخانه جاري در ميان جنگل، آبشارهاي کوچک و بزرگ زيبايي ايجاد شده که هر کدام جلوه خاص خود را دارند. پيش از رسيدن به آبشار رنگو، کمپ رنگو نيز در بين راه قرار دارد. پس از حدود ۵ ساعت پياده روي در امتداد دره و رود خانه آبشار رنگو خودنمايي مي كند. در این بخش از خانه، طاقچههایی است که ظروف مسی و چینی را روی آنها چیدهاند. حمام وزیری با ظرافتی خاص و هنرمندانه، جلوهای کامل از حمامهای قدیمی را مقابل چشمان گردشگران به نمایش میگذارد. بخش مهمی از زیبایی این منطقه هم مربوط به پدیدارشدن درختان از دل دریاچه است که حقیقتا صحنهای باشکوه و حیرتانگیز را مقابل چشمان گردشگران به نمایش میگذارد. یکی از این جاذبهها، جنگل سخت سر است که دریاچه قو را کاملاً در محاصره خود قرار داده و آن را احاطه کرده است. گشتوگذار در این بازار و دیدن صنایع دستی این شهر، آنقدر جذاب است که نمیتوان آن را با خرید از سایر مراکز تجاری این شهر مقایسه کرد. سد سلیمان تنگه با عملکرد موفق خود، اهداف اصلی را محقق کرده و به یک منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل شده است. سد شهید رجایی از نوع بتنی دوقوسی است و با عظمت و زیبایی خود میتواند به مکانی جذاب برای علاقمندان به گردشگری تبدیل شود.

شنا در این منطقه مجاز نیست و باید لباس گرم با خود همراه آورید. خود شهر ساری دریا ندارد؛ اما در ۲۷ کیلومتری آن، ساحلی بینظیر و آرامشبخش با عنوان ساحل خزرآباد وجود دارد که با رفتن به آنجا میتوانید از تماشای دریای خزر، نهایت لذت را ببرید. پرشیا را میتوان در دسته بهترین هتلهای ساحلی نوشهر قرار داد. جاهای دیدنی ساری را میتوان به دو بخش دیدنیهای طبیعی و دیدنیهای تاریخی تقسیمبندی کرد. جالب است بدانید که در این مسجد، میتوانید شکوه و زیبایی معماری اصفهانی را به نظاره بنشینید. از دیگر دیدنی های شهر ساری، پارک ملل است که در حاشیه رودخانه تجن قرار دارد. قطعا یکی از جذابیتهای بصری ساری، عبور رودخانه تجن از میان این شهر است که نمایی فوقالعاده زیبا به بوستان آن بخشیده است. قطعا یکی دیگر از جاذبههای گردشگری ساری را باید عمارت فاضلی دانست؛ عمارتی باشکوه و چشمنواز که متعلق به خاندان فاضلی در زمان قاجار بوده است. این شهرستان بسیار سرسبزو دیدنی های زیبایی دارد که توریست ها را به خود جذب می کند. توصیه ما به شما، این است که حتما زمانی از سفرتان به ساری را فقط به بازارگردی آن و خرید سوغات محلی اختصاص دهید. حتی زبالهها را نباید در طبیعت رها کنید.

اگر هم در فصل های گرم به جهان نما سفر می کنید از کارکردن درست برف پاک کن ها مطمئن شوید چرا که احتمال بارش های شدید و ناگهانی باران در این منطقه زیاد است. برای رسیدن به آبشار در ابتدا می بایست از زیر پل زیبای ورسک که در ارتفاع ۱۰۰ متری از سطح زمین است عبور کنید. دیواره ۶۰ متری بهشکل یک کلاهک میباشد بهصورتی که دهانه غار در زیر یک نقاب به طول ۵/۴ متر قرار گرفتهاست. در این جنگل زیر طاقی از درختان پیادهروی کنید، سمفونی زیبای رودخانه را گوش کنید و از شیطنت برگهای رنگارنگ و خنکای دلچسب پاییز غرق لذت شوید. از زیباییهای این بوستان که بگذریم، باید به امکانات تفریحی و رفاهی جذاب آن اشاره کنیم که شرایط اقامتی خاطرهانگیز و لذتبخش را برای گردشگران فراهم کرده است. از جمله این جاها می توانیم به کتالم اشاره کنیم. در روستاهای اطراف از جمله روستای گیسوم، گتگسرا و کلانده نیز خانه های ویلایی و بوم گردی مخصوص مسافران ساخته شده است که با هزینه های مناسب می توانید یکی از این خانه ها را برای اقامتتان انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از جاده لاهیجان ـ سیاهکل را دارید، باید از بزرگراه رشت ـ لاهیجان و سپس جاده سیاهکل استفاده کنید، این مسیر حدوداً ۱۸کیلومتر است. آبشار لونک تنها یکی از چندین آبشارهای زیبا و جاهای دیدنی سیاهکل محسوب میشود. حال از آن ایام، تنها یاد و خاطره آن باقی مانده است که همه آنها، با بازدید از حمام ویزی دوباره زنده میشود. یکی دیگر از دیدنی های ساری که میخواهیم به شما معرفی کنیم، پناهگاه حیات وحش سمسکنده است. شهرستان سیاهکل به دلیل برخورداری از آب و هوای مساعد و همچنین وجود مناطق جلگه ای و کوهستانی تبدیل به یکی از مناطق خوش آب و هوای استان گیلان و از این منظر به یکی از مناطق گردشگری و تفریحی استان گیلان تبدیل شده است.

اینجا آب و هوای مطبوع و خنکی دارد، تا حدی که حتی در روزهای گرم تابستان هم باید لباس گرم همراه داشت. وی که در برنامه «درنگ تنهایی» صحبت میکرد، ادامه داد: تالابها در مواردی با کاهش عمق مواجه میشوند و تغییر اکولوژیک پیدا میکنند و حتی جابهجا میشوند. دلیل نامگذاری شهر چمخاله به این نام، این است که بیشتر بومیان این منطقه کردهای جلالوند هستند که به زبان کردی صحبت میکنند؛ این افراد در زمان نادر شاه افشار از کرمانشاه به این شهر مهاجرت کردند و نام آن را چمخاله گذاشتند. اجازه دهید جاهای تاریخی ساری را با معرفی نماد معروف و ارزشمند این شهر، یعنی میدان ساعت آغاز کنیم. حال منتظر تجربههای ارزشمند شما از سفر به ساری میمانیم. آنها در زمستان در روستای سینوا ساکن میشوند و منتظر بهار دیگری میمانند. شيب دره در برخي نقاط تا هشتاد درجه نيز مي رسد. شیب دره در برخی نقاط به ۸۰ درجه نیز میرسد. برای دسترسی به این سد، بهترین روش این است که در ابتدا به بلوار کشاورز رسیده و بعد از گذشت ۵۰ کیلومتر در جاده کیاسر و جاده سوادکوه شروع به حرکت کنید. بعد از آن با پشت سر گذاشتن بلوار کشاورز این شهر و ورود به جادهی نصیر محله به سیاهمزکی، در مسیر آبشار قرار میگیرید. بافت روستا خانه ها به صورت ساختمانی ساده و یکنواخت و با مصالح ابتدایی قابل دسترسی در محیط پیرامونی، ساخته شده و مثل یک عایق عمل می کند؛ به طوری که در تابستان مانع از ورود گرما و در زمستان از هدر رفتن انرژی گرمایی به بیرون از ساختمان جلوگیری می کند. فصلهایی مثل بهار و تابستان به دلیل سرسبزبودن منطقه اطراف و آبوهوای خوشایند، زمان خوبی برای بازدید از سد هستند.

آنها در طول این سالها معماری خانههایشان را هم تغییر ندادهاند و به همین دلیل این روستا با بافت کلی منطقه تفاوت دارد. دمای هوا در این منطقه در تابستان چند درجه خنک تر است و سفر را برایتان بهتر می کند. پس از عبور از این راهرو و پشت سر گذاشتن چند پله سنگی به سمت پشت بام بالای دروازه می رسید و می توانید به داخل برجهای دروازه نیز بروید. فیلبند به سرزمین اقیانوس ابرها و بام شرقی مازندران معروف است. خانه های ماسوله به سبکی ساخته شده اند که روی همدیگر قرار گرفته اند و پشت بام خانه پایینی، حیاط خانه بالایی یا معبر کوچه به حساب می آید. از آن جایی که نیروی انتظامی در این منطقه مستقر است، گردشگران تور داخلی می توانند با امنیت خاطر تا صبح در این مکان بخوابند . این آبشار از مسير پارك جنگلي و روستاي توشن در ۵ كيلومتري جنوب گرگان قابل دسترسي است. شیرآباد، روستاییست در ۵۵ کیلومتری شرق گرگان که بین علیآباد کتول و آزادشهر قرار گرفته و به عنوان آبشار شیرآباد رامیان هم شناخته میشود. آبانبار نو همان محله قدیمی و محبوب با بافت تاریخی است که اکثر دیدنی های ساری را در دل خود جای داده است. برای دسترسی به آن باید خودتان را به دهستان لفمجان برسانید.

