نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ بی معرفت حمید هیراد

گفتی که قلبت???????? با مــــــــنه اما یکی???? دیگه تــــورو داره

دیدی چه ســـــآاده???????? باورت کردم من مجــــنون???? بیچاره

خوش به حالــــــش♬ که پر و بالــــش شدی دســـــــتاشو???? میگیری

خوش بــــــه حالـــــــت???? تو بهترین حالـــــــت???????? براش هستی و میمیری

بی معــــــــرفت♬ مگه چی میخواـســــــتم ????ازت

جـــــز اینکه تو???????? باشـــــــــی???? فقـــــــط

بی معــــــــــرفت…???????? بی معــــــــــرفت…

ای بی مـــــعرفت♬ من چه بتــــــــی???? ساخــــــــتم ازت

رسوندیم ????اینجا ته خط

بی معــــــــــرفت…???? بی معــــــــــرفت…

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «بی معرفت» 



:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

تلویزیون خوب چی بخرم؟ تلویزیون ارزان و شگفت انگیز

طبق گزارش وبسایت پارس ناز, یکی از سوال هایی که کاربر را در هنگام خرید تلویزیون به خود درگیر می کند, این است که تلویزیون خوب چی بخرم؟ از این رو کاربر به دنبال دلیل های روشنی برای تهیه تلویزیون ایده ال می گردد. در این وضعیت اقتصادی شاید اولین دلیل تلویزیون ارزان باشد. به این صورت که همواره تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب مد نظر کاربران است. نکته مهم دیگر هنگام خرید تلویزیون خوب به برند بر می گردد. بسیاری از کاربران برند را دلیلی مناسب برای انتخاب می دانند. هرچه برند معروف تر باشد, کیفیت تلویزیون بیشتر است. به صورت کلی ما سعی داریم به بررسی جامع این موضوع بپردازیم و سوالات اختصاصی را بیان و پاسخی روشن را ارئه دهیم. در آخر نیز با یک جمع بندی کلی ارزش تلویزیون را با مشخصات بارز عنوان خواهیم کرد. ما را در این بررسی همراهی کنید و در آخر از نظرات سازنده خود بی بهره نسازید.

 تلویزیون چند اینچ بخرم؟

و اما سوال تلویزیون چه سایزی بخرم؟ انتخاب سایز درست برای انتخاب تلویزیون باعث می شود, کاربر به راحتی از فضا مورد نظر را دیزاین کند. بهترین سایز تلویزیون بسته به محیط و مساحت مورد نظر متفاوت است. به عنوان مثال انتخاب تلویزیون برای سالن های بزرگ با هال 30 متری متفاوت است. می توان ابتدا محیط مورد نظر را در نظر گرفت سپس با مشاوره کارشناسان بهترین سایز را انتخاب کنید. از طرفی دیگر طراحی تلویزیون نیز بر انتخاب سایز تاثیر گذار است. بعضی از تلویزیون ها به واسطه زاویه دید گسترده ای که دارند, به بهترین شکل جوابگوی نیاز کاربر هستند. به این صورت که از هر زاویه ای می توان دید کافی را داشت و از تلویزیون به نحو احسن استفاده کرد.

این موارد را در کنار قابلیت اتصال به دیوار تلویزیون در نظر بگیرید. به این صورت که تلویزیون بر روی پایه دیوار قرار می گیرد و به خوبی یک اثر هنری را به وجود می آورد. فریم باریک و قاب نازک در کنار حک کردن برند هر تلویزیون از شاخص ترین ویژگی های مختص طراحی است. برندهای معروف بر روی جنس بدنه بسیار حساس هستند تا استحکام خوبی داشته باشد و باعث زینت بخشی فضا شود. پایه های تلویزیون اکثرا به صورت دوشاخه و هلالی هستند. به لطف این پایه ها می توان تلویزیون را بر روی میز تلویزیون قرار داد.

تلویزیون چه مارکی بخرم؟

تلویزیون های موجود در بازار از اعتبار بالایی برخوردار هستند و از برندهای معتبری همچون ال جی, سامسونگ, سونی, فلیپس, توشیبا و... به بازار عرضه می شوند. از این رو پاسخ به تلویزیون چه مارکی بخرم؟ بدهی است. سه برند سونی و ال جی و سامسونگ بهترین مارک تلویزیون از نظر کارشناسان مربوطه هستند.

اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا می گردید که عملا افت تصویر شامل آن نشود, ما تلویزیون های سونی را به شما معرفی می کنیم. این تلویزیون ها در سری مختلف در مدل های 2020 و 2021 و 2022 در بازار وجود دارند. در تمام تلویزیون ها به کیفیت تصویر بهای زیادی داده شده است. از سونی بگذریم برند ال جی نیز فوق العاده است. این تلویزیون ها دارای بیشترین مدل و سری هستند. سری نانوسل در این برند بسیار معتبر و قابل اتکا است. پیشنهاد ما استفاده از تلویزیون های سری نانوسل ال جی است, هم قیمت مناسبی دارند و هم از لحاظ مشخصات و ویژگی در سطح بالایی قرار دارند.

فروش بالا پس از این دو برند به سامسونگ اختصاص دارد. در این برند کیفیت تصویر و قابلیت اسمارت به صورت استاندارد به کار گرفته می شوند تا جوابگوی نیاز کاربر باشند. در کنار این سه برند معروف و قابل اعتماد برندهای نو ظهوری در بازار وجود دارد که دارای امکانات جذابی هستند. برند هایسنس, جنرال و یونیوا از این سری از تلویزیون ها هستند. در ضمن بعضی از برندهای دیگر نیز همچون فلیپس و توشیبا و... دارای فعالیت زیادی نیستند, اما باز نیز از شناخته شده ها به حساب می آیند. کافی است که نیاز خود را درک کرده و با توجه به آن نسبت به خرید تلویزیون اقدام کنید.

تلویزیون ال جی چی بخرم؟

یکی از بهترین برندهای تولید تلویزیون در چند سال اخیر برند ال جی بوده است. این برند هم کیفیت خوبی در ساخت تلویزیون های خود دارد هم به صورت گسترده از مدل های جدید رونمایی می کند. بهترین مدل تلویزیون ال جی در طی سالیان اخیر متفاوت بوده است. به اتفاق اکثر کارشناسان سری نانوسل و اولد ال جی دارای بهترین کیفیت و ساختار هستند. آنچه بسیار جذاب است ساخت تلویزیون با امکانات متفاوت در عین حال واحد است. به عنوان مثال تلویزیون های سری UP ال جی دارای پردازنده قدرتمند هستند, در عین حال سری نانوسل نیز به پردازنده مجهز است اما از نوع پیشرفته که بسیار عالی عمل می کند. این تفاوت در ساختار باعث می شود, تلویزیون های جدید بخشی از اعتبار این برند باشند.

برای تهیه یک تلویزیون خوب با کیفیت بالا در برند ال جی, تلویزیون های سری Nano cell را دنبال کنید. این تلویزیون ها دارای ویژگی گیمینگ هستند و با کیفیت 4K بسیار عالی عمل کرده اند. البته ناگفته نماند که تلویزیون های سری QNED با اولد A و اولد C از تلویزیون های نانوسل کیفیت بالاتری دارند. در نظر داشته باشید که در ساخت تلویزیون های ال جی به پلتفرم webOS توجه خاصی شده است تا به خوبی دسترسی به فضای مجازی راحت باشد. تلویزیون های ال جی انتخاب هوشمند از طرف هر کاربری هستند.

 

تلویزیون سامسونگ چی بخرم؟

بهترین مدل تلویزیون سامسونگ در سال 2022 به سری QN90A بر می گردد. این تلویزیون با قابلیت اسمارتی که دارد و بهره گیری از شاخص ترین فناوری های بخش صدا و تصویر می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. ظاهر این تلویزیون قیمت بالایی دارد. برای حل این معظل می توان به سری دیگر از تلویزیون های موجود در بازار روی آورد. سری کریستال بهترین تلویزیون های 4K از سامسونگ هستند که با قیمت مناسب می توان آنها را خریداری کرد. این سری از تلویزیون های سامسونگ در ایجاد فناوری های روز به صورت محدود به کار گرفته شده اند. تلویزیون های سامسونگ دارای قابلیت گیمینگ هستند و می توانند به عنوان مانیتور کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین تلویزیون های سری کریستال BU8500 و BU8000 هستند. این دو تلویزیون در سال 2022 فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که بالاترین تلویزیون سامسونگ در سال 2022 مدل QN900A بوده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 8K و میلیون ها پیکسل قدرتمند است. این تلویزیون کوانتومی و دارای طیف گسترده ای از سایه های طبیعی است. تلویزیون های سامسونگ قیمت مناسبی دارند و از طرف کاربران زیاد مورد استقبال قرار می گیرند. کافی است که با کارشناسان تماس بگیرید و نسبت به خرید تلویزیون با توجه به نیاز اقدام کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

گوگل پلی استور و گیفت کارت پلی استور

  گوگل پلی استور یک پلتفرم اینترنتی است که می توانید انواع محتوا از موسیقی و کتاب گرفته تا فیلم را مشاهده کنید. اما اکثر ما این سرویس را از طریق نام تجاری برای دسترسی به برنامه های سیستم عامل اندروید می دانیم. می توانید به محتوای رایگان در بازار دسترسی پیدا کرده و از y استفاده کنید. اما بخشی از مطالب با پول در دسترس است که نیاز به پرداخت دلار یا استفاده از کارت هدیه پلی استور دارد که برای ما کاربران ایرانی تنها امکان استفاده از گیفت کارت گوگل را دارد. در ادامه این مقاله قصد دارم این سرویس را در اختیار شما قرار دهم و در پایان به بررسی گیفت کارت گوگل پلی و مزایای گیفت کارت گوگل پلی و همچنین انواع محتوایی که با خرید این نوع کارت اعتباری می توانید دسترسی داشته باشید می پردازم. بنابراین اگر کاربر اندرویدی هستید تا پایان با ما باشید. سایت http://giftfa.com برای خرید گیفت کارت گوگل پلی.

فروشگاه بازی گوگل چیست Giftfa

همانطور که می دانید چند سال پیش گوگل اندروید را با یک سیستم عامل متن باز خریداری کرد و پول زیادی را در این زمینه سرمایه گذاری کرد و این روزها نتایج را مشاهده می کنیم. پس از این خرید سرویس گوگل پلی نیز راه اندازی شد که به شما امکان دسترسی به نسخه رسمی برنامه ها و بازی های اندرویدی مورد تایید گوگل را می دهد. این پلتفرم به شما امکان می دهد برنامه ها و بازی ها را روی تلفن ها و تبلت های اندرویدی نصب کنید. البته ما نه تنها در مورد چنین دستگاه هایی صحبت می کنیم بلکه در مورد هر برنامه ای که قابل نصب بر روی ساعت هوشمند یا سایر ابزارها باشد می توانید از اللررر خریداری و نصب کنید.

