نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

یکی از انواع شرکت‌های تجاری با نام شرکت تعاونی در کشور ما به ثبت می‌رسند. تاسیس شرکت تعاونی با دیگر شرکت‌های تجاری کمی متفاوت بوده و این شرکت به منظور سود بیشتر تاسیس می‌شود. برای ثبت شرکت تعاونی باید مدارک لازم را جهت ثبت شرکت تهیه کرد. شرکا باید نسبت به فراهم کردن اطلاعات لازم، اقدام کنند. ثبت شرکت توسط شرکت‌های ثبت در سراسر کشور انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرکت‌های تعاونی مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

معرفی شرکت تعاونی

به شرکتی که اشخاص حقیقی برای امور مربوط به تولید و توزیع تاسیس می‌کنند، شرکت تعاونی می‌گویند. هدف اصلی شرکت کمک به وضع اقتصادی مردم است. اوضاع آشفته اقتصادی باعث شده که نسبت به ثبت این شرکت‌ها اقدام شود. امروزه به علت تورم و گرانی، شرکت‌های تعاونی زیادی هستند که در کشور به ثبت می‌رسند.

 این شرکت‌ها برای ارائه خدمات و تولید امکانات رفاهی بیشتر به قشر ضعیف تاسیس می‌گردند. این دسته از شرکت‌ها خدمات مختلفی برای ارائه و فروش اجناس گوناگون ارائه می‌کنند. شرکت‌های تعاونی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و برای فروش اجناس مختلف می‌توان شرکت‌هایی تعاونی را به ثبت رساند.

نکات مهم برای تاسیس شرکت تعاونی

شرکت‌های تعاونی باید بر اساس ماده ۱۹۳ تاسیس شوند. اساسنامه این شرکت باید شامل نام شرکت، هدف، موضوع شرکت، حوزه عملیات، مرکز اصلی، نشانی، میزان سرمایه شرکت و غیره باشد. اطلاعات لازم درباره اعضا و ارکان شرکت نیز از دیگر اطلاعات اساسنامه است. در اساسنامه باید اطلاعاتی درباره مقررات مالی و کار و سرمایه گذاریان به نسبت سرمایه نیز ذکر شود.

اهداف اساسی برای تاسیس شرکت تعاونی باید در نظر گرفته شود. مجموعه مدیر و بازرس برای شرکت اهمیت بسیار زیادی دارند. مجمع عمومی شرکت تعاونی از اجتماع اعضای تعاونی یا نمایندگان آن تشکیل می‌شوند. این افراد به دو صورت عادی و فوق العاده منعقد شده و وظایف مشخصی دارند. انتخاب هیئت مدیره و بازرسان برای ثبت شرکت تعاونی نیز اهمیت زیادی دارد.

 این افراد باید به ترازنامه و حساب شرکت رسیدگی کرده و گزارشات مالی را تعیین کنند. هیئت مدیره شرکت تعاونی از حداقل سه و حداکثر ۷ نفر تشکیل می‌شود. بازرسانی شرکت تعاونی تیز مسئول نظارت بر عملکرد هیئت مدیره و اجرای تصمیمات مجمع شرکت هستند. رسیدگی به شکایات اعضای شرکت بر عهده بازرسان شرکت است. برای جبران خسارت و بدهی‌های شرکت باید مقداری از سرمایه شرکت را کنار گذاشت.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت تعاونی

از مدارک لازم جهت ثبت شرکت تعاونی می‌توان به اساسنامه مصوب شرکت اشاره کرد. دعوت‌نامه تشکیل مجمع عمومی و صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی نیز از مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی است. رسید پرداخت شرکت تعاونی و مدارک مربوط به تقویم و تسلیم مقداری از سرمایه برای ثبت شرکت الزامی است.

 مشخصات داوطلبان تشکیل شرکت تعاونی و فهرست اسامی حاضر در مجمع باید برای ثبت شرکت‌ها فراهم شود. قبولی کتبی اعضای اولین هیئت مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیئت مدیره صاحبان امضا از دیگر مدارک لازم هستند. برای ثبت شرکت تعاونی باید مدارک لازم را به یک موسسه ثبت شرکت ارسال کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر درباره این شرکت‌ها با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سخن پایانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم شرکت‌های تعاونی هدف مشخصی داشته و برای برطرف کردن آشفتگی‌های اقتصادی در میان اقشار ضعیف به وجود می‌آیند. برای به ثبت رساندن این شرکت‌ها باید مدارک لازم با دقت بسیار بالا تهیه شود. اگر مدارک شرکت تعاونی به صورت کامل باشد زمان به ثبت رسیدن این شرکت کاهش پیدا می‌کند. برای ثبت شرکت‌های تعاونی می‌توانید به مجموعه ما مراجعه نمایید. موسسه ما خدمات مختلفی جهت ثبت شرکت تعاونی ارائه می‌کند. منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم.