این مجموعه گردشگری که با نام “دهکده آرامش” از آن یاد میشود، در قلب طبیعت قرار دارد. بهار و پاییز، بهترین زمانی است که میتوانید برای سفر به شهر ساری انتخاب کنید. شما میتوانید در فصل های گرم از این جاده دیدن کنید تا زندگی جذاب و متفاوت عشایر این منطقه را تیز تماشا کنید. گزینههای زیادی و متنوعی برای اقامت و اسکان شبانه افراد در جنگل دالخانی و مجاور آن برای مسافرین محیاست، شما میتوانید کلبه چوبی در جنگل دالخانی یا سوییت یا خانههای روستایی را انتخاب کنید و یا در کنار دریاچه سد مجیران و یا روستاهای مجاور جنگل دالخانی همچون جنت رودبار و گرسماسر فکر کنید. برای دیدن سد سلیمان در ایام تعطیل و پایان هفته باید در صف شلوغ قرار بگیرید؛ اگر میخواهید در این منطقه اقامت یابید، لازم است کیسه خواب را با خود ببرید یا در اتاقهای آرام دهکده اقامت کنید. مسیر آبشار باران کوه تا اولین رودخانه را می شود با ماشین رفت. این سد، یکی از ده سد موجود در استان مازندران به شمار میرود و آب مورد نیاز خود را از رودخانه تجن به دست میآورد. یکی دیگر از بازارهای جالب و جذاب ساری را میتوان بازار ترکمنها دانست. بهترین بخش تاریخ را میتوان خانههای قدیمی آن دانست که انسان را به سالهای بسیار دور میبرند. با علت وجود سد شهید رجایی، هر ساله گردشگران بسیاری به آنجا سفر میکنند و از زیباییهای آن لذت میبرند. کافی است سری به بخشهای مختلف آن نظیر مدخل، مخزن ساروجی یا پاشیر بزنید تا سر از داستانها و روایتهای تاریخی آن درآورید. در حال حاضر حدود شانزده ساختمان مختلف با سرویس بهداشتی مجزاء داخل پارک وجود دارند. در این منطقه امکانات متنوعی از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، آلاچیق، رستوران، جنگلنوردی و سوئیتهایی برای اقامت شبانه در دسترس شما قرار دارد. اين کمپ براي اقامت طبيعت گردان و کوهنوردان، تعبيه شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ون برای شمال بدون راننده لطفا از صفحه ما بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 26636
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

Daily #Crypto Market Watch & Major #CryptoNews - #CryptoIkonMedi branding graphic design news زعبیل یک پارک ایدهآل برای کودکان است، زیرا گزینههای زیادی برای سرگرمی آنها و کل خانواده فراهم آورده است. بنابراین با دوستان یا خانواده به دریاچههای القدره بروید و از یک روز سرگرم کننده در دیدنیترین جاذبه صحرایی دبی لذت ببرید. در ساخت این خانه از معماری خانههای قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا ساخته شدهاند که با آهک به هم چسبیدهاند. دیوارهای این مسجد رو بهسوی کعبه ساخته شدهاند و مهراب مسجد نیز رو به قبله است. خلفای فاطمی با فرمانروایان عباسی و بیزانسی رقابت داشتند و همگی علاقه مند بودند تا کاخ ها و مساجد لوکس تری بسازند و همین موضوع سبب شد تا بناهای متعددی از زمان این دو دودمان به جا بماند و سازندگان بعدی هم از سبک و سیاق آن ها پیروی کنند. حاکمان فاطمیان با فرمانرواهای عباسی و بیزانس نیز رقابت داشتند تا همگی کاخ ها و بناهای لوکس تری نیست به هم بسازند؛ همین موضوع سبب شد تا بناهای متعددی در زمان حکومت این دو دودمان به جا بماند و حکومت های بعدی هم از این سبک معماری نیز پیروی کنند. در این موزه تاریخ زنده دبی را مشاهده میکنید؛ صداها، جلوههای ویژه، ماکتها و نقشههای موجود در این موزه آن را به یکی از جذابترین مکان های دیدنی دبی تبدیل کرده است. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای جنگزده آن گواه منازعات گذشته هستند.هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی بود که بخش عمدهای از آن با سرعت در حال محو شدن است.در ورودی موزه، بازدیدکننده میتواند مجموعهای از نقشههای قدیمی خلیج فارس و امارات را همراه با عکسهای هوایی که توسعه شهری قابل ملاحظه دبی را بین سالهای 1960 و 1980 نشان میدهند، مرور نماید.

البته به طور کلی با زندگی در امارات نگران پرداخت مالیت نخواهید بود چرا که یا شهرهای این کشور مالیاتی از مردم دریافت نمیکنند و یا میزان آن بسیار کم و ناچیز است. هزینههایی که باید برای رستورانها، تفریحات و موارد دیگر بپریدازید، کاملاً بستگی به شما و آن خدمتی دارد که دریافت کردهاید. شما باید جاهای گردشگری دبی را بشناسید و برای بازدید از آنها برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید زمان کافی برای دیدن تمام مکان های گردشگری دبی دارید. یک آمفی تئاتر بزرگ نیز وجود دارد که محل برگزاری کنسرت ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت های خاص می باشد. در قسمت داخلی آن ۷ طبقه وجود دارد که طبقه ۶ و ۷ اجازه بازدید ندارد و شما در زمان ورود به ساختمان، به طبقه ۵ هدایت خواهید شد و پس از آن به ترتیب میتوانید از طبقه ۴ تا ۱ نیز دیدن کنید. شاید خور دبی ، پس از تفریحات لوکس و مدرن دبی، یکی از آن جاهایی باشد که برای کشف حقیقت باید از آن دیدن کنید. در معرفی دبی باید بدانید که تعداد مهاجران در این شهر بسیار بیشتر از بومیان است. امروز قصد داریم نمونهای از شگفتیهای این شهر را به شما معرفی کنیم. از غواصی برای صید مروارید امروزه هم به عنوان بخش کلیدی فرهنگ اماراتی یاد میشود و بازدیدکنندگان می توانند در موزه مروارید دبی اطلاعات بیشتری در اینباره کسب کنند.

این آب نما موزیکال است و در برخی از فواره ها آب به ارتفاع ۱۵۰ متری پرتاب میشود. برج خلیفه، با ارتفاع 828 متر، بلندترین برج دنیاست که در شهر دبی کشور امارات متحده عربی واقع شده است. به گزارش سرویس بین الملل دبی بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد و دومین امارت بزرگ آن بعد از ابوظبی می باشد.دبی از دیگر امارتهای امارات متحده عربى متمایز می باشد از این لحاظ که درآمد نفت آن تنها 6% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و اکثر درآمد امارت دبى از منطقه آزاد جبل علی یا (JAFZ) می باشد و همچنین از گردشگری و دیگر خدمات تجاری. نام قسمت ها و جزایر مختلف پالم جمیرا : پالم جبل علی و پالم دیره نام دارند.این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی راه اندازی شدند. برج خلیفه در بلوار شیخ محمد بن رشید واقع شده است. اپرای دبی در بلوار شیخ محمد بن رشید واقع شده است. این آکواریوم در کنار دبی مال و برج خلیفه و در بلوار شیخ محمد بن رشید قرار دارد. یکی از مکانهای دیدنی دبی خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم مرمت شده است تا بار دیگر در انتهای تونل شندغه دبی با سربلندی بایستد.

این جزایر توسط املاک نخل احداث گردید.این جزایر پالم جمیرا، پالم جبل علی و پالم دیره نام دارند.این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی راهاندازی شدند. مرکز خرید ابن بطوطه در بزرگراه شیخ زاید، نزدیک ورودی ۶ منطقهی آزاد جبل علی قرار دارد. برج خلیفه آسمان خراشی است که در شهر دبی قرار دارد. برای تعمیق درک خود از دومین دین بزرگ جهان ، از مسجد جمیرا ، تنها مسجد دبی که برای عموم مردم آزاد است و یکی از دو مسجدی در امارات متحده عربی که برای غیرمسلمانان باز است بازدید کنید. برخی مساجد دبی به افراد غیر مسلمان اجازه ورود نمی دهند و حتی برخی دیگر اجازه ورود به بانوان نیز نمی دهند اما ورود به این مسجد برای عموم آزاد است که البته رعایت حجاب و پوشش از قوانین این مساجد است. یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی پارک خور است.این پارک با طولی برابر 2.6 کیلومتر در امتداد خور دبی و در حد فاصل دو پل المکتوم و القرهود در بخش بردبی قرار گرفته است. در آکواریوم دبی قایقهای کف شیشهای قرار دارد که تورهای گردشی در آکواریوم برگزار میکند؛ آنها محبوبترین بخش آکواریوم دبی برای توریستها هستند. برنامههای اپرای دبی نیز تنوع زیادی دارند؛ به همین دلیل باید برنامه زمانی این مرکز را در زمان سفر خود چک کنید تا بتوانید زمانی که برنامه مورد علاقهتان برگزار میشود، به اپرا بروید. نکته مهمی که در زمان خرید پوشاک از دبی مال باید مد نظر شما باشد، مراجعه به این مرکز خرید عظیم در حراجی های فصلی است.