گوگل پلی

 

چه نوع محتوایی در گوگل پلی موجود است ک

همانطور که قبلا ذکر شد فروشگاه گوگل پلی با انتشار برنامه ها و بازی های اندرویدی شروع به کار کرد. اما با توجه به اینکه کاربران این پلتفرم نیز به دنبال سرگرمی و استفاده از محتوای چندرسانه ای بودند گوگل با گذشت زمان خدمات زیر را اضافه کرد. ویدینوها: این سرویس انواع فیلم ها و سریال های تلویزیونی را فراهم می کند که می توانید با پرداخت دلار یا با کارت هدیه گوگل پلی به in خریداری کنید. فیلم هایی که در گوگل پلی در دسترس هستند شامل نسخه ی نمایشی کامل است که با انتشار فیلم های جدید و دسترسی به جدیدترین فیلم ها در اختیار شما قرار می گیرد. کتاب: با تعداد فزاینده ای از کاربران تلفن همراه, افرادی که استفاده می شود علاقه مند به کتاب بود به خواندن از طریق فایل های. کتاب های مورد علاقه که می توانند با استفاده از یک فونت سفارشی مشاهده شوند. یک تم تاریک و بسیاری از چیزهای مهم که هنگام خواندن کتاب تاثیر زیادی بر بینایی داشت. اما اکنون گوگل امکان خرید بسیاری از کتاب های الکترونیکی و صوتی را از نویسندگان و مترجمان مختلف فراهم کرده است. موسیقی: در این سرویس می توانید جدیدترین البوم ها و مجردهای هنرمندان را در قالب اینترنتی دریافت کنید یا از آ برخط استفاده کنید. تمامی این سرویس ها بر روی یک پلتفرم شفاف به نام گوگل پلی استور قرار دارند که با ایجاد اکانت جیمیل و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود می توانید دسترسی داشته باشید. اما مشکل اینجاست که برای ما کاربران ایرانی به دلیل مسا و از طرفی کمبود محتوای غنی از فیلم ها و موسیقی های ایرانی یا دوبله شده توسط گوش و حلق و بینی نیازی به استفاده از این سرویس ها نیست و ممکن است فقط بخواهیم از اپلیکیشن ها یا بازی های پولی استفاده کنیم. در این حالت نیاز به خرید کارت هدیه پلی استر نیز داریم.  

چرا باید همیشه برنامه ها Giftfa را از فروشگاه گوگل پلی نصب کنیم؟

گوگل همیشه سعی می کند از این پلتفرم در برابر انواع بدافزارها و ویروس ها محافظت کند. به همین دلیل قوانین سختگیرانه ای برای انتشار بازی ها و برنامه ها در y دارد. برنامه های کاربردی در این پلت فرم به طور منظم توسط ابزارهای ینلاین بررسی می شوند و در صورت تایید توسط گوگل منتشر و به روز می شوند. اگر هر فایل مخربی در هر برنامه ای پیدا شود بلافاصله از بازار حذف می شود. جدایی این مشکل به دلیل اپلیکیشن, بازی, فروشگاه, گوگل, ابزارهای داخلی شما برای کار و به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شود. ابزار گوگل و سطح دسترسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح انتقال داده ها, اگر طرح مخرب است, وجود خواهد داشت, و غیره. به طور خودکار پاک شود. برنامه های نصب شده بر روی گوشی نیز به طور منظم بررسی و هماهنگ برای دریافت اطلاعیه ها از گوگل بازی امنیت سپر زمانی که یک عنصر مشکوک در نرم افزار لازم برای حذف برنامه شناسایی شده است. کارت هدیه گوگل پلی استور چیست Card همانطور که در ابتدا اشاره کردم ما به کاربران ایرانی اجازه پرداخت در سراسر جهان را نمی دهیم. فروشگاه بازی گوگل همچنین اجازه می دهد تا شما را به خرید برنامه ها و بازی, بنابراین شما می توانید برنامه ها و بازی از طریق پی پال خرید, یک کارت کارشناسی ارشد و یا گوگل پرداخت. اما برای ما کاربران ایرانی این کار با کارتهای هدیه گوگل پلی انجام می شود. شاید از خود بپرسید که کارت هدیه پلی استر چیست. کارت های هدیه در برنامه های مختلف و در وب سایت ها وجود دارد که در واقع نوعی کارت هدیه است که وب سایت ها منتشر می کنند تا ینه بتواند حساب را شارژ کند. ماهیت کارت هدیه این است که اگر دوست گیمر دارید و به دنبال هدیه مناسبی برای تولد او هستید می توانید کارت هدیه بخرید و به او این فرصت را بدهید تا حساب بازی خود را دوباره پر کند و یک بازی جدید دریافت کند یا اعتبار بازی خود را تمدید کند. کارت هدیه پلی استر به نظر می رسد همان. کارت های هدیه حاوی تعدادی کد مشابه سیم کارت های اعتباری هستند. با ورود به برنامه گوگل پلی استور در تلفن خود می توانید این کد را که به تحقیق نیز معروف است و مبلغ وام که کارت هدیه است را به حساب خود وارد کنید و بدهکار می شود. اکنون بدون توسل به پرداخت های بین المللی از طریق پی پال و سایر کارت های اعتباری می توانید با این کارت هدیه که وجوه از حساب شما کسر شده است نصب و استفاده کنید. یا می توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی به سایر محتوای ویدیوی موسیقی و کتاب های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید.

مزایای کارت هدیه فروشگاه بازی گوگل

همانطور که در مقاله ذکر شد, استفاده از کارت هدیه پلی استور به شما امکان دسترسی به برنامه بازی و محتوای چندرسانه ای پولی را می دهد که در وب سایت یل یل یای بله. مهمترین مزیت گیفت کارت گوگل پلی و مزیت استفاده از گیفت کارت پلی استور این است که برای ما کاربران ایرانی دسترسی به این محتوای پولی راحت تر خواهد بود. گوگل ممکن است برنامه های دیگری برای استفاده از کارت های هدیه داشته باشد. به عنوان دسترسی رایگان به برخی از برنامه ها در قالب پیشنهاد ماهانه, تخفیف دسترسی به محتوای پولی و…سایت گیفت فا برای خرید گیفت فا

نکاتی برای استفاده از کارت هدیه گوگل پلی

حالا که کارت هدیه گوگل پلی استور فعال است و شما می دانید که چگونه از این روش برای خرید اپلیکیشن های گوگل و محتوای پولی استفاده کنید در زیر به چند نکته اشاره می کنیم که باید هنگام خرید و استفاده از کارت هدیه پلی استور توجه کنید. قبل از خرید کارت هدیه پلی استور وب سایتی را که برای خرید انتخاب کرده اید بررسی کنید که دارای نماد اعتماد است. متاسفانه چون استفاده از خدمات و محتوای خارجی در ایران برای پرداخت های بین المللی پیش بینی نشده است و تنها راه ممکن استفاده از کارت های هدیه است. کلاهبرداری های زیادی در این زمینه وجود دارد. کارت هدیه یک کارت پر کردن حساب است و فروشندگان تا زمانی که پولی برای او دریافت نکنند اجازه استفاده از این کارت را نمی دهند. به همین دلیل است که بسیاری از دلالان و فرصت طلبان به محض دریافت پول ناپدید می شوند. اگر شما می خواهید برای خرید یک کارت هدیه, حاصل کنید که شما را به خرید برای مقدار شما نیاز. گوگل بازی کارت هدیه قیمت های مختلف خواهد شد که برای هر خرید برای همان مقدار از اعتبار به عنوان حساب کاربری خود شارژ وجود دارد. به کشور صادر کننده کارت هدیه توجه کنید. مثلا اگر توسط کارت هدیه برای ایالات متحده ایجاد شده باشد. در هنگام استفاده از این, همچنین لازم است برای مشخص کردن شبکه تحت شبکه, کشور, ایالات متحده, وارد. پس از خرید یک کارت هدیه گوگل, شما قطعا باید برنامه بازی گوگل از باز کردن مووعیت با یک موقعیت در امریکا (یا کشوری که صادر کارت هدیه). البته لطفا توجه داشته باشید که قبل از این-شما باید برنامه و حافظه پنهان را پاک کنید-به طوری که اطلاعات جدید از طریق اینترنت دریافت می شود.  

خلاصه نهایی

در این مقاله به بررسی پلتفرم ینلاین در گوگل پلی استور پرداختیم و به شما معرفی کردیم. می دانید که با استفاده از این پلتفرم می توانید به طور رسمی برنامه ها و بازی ها را از سیستم عامل اندروید در محیطی امن دریافت کنید یا نسخه پولی Y را خریداری کنید. علاوه بر این, ما را بررسی کرده اند انواع محتوای چند رسانه ای موجود در این پلت فرم, از جمله فیلم و مجموعه تلویزیونی, موسیقی و کتاب های الکترونیکی. سپس به بررسی کارت هدیه پلی استور پرداختیم و با بررسی مزایای کارت هدیه گوگل پلی به شما کمک کردیم تا بهترین و قابل اطمینان ترین راه دسترسی به محتوای پولی گوگل را تصور کنید. اگر شما می خواهید برای خرید یک کارت هدیه بازی گوگل, شما می توانید این کار را با استفاده از وب سایت موبوگیفت انجام. وب سایت موبوگیفت در زمینه فروش انواع کارت های هدیه تخصص دارد که دارای نماد اعتماد و دروازه بانکی مستقیم برای پرداخت سریع و دریافت انواع کارت های هدیه است. 

 


:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

فرستنده دما واژه ای آشنا برای کسانی است که در محیط های صنعتی یا کارگاه های مختلف کار می کنند. زیرا این تجهیزات الکترونیکی در محیط های صنعتی کاربرد زیادی دارد. در بسیاری از موارد در محیط های مختلف صنعتی، اندازه گیری دمای سیستم یا دمای ایجاد شده توسط یک فرآیند ضروری است. .
به عبارت دیگر می توان گفت که فرستنده های دما اغلب زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که به کمک سایر دستگاه های اندازه گیری دما مانند ترموکوپل ها و سیگنال های کوچک تولید شده نمی توان اطلاعات دقیق دما را به دست آورد. در چنین مواقعی فرستنده برای تقویت سیگنال و اندازه گیری دقیق دما به ترموکوپل متصل می شود.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316280-%D9%81%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


خرید فرستنده دما از ابزار اندازه گیری آریا
با توجه به قدرت زیاد سنسور دما در به دست آوردن اندازه گیری های دقیق دما، امروزه استفاده از آن جایگزین روش های سنتی اندازه گیری دما شده است و در بسیاری از مناطق صنعتی از سنسورهایی از انواع مختلف برای این منظور استفاده می شود.
انواع مبدل های حرارتی به روش نصب بستگی دارد
فرستنده های دما بسته به نحوه نصب در دستگاه به سه نوع مختلف تقسیم می شوند که به شرح زیر است:


سیلندر یا سر
فرستنده دمای استوانه ای یا نوک، همچنین به عنوان headmount شناخته می شود، که سیگنال دریافتی و دمای مقاومت را با کمک یک ساختار دو سیمه به سیگنال 4-20 آمپر تبدیل می کند. این نوع فرستنده دما در بالای سنسور قرار دارد و ابعاد آن بسیار فشرده است. از طرف دیگر، از آنجایی که فرستنده هد مانت روی سنسور نصب شده است، نیازی به سیم کشی ندارد.
نگهدارنده ریل
فرستنده هایی که در مسیر یا خارج از مسیر نصب می شوند، ترانسمیتر نامیده می شوند.
Field Mt
نوع سوم سنسور دما از نظر نحوه اتصال Fieldmount نام دارد که به صورت یکپارچه در سیستم مورد نیاز نصب می شود و برای افزایش مقاومت این نوع معمولاً مبدل را در محفظه فولادی ضد زنگ قرار می دهند.