 

منبع : ساتین



:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

فاطمه حبشی ارتباط زیبایی صورت و سلامت پوست و تغذیه و رژیم غذایی مناسب
بسیاری از زنان دوست دارند وزن خود را کاهش دهند، اما نگران این هستند که چنین رژیمی روی پوست و زیبایی آنها تأثیر منفی بگذارد. در مطالب قبلی توضیحاتی در مورد تاثیر تغذیه بر زیبایی به شما داده ایم و در این مقاله نکات تکمیلی را به شما ارائه می دهیم. یک رژیم غذایی خوب منجر به تناسب اندام و کاهش وزن می شود. اما تاثیر مثبت رژیم غذایی به این دو مورد محدود نمی شود. غذایی که می خورید به همان اندازه که روی بدن شما تأثیر می گذارد روی پوست شما نیز تأثیر می گذارد.
تغذیه نقش مهمی در حفظ سلامت پوست دارد. رعایت الگوی صحیح تغذیه برای تضمین سلامت کلی بدن و همچنین سلامت و زیبایی پوست ضروری است.
چندین غذا نقش مهمی در سلامت و زیبایی پوست دارند:
ویتامین A
ویتامین دی
ویتامین E
ویتامین K
ویتامین E
ویتامین های B
ویتامین سی
سلنیوم
نه
مایع
کالری دریافتی
نحوه پختن
خواب و استراحت
موضوع اصلی این صفحه
انواع غذا
غذای خام
رژیم غذایی مدیترانه ای
رژیم گیاهخواری
رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کم کربوهیدرات
چربی کمی
غذای خام
همانطور که از نامش پیداست به معنای نخوردن غذای پخته است. این افراد معمولاً از مغز، آجیل، علف‌ها و غلات کامل در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند و معتقدند پختن غذا آنزیم‌های آن را از بین می‌برد، در حالی که خام‌خوردن غذا به هضم غذا کمک می‌کند و از دریافت و کاهش انرژی اضافی جلوگیری می‌کند. . هیچ کس منکر اثرات زیاد این غذاها نیست، اما پزشکان دلایل آن را به طور کامل نمی پذیرند.
یکی از معایب چنین رژیمی این است که وقتی بدن پروتئین گوشت را دریافت نمی کند، مواد لازم برای تولید کلاژن به بدن نمی رسد و در نهایت پوست حالت ارتجاعی و حالت جدید خود را از دست می دهد. بنابراین باید مصرف انواع پروتئین های خام را افزایش داد تا مواد لازم برای تشکیل کلاژن به بدن برسد.
رژیم غذایی مدیترانه ای
غذای مردم لبنان، ایتالیا و یونان نوعی غذاست. ماهی، سبزیجات، روغن زیتون، میوه ها برای سلامت قلب مفید هستند و از شر چربی های اضافی خلاص می شوند.
در ایتالیا ثابت شده است که این غذاها از بیماری هایی مانند ملانوما پیشگیری می کنند.
امگا 3 موجود در ماهی و آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات مقاومت بافت زیر پوست و پوست را تقویت می کند. این رژیم به شما کمک می کند تا بعداً چین و چروک کمتری داشته باشید و پوست صاف تری داشته باشید. به عنوان مثال، سرکه انگور و بالزامیک حاوی ماده ضد پیری به نام رسوراترول هستند، اما مصرف بیش از حد آن می تواند باعث خشکی پوست شود.
رژیم گیاهخواری
اگر به هر دلیلی گیاهخوار هستید، خوردن بیشتر غذاهای تازه و غلات کامل برای جبران نخوردن گوشت، برای پوست شما معجزه می کند. این مواد رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. رادیکال های آزاد از جمله مواد مرتبط با چین و چروک و پیری زودرس پوست هستند.
پروتئین های حاصل از مواد گیاهی برای پوست بسیار مفید هستند. به عنوان مثال، بیشتر دانه های گیاهی حاوی روی هستند که ضد التهاب است و التهاب پوست را کاهش می دهد. گفتنی است لبنیات در پیشگیری از لک و آکنه موثر است. رژیم گیاهخواری به دلیل کم چرب بودن می تواند پوست را خشک کند، بنابراین باید روغن هایی مانند زیتون و آفتابگردان را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
رژیم غذایی پر پروتئین و کم کربوهیدرات
رژیم غذایی پر پروتئین یا همان طور که گفته می شود نوشیدن تا حد امکان آب، رژیمی است که مردم دریای جنوب از آن استفاده می کنند، مانند رژیم معروف اتکینسون.
برای افرادی که این رژیم را انتخاب می کنند، یک نکته مهم وجود دارد، اینکه با کاهش مصرف نان سفید، پاستا و شکر تصفیه شده، پوست فرد ضعیف نمی شود، مهم ترین نکته ترشح کورتیزول است. کاهش (هورمون استرس) و جلوگیری از سکته مغزی.
آنتی اکسیدان ها، روی و پروتئین هایی که عملکرد آنها کلاژن سازی است از جمله مواد تشکیل دهنده غلات و غذاهای تازه هستند. اما این بدان معنا نیست که شما زیاد گوشت می خورید. خوردن گوشت قرمز لایه محافظ زیر پوست را تقویت می کند، اما مصرف بیش از حد باعث آزاد شدن رادیکال هایی می شود که می تواند منجر به مرگ سلولی و پیری پوست شود.
برای حفظ رطوبت پوست، مقدار زیادی آب بنوشید و گاهی به جای گوشت قرمز از ماهی استفاده کنید. علاوه بر این، خوردن سبزیجات تازه فواید خود را دارد.
رژیم غذایی کم چربی
غذاهایی که چربی و مقدار کمی دارند باید با احتیاط مصرف شوند زیرا باعث بهبود سلامت و سلامت قلب می شوند.
کاهش چربی باعث می شود رادیکال های آزاد کمتر تولید شوند. رادیکال ها در پیری پوست نقش دارند. بنابراین برای سلامت و شادابی پوست باید از میزان چربی موجود در غذا کاسته شود. بهترین نوع چربی، چربی موجود در آجیل و روغن زیتون است.
چربی به بدن در جذب آنتی اکسیدان ها و ویتامین های محلول در چربی کمک می کند. علاوه بر این، این مواد باعث تقویت غشای سلولی و تقویت لایه زیرین پوست می شوند.
دکتر متخصص پوست و زیبایی شریل کارچر پیشنهاد می کند حداقل 20 درصد کالری خود را از چربی های غیراشباع دریافت کنید.
نکاتی برای مراقبت از پوست
سایر نکات مراقبت از پوست که باید به آنها توجه کرد:
بعد از شستن صورت، پس از بیدار شدن از خواب ضد آفتاب بزنید و چندین بار در طول روز تکرار کنید.
ورزش گزینه بسیار مهم بعدی است. ورزش گردش خون را در پوست افزایش می دهد و سلامت سلول های پوست و این بافت را تضمین می کند.
تمیزی و رطوبت اساس مراقبت از پوست است. در طول روز از مرطوب کننده های مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید

https://fatemehhabashi.com/the-relationship-between-skin-beauty-and-nutrition/



:: بازدید از این مطلب : 29174
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

اینترنت چه تأثیری بر سبک زندگی ایران و مردم جهان داشته است؟ طی دو دهه گذشته، افزایش دسترسی به اینترنت و همچنین در دسترس بودن تجهیزات کامپیوتری و تلفن های هوشمند، منجر به تغییر در سبک زندگی مردم شده است. قبل از اپیدمی بدنام کرونا، این تغییرات تدریجی بود. اما پس از همه گیری کرونا، تغییرات زیادی در جامعه ایجاد کرد زیرا وجود مردم غیرممکن بود. جستجوی اینترنتی نیز برای یافتن بهترین داروخانه های آنلاین در ایران بسیار مهم شده است.
مقایسه با بهترین داروخانه های آنلاین ایران
تعطیلی مشاغل، مدارس و بازارها مردم را وادار کرده است که به فضاهای مجازی بیایند و از فروشگاه های آنلاین استفاده کنند تا جستجوی خود را برای خرید محصولات کاربردی مختلف در زندگی خود افزایش دهند. داروهای ضروری برای بیماران کرونا سهم خرید آنلاین از داروخانه های آنلاین را در کنار سایر پیشنهادات ویژه بیماری افزایش داده است. در این مقاله شما را با بهترین داروخانه های آنلاین ایران و ویژگی های آنها آشنا می کنیم. اگر می خواهید بهترین داروخانه های آنلاین در Bestur را بشناسید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
مزایای خرید اینترنتی نسبت به خرید اینترنتی
با توجه به جدید بودن فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان، اکثر افراد با استانداردهای لازم برای وب سایت فروشگاهی آشنایی ندارند. بسیاری از افراد سودجو با ایجاد سایت های خرید جعلی به دنبال کلاهبرداری هستند و سعی می کنند افراد ساده لوح را فریب دهند. بنابراین بهتر است با ویژگی های اصلی یک فروشگاه آشنا شوید. ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی عبارتند از:
گروه مناسب
انواع محصولات
اطلاعات محصول را اضافه کنید
امکان مقایسه و بررسی اطلاعات اقلام
کد الکترونیکی
کمک آنلاین
در یک مشاوره تلفنی
احراز هویت فیزیکی
نمایش سایت مناسب برای تسهیل در روند خرید
داروخانه ها از قوانین فوق مستثنی نیستند و علاوه بر آن باید از فیلتر سازمان غذا و داروی محل عبور کنند. با نگاهی تقریباً مشابه در بهترین داروخانه های آنلاین کشور، عرضه برخی از محصولات به دلایل مختلف از جمله ممنوعیت دارو محدود است. عمده ترین محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی ارائه شده در بهترین داروخانه های آنلاین ایران به شرح زیر است:
محصولات سلامت جسمانی
اقلام آرایشی و بهداشتی
لوازم ورزشی
انواع داروها
مکمل های غذایی مانند: انواع ویتامین ها، مواد معدنی و فرآورده های خاص درمانی
محصولات مختلف برای بیماری های ارتوپدی
بهترین داروخانه آنلاین
مقایسه بهترین داروخانه های آنلاین در ایران
