نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید هنگام خرید تصفیه آب انجام دهید. زیرا با دانستن روش های مختلف می توانید با خیال راحت خرید کنید.
تشخیص دستگاه تصفیه آب واقعی از تقلبی یکی از مهم ترین مراحل خرید دستگاه تصفیه آب است. زیرا با دانستن روش های مختلف می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. خرید دستگاه مناسب می تواند تفاوت زیادی در سلامت افراد ایجاد کند. زیرا انتخاب اشتباه می تواند خطرناک باشد. پس در این مقاله آبینا با ما همراه باشید تا این روش را توضیح دهیم.
دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی را تشخیص دهید
در تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی، بسیاری از مردم در دام فریب فروشندگان محصولات تقلبی می افتند، زیرا آنها دستگاه های تصفیه آب اصلی را از محصولات تقلبی نمی شناسند. این مقاله در مورد علائم تشخیص به شما می گوید.
تشخیص دستگاه های تصفیه آب اصلی از تقلبی بسیار دشوار است. چون ظاهرشان یکسان است. دستگاه های تقلبی اصلا آب را تصفیه نمی کنند.
چگونه سیستم تصفیه آب را انتخاب کنیم؟
انتخاب نوع سیستم برای شما کمی دشوار است. در حالی که این انتخاب به خود فرد بستگی دارد، باید عوامل زیر را در فرآیند انتخاب دستگاه مناسب در نظر بگیرید:
کدام راه حل ها را باید به حداقل رساند؟
ممکن است همه دستگاه‌ها به یک اندازه در حذف گروه‌های آلاینده یکسان مؤثر نباشند.
اگر آلاینده خاصی در آب آشامیدنی خود پیدا کرده اید، می توانید نمونه آب را در یک مرکز معتبر آزمایش کنید. و همچنین می توانید سیستمی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد آلاینده مورد نظر خود را حذف کرده و نگرانی خود را برطرف کنید. انواع تصفیه آب
بهترین تصفیه آب انواع مختلفی دارند:
سیستم هایی که آب مورد استفاده در کل خانه را تصفیه می کنند و در ورودی آب خانه نصب می شوند. و بعد از کنتور آب (لوله کشی شهری) و یا بعد از مخزن ذخیره فشار (آب چاه) نصب می شوند. سیستم هایی که در محل مصرف آب نصب می شوند. این نوع دستگاه تصفیه آب در محل مصرف مانند سینک آشپزخانه، یخچال یا دوش حمام تصفیه می شود.
برخی ممکن است به صورت خطی نصب شوند، برخی دیگر ممکن است یک شیر مجزا برای آب تصفیه شده داشته باشند. برخی از این دستگاه ها عبارتند از:
فیلترهای کارتریج (میکرون) و فیلترهای پارچه ای برای حذف ذرات معلق استفاده می شود.
• فیلترهای نصب شده در شیر آب.
• فیلترهای نصب شده در کنتور آب.
• فیلترهای نصب شده در لوله و فیلتر تمام آب.
• فیلترهای متصل به لوله ها، اما با شیرهای جداگانه.
• فیلترهای مخصوص یخچال که ارتباط مستقیمی با سلامت شما و اعضای خانواده دارد.
مراحل اولیه فیلتر آب
1- تعداد مراحل نظافت
رعایت چند مرحله به شما کمک می کند دستگاه های تصفیه آب واقعی را از دستگاه های تقلبی تشخیص دهید. دارای 5 تا 9 سطح است. در نتیجه، تجهیزات با کمتر از 5 سطح نباید تولید شوند. به این گونه انواع سه مرحله ای یا دو مرحله ای دستگاه های پیش درمان می گویند.
2- نوع روش
دستگاه های تصفیه آب خانگی البته آب را به روش اسمز معکوس یا RO تصفیه می کنند. پمپ ها، ترانسفورماتورها یا آداپتورها و چندین فیلتر وجود دارد. همچنین دارای ورودی آب لوله کشی و دو خروجی یکی برای تصفیه آب و دیگری برای فاضلاب می باشد. بنابراین اگر دستگاه تصفیه آب سطل زباله نداشته باشد، دستگاه تصفیه آب اصل نیست و از روش فیلترینگ استفاده می کند.
3- ارائه دستگاه تصفیه آب کامل
دستگاه اول باید 80-90 درصد آب را تصفیه کند. به دستگاهی به نام TDS معروف است که نشان دهنده خلوص و خلوص آب است در صورتی که این عمل انجام نشود دستگاه شما یک دستگاه است این اندازه گیری زمانی انجام می شود که فیلتر نصب شده باشد، در برخی موارد افراد این آزمایش را انجام می دهند. بر اساس کاهش عملکرد، آنها توانستند آب اصلی را از سایر تقلبی ها تشخیص دهند.
4- از فروشنده مطمئن با گارانتی معتبر خرید کنید
ممکن است دستگاه شما پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد. حتی بهترین تجهیزات ممکن است با قطعات مشکل داشته باشند، بنابراین از نمایندگی مجاز خرید کنید و از گارانتی خود اطمینان حاصل کنید.
تضمین کیفیت فاضلاب
از منظر بهداشتی، کیفیت آب مهمترین بخش انتخاب یک دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی است. اگر دستگاه تصفیه نقاط مشخص شده را نداشته باشد یا خروجی آن توسط لوله کش تنظیم نشده باشد، این آب سالم نیست.
هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کرد؟
• در گام اول باید بدانیم دستگاه های تصفیه آب چیست و چه کاربردی دارد؟
• برند مورد نظر را بشناسید + قیمت مناسب دستگاه تصفیه آب را از فروشگاهی معتبر دریافت کنید
• حتما سختی آب را کم کنید و فیلتر RO داشته باشید.
• دوره گارانتی را بدانید.
• میزان کربن فیلترهای دستگاه مورد نظر را بدانید.
• از ظرفیت مخزن تصفیه آب دستگاه مطلع شوید.
• نوع اتصال مورد نظر خود را بدانید.
استانداردهای بین المللی تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای گواهینامه استانداردهای بین المللی هستند، این استانداردها را می توان WQA نامید که به معنای انجمن جهانی کیفیت آب است، تمامی محصولات معتبر در زمینه آب با این استاندارد مطابقت دارند. و استاندارد NFS مخفف National Health Foundation است و تمامی محصولات مرتبط با سلامت و محیط زیست مورد تایید این سازمان می باشد.
پس قبل از خرید از وجود این پارامترها در محصول اطمینان حاصل کنید.
کد ایرانی را روی محصول وارد کنید
برای جلوگیری از ورود نامرغوب، توجه به برچسب کد ایرانی روی بدنه بسته بندی هنگام خرید دستگاه های تصفیه آب اصل از تقلبی ضروری است. دستگاه های تصفیه آب که به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند، بیشتر تقلبی هستند.
دستگاه تصفیه آب تقلبی نخرید!
معایب و مضرات دستگاه های تصفیه آب تقلبی نه تنها یک مشکل بلکه تهدیدی برای سلامت خانواده است. زیرا سلامت آب به طور مستقیم بر سلامت ما تأثیر می گذارد. به همین دلیل انتخاب وسیله مناسبی که آب را به خوبی تمیز کند بسیار مهم است.
نماینده فروش
با توجه به اطلاعات ارائه شده در مورد تشخیص دستگاه تصفیه آب واقعی از تقلبی، هم اکنون می توانید با اطلاعات بیشتر آن را خریداری کنید. گروه تصفیه آب آبینه با هدف ارائه بهترین محصولات با بهترین برندهای تصفیه آب در اختیار مشتریان خود می باشد. برای اطلاع از انواع تجهیزات و هرگونه اطلاعات در مورد خدمات ما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764