بهترین انواع انتقال دهنده های حرارتی
هنگام خرید هر نوع تجهیزاتی معمولا برند حرف اول را می زند و بسیار مهم است، بنابراین مردم حتی در خرید یک ظرف پلاستیکی ساده به این برند توجه می کنند. فرستنده های دما از این موضوع جدا نیستند و انواع برند آنها شگفت انگیز است. تاثیر در جلب توجه افراد. ترانسمیترهای دما در برندهای مختلف در کشور ما موجود است. هر کدام از این برندها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند که برخی از بهترین آنها عبارتند از:


ABB
این نوع مبدل های حرارتی ساخت کشور سوئیس می باشد و یکی از بهترین مبدل های حرارتی محسوب می شود و نمایندگی این نوع مبدل ها در ایران وجود دارد و می توانید آن را سریع تهیه کنید. ABB سازنده فرستنده دما ABB به مدت 24 سال در جمع 500 شرکت برتر دنیا قرار گرفته است که نشان از کیفیت انتقال تولیدی آن دارد.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316154-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%85%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


آندرس هاوزر
شرکت Anders Hauser یکی از دیگر تولید کنندگان سوئیسی فرستنده دما است که دارای بالاترین اعتبار و شهرت در جهان است. شما می توانید این ترانسمیترهای دمایی بسیار مناسب را از طریق نمایندگی فروش آنها در ایران یعنی ابزار اندازه گیری مساحت تهیه کنید.


روزمونت
ترانسمیتر حرارتی Rosemount یکی از فرستنده های ساخت کشور آمریکا بوده و یکی از محصولات شرکت امرسون محسوب می شود و امروزه محصولات این شرکت معروف دنیا به سراسر جهان صادر می شود. به غیر از ترانسمیترهای فشار، از دستگاه های صنعتی دیگری مانند اینوتر برای آماده سازی واحدهای صنعتی استفاده می شود.


یوکوگاوا
اگر به دنبال محصولات ژاپنی هستید و مبدل حرارتی ژاپنی پیدا می کنید، برند Yokogawa بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که در کشور ژاپن تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. خوشبختانه مبدل حرارتی یوکوگاوا در کشور ما به راحتی در دسترس است و شما می توانید آن را با ابزار اندازه گیری آریا پیدا کرده و مطابق با اهداف خود از آن استفاده کنید.


جومو
فرستنده JUMO نوعی فرستنده آلمانی است و همانطور که می دانید آلمان یک کشور صنعتی بزرگ است که تمامی محصولات تولید شده توسط آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در دنیا معروف است. لازم به توضیح است که این فرستنده دما آلمانی در کشور ما بسیار محبوب بوده و از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.


عیب
کشور آلمان نه تنها در تولید امواج حرارتی جومو بلکه برند ویکا نیز فعال است و ویکا از دیگر برندهای فرستنده آلمانی است که از طریق نمایندگی های فروش خود در ایران به دست شهروندان عزیز می رسد.


هانیول
از بهترین برندهای موجود باید به ترانسمیترهای دمای هانیول اشاره کرد. این محصول یک برند آمریکایی است و مقر این شرکت در شهر مینیاپولیس می باشد. خیلی ها فکر می کنند این برند در ایران موجود نیست اما خوشبختانه در ایران موجود است.


زیمنس
فرستنده زیمنس یکی از انواع دیگر ترانسمیترهای دما تولید کشور آلمان است که شرکت سازنده آن زیمنس بسیار معروف است و سال هاست که این برند در سراسر جهان شهرت دارد. زیمنس علاوه بر تولید فرستنده دما، در تولید تجهیزات دیگری نیز فعال است که در این میان فرستنده ها نیز از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند.


اخرین حرف
در مورد خرید سنسور دما سعی کنید آن را با بهترین مارک های ذکر شده تهیه کنید تا بتوانید از سنسور به درستی استفاده کنید و دما را به دقت اندازه گیری کنید و از میزان تغییرات سیستم آگاه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

در صنعت پر سرعتی مانند سئو، اتفاقات زیادی در طول یک سال ممکن است بیفتد، به همین دلیل برای این که بتوانید با این سرعت و روند رقابتی پیش بروید، لازم است به خوبی در مورد استراتژی های جدید سئو تحقیق کنید. بنابراین، چگونه می توانید در سال 2023 یک مزیت رقابتی به دست آورید؟ چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو به شما کمک می کند تا بر SERP ها تسلط داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید؟ در این نوشتار استراتژی سئو در 2023 را بررسی کرده ایم که با مطالعه آن نکات مهمی برای تأثیرگذاری بر روش بهینه سازی جستجو پیدا خواهید کرد.

هوش مصنوعی در استراتژی سئو

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در سال 2023 برای SEO پیشرفت زیادی خواهد کرد. هوش مصنوعی در حال حاضر در جنبه های مختلف SEO، از بهینه سازی محتوا تا پیوند ساختمان و تحقیقات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در حال حاضر محتواهایی با هوش مصنوعی تولید می شوند؛ اما مطابق با دستورالعمل های وب مستر موتور جستجو، جان مولر، مسئول جستجوی Google، محتوایی که به طور خودکار با ابزارهای نوشتن AI تولید می شود، هرزنامه در نظر گرفته می شود.

تنها راه برای تضمین اینکه محتوای شما به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت، شناخت مخاطبان در داخل و خارج و استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به عنوان دستیار برای افزایش بهره وری است.

به روزرسانی های Google

Google هنوز هم در حال به روزرسانی الگوریتم های خود است. شما به عنوان یک متخصص سئو باید خود را با این روند به روز نگه داشته و در مورد آخرین تغییرات گوگل اطلاعات لازم را کسب نمایید تا اطمینان حاصل شود که این استراتژی ها در سال 2023 و بعد از آن مفید است.

به روزرسانی های Google مانند Bert (NLP) 3 سال پیش راه اندازی شده و انتظار می رود که E-A-T (به معنای تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس) در سال جدید تغییر کند.

صفحات با کلیک صفر Google

تقریباً نیمی از کل جستجوها بدون کلیک بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک به پایان می رسد. اینها جستجوهای با کلیک صفر نامیده می شوند و در موتورهای جستجو مانند Google، Bing یا Yandex رخ می دهند. با وجود ویژگی های SERP بیشتر که به کاربران امکان دسترسی به انواع ابزارک ها را در کنار نتایج ارگانیک می دهد، جستجوهای با کلیک صفر بسیار رایج تر شده اند.

چگونه بازاریابان می توانند تضمین کنند که هنوز هم ترافیک ارگانیک دریافت می کنند؟ اگر کلمه کلیدی هدف شما قبلاً با یک ویژگی SERP، مانند یک پاسخ مستقیم یا پانل دانش همراه است، ممکن است بخواهید بر سایر موارد SEO تأکید کنید. اضافه کردن محتوایی که نیازهای مختلف کاربر را برآورده کرده یا استفاده کلمات کلیدی طولانی این نیاز شما را برآورده می کند. نوشتن مطالبی که برای خوانندگان ارزشمند است، از مهم ترین نکات استراتژی سئو در 2023 محسوب می شود.

چطور با سایت های بزرگ در سئو رقابت کنیم؟

امروزه رقابت در سئو در حال افزایش است و پیدا کردن متخصصان با تجربه سئو که می دانند چگونه می توانند از استراتژی سئو در 2023 استفاده کنند، مهم تر از همیشه است. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که اگر بخواهند در سال 2023 رقابتی بمانند، منابع مناسبی را در اختیار دارند. SEO یک تلاش تیمی است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن، به نویسندگان، استراتژیست های محتوا، توسعه دهندگان و طراحان UX نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن بهترین نویسندگان، آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس یک سکوی قوی برای تولید محتوای با ارزش است، این گروه با دربرداشتن متخصصین ماهر، تولید محتوای متناسب با نیازهای 2023 شما را تضمین می کنند.

چگونه می توان در سئو پیشرفت کرد؟

سئو برای کسانی که تلاش می کنند وب سایت های خود را در اینترنت قابل مشاهده نگه دارند، یک نبرد مداوم است. همیشه چیز جدیدی برای یادگیری در مورد افزایش دید و رتبه بندی با سئو وجود دارد. پیشرفت در SEO با تحقیق مداوم در مورد تحولات جدید در این زمینه، انتشار پست در برخی از وبلاگ ها و خبرنامه های کلیدی، شرکت در کنفرانس های مربوطه و ارتباط با سایر متخصصان امکان پذیر است.

چه تکنیک های سئو هنوز در سال 2023 مؤثر خواهد بود؟

درک این مسئله که آیا هنوز هم استراتژی های گذشته کار می کند یا خیر، دشوار است. با این حال ما پیش بینی می کنیم که هنوز هم این پنج تاکتیک در سال 2023 ضروری خواهد بود:

  1. محتوای خوب

محتوای با کیفیت باید در پایه و اساس هر استراتژی سئو باقی بماند. اطمینان حاصل کنید که با ایجاد محتوای اصلی با کیفیت بالا که نه تنها حاوی عبارات کلمات کلیدی مربوط به صنعت شما باشد، بلکه بیشتر نیازها و خواسته های خوانندگان شما را به روشی جذاب هدف قرار دهد.

  1. سرعت بارگیری سریع

در حال حاضر، گوگل تأکید بیشتری بر سرعت بارگیری وب سایت، به ویژه در تلفن همراه دارد. این یکی از اصلی ترین جنبه های کمک به یک تجربه خوب کاربر است. هیچ کس دوست ندارد یک وب سایت را باز کند، به یک صفحه خالی خیره شود و منتظر بارگیری آن باشد.

  1. پیوندها و بک لینک

چگونگی پیوند وب سایت ها به یکدیگر یکی از مهمترین جنبه های سئو باقی خواهد ماند و این کاملاً منطقی است. Google از پیوندها به عنوان نوعی اعتماد استفاده کرده و هنگامی که وب سایت های دیگر به شما پیوند می دهند، نشان می دهد که محتوای شما با ارزش است.

  1. طراحی سایت با پشتیبانی سریع

داشتن یک وب سایت با پشتیبانی سریع ضروری است و این قطعاً در سال 2023 تقویت می شود. Google سایت هایی را با طراحی دوستانه با تلفن همراه ترجیح می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از راهی سریع برای پاسخدهی به سوالات مشتریان خود در سایت استفاده می کنید.

  1. بهینه سازی جستجوی صدا

جستجوی صوتی به طور فزاینده ای محبوب شده و پیش بینی می شود که در سال 2023 حتی بیشتر رشد کند. بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی به معنای اطمینان از محتوای شماست که شامل کلمات کلیدی طولانی و زبانی شبیه به زبان انسان است. بهینه سازی جستجوی صوتی، اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجوی صوتی به راحتی می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

چرا استراتژی سئو در 2023 مهم است؟

در پایان، اصول سئو برای موفقیت در بازاریابی ضروری بوده و همچنان ضروری خواهد بود. در حالی که فناوری اطراف ما به سرعت در حال تغییر است، بسیاری از عناصر اصلی مانند کیفیت محتوا، سرعت صفحه، پیوندها یا بک لینک، پاسخگویی سریع، بهینه سازی جستجوی صدا و موارد دیگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند.