داروخانه های آنلاین در کشور باید زیر نظر مستقیم سازمان غذا و داروی کشور باشند و داشتن داروخانه فیزیکی زیر نظر مستقیم پزشک یکی از شروط اساسی راه اندازی داروخانه آنلاین در ایران است. یکی از دلایل عقب ماندگی ایران در صنعت داروسازی آنلاین همین وضعیت است. از سوی دیگر برای جلوگیری از تقلب و حفظ سلامت مردم، اجرای این قانون باعث افزایش اعتماد و تمایل مردم به خرید از بهترین داروخانه های آنلاین کشور می شود.
اکثر داروخانه های موجود در کشور به صورت سنتی اداره می شوند و اهمیت پاسخگویی به نیازهای آنلاین مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند. اما در حال حاضر برخی از افراد آینده نگر با استفاده از جدیدترین ابزارها برای فروش دارو به صورت آنلاین مراجعه کرده اند و یکی از بهترین فروشندگان آنلاین دارو در ایران هستند. در زیر به بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم پزشکی در ایران می پردازیم. تا پایان داستان با ما همراه باشید.
داروخانه
سایت داروکده یکی از قدیمی ترین، معتبرترین و بهترین فروشندگان آنلاین کشور است که زیر نظر دکتر دکتر جمال زاده در تهران. این فروشگاه اینترنتی با ارائه اطلاعات علمی مرتبط در قسمت وبلاگ و مقالات خود مشتریان زیادی دارد. اما با توجه به تخصص پزشکی، برخی از مصرف کنندگان به دلیل مزایای داروی خریداری شده برای بیماری مورد نظر، می خواهند در حین خرید به یک فرد مجاز گواهی دهند.
بنابراین ارزش پشتیبانی آنلاین و مشاوره تلفنی محقق شده است و سایت داروکده کارکرد کمتری ندارد. مشتریان با تکیه بر اطلاعات محصول و اطمینان از نتایج، محصولات مورد نیاز خود را خریداری خواهند کرد.

داروخانه روشا در کرج با متراژ وسیع زیر نظر دکتر. فیروزبخت امکانات بسیار خوبی دارد. مهمترین صلاحیت داروخانه شخصی روشا ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه سلامت پوست و مو و همچنین پاسخگویی تمامی پرسنل این مجموعه به سوالات مشتریان می باشد. با نصب کارت حقوق بیمار در این داروخانه، کلیه بازدیدکنندگان از حقوق قانونی خود آگاه بوده و در صورت نیاز می توانند از این امتیاز قانونی استفاده کنند. اما با شروع همه‌گیری کرونا، مسئولان این داروخانه تصمیم گرفتند فضای آنلاین مناسبی در سطح بهترین داروخانه‌های آنلاین دنیا باز کنند.
مقایسه بهترین داروخانه های آنلاین در ایران
ویژگی های کلیدی این وب سایت بسیار کاربردی در زمینه ارائه انواع محصولات دارویی، ارتوپدی، سلامت جنسی، آرایشی و بهداشتی عبارتند از:
انتشار مقالات علمی در حوزه سلامت
دسته بندی های مختلف محصولات دارویی
آیتم های مختلف در هر دسته
اطلاعات مورد نیاز و صحیح را وارد کنید
امکان بررسی و مقایسه دو محصول
مشاوره آنلاین از طریق سایت
پشتیبانی تلفنی
امکان برقراری ارتباط از طریق نرم افزارهای اینستاگرام و واتس اپ
ساعت کار مرکز دانش و اطلاع رسانی از ساعت 9 صبح تا 10 شب است
ارسال محصولات از طریق پست در بسته بندی مناسب
ارسال سریع البرز و تهران.
تضمین کیفیت محصول نیز از دیگر ویژگی های آن است که داروخانه آنلاین روشا را می توان بهترین داروخانه آنلاین ایران برای ارائه چنین راحتی به بازدیدکنندگان نامید.