:: بازدید از این مطلب : 14281
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

این ویلا با بنایی به مساحت 340 متر و زمینی به متراژ 90 متر در کمربندی شهر لنگرود قرار دارد. این خیابان یکی از معابر مهم و اصلی شهر لنگرود است که به خیابان های مهمی از جمله سعدی، حافظ، شهید رجایی، جاده لیلاکوه و خیابان امام خمینی متصل است و در چند قدمی مرکز شهر قرار دارد.

در نمای داخلی این ویلای شیک و لوکس از سنگ استفاده شده است. در قسمت ورودی، در و پنجره های شیشه ای را میبینید که چشم اندازی زیبا رو به استخر و حیاط ویلا دارد. در طراحی داخلی این ویلا استفاده از سقف کاذب، نورپردازی ها، کف پوش سرامیک، آیینه کاری و چوب کاری حس معماری مدرن و زیبایی را به شما القا می کند. در طبقه پایینی، آشپزخانه و سالن شیک و دلباز با نورگیری مناسب قرار دارد. کابینت های آشپزخانه ار جنس هایگلاس است و هود و گاز رومیزی نیز در آن نصب شده است. برای قسمت داخلی کابینت ها نیز فضاسازی درنظر گرفته شده است تا دسترسی شما به وسایلتان راحت تر شود. دلباز بودن قسمت سالن یکی دیگر از ویژگی های مثبت این ویلا است که فضایی بزرگ را به جهت چیدمان دلخواه شما و تفکیک فضا برای دورهمی هایتان در اختیارتان قرار می دهد.