با وجود برخی از پیچیدگی هایی که ممکن است طی چند سال آینده اضافه شود، بهینه سازی وب سایت و محتوای شما، با دانستن اینکه اگر به درستی انجام شود، راحت است. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس، در نهایت به نفع کاربران خود عمل کرده و اطمینان حاصل می کنیم که آن ها نتایج دلخواه خود را دریافت کنند. آداس می تواند در سفر سئو به شما کمک کند، شما می توانید با اعتماد به تیم دیجیتال مارکتینگ آداس، از داشتن یک بلاگ قدرتمند، خدمات سئو در اصفهان، تولید محتوای مفید، طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات دیجیتال و گوگل ادز، مدیریت پیج و تبلیغات در اینستاگرام و باشگاه مشتریان بهره ببرید.

امیدواریم این نوشتار توانسته باشد شما را به موفقیت SEO در سال 2023 برساند! در سفر سئو خود موفق باشید...!

منبع:  5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

محصولات چوبی زیبا، محکم و بادوام هستند. البته استحکام و دوام کیت های چوبی به نوع و کیفیت چوب بستگی دارد. خرید ست های چوبی برای دکوراسیون منزل باعث ایجاد احساس آرامش و راحتی در محیط خانه می شود. اگر قصد خرید یک کیت چوبی برای منزل خود دارید، مطالعه این مقاله به شما کمک زیادی می کند.
خرید سهام چوب
با خرید لوازم چوبی می توانید لوازم مورد نیاز قسمت های مختلف منزل خود را تهیه کنید. اینکه کدام ست چوبی و چند دسته از این لوازم به دست می آورید به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

اگر قصد خرید کیت چوبی خانه را دارید، توصیه می کنیم موارد زیر را خریداری کنید:
مبلمان و هدایای راحت بخرید؛
خرید بوفه و ویترین;
خرید مبلمان و میز جلوی عسل;
خرید میز تلویزیون؛
خرید طرح تلفن؛
خرید میز ناهار خوری؛
جاکفشی بخرید.

https://tanilchoob.com/product-category/table/mirror-console/ 
در بین انواع سرویس خواب، سرویس خواب چوبی طرفداران زیادی دارد. کیفیت اتاق خواب چوبی بالا و گران است. اگر قصد دارید یک ست چوبی برای اتاق خواب خود تهیه کنید، این موارد را دنبال کنید:
تخت بخر
خرید تخت؛
میز آرایش بخر
یک کنسول یا صندوقچه بخرید.
یک ست اتاق چوبی می فروشم


سرویس خواب چوبی را می توانید در کنار وسایل دیگری مانند میز کنار تخت، کنسول، میز آرایش و ... قرار دهید، اگر خانه کوچکی دارید خرید سرویس خواب چوبی سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. هماهنگی و هماهنگی ست چوبی که برای اتاق خواب خود می خرید با سایر وسایل اتاق خواب کمک زیادی به زیباتر و مجلل جلوه دادن دکوراسیون اتاق خواب می کند. خرید سرویس خواب چوبی باید با دقت زیادی انتخاب شود. اگر فضای داخلی اتاق خواب مدرن است، خرید یک ست چوبی با نقش و نگار ساده را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر فضای داخلی خانه شما کلاسیک است، بهترین گزینه برای شما خرید یک ست چوبی با پایه و لبه است. این چوب در مدل های مختلف توسط برندهای مختلف تولید می شود. اگر بودجه زیادی ندارید بهتر است ست چوبی را با نقش و نگار ساده انتخاب کنید. ست های چوبی کلاسیک به دلیل ظرافت کار و ریزه کاری های زیادی که در ساخت آن ها به کار رفته قیمت بالاتری دارند. معمولا ست اتاق خواب چوبی شامل میز پاتختی، کنسول، میز آرایش، تخت است و در یک طرح و رنگ ساخته می شود.


خرید ست چوبی برای پذیرایی
همانطور که گفتیم می توانید مبلمان چوبی پذیرایی اعم از میز ناهارخوری، بوفه و ویترین، میز تلویزیون را نیز خریداری کنید. برای خانه هایی که به سبک دکوراتیو کلاسیک طراحی شده اند، خرید مبلمان سلطنتی، بوفه کلاسیک و روکش، میز ناهار خوری روکش بهترین گزینه است. علاوه بر این باید ست مبلمان چوبی، میز ناهارخوری، میز تلویزیون را در اندازه مناسب انتخاب کنید. برای خانه هایی با متراژ کم، خرید طیف های چوبی با اندازه های کوچک و رنگ های روشن توصیه می شود. ست های چوبی مانند نمایشگرهای چوبی در اندازه ها و مدل های مختلف ساخته می شوند و با توجه به بودجه خود می توانید نمایشگر چوبی مورد پسند خود را خریداری کنید. میز تلویزیون یکی از مواردی است که می توان در لیست مبلمان چوبی پذیرایی قرار داد. پایه های تلویزیون در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده توسط برندهای مختلف در بازار موجود است. بهتر است میز تلویزیون چوبی با طرح های ساده خریداری کنید. چه سبک مدرن، کلاسیک یا اسپرت را دوست داشته باشید، خرید ست پذیرایی چوبی برای سبک دکوراسیون منزل را به شما توصیه می کنیم.


قیمت کیت چوبی در طرح های مختلف

ست های چوبی اتاق خواب و نشیمن در طرح های مختلفی تولید می شوند. نوع چوب مورد استفاده در ساخت مبلمان چوبی، ابعاد مبلمان چوبی، سادگی و پیچیدگی مبلمان چوبی از جمله عواملی هستند که بر قیمت مبلمان چوبی تاثیر می گذارند. اگر ست چوبی از چوب مرغوب باشد و طرح و منبت پیچیده تری داشته باشد، قیمت ست چوبی بالاتر خواهد بود. هر چه مبلمان چوبی کیفیت پایین تری داشته باشد و طراحی ساده تری داشته باشد، قیمت آن نیز کاهش می یابد. در صورت داشتن بودجه کافی می توانید یک ست پذیرایی چوبی کامل که شامل مبل، میز ناهارخوری، میز عسلی، میز تلویزیون و ... می باشد را خریداری کنید. است. اگر بودجه کافی ندارید، بهتر است همه مدل مبلمان چوبی را خریداری نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام اتوکشی و به خصوص بخارپز شدن متوجه بوی بد و نامطبوع پر اتو شوید. این بو گاهی آنقدر قوی است که حتی روی لباس هم باقی می ماند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی علل بوی بد اتو پرس بپردازیم. با دانستن این عوامل می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

اگر هم اکنون چنین مشکلی برای شما پیش آمده است می توانید برای رفع بوی نامطبوع از مراکز خدمات و تتعمیراتوپرسدراصفهان کمک بگیرید.

چرا اتو پرس بوی بد می دهد؟

به طور کلی 4 دلیل اصلی برای بوی بد اتو پرس وجود دارد:

  • استفاده نکردن از اتو برای مدتی طولانی
  • باقی ماندن آب برای مدتی طولانی در داخل مخزن اتو پرس
  • استفاده از آب پر از املاح
  • وجود رسوب های زیاد در دستگاه

در ادامه به بررسی دلایل بروز هر کدام از این موارد در اتو پرس پرداخته و مسائل مربوط به آنها را نیز بیان می‌کنیم.

استفاده نکردن طولانی مدت از اتو پرس

اگر از دستگاه اتو پرس خود برای مدت طولانی استفاده نکنید حتماً با این اتفاق مواجه می‌شوید. به خصوص آنکه مخزن آب اتوپرس را خالی نکرده باشید.

با این حساب در اولین نوبت استفاده از اتو پرس و به محض روشن کردن دستگاه و بخاردهی، متوجه بوی نامطبوع خواهید شد. آب راکت و رشد میکروب ها در آن، علت ایجاد بوی مشابه با گندیدگی در اتو پرس است.

استفاده از آب شهری با املاح بالا

علت دوم استفاده از آب شهری است. آب شهری برحسب منطقه محل سکونت می تواند مقادیر زیادی از املاح و مواد معدنی را در خود به صورت محلول داشته باشد.

زمانی که شما از آب با چنین خصوصیاتی برای دستگاه اتو پرس خود استفاده می کنید، در اثر حرارت و تبخیر شدن آب، املاح درون دستگاه ته‌نشین کرده و بوی نامطبوعی از آن به مشام می‌رسد.

البته شدت این بو به اندازه عامل اول یعنی عدم استفاده طولانی مدت از اتو پرس نیست اما باز هم می‌تواند ناخوشایند باشد.

تکنیک ‌های رفع بوی بد اتو پرس

اگر متوجه شدید که اتوپرس بوی بد گرفته است؛ نگران نباشید! با انجام چند کار ساده می‌توانید اتو را مثل روز اول کنید. در این قسمت چند ترفند ساده و کاربردی معرفی کرده‌ایم.

شستن مخزن آب اتو پرس

ساده‌ترین و اولین کار برای رفع بوی بد اتو پرس، شستن مخزن آب است. زوایای موجود در مخزن، محل مناسبی برای رشد کپک و قارچ است. کلنی‌های قارچ در ابتدای مراحل رشد در اندازه‌ای نیستند که قابل رویت باشند؛ اما همین کلنی‌ها می‌توانند عامل تولید بوی بد شوند؛ بنابراین لازم است با یک برس کوچک و کمی شوینده به جان مخزن بیفتید و حسابی تمیزش کنید.

 

بهتر است این کار را در فواصل زمانی منظم انجام دهید تا حین اتو کردن لباس‌ها با بوی بد روبه‌رو نشوید. لزج‌شدن دیواره‌های مخزن اتو می‌تواند به شما این اخطار را دهد که وقت سابیدن رسیده است؛ ولی شما نگذارید کار به لزج‌شدن برسد. قبل از رسیدن به این مرحله، مخزن را تمیز کنید.

استفاده از سرکه و آب

سرکه یکی از پرکاربردترین مواد در ترفند‌های خانگی‌ست. برای رفع بوی بد اتو پرس هم می‌توان دست‌به‌دامان سرکه شد؛ چرا که دشمن قسم‌خورده یکدیگرند! برای این کار کافی‌ست یک واحد سرکه را با دو واحد آب مخلوط کنید و در مخزن اتو بریزید. سپس اتو را روشن کنید. درجه حرارت را بالاتر از متوسط بگذارید. منتظر بمانید تا اتو بخار کند و حجم آب و سرکه نصف شود.

این کار علاوه‌بر مخزن آب، باعث ضدعفونی‌شدن تمام مسیرهای غیر قابل دسترس هم می‌شود. اگر بوی بد از بین نرفت، همین کار را دوباره تکرار کنید. سرکه علاوه‌بر رفع بوی بد، رسوبات موجود در قسمت‌های مختلف اتوپرس را از بین می‌برد و باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. در آخرین مرحله، مخزن را با آب مقطر خالی پر کنید و اجازه دهید اتو کار کند و مخزن خالی شود تا بوی سرکه هم از بین برود.