https://www.salamatnews.com/news/335610/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 6920
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

راه های جلوگیری از زخم پای دیابتی
بررسی ها نشان می دهد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی شیوع دیابت تا ۵۴ درصد افزایش می یابد که به طور متوسط حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد از این افراد در طول ابتلا، به زخم پای دیابتی دچار می شوند. این آماری نگران کننده است. به همین علت باید در جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری تلاش کرد. همچنین پیشگیری از ابتلا به زخم های دیابتی به ویژه زخم پا امری حیاتی است. چرا که در هر ۲۰ ثانیه یک عضو به دلیل عوارض ناشی از این زخم ها قطع می شود. به همین دلیل می توان با ایجاد عادت های ساده و تشکیل سبک زندگی سالم، از بروز این بیماری جلوگیری نمود. بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از موارد ابتلا به زخم پا به قطع عضو منتهی می شوند. می توان نتیجه گیری کرد که این زخم قابل بهبود و جلوگیری از گسترش است. در این محتوا قصد داریم به آشنایی با زخم پای دیابتی و همچنین دلایل ایجاد آن و پیشگیری از آن بپردازیم.


زخم پای دیابتی چیست؟
زخم پای دیابتی نوعی زخم باز است که معمولا در قسمت پایین پا ایجاد می شود. این زخم ها بیشتر در نواحی تحمل کننده وزن مانند کف پا، پاشنه پا، نوک انگشتان و سایر نواحی برجسته دیده می شوند. هر فردی که مبتلا به دیابت باشد، ممکن است به زخم پا دچار گردد. از آن جا که این افراد دچار نوروپاتی حسی در اندام پا می شوند، متوجه آسیب وارده نمی گردند. نوروپاتی در واقع نتیجه ی آسیب سیستم عصبی از سطح بالای گلوکز خون است.
زخم های دیابتی ممکن است در هر سنی ایجاد شوند. اما سنین بالای ۴۵ سال بیشتر در معرض خطر ابتلا به این زخم ها هستند. مردان مسن بیشتر از سایر اقشار جامعه ی دیابتی ها در معرض ابتلا به زخم های دیابتی و البته زخم پا هستند. همچنین افرادی که از انسولین استفاده می کنند نیز در معرض خطر ابتلا هستند. داشتن اضافه وزن، مصرف الکل و مصرف تنباکو نیز از دیگر عوامل موثر در ایجاد زخم پای دیابتی هستند. همچنین بیماران عروقی در هنگام ابتلا به این زخم ها آسیب پذیری بیشتری دارند. چرا که توانایی بدن برای بهبود زخم ها کاهش پیدا می کند. این امر ممکن است خطر ابتلا به عفونت را در این بیماران افزایش دهد و روند بهبودی را به تاخیر اندازد.

 

 

زخم پای دیابتی

زخم پای دیابتی چگونه و به چه دلیل ایجاد می شود؟
از آن جا که بیمار مبتلا به زخم پای دیابتی دچار نوروپاتی است، آسیب های وارده را مشاهده نمی کند. نوروپاتی در واقع نتیجه ی آسیب به اعصاب و سیستم عصبی است که در طی آن فرد ممکن است دچار ضعف در عضلات و بی حسی یا درد در آن ها گردد. همان طور که گفته شد نوروپاتی به دلیل افزایش سطح گلوکز خون در طول زمان ایجاد می شود. این اختلال معمولا در دست ها و پا ها به وجود می آید. زخم پای دیابتی ممکن است بر اثر بی حسی ناشی از نوروپاتی، گردش خون ضعیف، تحریک های ناشی از فشار و اصطکاک، ضربه و یا مدت زمان طولانی ابتلا به دیابت ایجاد گردد. در طی ابتلا به این زخم ممکن است فرد از مشکل آگاه نباشد و از وجود زخم ایجاد شده بی اطلاع باشد.