این بنای تاریخی و فوق العاده و زیبا در شب ها و با نور پردازی های بسیار زیبا و شگفت انگیز , مکانی دیدنی و بسیار خاص می شود که پیشنهاد می کنیم , اجاره ماشین در دبی دیدن از این مکان زیبا را از دست ندهید . یکی از موضوعات مهم که در مقاله ی « همه چیز درباره فرودگاه دبی به آن می پردازیم» وسایل حمل نقل این فرودگاه بزرگ است. از فرودگاه بین المللی دبی تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی می توانید به این ساحل برسید. از امکانات دیگر این فرودگاه می توان به هتل های آن اشاره کرد و ویژه مسافرانی است که فاصله پروازی آن ها زیاد است. برخی از دیدنی های این دهکده عبارتند از: برج ایفل، هیروگلیف های مصر، شهر ممنوعه پکن، معابد های مختلف تایلند، برج پیزا، مجسمه آزادی، ساعت لندن، مسجد تاج محل، که به صورت مینیاتوری بازسازی شده و با نورپردازی فضای خاق العاده ای را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که این آکواریوم زیر مرکز خرید دبی مال قرار دارد؛ اگر در طبقه همکف آن قدم بزنید، میتوانید از بالا گونههای مختلف موجود در آکواریوم را ببینید. موزه دبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.قلعه الفهیدی که در سال 1800 بنا گردید، موزه دبی را در خود جای داده و به نظر میرسد که قدیمیترین بنای دبی است.در گذشته، از این قلعه برای دفاع از شهر دبی در برابر قبایل جنگجوی همسایه استفاده میشد و در زمانهای مختلف تاریخی، به عنوان مقر حکومت، اقامتگاه امیر، انبار مهمات و زندان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این مسجد در سال 1976 ساخته شده است و از سنگ سفید تراشیده شده به سبک فاطمیون قرون وسطی در آفریقای شمالی و خاورمیانه ساخته شده است ، با سنگفرش های قلعه مانند و طاقنماهای تراشیده شده . تمامی اثرهایی که از فاطمیان در حال حاضر به جا مانده در شهر قاهره است و در دیگر سرزمین های اسلامی و عربی هم نمونه هایی از این سبک معماری می توانید مشاهده کنید.

این مسجد زیبا و فوق العاده به دلیل سنگ های بی نظیر و ممتازی که در نمای آن استفاده شده و نمونه ای از معماری نوین اسلامی به شمار می رود , یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود . در داخل ، فضای آرام با تن های تسکین دهنده زردآلو ، کرم و آبی تخم مرغ اردک تزئین شده است ، با فانوس های برنجی نمازخانه مرکزی و گوشه های اطراف آن را روشن می کند. این طراحی نه تنها از نظر شکل فیزیکی نیروی وارده توسط باد در طبقات آخر را مهار میکند، بلکه به ساکنان هر کدام از طبقات نمایی منحصر به فرد و بدون اشراف به سوی سایر واحدها می دهد ، همچنین استفاده از طاق در نمای برج نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج خلیفه از معماری اسلامی است. این مسجد با الهام گرفتن از معماری مسجد الازهر قاهره ساخته شده و البته فضای آن حدوداً ۸ برابر بزرگتر است. این مسجد زیبا شباهت بسیار زیادی به مسجد الازهر قاهره دارد که 8 برابر بزرگتر از آن است . همچنین در این بخش سرگرمیهای هیجانانگیز دیگری مثل برجهای مرتفع وجود دارد که کودکان میتوانند از پلههای برج بالا بروند تا نمایی تماشایی از لگولند را مقابل چشمان خود مشاهده کنند و حتی میتوانند از برج به محفظه امن زیر آن بپرند و اوج هیجان را تجربه کنند. با اینکه این تفریح کاملا امن و بدون خطر است، اما بسیار نفسگیر خواهد بود. اگر می خواهید با دوستان خود به رقابت سرعت بپردازید این سرسره بسیار مناسب شما خواهد بود. یک عکس یادگاری با دلفین ها سوغاتی است که از دلفیناریوم دبی به یادگار می برید. بچهها و والدین میتوانند به طور یکسان در پارک برفی دوطرفه بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان است، تفریح کنند.

این جزیره 5 کیلومتر در 5 کیلومتر بوده و مساحت کل آن بیشتر از 800 زمین فوتبال است. جالب است بدانید برای ساخت آن یک جزیره مصنوعی در دریا ایجاد شد و معماری شبیه بادبان برافراشته کشتیهای عربی دارد. کلیه مصالح از معادن امارات متحده عربی استخراج خواهند شد. امارات متحده عربی، دبی، جاده جمیرا بیچ، محله جمیرا. مسجد جمیرا در جاده ساحلی جمیرا در محله شیک جمیرا 1 واقع شده است. اگر به تفریحات آبی و ساحلی علاقه دارید، بازدید از ساحل جمیرا که در جاده جمیرا واقع شده است را فراموش نکنید. برج العرب در ساحل جمیرا قرار دارد. اگر احیانا مال آف امارات را نمی شناسید، باید به شما بگوییم که این مرکز خرید همان مرکز خریدی است که مرکز سرپوشیده اسکی دبی در آن قرار گرفته است. از نظر معماری نیز، مسجد جمیرا قابل توصیف نیست و فقط باید آن را ببینید! این برج ارتفاعی به اندازه 321 متر دارد و با اینکه آن را به عنوان یک هتل می شناسند، اما 39 درصد فضای آن به صورت مسکونی نیست. در طول 2.3 کیلومتری پارک در امتداد خور، یک ماشین کابلی ، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع 30 متری از سطح زمین) به تماشای پارک و خور دبی بپردازند. حتی این امکان هم وجود دارد که یک اتاقک خصوصی در لیزی ریور کرایه کنید تا به دور از هیاهوی پارک روزی سرشار از آرامش داشته باشید. قبل از ساخت نهایی پروژه از اسکن لیزی برای مقایسه سازه ساخته شده استفاده شده ست که در نوع خود بی نظیر است. البته باید توجه داشته باشید که در روزهای معمولی این پارکینگ فقط در 4 ساعت اول صبح رایگان است و در روزهای جمعه و شنبه و سایر تعطیلات به طور کلی رایگان خواهد بود.

اگر به دنبال فروشگاه های مواد غذایی، وعده های غذایی کوچک و یا اسنک هستید باید به سالن عمومی ترمینال 1 و 3 مراجعه کنید. علاوه بر طلا سایر کالاها نظیر الماس ، پلاتین ، نقره و بدلیجات هم در این محل وجود دارد ، تنها نکته در حین خرید این است که حتما با صاحبین این فروشگاه ها بر سر قیمت چانه بزنید تا کلاه سرتان نرود ، از آنجایی که اماراتی ها از دیر باز با ایرانیان مشکل داشتند در اکثر مراکز خرید و بازارهای خود اجناس چندین برابر به ایرانیان اعلام می کنند ، در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری خارجی و در این مقاله با یکی از بهترین مراکز خرید دبی آشنا خواهید شد . هزینه بلیط کمبو این پارک آبی یعنی (پارک آبی و آکواریوم آتلانتیس) درب گیشه 375 درهم و کودکان 3 تا 7 سال 355 درهم می باشد. این پارک آبی دبی که جزو محبوب ترین و بزرگترین پارک آبی های دبی هم هست، قیمت پارک آبی دبی برای بزرگسالان 320 درهم و کودکان 3 تا 7 سال 300 درهم است. این جزیره مصنوعی که در نزدیکی هتل برج العرب قرار دارد، از جمله بزرگ ترین جزایر مصنوعی جهان است و با فضای سبز و امکانات تفریحی فراوانی، شامل رستوران های معروف، مراکز خرید و هتل های لوکس، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در دبی است. مقابل درب ورودی، محراب قرار دارد و طاقچهای که روی دیوار است قبله را نشان میدهد. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز میگردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود جای میدهد. ظرفیت این مسجد به گونهای است که بیش از 1300 نمازگذار را در خود جای میدهد. این سازه سنگی در دوران قرون وسطی با توجه به سنت فاطمی ساخته شده است که با دو مناره خود به خوبی توانسته جزئیات ظریف سنگکاری را به همگان نشان بدهد .

این مسجد دارای یک گنبد زیبا به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره بطول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار زیبا و مجلل که نمونه ای از معماری نوین میباشد است . مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد میکنیم که به اینجا سری بزنید، مطمئناً راه روفتن در زیر گنبد بزرگ آبی این مجموعه به شما حس خوبی خواهد داد. در این ساحل خبری از شلوغی و هیاهو نیست، شما میتوانید در ساحل مرکاتو نهایت آرامش را از دریای نیلگون خلیج فارس بگیرید و در کنار ساحل راه بروید بدون اینکه صدا و شلوغی شما را آزار دهد. این ساحل یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی به شمار میرود که بسیاری از مسافران بهخاطر محل اقامتشان، در همان ابتدای سفر از آن بازدید میکنند. بسیاری از هتلهای دبی در کنار این ساحل واقع شدهاند و اتاقهایشان نمای دریا و ساحل جمیرا دارد. اولین چیزی که بعد از ورود به طبقات بالای این برج توجه شما را جلب میکند، نمایی است که از شهر دبی میبینید؛ نمایی ۳۶۰ درجه که هم بیابانهای امارات را به نمایش میگذارد و هم نمای اقیانوس دارد. جالب است بدانید که پشمک حاج عبدالله، یکی از معروفترین و خوشمزهترین پشمکهای ایران را تولید میکنند نیز در این غرفه شعبه دارند و امکان دارد تابلوی الکتریکی آن چشم شما را خیره و مانند ما شما را نیز متعجب کند!