نتیجه گیری از نحوه رفع بوی بد اتو پرس

در این مقاله سعی کردیم روش های مختلفی که باعث رفع بوی بد اتو پرس شما می شوند را با هم مرور کنیم.  در درجه اول  دلایلی که باعث بروز بوی بد در اتو پرس شما می شوند را با هم برشمردیم. در قدم بعدی هم به صورت مجزا ترفندهایی برای هر یک از آنها را بیان کردیم.  با استفاده از این ترفندها می‌توانید بهترین عملکرد را در اتو پرس برای اتو زدن لباس های خود ایجاد کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

بر خلاف تصور عموم، فرآیند روشنایی و استفاده از سماور زغالی بسیار ساده است. در ابتدا باید زغال سنگ را از قبل آماده کنید. بله می توانید در همان محل سماور زغال را روشن کنید. پس از این مرحله آب جوشانده می شود. اما برای باز کردن سماور زغالی می توان از سه روش زیر استفاده کرد:

1- به کمک شعله اجاق گاز: با این روش که ساده ترین روش استفاده از سماور زغالی است، کافی است مکعب آن را جدا کرده و روی آتش گاز، پیک نیک و ... قرار دهید. با روشن کردن زغال می توان آن را به پایه متصل کرد بهتر است بعد از این مرحله مقدار زغال را افزایش دهید.

با کمک یک آتش نشان 2: در این روش می توانید از یک آتش نشان کمک بخواهید. برای این کار، زغال سنگ را در چاله آتش قرار می دهند و آتش را می ریزند. در نهایت می توان سماور را بر این اساس روشن کرد.

3- زغال را از قبل آماده کنید: طبق این روش زغال از قبل آماده شده و از درب سماور به آتشدان می رسد.

البته کار با سماورزغالیدستساز راحت تر است و خوب است بدانید که می توان به جای زغال از چوب خشک استفاده کرد.

زغال مورد استفاده در سماور

اگر از هیزم و چوب برای روشن کردن سماور هیزمی استفاده نمی کنید، گزینه زغال رو هم در اختیار دارید. می توانید دقیقا همون زغال هایی که برای پخت کباب در منقل استفاده می کنید رو در این سماور هم بکار ببرید. بهتره زغال این ویژگی ها رو داشته باشه:

  • فاقد رطوبت باشه
  • تکه ها خیلی بزرگ نباشن
  • بتونه شعله رو در طولانی مدت حفظ کنه
  • دود نداشته باشه و قبلا استفاده نشده باشه

زغال سماور ذغالی باید چه ویژگی های داشته باشد

کیفیت ذغال مصرفی نیز می تواند بر کارایی این سماور اثرگذار باشد. اگرچه در کار با سماور ذغالی می توان از ذغال های معمول (ذغال کباب و اسپند) استفاده کرد. اما بهتر است ذغال مصرفی ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • بتواند شعله را برای مدت طولانی نگه دارد.
  • فشرده باشد تا ریزدانه‌ها و خاک‌ اره فشرده ای تولید کند.
  • دود تولید نکند.

هنگام استفاده از سماور زغالی باید به این نکته دقت داشت که فضای آتشدان محدود است. پس بهتر است ذغال ها تا جای ممکن خرد شوند. از طرف دیگر نباید از ذغال های عطری استفاده کرد زیرا این ذغال ها کیفیت آب و چای سماور را پایین می آورند.

بدون شک با استفاده از این سماور می توانید یک چای متفاوت را تجربه کرده و در طبیعت گردی از آن استفاده کنید. بنابراین توصیه می شود که با خرید و استفاده از این سماور علاوه بر لذت بردن از یک چای خوش عطر، از یک فضای نوستالژی نیز لذت ببرید.

همچنین می توانید از این سماور به عنوان یک وسیله دکوری و تزئینی نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت یکی از تولیدکنندگان این محصول نوستالژیک طبیعت گردی، یعنی سایت لاوا مارکت وارد شوید.

روش های روشن کردن سماور زغالی

طریقه روشن کردن و استفاده از سماور زغالی بر خلاف باور عمومی بسیار آسان است. در ابتدا لازم است که کمی ذغال از قبل آماده شده باشد. البته می توان زغال ها را در همان آتشدان سماور روشن کرد. بعد از این مرحله آب به جوش می آید. اما برای روشن کردن سماور ذغالی می توان از سه روش زیر استفاده کرد:

 

  1. با کمک شعله اجاق گاز: در این روش، که آسانترین شیوه استفاده از سماور ذغالی است، کافیست کعب آن جدا و بر روی شعله گاز، پیک نیک و … قرار گیرد. بعد از روشن شدن ذغال ها می توان آن را به پایه متصل کرد. بهتر است بعد از این مرحله به تعداد ذغال ها افزوده شود.

 

  1. با کمک آتش زنه: در این روش می توان از آتش زنه کمک گرفت. بدین منظور ذغال ها در آتشدان قرار داده و بر روی آن آتش زنه ریخته می شود. در نهایت با کمک کبریت می توان سماور را روشن کرد.
  2. آماده کردن ذغال از قبل: در این روش ذغال ها از قبل آماده و از طریق در سماور به آتشدان منتقل می شوند.

البته بهتر است بدانید که کار با سماور زغالی طبیعت گردی راحت تر بوده و می توانید از چوب های خشک شده با ذغال استفاده کنید.

استفاده از دودکش کمکی

وظیفه دودکش کمکی این است که زمان به جوش آمدن سماورهای زغالی را به نصف می‌رساند. در واقع این دودکش باعث اکسیژن رسانی بهتر به زغال‌ها شده و در نتیجه حرارت را افزایش می‌دهد که منجر به جوش آمدن زودتر آب سماور می‌شود. این دودکش‌ها در دو جنس برنجی و گالوانیزه شده تولید می‌شوند.

سخن پایانی

این مطلب شامل مواردی جهت راهنمای استفاده از سماور زغالی بود. رعایت این نکات بخصوص برای افرادی که اولین بار است از یک سماور زغالی استفاده می‌کنند باعث می‌شود بتوانند بدون هیچگونه نگرانی در رابطه با طریقه استفاده از سماور، چایی خوش طعم داشته باشند.

ساخت غیراصولی سماور باعث می‌شود افراد در استفاده از آن‌ها با مشکلات بسیاری روبرو شوند که یکی از رایج‌ترین این مشکلات دیر به جوش آمدن آب سماور است. سماورهای زغالی اعیان مس در کنار کیفیت بالای قطعات، با توجه به آخرین استانداردهای سماور سازی ساخته می‌شوند که این امر باعث می‌شود شما سماوری مطابق با اصول و بدون هیچگونه مشکل داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در کارگاه، سنگ ها به طور منظم مربع و با تبر شکل می گیرند و به آنها شکلی ناهموار و ناهموار به نام سنگ باد می دهند. این سنگ کاربردهای متنوعی برای ساختمان ( بیرونی و داخلی ) و محوطه سازی دارد و در رنگ های متنوع موجود می باشد. اما اغلب برای ساخت سنگ نما و تراورتن استفاده می شود. نمای سنگ بودبار پر از حس خوب و زیبایی منحصر به فرد با حفظ ظاهر طبیعی سنگ در کنار فضای سبز برای رفع تمامی استرس و خستگی های زندگی روزمره می باشد. شاید یکی از مهم ترین دلایلی باشد که اغلب از این نوع طراحی برای نمای ویلاها و باغ ها استفاده می شود. به طور کلی سنگ بادی در ابعاد 15*30 و ضخامت 2 تا 4 سانتی متر تهیه می شود. به طور کلی هرچه ضخامت انتخابی بیشتر باشد قسمت بیشتری از لبه سنگ پر شده و جلوه زیبایی بیشتر خواهد داشت.

 

مزایا و معایب سنگ های بادبری

بادگیرها به دلیل داشتن سطح چکشی ناهموار، کثیفی بیشتری را در خود نگه می دارند و شستشوی آنها دشوارتر خواهد بود، بنابراین پیشنهاد می کنیم با توجه به رنگ سنگ از رزین و نانو استفاده کنید. حتی اگر آسیاب بادی دارید که سال ها از آن استفاده می شود و می خواهید آن را تمیز کنید، بهتر است با مشاوران ما صحبت کنید و مشاوره بگیرید. ما شما را به صورت رایگان راهنمایی می کنیم تا زیبایی سنگ خود را بازیابی کنید و از خلقت طبیعی خود لذت ببرید و انرژی بگیرید.

 

باد پره ها به دلیل نوع خاص پردازش نمی توانند ابعاد متفاوتی داشته باشند و در ابعاد محدود هستند.

با توجه به ضخامت بیشتر آنها نسبت به سایر سنگ ها، وزن این نوع سنگ نسبت به سایر انواع فرآوری بیشتر خواهد بود.

چیدن و بارگیری و همچنین تخلیه این نوع سنگ نسبت به سایزهای دیگر سنگ هایی که در ساختمان سازی استفاده می کنیم زمان بیشتری می برد.

 

معدن سنگ بادبر

سنگ بادبر تقریباً 17 نوع مختلف دارد که از معروف ترین آنها می توان به معدن سنگ جوشخان با رنگ سفید و سنگ نجف آباد با تم رنگ مشکی اشاره کرد. سنگ های تراورتن در رنگ های مختلفی مانند کرم، شکلاتی، زرد یا لیمویی و قرمز تولید می شوند.

از دیگر سنگ های معروفی که به صورت بادی تولید می شوند می توان به مرمر سفید سمیرم، مرمر پرتاووسی و چند سنگ مرمر اشاره کرد.

بادگیر سفید مرمری درخشان

سنگ بادی تراورتن قرمز

پنکه مرمری طاووسی

سنگ بادبور سیاه نجف آباد

سنگ مرمر سفید بابر

و…

 

قیمت بادگیر به چه چیزی بستگی دارد؟

ابعاد و ضخامت سنگ

طبیعتاً هر چه ابعاد بادبر ها بزرگتر باشد ضخامت آنها بیشتر می شود و قیمت آنها افزایش می یابد. از طرفی برای اجرا در کف و رمپ با افزایش ضخامت، قیمت سنگ در نتیجه افزایش می یابد. نوع سنگ یکی از گزینه های اصلی برای تعیین نرخ و قیمت سنگ بادی می باشد. شیشه های جلو در مواد مختلفی مانند سنگ تراورتن، مرمر و حتی سنگ مرمر تولید می شوند. که هر کدام با توجه به کیفیت سنگ می توانند قیمت متفاوتی داشته باشند که در آپدیت های بعدی همین صفحه به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

صادرات سنگ بادبر شده

با توجه به بالا بودن هزینه های صادرات و حمل و نقل، برخی از تجار کشورهای همسایه به دنبال سنگ های ارزان تر هستند. با توجه به اینکه سنگ بادبر در سایزهای کوچک تولید می شود و هزینه چندانی ندارد و قیمت مناسبی دارد، در سال های اخیر گزینه مناسبی بوده و اغلب به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه و کشورهای فارس صادر می شود. خلیج فارس سنگ آسیا در تولید و صادرات این سنگ تخصص دارد و سابقه بسیار خوبی دارد.