 

 

زخم پای دیابتی

روش های جلوگیری از ایجاد این زخم
بدن شخص دارای دیابت باید مرتب چک شود. سعی کنید روزانه دست ها، پا ها، بین انگشت ها، کمر، پهلو و نشیمن گاه شخص بیمار را بررسی کنید. به این ترتیب از وجود هر گونه مشکلی اعم از سوزش، پارگی پوست، پینه، تاول، ورم یا زخم مطلع می شوید. روزانه پا ها و دست ها را با آب گرم و صابون بشویید. پس از شستشو، پا ها و همچنین میان انگشتان را با حوله ی تمیز خشک نمایید. همچنین برای حفظ رطوبت پا، از مرطوب کننده استفاده کنید. بیمار باید از پوشیدن کفش های نامناسب خودداری کند. سعی کنید در انتخاب کفش های مناسب که تنفس پذیر باشند، دقت کنید. کفش های پاشنه دار، نوک تیز و صندل های جلو باز گزینه های مناسبی برای افراد در معرض خطر زخم پای دیابتی نیستند. از پوشیدن کفش بدون جوراب خودداری کنید. همچنین با پای برهنه راه نروید. به علاوه داشتن یک رژیم غذایی متعادل، سرشار از پروتئین، فیبر، چربی های کم اشباع برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

https://nilsar.com/i-20064/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

نقش تسمه در حمل و نقل

هنگام نقل مکان به یک خانه جدید، مردم به طور مرتب با مشکل جابجایی وسایل بزرگ یا مبلمان سنگین روبرو می شوند. هنگامی که اجسام سنگین را با دست حمل می کنید، انگشتان شما به سرعت خسته می شوند و در نتیجه امنیت محموله و جان شما به خطر می افتد. تسمه دوبل 5 سانتی، به عنوان وسیله ای نگهدارنده، از بروز این حوادث جلوگیری می کند.
تسمه اصلبا مقاومت و استحکام بالای خود، حرکت اجسام عظیم را تا حد زیادی تسهیل می کند. تسمه های مخصوص هنگام حمل اجسام سنگین از شما در برابر صدمات محافظت می کنند. دانستن اینکه کدام بند را انتخاب کنید ممکن است دشوار باشد.
وقتی صحبت از ایمنی حمل و نقل تجهیزات شما به میان می آید، فروشگاه ها همیشه انتخاب زیادی را ارائه می دهند. انواع تسمهاز اصلی ترین محصولات برای جابه جایی لوازم هستند و باید مطمئن شوید که بهترین مدل ها را برای نیازهای خود پیدا می کنید.
مزایای تسمه دوبل 5 سانتی چیست؟

صرفه جویی در زمان برای جابه جایی و انتقال سریع محصولات سنگین و عظیم را می توان از اصلی ترین مزایای تسمه دوبل 5 سانتیدانست.
از آن جایی که این تسمه ها،از مواد پلی استر درجه یک ساخته شده اند، در برابر فشار های سنگین، حداکثر ایمنی و دوام را از خود نشان می دهند.
استفاده از تسمه اصلدوبل بسیار آسان است. همچنین این محصول شل نمی شوند و هرگز نمی افتد. به علت کوچک بودن، فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند.
به علت ساخته شدن از مواد درجه یک، به کالا آسیب نمی رساند. این محصول از پلی استر با مقاومت بالا ساخته شده است، بنابراین جنس نرمی دارد و هرگز به کالا آسیب نمی رسانند.

 

تسمه دوبل 5 سانتی

ابزار طاها: فروشگاه آنلاین لوازم صافکاری و جرثقیل

ویژگی های تسمه دوبل اصل
انواع تسمه، معمولا بارها در شرایط سخت مورد آزمایش قرار گرفته اند. برای مثال، آن ها را در دماهای بالا و تحت عملیات حرارتی بررسی کرده اند. بنابراین ایمنی آن ها تضمین شده است.
این بند از نخ پلی استر با استحکام بالا ساخته شده است که جذب آب کمی دارد و برای محیط طبیعی مناسب است. اغلب آن را به عنوان یک ابزار حرفه ای می شناسند.
تسمه اصلدوبل به علت استحکام بالای خود، به طور گسترده ای در تدارکات، حمل و نقل کشتی، هواپیما، قطار و شرکت های حمل و نقل همراه استفاده می شود.
روش خرید انواع تسمه دوبل
آیا می‌خواهید تسمه دوبل 5 سانتیمطمئنی پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد تا آنچه را که نیاز دارید به وسیله نقلیه خود ببندید؟ طاها تولز با ارائه متنوع ترین انواع تسمه، شما را از جستجو در بازارهای حضوری، آسوده می کند. این محصولات از بالاترین کیفیت برخوردار هستند تا مقاومت بهینه را به شما ارائه دهند. یک تسمه مرغوب و درجه یک به خوبی در اطراف هر چیزی که می خواهید حمل کنید قرار می گیرد.
تسمه های اتصالی که طاها تولز ارائه می دهیم انعکاسی از تجربه چندین ساله در ساخت و ساز، حمل و نقل و صنعت است. بنابراین، شما از بهترین خدمات و بهترین استحکام، بهره مند خواهید شد.

http://tahatools.com/i-11193/%D8%AA%D8%B3%D9%85%D9%87-5%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA-(2%D9%884-%D8%AA%D9%86)



:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

یک بوستر پمپ آب خانگی به سادگی یک سیستم پمپ است که فشار و دبی آب را در خانه شما افزایش می‌دهد. اینها سیستم‌های پمپاژ کوچک و مدرنی هستند که یک روزه آسان نصب می‌شوند.  یکی از بهترین بوستر پمپ ها در ایران، دستگاه بوستر پمپ خانگی پایا گسترش است.