:: بازدید از این مطلب : 15443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



دیزل ژنراتورها یکی از تجهیزات حیاتی در صنعت تولید برق هستند و برق پایدار را تامین می کنند. این دستگاه های قدرتمند از موتورهای دیزلی به عنوان منبع انرژی برای تولید برق استفاده می کنند. در اینجا ما جزئیات دیزل ژنراتور، اصل کار، کاربردها و عملکردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

1. اصول عملیات:

دیزل ژنراتورها از موتورهای دیزلی برای تولید نیروی موتور استفاده می کنند. این موتور دیزل از سوخت دیزل استفاده می کند و با سوزاندن سوخت در محفظه سوخت (سیلندر) نیروی موتور را تولید می کند. سپس انرژی مکانیکی توسط یک ژنراتور الکتریکی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. فرآیند تولید انرژی تا زمانی که موتور دیزل روشن است ادامه می یابد.

2. برنامه های کاربردی:

دیزل ژنراتورها در بسیاری از صنایع استفاده می شوند:

- منبع برق اضطراری: از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع برق اضطراری در مواقع آتش سوزی استفاده می شود. این دستگاه‌ها در بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌های اداری و سایر مکان‌های مهم نصب می‌شوند تا از تامین برق پایدار در مواقع اضطراری اطمینان حاصل کنند.

- ایستگاه تولید برق در یک نیروگاه، دیزل ژنراتورها به عنوان یکی از منابع تولید برق اضافی مورد استفاده قرار می گیرند و بار بالا و همچنین پشتیبانی را در صورت خرابی سایر تجهیزات فراهم می کنند.

نماینده دیزل ژنراتور Evol

- سوالات موقت دیزل ژنراتورها برای تامین برق در مکان های موقت مانند کارخانه ها، سایت های ساخت و ساز و رویدادهای بیرونی استفاده می شوند.

- کاربردهای صنعتی: صنایع خاصی مانند معدن و صنایع نفت و گاز از دیزل ژنراتورها برای تامین برق در مناطق دورافتاده یا در شرایط سخت استفاده می کنند.

3. ویژگی ها:

- پایداری و قدرت: دیزل ژنراتورها برای تولید برق در مواقع اضطراری و تنش الکتریکی مناسب هستند و می توانند به طور مداوم برق تولید کنند.

- راندمان سوخت: دیزل ژنراتورها دارای راندمان بالایی بوده و مصرف سوخت کمتری نسبت به تولید برق دارند.

- پایداری تحت بار متغیر: دیزل ژنراتورها معمولاً تحت بار متغیر و انتقال سریع بار خوب عمل می کنند و به سرعت تطبیق می یابند.

- عمر مفید بالا: با نگهداری و تعمیر منظم، دیزل ژنراتورها می توانند برای مدت طولانی کار کنند. http://khouznews.ir/fa/news/280396


- کنترل از راه دور: بسیاری از موتورهای دیزل مجهز به سیستم کنترل از راه دور هستند که می توان آن را از راه دور کنترل کرد.

- توان ورودی متنوع: دیزل ژنراتورها با توان خروجی متفاوت برای رفع نیازهای مختلف از کوچکترین مصرف کنندگان تا بزرگترین صنایع صنعتی تولید می شوند.

دیزل ژنراتورها به عنوان یکی از مهمترین منابع تامین برق ثابت و اضطراری در جامعه امروزی حائز اهمیت هستند. آنها به عنوان منابع انرژی پایدار، مقاوم در برابر بارهای مختلف و سوخت خوب شناخته می شوند و در صنایع مختلف و محیط های سخت استفاده می شوند.

آیا نیاز به خرید دیزل ژنراتور دارید؟

تصمیم برای خرید دیزل ژنراتور یا تجهیزات دیگر به عوامل زیادی بستگی دارد و نیازها و شرایط شما باید به دقت بررسی شود. رعایت نکات زیر به شما در تصمیم گیری صحیح برای خرید دیزل ژنراتور کمک می کند:

1. ظرفیت مورد نیاز.

- ابتدا نیازهای انرژی خود را در نظر بگیرید. چه مقدار انرژی برای تغذیه بارهای الکتریکی نیاز دارید؟ چه نوع تجهیزات الکتریکی و بار را می خواهید حمل کنید؟

2. زمان و دوره استفاده:

- تعیین اینکه آیا دیزل ژنراتور برای استفاده مداوم و پایدار مورد نیاز است یا به عنوان منبع برق اضطراری. این منبع تغذیه تا جزیره برق شهری یا منبع تغذیه متناوب در دسترس است.

3. قدرت دیزل ژنراتور:

- توان مورد نیاز دیزل ژنراتور را بر اساس برق مصرفی خود و تجهیزات مورد استفاده محاسبه کنید. مطمئن شوید که دیزل ژنراتور نیازهای شما را برآورده می کند.

4. مکان و نصب:

- فضای موجود برای نصب دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید. دیزل ژنراتورها در اندازه ها و ابعاد مختلف طراحی می شوند، بنابراین از وجود فضای نصب کافی و مناسب برای دستگاه دیزل ژنراتور اطمینان حاصل کنید.

5. بودجه: http://khouznews.ir/fa/news/280397

- مبلغ دقیق خرید دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که چقدر می توانید هزینه کنید. توجه داشته باشید که هزینه های نصب، نگهداری و سوخت نیز باید در نظر گرفته شود.

6. نیاز به کمک و نگهداری:

- موتورهای دیزلی نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارند. اطمینان حاصل کنید که می توانید یک سیستم مناسب برای نگهداری و تعمیر به موقع دیزل ژنراتورها ارائه دهید.

7. منبع سوخت:

- بررسی کنید که منطقه شما منبع سوختی (معمولا گازوئیل) در دسترس دارد و مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.

8. نام تجاری و کیفیت:

- برند و کیفیت موتور بسیار مهم است. برای کیفیت و عملکرد بهتر از تولید کنندگان معتبر و معتبر خرید کنید.

با در نظر گرفتن این نکات و تحقیقات دقیق می توانید تصمیم به خرید دیزل ژنراتور مناسب برای نیاز خود بگیرید. همچنین مشاوره با کارشناسان و تکنسین های این حوزه می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

Ain Dubai world's largest ferris wheel #dubai #aindubai #dubailife #shorts #viral سپس گزینه حریم خصوصی (Privacy) را بزنید. 3- روی Privacy و سپس Story ضربه بزنید. از لیست، باید گزینه پنهان کردن داستانتان (Hide Your Story) را انتخاب نمایید. یعنی باید علایق، دغدغهها، نیازمندیها و ارزشهایشان را بدانید. مثلاً باید الگوریتم اینستاگرام را بدانید و نکات مهم کسب و کار داشتن در اینستاگرام را بلد باشید. برای اینکه بتوانید در اینستاگرام موفق شوید و پیج موفق و حرفهای در آن داشته باشید، باید نکات ریز و درشت آن را یاد بگیرید و زیر و بم آن را در جریان باشید. واقعیت: هر کسی که انتخاب کنید، استوری تان را از او پنهان کنید، نمی تواند نکات برجسته (در صورت وجود) را در فید شما نیز ببیند. و بله می توانید همواره عکس های یکهویی و ژست های او با لباس های پر زرقو و برقش را در صفحه اینستاگرامش ببینید. نشریات متنوع جدید با موضوعات مختلف، اخبار و نشریات سرگرم کننده ظاهر میشوند که میتوانید از آنها لذت ببرید. به صورت مشابه نیز میتوانید روی علامت مثبت زده و کالکشنی جدید بسازید. به این صورت که دایره توخالی مقابل اسم آنها را علامت بزنید. اگر ترجیح میدهید پشت صحنه کار کنید و کسی صورت شما را نبیند، ادمین اینستاگرام میتواند شغل شما باشد.

ادمین اینستاگرام پیجهای بزرگ شدن با حقوق ثابت و در برخی موارد پورسانت کافی به درآمدزایی شما از اینستاگرام کمک میکند. با علم به این موارد میتوانید برای تولید محتوای بهتر و سودمندتر هم اقدام کنید. برای خارج کردن افراد از هاید استوری کافیست که این مراحل را طی کنیم و تیک مقابل نام کاربر را برداریم. هاید استوری در واقع یعنی مخفی نمودن یک داستان و استوری از دید افراد در اینستاگرام می باشد که می توانید کسانی را که می خواهید فقط استوری های شما را ببینند، را در یک لیست قرار داده و به آسانی تصاویر شخصی تان را در معرض نمایش قرار دهید. وقتی شما با یک هویت واقعی روبرو نباشید چگونه میتوانید انتظار خرید محصولات و دریافت خدمات را داشته باشید؟ حال تصور کنید که نوع فعالیت قبلی کاملا در تضاد با فعالیت شرکت شما باشد. با استفاده از روشهای خوب بازاریابی اینستاگرام - چه در حال ساختن برند شخصی یا یک حساب شرکتی باشید. ابتدا اینستاگرام فقط اپلیکیشنی بود که در آن تصاویر را به اشتراک میگذاشتیم، اما بعدها آنقدر از آن استقبال شد که به یک موقعیت بینظیر تجاری تبدیل شد و سازندگان آن هم تغییرات لازم را اعمال و اجرا کرد. شاید در ابتدا برایتان کمی سخت به نظر بیاید، اما افیلیت مارکتینگ خیلی پتانسیل دارد و شما میتوانید با تلاش و ممارست به درآمد خوبی از این طریق برسید. افراد خیلی زیادی هستند که در اینستاگرام از طریق افیلیت مارکتینگ درآمد دارند. شاید از خودتان بپرسید که چطور افراد از اینستاگرام پول درمیآورند؟ به عنوان مثال ، اگر از آنها بپرسید ، “آیا دوست دارید به ۱۰ سال پیش برگردید یا اکنون ۱۰۰ میلیون داشته باشید؟