در طبقه بالایی چهار اتاق خواب به همراه سرویس بهداشتی درنظر گرفته شده است ضمن اینکه یکی از اتاق ها به صورت مستر است و سرویس به صورت مخفی در قسمت کمد دیواری قرار گرفته شده است. تمامی اتاق خواب ها فضایی دلباز دارند و کمد دیواری نصب شده است. در طراحی داخلی این ویلا از آیینه های طلاکوب شده، چوب کاری روی دیوار استفاده شده است که زیبایی داخلی خانه را دوچندان کرده است. سیستم سرمایشی خانه از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است.

قابل ذکر است که با توجه به اینکه موقعیت قرارگیری این ملک به صورت دو کله است دو ورودی مجزای ماشین رو درنظر گرفته شده است.

دیگر امکانات و امتیازات خرید این ویلا شامل موارد زیر است: املاک آرمان

سند تک برگ
استخر
درب ضد سرقت
آیفون تصویری
سرویس ایرانی و فرنگی در هر دو طبقه
درب ریموت دار
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
تراس
انباری
خواب مستر
پارکینگ اختصاصی
کناف و نورپردازی

 فروش خانه و آپارتمان در لنگرود

جزئیات
شناسه ملک: 7089                                                               مساحت زمین (مترمربع): 90 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 340 مترمربع                                       اتاق ها: 4قیمت کل (تومان): 15 میلیارد

سال ساخت: 1401                                                              وضعیت: برای فروش


امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

داکت اسپلیت

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

سقف و دیوار کناف

کمد دیواری

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/shalman-apartment-and-house/
نمای ساختمان
آجر

سنگ



:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

چگونه میتوان کسب پول نقد از پدیده قیمت ردیاب خودرو

نظارت بر خودرو، تعیین موقعیت دقیق و لحظهای ماشین، کنترل از راه دور، اعلام هشدار در صورت سرقت خودرو، هشدار باز بودن درب خودرو و امکان شنود داخل کابین از جمله کاربردهای یک ردیاب خوب است. برای مثال زمانی که راننده مورد خطر قرار گیرد با این قابلیت میتواند با شمارههایی که در نرمافزار تعیین کرده است تماس گرفته و شخص موردنظر با شنیدن صدای داخل کابین متوجه خطر شده و با کمک نرمافزار ردیاب خودرو مکان دقیق خودرو را پیداکرده و برای کمک اقدام میکند. تکنولوژی مخابراتی آن نیز به گونه ای طراحی شده تا قابلیت استفاده از شبکه های 3G و 4G را داشته باشد. اهمیت دادن شرکتهای تولید کننده ردیاب به نیازهای کاربر تا جایی پیش رفته که توانستهاند جی پی اس هایی را طراحی کنند که در برابر آب و ضربه مقاومند و امکان از کار افتادن آنها بر اثر تصادف یا بارش باران وجود ندارد. این ردیاب از دو راه ارتباطی SMS و GPRS اطلاعات را به صاحب خودرو ارسال میکند. حساسیت گیرندگی GPSاین دستگاه 148dBm است و فرکانس ارتباطی 850/900/1800/1900 مگاهرتز است. چون بهتر است این دستگاه را از دید پنهان کنید، هر چه حجم کم شوند، زیباتر می شود.

 

ردیاب جی پی اس مدل B60 وایزر یکی از ردیابهای پرفروش موجود در بازار است که از طریق سیم کارت اطلاعات لازم را به کاربر ارسال میکند. یکی از پیشرفته ترین ردیابهای خودرو شرکت وایزر، ردیاب جی پی اس مدل F150 است که در ابعاد 8x5.5x2.3 سانتی متر و با وزن 95 گرم طراحی شده است. این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و به ماژولهای بلوتوث و سیستم ضد سرقت مجهز است. دستگاه جی پی اس GM110 یکی از پرفروشترین ردیابها در ایمن ردیاب است که دارای برد نامحدود است. اگر شما هم دوست دارید که با چند نوع ردیاب خودرو ضد آب و ضد ضربه آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه باشید تا پرفروشترین جی پی اس های ضدضربه و ضدآب خودرو را معرفی نماییم. وایزر همواره در تلاش است تا محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه کند و با پشتیبانی قوی خود، تجربه خریدی لذتبخش و ایمن را برای کاربران فراهم سازد.