بسیاری از ما فشار آب در خانه های خود را بدیهی می دانیم. ما فرض می کنیم که وقتی شیر آب را باز می کنیم فشار قوی با جریان کامل آب دریافت می کنیم. اما این در هر خانه ای صدق نمی کند – و اگر خانه شما از فشار کم آب رنج می برد، قطعاً تفاوت را متوجه خواهید شد. فشار کم آب به معنای سرعت جریان کمتر در هر شیر آب است و بر مدت زمان انجام هر کاری که مربوط به آب است تأثیر می گذارد. این زمانی است که ممکن است به فکر نصب یک بوستر پمپ آب خانگی باشید.

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای نصب بوستر پمپ آب خانگی لازم باشد عبارتند از:

بدون بوستر پمپ آب خانگی پر کردن وان بیش از حد طول می‌کشد. سرعت جریان پایین به این معنی است که پر کردن وان می تواند پنج تا ده دقیقه یا بیشتر طول بکشد، حتی برای یک حمام کم عمق برای یک نوزاد. این نیز بر دمای آب تأثیر می‌گذارد، زیرا تا زمانی که وان پر شود، آب سرد شده است. بدون بوستر پمپ آب خانگی نتایج خوبی در شستن لباس ها به دست نمی آید. ماشین های لباسشویی برای انجام کار خود باید از آب پر شوند. سرعت جریان پایین می تواند به این معنی باشد که بارگیری بیشتر طول می کشد یا اینکه ماشین لباسشویی حتی کار تمیز کردن و آبکشی لباس را به خوبی انجام نمی دهد. بهترین برند این محصول در ایران، سیستم بوستر پمپ شرکت پنتاکس ایتالیا است.

بدون بوستر پمپ آب خانگی آب دادن به چمن سخت است. بهترین نازل اسپری دنیا با فشار کم آب کمکی نمی کند. اگر شلنگ فقط یک قطره چکانده شود، پوشاندن حتی یک تخت گل کوچک می تواند بیست دقیقه طول بکشد.  بدون بوستر پمپ آب خانگی ظروف را نمی توان شستشو داد. پر کردن سینک زمان بیشتری می برد و نگه داشتن ظروف زیر آب روان تبدیل به یک کار طاقت فرسا می شود.

یک بوستر پمپ آب خانگی این مورد را تغییر می‌دهد. نصب یک دستگاه بوستر پمپ آب خانگی باعث می‌شود خطوط آب شما به شدت تحت فشار قرار گیرند و منبع ثابتی از آب پرفشار را برای شما فراهم می کند. بوستر پمپ آب خانگی بسته به کاربرد شما در مدل ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. یکی از پرکاربردترین انواع بوستر پمپ، بوسترپمپ آتشنشانی است.

خرید بوسترپمپ آتشنشانی از پایا گسترش
پمپ طبقاتی

بیش از یک راه برای برآوردن نیازهای بالای هد در یک سیستم پمپاژ وجود دارد. اما کدام یک برای فرآیند شما بهتر عمل می‌کند؟ استفاده از یک پمپ گریز از مرکز طبقاطی یا راه اندازی چندین پمپ گریز از مرکز به صورت سری دو استراتژی طراحی موجود است.
بهره وری پمپ طبقاتی

انواع پمپ طبقاتی دارای قطر پروانه کوچکتر و فاصله های تنگ تر برای کارایی و راندمان بالاتر هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود اسب بخار کمتری موتور مورد نیاز باشد. تنها با یک موتور، مصرف انرژی شما باید با این پمپ طبقاتی کمتر باشد.

پمپ طبقاتی با پیکربندی عمودی خود می‌توانند در فضای کف صرفه جویی کنند. تک مرحله را می توان به صورت عمودی نیز نصب کرد، اما پمپ طبقاتی و تک مرحله ای بدون توجه به نصب عمودی یا افقی فضای زیادی را به صورت سری اشغال می‌کنند.
انعطاف پذیری فشار پمپ طبقاتی

با فرض جریان ثابت، یک VFD برای کنترل پمپ طبقاتی و تنظیم هرگونه فشار مورد نیاز است. هنگام لوله گذاری چند پمپ گریز از مرکز به صورت سری، با گزینه های ایزوله/بای پس، جریان می تواند به طور بالقوه از یک یا چند پمپ منحرف شود، بنابراین فشار تولید شده به روش دستی کاهش می‌یابد.