پس اگر میخواهید موفق شوید، از خودتان بپرسید استعدادتان در چه زمینهای است؟ پس میتوانید روش های مختلف را تست نمایید. اما اگر میخواهید بیشتر ببینید، باید آن محتوا را به روز کنید و سپس رفرش نمایید. اما گزینهای برای راه اندازی مجدد ذره بین اینستاگرام و توقف دیدن آن پیشنهادها وجود دارد. روش های متنوعی برای جذب فالوور وجود دارد اما با توجه به الگوریتم ها و سخت گیری های اخیر اینستاگرام، باید توجه داشته باشید که استفاده از سرویس های غیر استاندارد می تواند به غیر فعال شدن پیج شما بیانجامد. سایت ها و برنامه های زیادی در داخل کشور هستد که انواع فالوورهای اینستاگرام را بفروش میرسانند ، اما سوال اصلی اینجاست که از چه سایت و برنامه ای فالوور خریداری کنیم. همچنین دسته دیگه ای از افراد این شبکه اجتماعی رو به عنوان فرصتی ارزشمند، غنیمت شمردن و با استفاده از امکانات زیادی که این پلتفرم داره تونستن کسب و کار اینترنتی شون رو راه اندازی کنند و به درآمد های بالایی از اون برسن. اولین قدم برای یادگیری پیدا کردن منابع خوب است؛ منابعی که توسط افراد با تجربه تهیه شده و در هر زمان و مکانی در دسترس باشد. بهطورکلی، کار کردن با اینفلوئنسرهای کوچک برای شما فواید بیشتری دارد. اگر مدیریت چنین صفحهای را بر عهده دارید، همین الان فالوورهای فیک صفحه خود را حذف کنید و با یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام و تولید پستهای تاثیرگذار دنبالکنندگان واقعی جمعآوری کنید؛. 50 درصد از کاربران (500 میلیون کاربر) حداقل یک اکانت تجاری را فالو میکنند. 80 درصد از کاربران اینستاگرام، وقتی که میخواهند از برندی خرید کنند ابتدا نام آن را در اینستاگرام جستجو میکنند.

برای اینکه کپی رایتر حرفهای باشید، در ابتدا باید نمونه کار داشته باشید و بهترین نمونه کار صفحه اینستاگرامی خودتان است. سؤال دوم: برای مشاهده پست افرادی که اکانتشان خصوصی است باید چه کار کرد؟ در انتخاب این سایت ها باید به نکاتی مانند قیمت پیشنهادی، تضمین ضرر و زیان و ارائه گزارش شفاف توجه کنید. درست مانند جستجوی تگ، اینستاگرام همزمان با تایپ عبارت از سوی شما، لیستی حاوی اکانتهای پیشنهادی به نمایش درمیآورد. هزینه خرید فالوور اینستاگرام اصلا قابل مقایسه با تبلیغات در اینستاگرام نیست. تبلیغات پست های اینستاگرام شما در این شبکه های اجتماعی دیگر، افراد بیشتری را به صفحه شما جذب می کند. برخی از افراد سعی میکنند با ترغیب دریافت جایزه، تبلیغات خود را بیشتر به چشم بیاورند و فالوور بیشتری جذب کنند. هاید کردن در واقع مسدود کردن افراد نیست و با افزودن شخصی به لیست حریم خصوصی، شما امکان دیدن پروفایل ها و پست های خود را به او می دهید. اگر به مقام و موقعیت یک اینفلوئنسر برسید و مانند آنها قدرت تاثیرگذاری داشته باشید، میتوانید از طریق تبلیغ در پروفایل اینستاگرامتان به درآمدزایی برسید. ایده پولساز اینستاگرام: ادمین اینستاگرام یک اینفلوئنسر شوید. خیلی از اینفلوئنسرها و حتی کسب و کارها به ادمین اینستاگرام نیاز دارند.

شما هم میتوانید به عنوان ادمین اینستاگرام یا دستیار مجازی در ازای هر ساعت از کارفرمایتان دستمزد دریافت کنید. به فردی که در صفحات مجازی تاثیرگذار است اینفلوئنسر نامیده میشود و تبلیغاتی که توسط این افراد انجام میشود اینفلونئسر مارکتینگ میگویند. قرار دادن استوری در لیست ساخته شده، باید دکمه تان را زده و استوری فقط افراد انتخاب شده نشان داده خواهد شد. اینستاگرام هم به پیج هایی که نرخ تعامل شون بالا باشه نگاه ویژه ای میکنه و با نشون دادن پست هاش به کاربران بیشتر و بردن به اکسپلور کمکش میکنه تا سریع تر پیج ش رو پیشرفت بده. حذف فالوور فیک اینستا به صورت انبوه معمولا بوسیله ی نرم افزارها و سایت ها و اپلیکیشن های حذف فالوور فیک و اپلیکیشن حذف فالوور روح انجام می شود که بر اساس همین الگوهایی که برای تشخیص فالوور فیک نام بردیم برنامه ریزی شده اند اما هیچ وقت به دقت شما و حذف دستی فالوور این کار را انجام نمی دهند و همیشه ریسک از دست دادن اکانت و بن شدن اکانت و هک شدن اکانت هم بوسیله اپلیکیشن های نامعتبر وجود دارد. همچنین از این طریق میتوانید استوری خود را برای یکنفر یا چندنفر مخفی کنید. 6. برندینگ خود را قوی کنید! این افراد توانایی قانع کردن مخاطبینشان برای خرید از برند خاصی را دارند.

چون از این طریق میتوانید استوری را حتی برای افرادی که شما را فالو نکردهاند نیز مخفی کنید. بنابراین باید بدانیم که در هر یک از آنها با مخاطبان متفاوتی روبرو خواهیم بود. با این حال، برخی از روش هایی که ممکن است در نظر بگیرید شامل ایجاد یک حساب خصوصی، حذف حساب خود یا استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای مخفی کردن استوری های خود است. نمایش داده شده، کسانی را که میخواهید استوری برای آنها مخفی شود، انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه اینستاگرام به شما حذف سوابق گوشی را پیشنهاد می کند. کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند به دنبال این هستند تا بتوانند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند زیرا میزان فروش و اعتبار این پیج ها ارتباط مستقیمی با تعداد فالوور ها دارد. برای اینکه بتوانید محتوای مورد علاقه مخاطبینتان را بشناسید، به شما پیشنهاد میکنیم آمار و ارقام مدنظر را از اینسایت اینستاگرام دنبال کنید. پاسخ سؤال سوم: برای انجام این کار روشهای متنوعی وجود دارد. این کار باید با حفظ امنیت انجام گیرد و فرصت فروش فالوور واقعی اینستاگرام ندهد. ولی اگر در ذهنتان این اســت که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کــنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کــنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمي خورد.

آیا پیجی که محصولات آرایشی میفروشد فالوری از کشور کانادا برایش مفید است؟ آیا می دانید چگونه هايد كردن استوری در اينستاگرام را انجام دهید؟ ایده پولساز اینستاگرام: همکاری در فروش یا افیلیت انجام دهید. افیلیت یا همان همکار در فروش، فروش خود را از طریق کد تخفیف یا لینک مخصوص انجام میدهد تا مشخص شود که خریداران از طرف وی به درگاه پرداخت هدایت شدند و خرید را انجام دادند. از طرفی چون تعداد پیجهای فیک در این شبکه افزایش یافتهاست، انتخاب یک پیج فروش معتبر به یک مسئله چالشبرانگیز برای کاربران تبدیل شدهاست و برای اینکه این افراد بتوانند از کیفیت محصولات عرضهشده در پیج اطمینان حاصل کنند یا از خدمات فروش، تحویل و پشتیبانی در پیج موردنظر مطلع شوند، کامنتها را بررسی میکنند. در این بخش لیست اشخاص را می سازید و می توانید استوری ها را قبل برای آنها قابل مشاهده نمایید. از صفحهای که برای شما باز میشود، در قسمت Hide Story From روی اشخاص (People) بزنید. در این مقاله به چگونگی مخفی کردن استوری اینستاگرام برای تعداد محدودی از اشخاص خواهیم پرداخت. همگی راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورها است. فرض را بر این میگذاریم که شما تعداد بالایی فالوور دارید؛ با تمرکز بر روی برندهای تجاری و کسب و کارهایی که میخواهند از مخاطبین شما برای دیده شدن برندشان و افزایش آگاهی از برندشان استفاده کنند، میتوانید به درآمد خوبی برسید.