 

کچلی در بادبر به چه معناست؟

 

به مناطق مسطح بدون تبر که بیشتر در وسط باد قرار دارند می گوییم. این سطح صاف بدون محور در نتیجه محورهای اطراف ایجاد می شود. مثلاً یک مستطیل 30*15 را در نظر بگیرید که کارگر با توجه به ضخامت سنگ دور این مستطیل را چکش می کند. در نتیجه، هر چه ضخامت سنگ بیشتر باشد، چکشی که کارگر با آن برخورد می کند قوی تر می تواند به وسط سنگ برسد. و بادگیرهای آن را اعمال کنید. اما اگر ضخامت سنگ کم باشد از فشار و وسعت این چکش کاسته شده و در نتیجه حجم کمتری بلند شده و سطح صاف و به اصطلاح طاس سنگ بیشتر می شود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

توالت های ایرانی (که به توالت های کفی نیز معروف هستند) ساختار ساده ای دارند اما از نظر ظاهر و نوع زهکشی متفاوت هستند. توالت کف می تواند لبه باز یا لبه بسته یا بدون لبه باشد. در عین حال می تواند ساده یا دارویی باشد. بعد از اینکه با انواع توالت ایرانی آشنا شدید، در مورد ویژگی های توالت فرنگی باکیفیت ایرانی صحبت خواهیم کرد تا در هنگام خرید یک توالت فرنگی خوب ایرانی بهترین انتخاب را داشته باشید.

این راهنما برای خرید توالت ایرانی خوب مناسب مخصوص شما آماده شده است.

انواع توالت ایرانی بر اساس نوع آبریز و ویژگی طبی‌بودن

آبریز یا به‌اصطلاح ریم (Rim) در توالت‌های ایرانی، کانالی است برای خروج آب و شست‌وشوی کاسه که در لبۀ داخلی کاسۀ توالت قرار داد و قابل‌رؤیت نیست. آب موردنیاز برای شست‌وشو، پس از خروج از مخزن آب، در این کانال جاری می‌شود و سپس وارد کاسه می‌شود.

آبریز بسته (Closed Rim)

آبریز بسته نوع پیشرفته‌ای از انواع آبریز در توالت ایرانی است. در آبریز بسته سوراخ‌هایی در فواصل مشخص در کانال خروجی آب تعبیه شده تا آب، پس از گردش در کانال آبریز، از سوراخ‌ها به‌صورت یکنواخت و آبشاری خارج شود و محیط کاسه را بشوید.

آبریز باز یا ریم باز (Open Rim)

آبریز باز نوع ساده‌تر آبریز در توالت‌های ایرانی است. این آبریز که بیشتر در توالت‌های قدیمی‌تر وجود دارد، دارای کانال باز و بدون سوراخ‌های منظم است. در این توالت‌های زمینی آب بلافاصله پس از ورود به کانال آبریز به سمت عمق کاسه جاری می‌شود.

بدون ریم (Rimless)

این نوع از توالت ایرانی، با ظاهر مسطح و کاسۀ بدون درز، دارای آبریز مخفی است. در توالت ایرانی ریم‌لس کانال آبریز در بدنۀ محصول قرار دارد  و آب با جاری‌شدن در کانال آبریز از پانچ‌های موجود در جلو و عقب محصول خارج می‌شود تا عمق کاسه به خوبی شسته شود.

توالت ایرانی طبی (Ergonomic Squat Toilet)

 توالت ایرانی طبی نوع جدیدی از توالت ایرانی است که با بدن انسان هماهنگ‌تر است. توالت ایرانی طبی با ایجاد شیبی مناسب در محل قرار گرفتن پا، طراحی می‌شود تا بدن، در هنگام استفاده، در مناسب‌ترین وضعیت قرار گیرد. این شیوه به طراحی طبی یا ارگونومیک معروف است.

هنگام خرید توالت ایرانی به چه نکاتی دقت کنیم؟

توالت ایرانی باکیفیت و دوستدار محیط زیست، علاوه بر زیبایی و خوش‌ساختی، ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از دیگر محصولات چینی بهداشتی متمایز می‌کند. توالت ایرانی احتمالا یک عمر ده تا بیست ساله دارد و اگر درست انتخال نشود ساکنان خانه را کلافه می‌کند.

پس برای خرید توالت ایرانی خوب، هنگام خرید، به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

شفافیت لعاب

شفافیت لعاب موجب درخشندگی و زیبایی محصول می‌شود. شفافیت وابسته به استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب است. وضوح تصویر انعکاسی از یک شیء، معیار مناسبی برای شفافیت محصول است؛ پس، میزان شفافیت لعاب، به‌طور دقیق، از میزان برگشت نور تابیده‌شده به محصول اندازه‌گیری می‌شود. اگر محصولات مختلفی از چینی بهداشتی، زیر نور کافی قرار گیرند شفافیت لعاب آنها با چشم معمولی قابل مقایسه و تشخیص است.

سطح صاف و صیقلی

ترک‌های مویی‌شکل، اغلب، با چشم عادی قابل‌مشاهده نیستند و فقط با کشیدن ناخن روی سطح لعاب می‌توان به وجود آنها پی برد. این ترک‌ها ممتد و بلند یا تارعنکبوتی هستند که بر اثر شوک حرارتی یا عدم تطابق ضریب انبساط حرارتی بدنه و لعاب رخ می‌دهد. برندهای معتبر محصولات را، قبل از آزمایش عملکرد و بسته‌بندی، بررسی می‌کنند و محصولات دارای ترک را، به عنوان ضایعات از چرخه خارج می‌کنند.

پیچیدگی یا تابیدگی محصولات

محصولات چینی بهداشتی ممکن است، در اثر استفاده از مواد نامرغوب و پخت نامناسب، تاب بردارند و نامتقارن شوند. محصول چینی بهداشتی مرغوب، باید کاملا متقارن باشد. پیچیدگی توالت ایرانی موجب ایجاد اشکالاتی در نصب و عملکرد آن می‌شود.

علاوه‌براین، باعث ایجاد آب‌ماندگی و رسوب جرم و املاح در بعضی محصولات شود.  راه حل، نگاه کردن به محصول از زوایای مختلف یا خریدن برندهای معتبر بازار است.

بهداشتی‌بودن محصولات

ازآنجاکه اصلی‌ترین عامل بهداشتی‌بودن محصول، لعاب آن است؛ هنگام خرید توجه کنید که نقاط ترشوی محصول موردنظر لعاب خورده باشد. برندهایی مثل چینی‌کُرد تمام مناطقی از محصول را که در معرض آب هستند، لعاب‌کاری می‌کنند (مثل لبۀ آبریز و خروجی سیفون). همچنین لعاب بهداشتی پخت بهینه و ساختار شیشه‌ای دارد. هنگام خرید می‌توانید مداد یا ماژیک وایت‌برد را روی لعاب بکشید و با دستمال پاک کنید. اگر لکه، بدون برجا گذاشتناثری، پاک شد، سطح لعاب بهداشتی است.



:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

بعبارتی این روش استفاده های زیادی دارد و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است زیرا دارای جلوه بصری بسیار جذابی است و برای مکان کسب و کار شما بسیار مناسب . تمامی تابلو های تبلیغاتی قبل از اینکه به مرحله نصب برسند می بایست توسط متریال های مختص به خود تولید شوند که تابلو چلنیوم نیز از این مورد مستثنی نمی باشد و به طور معمول نیازمند اجناس مصرفی در تولید خواهد بود که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت. همان طور که خواندید تابلو مغازه بسیار در جذب مشتری موثر است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید. یک تابلوی خوب که تمام المان های گرافیکی و طراحی به درستی در آن رعایت شده باشد یک تاثیر مثبت در ذهن برجای میگذارد و کاملا در یادها میماند از این رو نقش خود را در زمینه تبلیغات موثر به خوبی ایفا می کند. فروش انواع تابلو در محدوده تجریش، شامل فروش تابلو های چلنیوم، فلزی، چوبی و استیل در اندازه های متفاوت می باشد. اگر شما بدنبال حروف در اندازه بزرگ هستید، مانند آنچه در بزرگراه ها بکار میرود یا اگر بخواهید از تابلوسازی کوچک استفاده کنید که در یک فروشگاه یا مغازه در یک ساختمان کوچک بگنجد، تابلو چلنیوم و حروف چلنیوم میتواند تمامی این نیازها را برآورده سازد.

از جمله آنها که در تابلوسازی نیز مورد استفاده قرار میگیرد به کارگیری استیل در ساخت تابلو استیل است که به یکی از مهمترین تولیدات تابلو سازی آژند ارتباط دارد . تابلو استیل با استفاده از آلیاژ استیل به روش های تابلو استیل بدون نور، تابلو استیل نور اندریک ، تابلو پلاستیل قابل اجرا و پیاده سازی است . تابلو نئون شیشه ای با بهره گیری از شیشه های خام اجرا و پیاده سازی می شوند. نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که ساخت تابلوی موردنظر خود را به مجموعه ای حرفه ای و متخصص بسپارید تا آنها به بهترین شکل و با مرغوب ترین مواد، تابلو تبلیغاتی دلخواه شما را بسازند. در این روش چند نکته قابل توجه است. تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم لبه پانچ و تابلو چلنیوم فول کالر به دلیل عبور نور جذابیت زیادی دارد و قدرت جلب توجه آن نیز بالا است. ماندگاری بالا نیز از مزایای این مدل تابلو می باشد. هر چقدر فواصل پیکسل ها کمتر دیده شود وضوح تصاویر بالاتر می شود. 

 

به راحتی می توان برای هر گونه کاراکتری یک افکت نمایشی بسیار خاص استفاده کرد تا به جذابیت تابلو اضافه کنید. حتما تناسب را حفظ کنید تا جدابتر دیده شوید. هر ساله نمایشگاه های فراوانی در سرتاسر ایران برگذار می شود که شرکت و تولید کنندگان بزرگ برای آشنایی بییشتر مردم و شرکت زینفع محصولا خود را در این نمایشگاه ها به نمایش می گذارند. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که همه ی طیف های رنگی قرمز، نارنجی یا زرد تاثیر یکسان ایجاد نمی کنند. این همه دستگاه عریض و طویل نظارتی، این همه شرکت مشاور و این همه کارشناس و تحصیلکرده، یک نفر نبود بگوید و مانع شود از هدر دادن حدود 300 میلیون یورو از پول این مردم و مملکت! در نظر گرفتن سلیقه مردم در کنار متریال مرغوب یکی از فاکتورهای مهم تابلو مغازه با کیفیت است. گروه تبلیغاتی دیدگاه برتر با طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی برای انواع مغازه ها و فروشگاه ها با بهترین کیفیت و اثر گذاری آماده ارائه خدمات می باشد. دیدگاه برتر آمادگی ساخت و تحویل انواع تابلوهای تبلیغاتی را به صورت اختصاصی برای مغازه و فروشگاه شما دارد.طراحی حرفه ایی تابلو

 

تابلوسازی نیز از این امر مستثنی نیست و همواره افراد هنگام سفارش تابلوهای مغازه به دنبال تابلویی با ویژگی برتر هستند . تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی برای معرفی برندهای تجاری محسوب می شود که معمولا اصناف ، شرکت ها ، کارخانه ها و صاحبین مشاغل از آن ها استفاده می کنند. قابلیت اجرا و پیاده سازی به شیوه های متعددی مانند تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلینوم طلایی و تابو چلینوم دوبل است . تابلو سازی در کرج : اگر برای کسب و کار و یا محل سکونت خود نیاز به ساخت تابلو در کرج دارید با ما تماس بگیرید. جهت درج اطلاعات تماس خود ، بعنوان تابلوسازی در لیست زیر با شماره درج شده در اینجا تماس بگیرید. از چندی پیش با شناخت ویژگی های منحصر به فرد استیل از آن در صنعت تابلوسازی استفاده میشود.