پمپ طبقاتی گریز از مرکز مواد جامد را کنترل نمی‌کنند. اگر سیال فرآیند حاوی زباله یا مواد جامد قابل توجهی باشد، پمپ چند مرحله ای انتخاب مناسبی نخواهد بود.
نگهداری پمپ طبقاتی

بسته به اندازه و کیفیت پمپ، تعمیر پمپ های تک مرحله ای از پمپ طبقاتی آسان‌تر خواهد بود زیرا قطعات و مراحل کمتری دارند. علاوه بر این، با پمپ های متعدد در سیستم، قطعات یدکی از نظر فنی در دسترس هستند، یا امیدواریم به اندازه کافی کار کنند تا روند شما ادامه یابد. اما به خاطر داشته باشید که پمپ های بیشتر به معنای نگهداری پیشگیرانه تر نیز می باشد.
پمپ استخر

بیشتر نقاط جهان در تابستان دمای بسیار گرمی را تجربه می‌کنند. و احتمالاً هیچ راهی بهتر از آب تنی در یک استخر خنک برای خنک شدن وجود ندارد.

البته، این تنها در صورتی است که استخر شما به درستی نگهداری شود و شامل راه اندازی پمپ استخر برای فیلتر کردن آب باشد. اما آیا پمپ باید همیشه مانند 24 ساعت شبانه روز کار کند؟ قبل از اینکه آن را روشن کنید و آن را رها کنید، اجازه دهید ابتدا در مورد آنچه که یک پمپ استخر در واقع انجام می دهد صحبت کنیم.

پمپ استخر بخش اصلی سیستم گردش آب استخر است. پمپ استخر هنگامی که در حال اجرا است، آب را در حرکت نگه می‌دارد. در غیر این صورت آب راکد می‌شود و چیزهایی مانند جلبک‌ها و باکتری‌ها رشد می‌کنند. پمپ استخر همچنین زباله‌ها را از آب پاک می‌کند و با فشار دادن آب از طریق سیستم فیلتراسیون، مواد شیمیایی استخر را مخلوط نگه می‌دارد.

متغیرهای زیادی تعیین می‌کنند که چه مدت برای اجرای سیستم فیلتراسیون پمپ استخر نیاز دارید، از جمله اندازه استخر و نحوه استفاده از آن. اما نکته اصلی این است که 100 درصد آب استخر شما باید حداقل یک بار در روز از طریق سیستم فیلتر شود.
چه زمانی باید پمپ استخر خود را راه اندازی کنید

ابتدا پمپ استخر خود را در ساعات کم مصرف برق در نظر بگیرید. این ممکن است به این معنی باشد که شما پمپ استخر را بیشتر در شب روشن می‌کنید، به خصوص اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید که مردم در اوج روز از تهویه مطبوع استفاده می‌کنند. انجام این کار ممکن است به کاهش هزینه های نگهداری استخر شما کمک کند.

اما مواقعی وجود دارد که مجبور می شوید پمپ استخر را در ساعات کم مصرف کار کنید، مانند زمانی که مواد شیمیایی را به استخر خود اضافه می کنید. آب باید در گردش باشد تا مواد شیمیایی در سراسر آب پخش شوند. برای گردش آب همچنان باید پمپ استخر را روشن کنید.

در نهایت، راه دیگری برای کاهش هزینه‌های راه‌اندازی پمپ استخر این است که زمان‌های روشن کردن آن را از کم کنید. شما می توانید آن را چندین بار در روز برای مدت زمان کوتاه روشن کنید – به شرطی که در 24 ساعت در مجموع هشت ساعت روشن باشد، به خصوص در تابستان. ساده‌ترین راه برای انجام این کار با تایمر پمپ استخر است.

با این حال، اگر استخر شما دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرد، ممکن است لازم باشد هر روز پمپ را تا هشت ساعت متوالی روشن نگه دارید و شفافیت آب و تعادل شیمیایی را بررسی کنید.
سخن آخر

شرکت پایا گسترش خورشید تابان با سایت pumpekhoob.com ارائه دهنده انواع پمپ مانند پمپ آب، بوستر پمپ، تجهیزات استخری، پمپ طبقاتی، پمپ کارواش و… است. همچنین این شرکت تولید کننده بوستر پمپ در شهر تهران است. اگر به دنبال پمپو بوستر پمپ هستید می‌توانید برای استعلام قیمت و یا مشاهده کاتولوگ محصولات با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید.

https://livemag.ir/2022/09/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()