اگر تعدادشان کم باشد که به تنهایی قادر به انجام هستید اما برای تعداد بالای فالوورهای فیک، بهتر است سراغ ربات اینستاگرام بروید. فیروزشاپ (@firoozshopcom): «کیه که ندونه پودر بچه فیروز توی رفاقت نامبر وانه و تا به امروز توی این مسیر چیزی برای رفقاش کم نذاشته و تونسته یکتنه به مقابله با سوختگیهایی بره که در جای خودشون بسیار آزاردهنده بودن؛ پودری که توی رفاقت، سن و سال براش مهم نیست و فقط به سلامتی دوستاش فکر میکنه. هر چه از خوبی و پولسازی اینستاگرام بگوییم، کم گفتهایم! اما همه افراد استعداد خوبی در نوشتن و تبلیغ کردن ندارند و اینجاست که کپی رایتر وارد میشود. البته فروشگاه اینستاگرام در ایران قابل اجرا نیست، اما میتوانید به صورت عادی و با عکاسی حرفهای محصولات، آنها را به راحتی به فروش برسانید. اما چگونه میشود محتوای با کیفیت تولید کرد؟ اما آیا فالوور واقعی که در بسیاری از سایت ها و برنامه ها برای فروش گذاشته میشود حقیقت دارد؟ همانطور که گفتیم نظردهی و کامنت گذاشتن برای رقبایتان یکی از بهترین راهها برای هدایت کردن ترافیک به سمت پیج خودتان است. بنابراین تعبیه پستهای اینستاگرامی راهی عالی برای محتوای شما در این شبکه اجتماعی بوده و ترافیک بیشتری را روانه پروفایلتان میکند. حتی اگر گاهی ذره بین برای شما به خوبی کار نمیکند، یکباره گوشیتان را ریست کرده یا از اینستاگرام خارج شوید و دوباره وارد اکانت خودتان شوید تا این مشکل را رفع نمایید. در اکانت بیزینسی اینستاگرام حرفهای شوید. در صفحه اینستاگرامتان پستهای متفاوت بگذارید و برای خودتان یک رزومه و نمونهکار حرفهای بسازید.

در آن سو اتصال اکانت اینستاگرام و پینترست موجب جذب فالوور برای شما خواهد شد. چند نوع اکانت اینستاگرام وجود دارد؛ اکانت تجاری یا Business account که برای کسب و کارها مناسب است. میتوانید از اینفوگرافی، فیلم های سرگرم کننده و آموزشی، تصاویر با کیفیت و تأثیرگذار استفاده کنید.اگر پیج را برای معرفی و فروش محصولاتتان راهاندازی کردهاید، سعی کنید در معرفی محصولات هم از روشهای خلاقانه بهره بگیرید. بدون اینکه نیاز باشد فردی را بلاک یا آنفالو کنید، میتوانید از این روش بهره ببرید. بگذارید با یک جمله جواب این سوال را برایتان خلاصه کنیم؛ کسی میتواند در اینستاگرام خوب بفروشد که عکاسی کردن را بلد باشد یا بودجه استخدام عکاس حرفهای را داشته باشد. مخصوصاً اگر خواستید خرید عمده داشته باشید، یک فضای خالی خیلی به کارتان میآید. همچنین، ترجیحا در طول روز که نور بیشتر است و در فضای باز یا بزرگتر، اقدام به عکاسی کنید. به طور کلی ربات اینستاگرام دارای مزیتهای خاصی است که موجب پیشرفت اکانت شما در فضای اینستاگرامی میشود. بهتر است با خرید این سرویس اکانت خود را وارد اکسپلور کنید و فالوور های جدید به دست آورید. گرچه استفاده از هشتگها تضمین برای هجوم فالوورهای جدید نیستند ولی قطعا باعث خواهند شد افراد بیشتری عکس های شما را ببینند. همانطور که گفتیم پشتبانی قوی یک سایت میتواند دلیل خوبی برای خرید و استفاده از خدمات آن سایت باشد.

اما یک نکته را همیشه یادتان باشد! اعتماد مخاطبین شما به راحتی به دست نیامده، اما خیلی زود و با یک اشتباه از بین میرود. این مخاطبان را در هر یک از آنها افزایش دهید . سپس شما با آن مخاطبان ارتباط برقرار می کنید و در نهایت آنها فالوور و مشتری شما می شوند. اینفلوئنسر به فردی گفته میشود که در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام تعداد فالوورهای بالایی دارد و ارتباط خوب و نزدیکی با آنها برقرار میکند. از مزیت های فالوور واقعی و فالووری که شما برای آن زحمت کشیده باشید این است که همیشه با شما میماند و به شما، برندتان و پیج شما وفادار خوهد ماند. کسب و کارها هم تمایل به همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندشان دارند. علاوه بر این، وقتی میدانید که مخاطبینتان از چه مواردی خوششان میآید، همکاریتان با برندها هم حساب شده و دقیق خواهد بود. هیچ وقت کیفیت کارتان و نفع مخاطبینتان را فدای مبالغ قرارداد بالای برندها نکنید! برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و تنها افرادی را در تصاویر تگ کنید که در آنها حضور دارند. این را نیز فراموش نکنید که اگر پستی را لایک نکنید و فقط برای آن کامنت بگذارید، امکان پیدا کردن آن وجود ندارد. همچنین برای فروش محصولاتتان به یک فضا برای نگهداری نیاز دارید، مثل انبار یا یک اتاق اضافی! زیرا این دلیل نمیشود که یک سایتی که در این زمینه فعالیت میکند به این دلیل که خدمات خود را ارزان تر در اختیار مشتریان میدهد باید حتما از آن خرید کنیم. در زمینه قیمت از جمله موارد مهمی که وجود دارد این است که نوع فالوور ها و نوع بیزینس نیز در قیمت خرید فالوور تاثیر گذار می باشند. فرق بین اینفلوئنسر و افیلیت (همکار در فروش) در این است که همکار در فروش محصولات یک برند دیگر را میفروشد و در ازای فروش آن کمیسیون دریافت میکند، ولی اینفلوئنسر در تبلیغات خود تلاش در افزایش آگاهی از برند دارد.

استفاده از این روش، زمانی مناسب است که بخواهید دیدن استوری را فقط برای یک نفر محدود کنید چون برای نفرات بیشتر، زمانبر خواهد بود. معمولا هاید کردن استوری ها برای افراد بسیار کاربردی است و می توانند تصاویر شخصی و خصوصی را از دید افراد دیگر جلوگیری نمایند. اکنون میخواهیم ببینیم چگونه افراد را از هاید استوری خارج کنیم؟ چگونه استوری های خود را در اینستاگرام 2022 هاید می کنید؟ هیچ راه قطعی برای مخفی کردن استوری های خود در اینستاگرام در سال 2022 وجود ندارد. اگر به دنبال راه هایی برای آموزش افزایش فالوور اینستاگرام خود صورت رایگان هستید. کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند می توانند استوری شما را در سرچ ببینند. عکس پروفایل در ساجسشن بسیار مهم است و باعث می شود افراد زیادی کنجکاو شوند و صفحه شما را ببینند. در پروفایل شخص مورد نظز، از طریق سه نقطه بالا صفحه ضربه زده و گزینه ها نشان داده می شود. با وارد شدن به برنامه میتوانید محتواهای پیشنهادی را نشان دهید. راههای رسیدن به درآمدزایی از اینستاگرام هم با ما! در ادامه 7 ایده پولساز که میتوانید از طریق آن در اینستاگرام درآمدزایی کنید را نام میبریم. ما هم در این مطلب از آکادمی کاپریلا روشهای مختلف پولساز اینستاگرام و خلاقیت در اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم. همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم برای تشخیص فالوورهای فیک روش های متفاوتی وجود دارد. 75 درصد از کاربران اینستاگرام در رده سنی زیر 35 سال قرار دارند و گزینه مناسبی برای حضور برندهای که مخاطبین هدف جوان در اینستاگرام دارند است. ۸۰ درصد از فالوورهای اینستاگرام ترجیح میدهند بهجای خواندن محتوای متنی پست برای آشنا شدن با برند، مستقیم ویدئو تماشا کنند. قطعا چنین زمانی برای کسب و کار منطقی نیست و به نوعی سرمایه آنها راکد می ماند.

پیشنهاد میکنم وارد این لینک نشوید و حتی ایمیل خود را در اختیار چنین سایتهایی قرار ندهید. پس حتماً این پست را از دست ندهید و با ما همراه شوید. اگر می خواهید استوری های خاصی بگذارید که همه فالووران شما آن را نبینند، پس با ما همراه شوید. با خرید ویو اینستا ارزان، پستها و استوریهای پیج اینستاگرام خود را در معرض دید کاربران بسیاری قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهتری به موفقیت برسید. این کار پیدا کردن شما برای کاربران مشکل میکند. به عنوان مثال میتوانید از مخاطبان بخواهید که برای پستهای شما کامنت بگذارند و در کامنت چند تن از دوستان خود را منشن کنند. برای دوستان خود بفرستد و شیر کند. درس دوم با محودیت شیوهها و ابزارهای بازاریابی برای کسب درآمد از شبکههای اجتماعی گوناگون دنبال میشود و مدلهای کسب درآمد و همینطور شیوه صحیح فروش محصولات و سرویسها را به شما میآموزد. دنبال کنندگان شما می توانند داستان شما را از فید ببینند. آیا باید در اینستاگرام به دنبال کسب درآمد باشم؟ کاری که میتوانید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا پستهای خاصی را دوست داشتهاند یا خیر و به آنچه در این راه علاقه دارند توجه کنید. مخفی کردن استوری اینستاگرام به روش ها و منظورهای مختلفی انجام میشود که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. آیا اغلب پستهایی را که قبلاً دوست داشتهاید بررسی میکنید؟ آیا خرید فالوور فعال برای پیج اینستاگرام امکان پذیر است؟ برای برندهای تجاری بزرگ کار کپی رایتینگ در کپشن و پوسترهای تبلیغاتی دیجیتالشان انجام دهید. در هر پستی که میگذارید، درون کپشن به مخاطبین خود بگویید که به لینک داخل بیو اینستاگرام شما مراجعه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل، استفاده از وسایل و ابزارهای مناسب ضروری است تا نتایج حرفه‌ای و دلپذیری حاصل شود. در اینجا به برخی از بهترین وسایل مورد نیاز برای این کار اشاره می‌شود:

 

نرم‌افزار‌های طراحی 3D: نرم‌افزارهایی مانند SketchUp, AutoCAD, یا 3Ds Max که به شما امکان می‌دهند فضای منزل خود را به طور دقیق و با جزئیات طراحی کنید.