:: بازدید از این مطلب : 33693
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

اگر آرزوی داشتن پرنده مینا را دارید که در منزل نگهداری کنید، باید بدانید که عادات غذایی آن‌ها چیست. چه چیزهایی می‌توانند بخورند و چه نوع تغذیه‌ای برای آن‌ها ممنوع است. در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی بهترین تغذیه مرغ مینا می‌پردازیم.

 

بهترین غذای مرغ مینا چیست؟
طول عمر پرندگان مینا ۱۲ تا ۲۵ سال است. اگر تغذیه آن‌ها مناسب باشد، طول عمر آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. این‌گونه پرندگان برای سلامتی خود نیاز به پروتئین، مواد مغذی، مواد معدنی، چربی‌ها و آب فراوان دارند.

معمولاً صاحبان نگهداری از پرنده‌ها و پرنده فروش‌ها بهترین تغذیه برای مرغ مینا را پلت می‌دانند. البته شما عزیزان باید دقت کنید که غذای دریافتی پرندگان نباید سرشار از آهن باشد، زیرا در این صورت در راه رفتن و حتی ایستادن نیز تعادل ندارد. یا اینکه غذاهای آن‌ها نباید پر از چربی و یا پرانرژی باشد، زیرا باعث مشکلات کبدی خواهد شد. شما عزیزان باید دقت کنید که به اشتباه پلت‌های مفید برای مرغ و خروس و سایر حیوانات را به شما ندهند، بلکه باید پلت آماده شده برای مرغ مینا باشد. به عنوان مثال دانه پارس که حاوی گندم، ذرت، سویا است برای مرغ‌های مینا به هیچ وجه مناسب نیست. پلت مخصوص مرغ مینا هم نباید همیشه مورد استفاده قرار گیرد، بلکه باید گاهی اوقات به آن‌ها بدهید.

 

میوه‌هایی که مرغ مینا می‌خورد:

۱۵ تا ۳۰ درصد از رژیم غذایی پرندگان مینا را میوه‌های تازه تشکیل می‌دهد. ازآنجایی‌که مرغ مینا به مواد شیمیایی و آفت‌کش‌ها حساسیت دارد، میوه‌هایی که آن‌ها می‌خورند باید سالم و تازه باشد.

میوه‌های موردعلاقه مرغ مینا شامل:

موز
آناناس خردشده
سیب خردشده
توت‌فرنگی
پرتقال
گلابی
هندوانه

سبزیجاتی که مرغ مینا می‌خورد:
حتماً سبزیجات را شسته و بسیار تمیز کنید. سپس برش داده و در قالب تکه‌های کوچک به پرنده خود بدهید. ازجمله سبزیجاتی که مرغ مینا می‌خورد:

سیب‌زمینی شیرین
سیب‌زمینی پخته‌شده
گوجه‌فرنگی
سبزیجات برگ‌دار
هویج
نخودفرنگی
کاهو

آجیل‌های موردعلاقه پرندگان مینا
از آنجایی که آجیل‌ها سطوح بالایی از روغن‌های غنی از انرژی و منابع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه را فراهم می‌کنند‌، درنتیجه تناسب‌اندام پرندگان را فراهم کرده و بدن آن‌ها را سالم نگه می‌دارد. این‌گونه مواد مغذی که در ادامه معرفی می‌شود، حاوی منگنز، امگا۳، ویتامین E و فیبر غذایی است. فراموش نکنید آجیل‌ها را بدون نمک به پرنده خود بدهید. همچنین نباید آن‌ها را بو بدهید. آجیل‌های موردعلاقه مرغ مینا شامل:

بادام
گردو
فندق
بادام‌هندی
بلوط
در استفاده از آجیل برای این‌گونه پرندگان زیاده‌روی نکنید، زیرا آن‌ها سرشار از چربی هستند و ممکن است منجر به کمبودهای تغذیه‌ای شوند.

 

حشرات موردعلاقه مرغ مینا

این‌گونه پرندگان علاقه بسیار زیادی به برخی از حشرات دارند. حتی برخی از افراد آن‌ها را دوست کشاورزان می‌دانند. حشرات موردعلاقه مرغ مینا شامل:

مگس‌ها
سوسک‌ها
پروانه‌ها
شته‌ها
سرخرطومی‌ها
جیرجیرک

جایگزین‌های غذا برای مرغ مینا
از آنجایی که نمک، شکر، سس و روغن برای پرندگان بسیار مضر است، درنتیجه نباید در غذاهای آن‌ها استفاده کنید.

غذاهای غنی از پروتئین با کالری کم را می‌توانید به مرغ مینا بدهید، ازجمله غذاهایی که انسان‌ها می‌خورند و به آن علاقه‌مند هستند شامل:

تخم مرغ آب پز
برنج پخته‌شده
ماکارونی پخته‌شده
پلت ها
کره بادام‌زمینی
پنیر ریز خردشده
عدس
ماهی
پاستا پخته‌شده
فراموش نکنید که هیچ‌کدام از این غذاها نباید جایگزین رژیم غذای پرنده مینا شود، بلکه باید بخشی از رژیم غذایی آن‌ها قرار بگیرد.

 

غذاهای ممنوعه برای مرغ‌های مینا
سعی کنید در رژیم غذایی مرغ مینا مواردی که در ادامه بیان می‌شود را به آن‌ها ندهید، زیرا برای آن‌ها بسیار مضر بوده و پرندگان دچار استفراغ، اسهال و مشکلات گوارشی خواهند شد.

موارد مضر برای مینا:

آووکادو
هلو
ریواس
گوشت قرمز
شکلات
اسفناج
پیاز
کشمش
الکل

چیزهایی که برای مرغ مینا توصیه نمی‌شود
برخی از میوه‌ها و غذاهایی هستند که برای مرغ مینا مضر نیست، اما توصیه هم نمی‌شود که در برنامه‌ روزانه آن‌ها قرار دهید. این موارد را در ادامه بررسی می‌کنیم:

بادام‌زمینی
بادام زمینی سرشار از پروتئین و ویتامین E بوده و باعث ایجاد قارچ مضر برای پرندگان خواهد شد، همچنین آفلاتوکسین موجود در بادام زمینی برای کبد پرنده‌ها بسیار مضر است.

لاکتوز لبنیات
هرچند لاکتوز موجود در محصولات لبنی مضر نیست، امان برای پرندگان توصیه نمی‌شود! زیرا ممکن است باعث اسهال آن‌ها شود.

انواع قارچ‌ها
برخی از انواع قارچ‌ها هستند که باعث ناراحتی کبد و همچنین ناراحتی‌های گوارشی خواهند شد، بنابراین بهتر است که در رژیم غذایی مرغ‌های مینا قرار ندهید‌.

غذاهای قندی
از آنجایی که غلظت بالای قند باعث مشکلات سلامتی مانند افزایش وزن، دیابت و خطرات مربوط به شنوایی می‌شود، بنابراین سعی کنید در تغذیه آن‌ها قند کمتری قرار دهید.

 

توصیه‌هایی مفید برای تغذیه مرغ مینا

طی تحقیقات انجام شده توسط مجله جوان ایرانی اگر مواردی که در ادامه بیان می‌شود را رعایت کنید، به سلامت مرغ مینا کمک بسیار زیادی کردید.

آب شیرین و تمیز
بسیار مراقب باشید که به پرنده خود حتماً آب شیرین و تمیز بدهید. البته قبل از اینکه ظرف آن‌ها را پر از آب کنید، از کیفیت آب‌لوله‌کشی مطمئن شوید. اگر کیفیت آن خوب نیست، از آب بطری استفاده کنید. تمام ظروف آن‌ها را هرروز شستشو دهید.

پرندگان نیاز به شن دارند یا خیر!
هرچند افراد بر این باورند که برخی از پرندگان برای تجزیه غذا در سنگدان و هضم بهتر نیاز به شن دارند. اما این مورد برای پرندگان مناسب نیست، زیرا آن‌ها دانه‌ها را با پوست و به طور کامل می‌خورند. از آنجایی که پرندگان مینا نیاز به غذاهای بسیار نرم دارند، درنتیجه برای هضم مناسب نیاز به شن ندارند.

 

سخن پایانی:
مرغ مینا پرنده‌های همه‌چیزخوار با نوک نرم هستند که علاقه‌مند به خوردن میوه، غذا و همچنین مواد غذایی اضافه آمده از تغذیه انسان‌ها هستند. آن‌ها دستگاه گوارش بسیار کوچکی دارند، اما زیاد غذا می‌خورند و به همین دلیل مدفوع مکرر و اغلب شل مانندی دارند.

در این مطلب از جوان ایرانی بهترین غذاها و میوه‌های مرغ مینا معرفی شد. اگر شما عزیزان نیز تجربه‌ای در این مورد دارید در بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

https://irjavan.com/%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%ba-%d9%85%db%8c%d9%86%d8%a7-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