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/

 

در این مطلب تصمیم داریم تا به بررسی و مقایسه امکانات ردیابهای خودرو شرکت وایزر با یکدیگر بپردازیم و بهترین ردیاب وایزر برای ماشین شما را معرفی کنیم. زمانی که یک ردیاب ماشین را بر روی خودرو نصب می کنیم قادر به این هستیم که در هر مکان و زمانی که بخواهیم وسیله ی نقلیه ی خود را ردیابی کنیم. همانطور که می دانید، ردیاب ها دارای انواع مختلفی مانند ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی می باشند که همین مورد یکی از موثرترین موارد در قیمت ردیاب جی پی اس است. شرکت وایزر یکی از پیشگامان فروش انواع ردیاب است که سابقه درخشانی در عرضه ردیاب جی پی اس ماشین دارد. یکی از امتیازهای خرید از ایران رهیاب بهرهمندی از خدمات پس از فروش و پشتیبانی کارشناسان متخصص این مجموعه است. نصب دزدگیرها می بایست توسط افراد متخصص و متبحر در این زمینه صورت بگیرد اما در صورتی که توسط افراد مبتدی انجام شود ممکن است شخص موفق نگردد.

 

اما گاهی ممکن است که ردیاب تحت تاثیر تصادف یا ضربه و افتادن ناگهانی در آب، از کار بیفتد و دیگر هیچ یک از کاربردهایی که ذکر شد، قابل استفاده نباشد. این ردیاب علاوه بر ضد آب و ضد ضربه بودن، قابلیت شنود قوی نیز دارد. ردیابها علاوه بر موقعیتیابی خودرو، امکانات بسیار کاربردی دیگری نیز ارائه میدهند؛ امکاناتی نظیر کنترل خودرو از راه دور، تعیین محدوده حرکتی خودرو، تعیین محدوده سرعت برای خودرو، گزارش کامل مسافت طی شده، مشاهده داخل ماشین از راه دور به کمک دوربین و شنود داخل ماشین. البته مزیت دیگر این دستگاهها برای افرادی است که می خواهند از راه دور اطلاعاتی را از کامپیوتر ماشین دریافت کنند. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا ردیاب جی پی اس مناسب را بر اساس نوع خودرویتان و همچنین انتظاراتتان از ردیاب انتخاب کنید. این مدل از ردیاب های معمولا سایز کوچکی دارند تا به سادگی بتوان آن ها را حمل و یا پنهان سازی کرد.

https://nabzefanavari.ir/fa/news/32923/5-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87

 



:: بازدید از این مطلب : 8452
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در عصر تکنولوژی، ایمن نگه داشتن کودکان در اینترنت یکی از دشوارترین کارهایی است که والدین در قرن بیست و یکم با آن روبرو هستند و مطالب زیادی وجود دارد که فرزندان شما نباید بخوانند، گوش دهند یا ببینند و این منجر به ایجاد یک حساب کاربری Spotify برای کودکان شده است که مورد توجه بسیاری از والدین قرار می گیرد زیرا با Spotify Kids دیگر لازم نیست نگران موسیقی هایی باشید که ممکن است فرزندتان به اشتباه گوش کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از گوش دادن به موسیقی و پادکست هستید که به فعالیت های روزمره شما تبدیل شده است، پس قطعا فرزندتان همین مسیر را انتخاب کرده است و اکنون زمان ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids است که می تواند به شما کمک کند با کودکتان بهتر بازی کنید. به فضای مجازی بسپارید.

معرفی Spotify برای کودکان

Spotify Kids یک سرویس مستقل نیست، اما شما می توانید با خرید اشتراک خانواده Spotify به قیمت 14.99 دلار در ماه، به راحتی عادات گوش دادن فرزندان خود را کنترل کنید و تعیین کنید که کدام آهنگ و موسیقی برای سن آنها مناسب است.

این سرویس دارای هزاران آهنگ است که توسط کارشناسان Spotify برای کودکان انتخاب شده است و دسته بندی های مختلفی در دسترس است که لیست های پخش را با توجه به سن کودک شما ارائه می دهد، مانند: زیر 6، 6-12 و غیره.

ویژگی ها و عملکردهای Spotify Kids

  • شامل هزاران آهنگ مناسب برای کودکان است.

  • دارای دسته بندی های متنوع و جذاب با توجه به نیاز کودک است.

  • امکان مدیریت اکانت اسپاتیفای فرزندتان.