 

  • سنجاق و نوار اندازه‌گیری: برای اندازه‌گیری فضاها و محل‌قرارگیری وسایل.

 

  • چسب نواری: برای علامت‌زدن و برش کاغذ دیواری یا کفپوش.

 

  • نمونه‌های رنگ: کمک می‌کند تا رنگ مناسب را برای دیوارها و مبلمان انتخاب کنید.

 

  • البوم الهام: شامل تصاویر و ایده‌هایی که شما را به ایجاد یک فضا و سبک خاص الهام می‌بخشد.

 

  • نورپردازی مناسب: انتخاب چراغ‌ها و نورپردازی مناسب برای هر فضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

  • ابزارهای دستی: مانند چکش، پیچ‌گوشتی، متر و...

 

سریع‌ترین راه برای دکوراسیون داخلی منزل:

 

برنامه‌ریزی و پیش‌بینی: قبل از شروع کار، یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید. مشخص کنید که چه می‌خواهید و چگونه می‌خواهید آن را اجرایی کنید.

 

استفاده از خدمات مشاوره: استفاده از خدمات یک مشاور یا طراح داخلی می‌تواند فرآیند را سریع‌تر و کارآمدتر کند.

 

خرید آماده: به جای سفارشی‌سازی مبلمان یا وسایل دیگر، می‌توانید از وسایل و مبلمان آماده استفاده کنید.

 

تغییرات ساده ولی موثر: مثل تغییر رنگ دیوار، اضافه کردن گلدان‌ها یا تغییر جایگاه مبلمان به جای تغییرات عمده.

 

استفاده از وسایل قبلی: بازسازی وسایل قدیمی یا استفاده مجدد از آن‌ها به جای خرید وسایل جدید.

 

اجرای کار به صورت مرحله‌ای: به جای انجام همه کارها به طور همزمان، کار را به مراحل کوچک تقسیم کنید و هر مرحله را به ترتیب اجرایی کنید.

 

با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه راه‌حلی برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

 

وسایل و تجهیزات تکمیلی برای طراحی دکوراسیون داخلی

 

برای دستیابی به نتایج بهتر و حرفه‌ای‌تر در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از وسایل و تجهیزات تکمیلی می‌تواند بسیار مفید باشد:

 

تجهیزات نورپردازی: تجهیزاتی مانند دیمرها (برای تنظیم شدت نور)، سنسورهای حرکتی و چراغ‌های LED که به صرفه‌جویی در انرژی کمک می‌کنند.

 

کتاب‌های راهنما: کتاب‌هایی در مورد دکوراسیون داخلی که می‌توانند الهام‌بخش و منبعی برای آموزش باشند.

 

کاغذ دیواری: با استفاده از کاغذ دیواری می‌توانید یک دیوار را به نقطه تمرکز فضا تبدیل کنید.

 

پرده و پارچه‌ها: انتخاب پرده، موکت و پارچه‌های دیگر با رنگ و الگوی مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در تغییر طراحی فضا داشته باشد.

 

وسایل دکوری: مواردی مانند شمع‌ها، گل‌های طبیعی یا مصنوعی، آینه‌ها و تابلوها که می‌توانند به فضا جوانه بزنند.

 

ابزار برش و نصب: ابزارهایی برای برش کاغذ دیواری، نصب شلف‌ها، و ایجاد تغییرات ساختاری.

 

روش‌های سریع‌تر برای بهبود فضا:

 

تغییر جایگاه مبلمان: گاهی اوقات تغییر مکان چند قطعه مبلمان می‌تواند ظاهر کلی فضا را تغییر دهد.

 

استفاده از آینه: آینه‌ها با بازتاب نور، فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند.

 

پاک‌سازی و دسته‌بندی: حذف وسایل اضافی و دسته‌بندی وسایل به طور منظم می‌تواند فضایی آرام‌بخش و منظم ایجاد کند.

 

افزودن گیاهان: گیاهان داخلی نه تنها به تازگی و زیبایی فضا کمک می‌کنند، بلکه به تصفیه هوا نیز مؤثر هستند.

 

تغییر رنگ: رنگ‌آمیزی یک یا دو دیوار با رنگ‌های جدید و پویا می‌تواند تأثیر بزرگی در زندگی فضا داشته باشد.

 

با توجه به ویژگی‌های منزل و سلیقه خود، استفاده از وسایل و تجهیزات مختلف و همچنین روش‌های مختلف، می‌توانید فضای داخلی خود را به طور کارآمد و سریع تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


هنگام انتخاب یک ماده برای محصولات یا فرآیند تولید، ویژگی ها و ویژگی هایی مانند وزن، استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و هزینه اغلب در اولویت قرار می گیرند. این همان چیزی است که ورق فلز را برای قرن ها به فلزی با ارزش تبدیل کرده است. با انواع آلیاژها، یک ورق فولادی مناسب و مطلوب برای نیاز و کاربرد شما با قیمتی مقرون به صرفه وجود دارد و یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه، ورق استیل 304 است.

ورق فولادی 304  مهفا اولین بار در سال 1924 توسط شرکت Firth-Brown Steel Works ساخته شد. امروزه این آلیاژ پرمصرف ترین فولاد آستنیتی است. به آن "فولاد 18-8" نیز می گویند زیرا فاکتورهای اصلی با ترکیب این آلیاژ کروم (حدود 18٪) و نیکل (حدود 8٪) است. خالق این فولاد دکتر W. H. Hatt است. میدانی که قبل از جام جهانی است. جنگ جهانی دوم عامل بسیاری از پیشرفت ها در زمینه آلیاژهای آهن بود. این شامل آلیاژ 8-18 و تیتانیوم است که اکنون آن را ورق فولادی 321 می نامیم. اما هیچ یک از مشارکت های او میراثی بزرگتر از توسعه آلیاژ 304 نخواهد داشت.

خواص ورق فولادی 304 چیست؟

مهمترین خواص ورق فولادی 304 به خواص آستنیتی معروف است. معمولاً یک ماده غیر فلزی و غیر مغناطیسی است که با آهن و سایر عناصر آلیاژی مخلوط شده است. این آلیاژ دارای فاز یوتکتوئیدی است که در دمای 727 درجه سانتی گراد یا 1341 درجه فارنهایت رخ می دهد. آستنیت آلوتروپ آهن در دمای اتاق است و به افتخار ویلیام چندلر رابرتز آستن نامگذاری شده است.

نوع دیگری از فولاد به نام ورق فولادی کم کربن 304 (304L) با سطح 4 در بازار موجود است. این نوع فولاد به دلیل کم کربن بودن و تشکیل رسوبات کاربید در کارهای جوشکاری به ندرت برای اکثر کارهای جوشکاری رایج در ساختمان و سایر صنایع مناسب است. آلیاژ 304 همچنین دارای مقاومت خوردگی خوب و خوردگی بین دانه ای کم است. ورق فولادی 304 بعد از جوشکاری نیازی به آنیل شدن ندارد مگر اینکه کاربرد خاصی وجود داشته باشد که در آن تنش زدایی مورد نیاز باشد.

فولاد کم کربن 304 (304L) نیز آلیاژی است که به دلیل ماشینکاری و شکل پذیری عالی شناخته شده است. همین قابلیت ها است که امکان استفاده از ورق فولادی 304 را در کاربردهای مختلفی مانند ساخت سینک، گلدان و سایر اجسام توخالی فراهم می کند. علاوه بر این، استحکام تسلیم کم و کشیدگی بالا باعث می شود که آلیاژ 304 به انواع اشکال پیچیده تبدیل شود. ورق فولادی 304 به سرعت سخت می شود، بنابراین فقط پس از شکل گیری نیاز به خاموش شدن دارد که عامل مهمی در صرفه جویی و بهره وری آن است. در صورت لزوم پس از فرم دهی چرخشی و فورج گرم می توان تنش را با آنیل یا آنیل کامل با توجه به نیاز خود کاهش داد.

ورق فولادی 304 غیر مغناطیسی بوده و رسانایی الکتریکی و حرارتی پایینی دارد. مقاومت در برابر خوردگی بالاتری نسبت به سایر آلیاژهای فولادی دارد. علاوه بر این، جوش پذیری آن، همانطور که در بالا ذکر شد، نیازمند چندین روش جوشکاری تجاری از جمله روش های جوشکاری مقاومتی و روش های فیوژن است. شکل دهی ورق فولادی به دمای یکنواخت بین 1700 تا 2300 درجه فارنهایت نیاز دارد.

یکی دیگر از جنبه های مهم اتصال 304 استحکام و سازگاری آن است. برای بسیاری از بخش های ساختمانی و ساختمانی خوب و مورد تقاضا است، به همین دلیل در بسیاری از صنایع محبوب و محبوب است. مقاومت آن در برابر خوردگی بین دانه ای که معمولاً محصول و نتیجه تلطیف و تراکم است برای تولید محصولاتی که در چدن قابل استفاده نیستند ضروری است. اگرچه می توان از آن در کارهای گرم استفاده کرد، اما ورق فولاد 304 در کارهای سرد استحکام و استحکام بیشتری دارد. ورق فولادی 304 کم کربن یکی از بهترین انتخاب ها در صورت مواجهه با محیط خورنده یا نقطه داغ است.

کاربردهای ورق فولادی 304 چیست؟

به دلیل محبوبیت آن، به سختی می توان صنعت و بخشی را پیدا کرد که از ورق استیل  304 استفاده نکند. ضخامت یک ورق با کیفیت باید کمتر از یک چهارم عرض آن باشد. ورق فولادی از تمامی غلتک ها عبور کرده و به ضخامت و ابعاد مورد نظر می رسد. برخی از رایج ترین کاربردهای ورق فولادی عبارتند از ساخت و نگهداری لوازم خانگی یا وسایل. به ویژه مقاومت در برابر خوردگی بالا آن را به یک انتخاب عالی و اصلی برای صنایع نساجی، شیمیایی، غذایی، حمل و نقل و هوافضا تبدیل می کند.

شما می توانید این آلیاژ را در سینک، مولد بخار، پیچ، ماشین آلات، تجهیزات فیلتراسیون و فیلتراسیون، قطعات ماشین آلات، تجهیزات پردازش مواد غذایی، هواپیما، موشک های نظامی، ساخت و ساز ساختمان، تجهیزات رنگ آمیزی، ظروف و ظروف برای مواد شیمیایی پیدا کنید. و مبدل حرارتی فولاد 304 همچنین می تواند به عنوان پیچ، مهره، پیچ و مهره و سایر انواع بست در صنایع و تجهیزات دریایی استفاده شود.

بدیهی است که مقاومت در برابر خوردگی تنها مورد توجه در صنایع سنگین نیست. غذا همچنین با توجه به محتوای اسیدی بالا در شرایطی مانند میوه ها و گوشت ها منبع اصلی زنگ زدگی است. به همین دلیل برای وسایلی مانند سینک ظرفشویی، میز، کاسه، قابلمه و تابه، اجاق گاز و فر، یخچال و کاسه آب، فولاد ضد زنگ اولین انتخاب است. یکی از رایج ترین موارد استفاده از فولاد ضد زنگ 304 همیشه در ظروف آشپزخانه مانند ساخت قابلمه های چای و تابه بوده است.

این آلیاژ را می‌توانید در سینک‌ها، نخ‌های رایج در ژنراتورهای بخار، میخ‌ها، خودروها، دستگاه‌های تصفیه و تصفیه آب، لوازم جانبی، غذاسازها، هواپیماها، موشک‌های نظامی، ساختمان‌سازی و تجهیزات رنگ‌سازی پیدا کنید و جعبه‌ها و ظروف مواد شیمیایی را خواهید یافت. و مبدل های حرارتی فولاد 304 را می توان به صورت پیچ، مهره، پرچ و انواع دیگر مواد در مصارف صنعتی و دریایی نیز مورد استفاده قرار داد.

البته مقاومت در برابر خوردگی تنها مورد توجه در صنایع سنگین نیست. به دلیل محتوای اسیدی بالای مواد غذایی مانند میوه و گوشت، منبع اصلی و منبع خوردگی است. به همین دلیل است که فولاد ضد زنگ اولین انتخاب برای سینک، میز، لیوان و کاسه میوه، اجاق گاز و اجاق گاز، یخچال و دستگاه پخش مایعات است. یکی از رایج ترین کاربردهای صفحه فولادی 304 به طور سنتی در ظروف پخت و پز مانند قابلمه، تابه و تابه بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 4462
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


پایتخت قبرس یویومای به دو بخش تقسیم می شود: شمال ترکیه (Lefkosa) و جنوب یونان (Nicosia)، توسط یک مرز بازار منطقه ای به نام Bandaboulia که هیچ نیروی نظامی ندارد.

در اصل جزیره قبرس  با خطی به نام خط سبز به شمال و جنوب تقسیم می شد. دلیل اینکه این منطقه از مرز را مرز سبز نامیده اند این است که پس از جنگ داخلی قبرس در سال 1960، آژانس سازمان ملل نقشه قبرس را با قلم سبز به دو قسمت تقسیم کرد.

از آن زمان تاکنون، این خط خالی از سکنه بوده و توسط ماموران سازمان ملل متحد اداره می شود. منطقه صورتی در نقشه زیر قبرس شمالی است. منطقه سبز کمربند مرزی که توسط سازمان ملل متحد حفظ می شود. و منطقه ارغوانی بخشی از پایگاه بریتانیا است. منطقه سفید قبرس جنوبی است.

نکته جالب در مورد تفاوت نام دو قسمت پایتخت این است که کلمه Lefkos از کلمه یونانی Lefkotin به معنای شهر خدایان سفید آمده است در حالی که نیکوزیا کلمه ای است که عمدتاً در اسناد عثمانی استفاده می شود. با اصالت ترکی اما اکنون یونانی ها نام ترکی این شهر را نیکوزیا و ترک ها نام یونانی این شهر را لفکوس به کار می برند.

اولین سکونت در این شهر به قرن سوم قبل از میلاد برمی گردد که دوره نوسنگی است. از آن زمان، یک کتیبه و یک معبد از آفرودیت کشف شده است. در آن زمان به این شهر لدرا می گفتند.

لفکوشا، پایتخت قبرس

در قرن هفتم پس از حمله اعراب; لفکوس پایتخت قبرس شد و دیوارهای بلندی در اطراف شهر ساخته شد. در قرن 11 و 12 برج های دیده بانی به این دیوارها اضافه شد.

در قرن سیزدهم زلزله و سیل به این دیوارها آسیب رساند و در قرن چهاردهم که قبرس تحت حاکمیت ونیز بود، دیوارهای اطراف شهر بازسازی شد و با این دیوارهای مستحکم قبرسی ها توانستند در مقابل عثمانی ها بایستند. محاصره به مدت چندین ماه. البته در نهایت تسلیم امپراتوری عثمانی شدند.

در زمان حکومت عثمانی ها بر این جزیره، کلیساها به مسجد تبدیل شدند و خیابان ها و دروازه های اصلی پایتخت قبرس در این دوره ساخته شد. در پایان قرن هجدهم انگلستان قبرس را تصرف کرد. بیشتر دیوارهای اطراف لفکوشا در این دوره ویران شدند. قطار؛ برق شهری; در این دوره فاضلاب ها و جاده های استاندارد ساخته شد.

لفکوشا گرم ترین مکان قبرس در تابستان است. این شهر یک شهر ساحلی نیست، اما رودخانه ها و دریاچه هایی دارد که محل زندگی لاک پشت های دریایی و حیوانات بومی قبرس است.

لفکوشا به دو بخش تقسیم می شود: لفکوشا قدیمی (در داخل دیوارهای شهر قدیمی) و لفکوشا جدید (خارج از دیوارها). Lefkosha قدیمی دارای خیابان های باریک و ساختمان های قدیمی است. خیابان های بزرگ در لفکوشا جدید. مراکز تفریحی و برج های مدرن وجود دارد.

ارمنی ها قرن هاست که در محله کیشکو چیفتلیک شهر لفکوس زندگی می کنند. معماری خاص و زیبای این منطقه با کنده کاری های سنگی و پنجره های خلیجی آن را از دیگر مناطق لفکوس متمایز می کند.

لفکوشا چندین کاروان قدیمی دارد که به عنوان رستوران یا مکان برگزاری کنسرت های خصوصی یا عروسی استفاده می شود. از جمله کاروانسرای بویوک هان که در سال 1570 در دوره عثمانی ساخته شد.

مورخان ساخت آن را مدیون مظفر پاشا، فرماندار عثمانی قبرس می دانند که از هر قبرسی 2 واحد پول جمع آوری کرد و آن را بر بالای ساختمان قدیمی ساخت. قبرس به دلیل موقعیت جغرافیایی و موقعیتش بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا در آن زمان مرکز تجارت جهانی بود و وجود کاروانسراها در این جزیره رایج بود.

این بنای تاریخی در زمان حکومت بریتانیا به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت. پس از آن مدت کوتاهی به عنوان یک هتل ارزان استفاده شد. مرمت این کاروانسرا تاریخی از سال 1361 آغاز و در سال 1381 به پایان رسید.

این ساختمان اکنون دارای غرفه هایی است که محصولات محلی و صنایع دستی را می فروشند و حیاط آن میزبان جشنواره ها، کنسرت ها و رویدادهای رقص است.

مسجد سلیمیا در پایتخت قبرس

این بنای تاریخی که با نام تاریخی مسجد ایاصوفیه یا کلیسای جامع سنت سوفیا نیز شناخته می شود، یک مسجد و کلیسای جامع کاتولیک است که در قسمت شمالی لفکوشا واقع شده است. این کلیسای بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کلیسای گوتیک باقی‌مانده در قبرس و بزرگ‌ترین کلیسایی است که در هزاره بین ظهور اسلام و پایان دوره عثمانی در شرق مدیترانه ساخته شده است. همچنین این مکان، کلیسای تاجگذاری پادشاهان لوزیگنان قبرس بوده است.

موزه مولوی در لفکوس، پایتخت قبرس شمالی یورومای

در قرن هفدهم، این بنای تاریخی مرکز تجمع پیروان روم بود. در اتاق‌های این بنا نمایشگاه‌هایی از زندگی دراویش و در صحن این مجموعه نیز آرامگاه شانزده شیوخ صوفی وجود دارد.

لفکوشا با هفت شهر خواهرخوانده است که شیراز یکی از آنهاست. بقیه خواهران لفکوشا عبارتند از: آتن / یونان - بخارست / رومانی - دوحه / قطر - ازمیر / ترکیه - آنکارا / ترکیه - اودسا / اوکراین



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()