  • امکان قفل کردن اپلیکیشن Spotify Kids

  • پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS

نحوه ایجاد یک حساب کاربری در Spotify Kids

هنگامی که در Spotify برای کودکان حساب ایجاد می کنید، ابتدا باید در Spotify مشترک شوید و فرزند خود را به عنوان عضو خانواده در حساب اصلی خود فهرست کنید. پس اگر جزو مشترکین سرویس اسپاتیفای هستید، اقدام به ایجاد اکانت در اسپاتیفای برای فرزندان خود کنید و اگر هنوز از نسخه پرمیوم استفاده نکرده اید، همین حالا در فروشگاه سیب کد اقدام کنید.

گام یک: در مرحله اول باید اپلیکیشن Spotify Kids را بر روی دستگاه اندروید یا iOS خود دانلود و نصب کنید.

مرحله دوم: اولین باری که برنامه را راه اندازی می کنید، باید یک حساب کاربری ثبت کنید و راه ایجاد حساب کاربری با Spotify Kids به شرح زیر است: گزینه "ورود" را فشار دهید و ابتدا وارد حساب اصلی خود شوید، Who is a Spotify Family.

توجه: از آنجایی که فقط مدیر حساب می‌تواند وارد شود، ایجاد حساب Spotify Kids یکی از امتیازات شما محسوب می‌شود و در این مرحله، اگر Spotify Premium ندارید، از شما خواسته می‌شود که آن را ارتقا دهید.

سطح سوم: پس از ثبت نام، از شما سوال می شود که آیا شما والدین قانونی فرزندتان هستید یا خیر. برای تایید باید کادر خالی را انتخاب کنید و سپس برای ادامه روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله چهارم. Spotify Kids برای محدود کردن دسترسی به بخش کنترل والدین این برنامه به یک کد پین 4 رقمی نیاز دارد، کد مورد نظر خود را در اینجا وارد کنید و "OK" را انتخاب کنید تا به ایجاد حساب برای کودکان در Spotify ادامه دهید و کد را یک بار تأیید کنید.

مرحله پنجم: در این قسمت از نحوه ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids، باید نام فرزند خود را در کادر مورد نیاز تایپ کنید و می توانید تولد فرزند خود را اضافه کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

گام ششم: همانطور که قبلا ذکر شد، Spotify بسته به سن کودک شما و اینکه آیا آنها بین سنین 5 تا 12 سال هستند، دو نوع محتوای مناسب برای کودکان ارائه می دهد. شما باید گزینه "Audio Files for Kids" را انتخاب کنید، "Audio for Kids" را انتخاب کنید و روی "Continue" کلیک کنید تا به ایجاد حساب Spotify برای کودکان خود ادامه دهید تا فرزندتان 6 ساله شود.

گام هفتم: در آخرین مرحله ایجاد حساب کاربری Spotify Kids، می توانید یک آواتار متحرک برای پروفایل فرزند خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه تایید کلیک کنید تا فرآیند ایجاد حساب Spotify Kids تکمیل شود.

مکانی امن برای فرزندان شما در Spotify

با سرویس Spotify Kids، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان هرگز به محتوای بزرگسالان دسترسی نخواهد داشت و چیزهایی را که نباید ببیند، بشنود یا بخواند، یاد بگیرد، و ایجاد یک حساب کاربری در Spotify برای کودکان می‌تواند برای شما آرامش خاطر باشد. امید است با مطالعه این مقاله در سیب کد و ایجاد اکانت در Spotify Kids بتوانید محیطی امن و شاد را برای فرزندان خود فراهم کنید.

فروشگاه اکانتی شاپ http://accountishop.ir/ در طی سالیان گذشته مفتخر است که بهترین خدمات در حوزه خرید اکانت اسپاتیفای را برای کاربران و مشتریان خود فراهم نموده است . با کلیک بر روی لینک میتوانید از این وب سایت مشاهده نمایید.

سوالات متداول در مورد نحوه ایجاد حساب کاربری در Spotify Kids

Spotify برای کودکان چیست؟

برنامه Spotify Kids فقط یک سرویس مجزا نیست، شما با خرید عضویت خانواده Spotify مکانی بسیار امن برای فرزندان خود خواهید داشت.

برای ایجاد یک حساب کاربری در Spotify برای کودکان چه چیزی لازم است؟
در مرحله اول باید اشتراک خانوادگی Spotify را خریداری کرده و سپس اپلیکیشن Spotify Kids را برای دستگاه اندروید یا iOS خود دانلود و نصب کنید.

آیا محتوای Spotify Kids برای همه سنین مناسب است؟

خیر؛ یکی از ویژگی های اسپاتیفای در این زمینه این است که با توجه به سن کودک دسته بندی های مختلفی ایجاد می کنند و کودکان 1 تا 6 ساله محتوای جداگانه دریافت می کنند و کودکان 6 تا 12 سال به بالا نیز محتوای جداگانه دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()