همه چیز درباره پاکسازی پوست و روش های آن
لایه برداری یکی از مهم ترین خدمات مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایان می باشد که توسط متخصصان، متخصصان سلامت پوست و مو، زیبایی شناسان و آرایشگران به شدت توصیه می شود. اما باید بدانید که چگونه روش های صحیح و روش های اولیه تمیزکاری را اجرا کنید و چگونه آن را به درستی انجام دهید.
پاکسازی پوست به چه معناست؟
پاکسازی یک اصطلاح بسیار کلی و عمومی است که ترکیبی از تکنیک های مراقبت از پوست را توصیف می کند که به سه هدف دست می یابد. هر کدام از این اهداف فواید خاص و متفاوتی برای پوست دارند.
حذف سلول های مرده
تمیز کردن خاک و چربی
با رطوبت رسانی، تغذیه و افزایش گردش خون به پوست کمک می کند
مراحل پاکسازی پوست
حذف سلول های مرده
سطح پوست یا اپیدرم از لایه شاخی و سلول های مرده تشکیل شده است. این سلول ها در سطحی ترین و بالاترین سطح اپیدرم قرار دارند. سلول های قرنیه وظیفه محافظت از پوست بدن را بر عهده دارند که به آن اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی و بیماری زا می گویند. بدن هر 30 روز یک بار لایه قرنیه را جایگزین می کند. گاهی اوقات پوست مرده روی سطح پوست جمع می شود. لایه برداری یا لایه برداری در اصطلاح تخصصی تر، به شما کمک می کند تا سلول های مرده را از سطح پوست خود حذف کنید تا پوستی شاداب تر و روشن تر داشته باشید.
یکی از مشکلات لایه برداری این است که اگر به درستی انجام نشود، پوست شما ملتهب می شود. به عنوان مثال، در گذشته برخی از افراد پوست خود را با کیسه آب می‌مالیدند. آنها احساس پاکی می کردند، حتی اگر صورتشان از گل پوشیده شده بود. قرمزی پوست نشانه التهاب است. هر چه صورت شما بیشتر تحت این نوع پاکسازی قرار گیرد، پوست شما بیشتر پیر می شود و به مرور زمان چین و چروک های عمیق روی پوست شما ظاهر می شود.
تمیز کردن خاک و چربی
چربی های خاصی به طور طبیعی روی پوست می نشینند که وظیفه آنها مرطوب نگه داشتن پوست است. این چربی خاصیت ضد میکروبی نیز دارد. اما در برخی افراد این روغن منافذ پوست را کاملا می بندد و باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. پاکسازی چربی های اضافی روی پوست را کنترل می کند و آلاینده ها و ناخالصی هایی که هر روز روی پوست باقی می مانند را کاملا پاک می کند.
بزرگترین مشکل محصولات مراقبت از پوست که در حذف چربی نقش دارند این است که مصرف کنندگان در مصرف آن زیاده روی می کنند. همین موضوع باعث از بین رفتن اسانس های پوست می شود. استفاده بیش از حد از اسکراب ها و لایه بردارها نه تنها می تواند به پوست شما کمک کند، بلکه می تواند به شما آسیب برساند.
ما با آبرسانی، تغذیه و بهبود گردش خون به پوست کمک می کنیم
برخی از روش های پاکسازی، از جمله بخار دادن و ماساژ صورت، می تواند به بهبود جریان خون در پوست کمک کند. ماساژ همچنین عوامل ضد التهابی و ضد پیری پوست را آزاد می کند. ماساژ پوست سر می تواند از ریزش بیش از حد مو جلوگیری کند. استفاده از پاک کننده ها و کرم های مخصوص که در فرآیند پاکسازی به کار می روند، پوست را هیدراته، ویتامین و تغذیه می کند. این محصولات نقش مهمی در بهبود بافت، رنگ و استحکام پوست دارند.


شناخت انواع پوست: آموزش فیشیال صورت
پوست های چرب: براق، چرب و مستعد آکنه، ضخیم و دارای منافذ باز هستند.
پوست خشک: شفاف با سلول های کوچک، علائم کشش روی سطح پوست و بثورات.
پوست های خشک و حساس: تمام ویژگی های پوست خشک را دارد، علاوه بر این به آن واکنش نشان می دهند و به سرعت ملتهب می شوند.
پوست مختلط: مناطق T صورت (پیشانی و چانه چرب) و ناحیه U صورت (کناره لب ها، زیر چشم ها) احساس خشکی و کشش می کنند.
آشنایی با تمامی روش های تمیز کردن چرم
روش های مختلفی برای پاکسازی پوست چه در منزل، چه در سالن و چه در کلینیک وجود دارد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود.
روش های بالینی پاکسازی پوست
این روش یکی از تضمینی ترین روش هایی است که توسط متخصصان و پزشکان انجام می شود و به جوانسازی پوست نیز کمک می کند.
پوست صورت
روش صورت عمدتاً برای مراقبت و درمان پوست استفاده می شود که شامل روش های مختلفی مانند ماساژ صورت، پاکسازی، لایه برداری، حذف دود و رفع ضایعات پوستی است. پاکسازی صورت و گردن به عنوان یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های پاکسازی بالینی در جهان شناخته شده است.
پاکسازی پوست با لیزر
پاکسازی پوست با لیزر درمانی تهاجمی است. بنابراین زخم های کوچک و عود کننده روی پوست ایجاد می شود. این زخم ها باعث تحریک پوست و تشکیل سلول های جدید می شوند، بنابراین لکه های آکنه، لکه های پیری، چین و چروک و خطوط ریز روی صورت از بین می روند. لایه برداری با لیزر همچنین منافذ بزرگ شده و بافت پوست را کوچک می کند.
لایه برداری پوست با لیزر با نور درمانی (LED تراپی) و سایر تکنیک ها می تواند گزینه های خوبی برای درمان پوست شما باشد.
پاکسازی پوست با استفاده از روش میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با استفاده از مالش مزودرمی یکی دیگر از روش های بالینی کم تهاجمی است که سلول های مرده و ناخالصی های پوست را با برداشتن لایه اپیدرمی پوست به طور کامل از بین می برد. در نتیجه با استفاده از این روش پوستی شاداب و جوان خواهید داشت. بهبود گردش سلولی، رشد الاستین و تولید کلاژن از ویژگی های میکرودرم ابریژن است.
پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش های پاکسازی پوست می باشد که تاثیر بسزایی در درمان و از بین بردن جای زخم و جوش دارد، این روش یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود اما هدف آن جوان سازی پوست و تغذیه آن می باشد.
در میکرونیدلینگ متخصص یا اپراتور از دستگاهی با سوزن های کوچک استفاده می کند که با اعمال فشار معین، سوراخ هایی در عمق مشخصی روی سطح پوست ایجاد می کند که بستری برای ورود سرم و محصولات مراقبت ویژه ایجاد می کند.
به طور کلی، میکرونیدلینگ به بهبود موارد زیر کمک می کند:
آکنه
لکه های پیری یا اسکار روی پوست
منافذ باز بزرگ
اسکار
عدم خاصیت ارتجاعی پوست
چین و چروک و خطوط پوست
روز را خراب کرد
چگونه در خانه از پوست مراقبت کنیم
تمیز کردن خانه یکی از ساده ترین راه ها برای تمیز کردن و مراقبت از صورت است. این روش خیلی موثر نیست چون با مواد گیاهی خانگی انجام می شود. البته برخی از افراد محصولات و تجهیزات پیشرفته ای برای تمیز کردن پوست صورت خود در خانه خریداری می کنند اما این کمی خطرناک است و اصلا توصیه نمی شود.
از آب ولرم استفاده کنید.
آب گرم پوست را تحریک می کند و آب سرد به اندازه آب سرد پوست را نرم نمی کند.
مراحل پاکسازی پوست در خانه
ابزار و مواد مورد استفاده را با دقت انتخاب کنید.
از محصولات مراقبت از پوست متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، نباید از کرم مخصوص پوست های چرب استفاده کنید.
دوبار بشویید.
اگر هر روز از آرایش استفاده می کنید، بهتر است دو بار در روز تمیز کنید. یک بار برای پاک کردن آلودگی ها، چربی ها و آرایش صورت و بار دوم برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده.
از شستشوی اسید نترسید.
پاک کننده های اسیدی رنگ پوست را تمیز و یکدست می کنند. مطمئن شوید که محصول مناسب برای استفاده روزانه خود را انتخاب کرده اید.
تمیز کردن عمیق را فقط یک بار در هفته انجام دهید.
پاکسازی عمیق را می توان با لایه برداری شیمیایی حاوی 10 درصد اسید لاکتیک در منزل انجام داد، اما بهتر است به سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی مراجعه کنید.
بعد از شستشو لایه برداری کنید.
وظیفه شستشو از بین بردن پوست و سلول های مرده است. برای این کار ابتدا تمام کثیفی ها و چربی ها را از روی پوست خود پاک کرده و سپس آن را بشویید.
عجله نکن پوست خود را نخارانید و از یک پاک کننده خوب پوست استفاده کنید.


نحوه تمیز کردن پوست در آرایشگاه
سفید کردن پوست در چند سال اخیر در سالن های زیبایی رواج پیدا کرده است و با اینکه ارزان است و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد، باز هم تاثیر خوب و قابل قبولی دارد. نظافت در سالن با استفاده از ماسک، عطر و کرم های مخصوص انجام می شود. نتایج فرآیند حذف موهای زائد به مدت چند هفته به پوست تازگی و طراوت می بخشد.
مزیت نظافت آرایشگاه راحت و دلپذیر بودن آن است. افزایش خون رسانی و کلاژن سازی و همچنین تولید سلول های جدید و حتی رنگ پوست از دیگر مزایای این روش است. اما تکمیل این روش یک پاکسازی بالینی است که می تواند پاکسازی عمیق پوست را برای شما به ارمغان بیاورد.
نمونه ای از خدمات بسته بندی آرایشگاه:
ماساژ: برای بهبود گردش خون، آرامش و جلوگیری از روند پیری پوست
خوردن: آبرسانی مجدد و بهبود جریان خون
لایه برداری یا لایه برداری سلول های مرده: با استفاده از ابزارهایی مانند اسکراب، لایه بردارهای شیمیایی یا درمارولرها
با استفاده از انواع صابون ها و محصولات لایه بردار پوست را از آلودگی و چربی اضافی پاک کنید
ماسک صورت برای پاکسازی، آبرسانی و ویتامینه کردن پوست
استفاده از کرم ها و لوسیون های مفید برای آبرسانی و تغذیه پوست
برای تمیز کردن پوست چرب چه باید کرد؟
تولید چربی یکی از ویژگی های بارز پوست صورت است و همین روغن در پوست برخی افراد بیش از حد تولید می شود. به دلیل این مشکل، پوست صورت افراد بسیار متفاوت است. برای کنترل چربی پوست باید از محصولات مراقبتی مخصوص نوع پوست خود استفاده کنید. برای کنترل چربی شکم می توانید این کار را به طور منظم هر 40 روز انجام دهید.
پوست نرم مستعد جوش و آکنه است و وقتی تمیز می شود نیاز به مراقبت و خدمات حرفه ای بیشتر، بستنی واقعی و ... دارد.


https://fatemehhabashi.com/

 

چه کسی به آرایش صورت نیاز دارد؟
کسانی که خطوط ریز زیادی در اطراف چشم و دهان دارند، پوست خشکی دارند، افرادی که روی پوست صورت خود کک و مک دارند و افرادی که در معرض آلودگی های شیمیایی هستند باید پوست خود را مرتب تمیز کنند.
برای پاکسازی صورت از چه وسایلی استفاده می شود؟
کلینیک های زیبایی تخصصی و معتبر از دستگاه های میکرونیدلینگ، دستگاه های میکرودرم ابریژن و دستگاه های فیس آپ استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

آموزش کودکان 2 و 3 ساله می تواند بسیار سرگرم کننده و بسیار مفید باشد. با این حال، بسیاری از معلمان نگران آموزش این گروه سنی هستند زیرا این امر مستلزم آن است که معلمان انگلیسی در استراتژی های تدریس و مدیریت کلاس درس تجدید نظر کنند. در واقع، آموزش به کودکان آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و اگر موفق شوید، احتمالاً از تدریس این کلاس‌ها بیشتر از سایرین لذت خواهید برد.


در اینجا چند نکته عالی برای شروع شما وجود دارد که می تواند به شما در آموزش زبان انگلیسی به کودکان کمک کند:
محدودیت ها و توانایی های کودکان در یادگیری زبان انگلیسی را درک کنید
تسلیم نشوید چون خواندن و نوشتن بلد نیستند و گاهی اوقات در صحبت کردن مشکل دارند! وقتی بزرگتر می شوند زمان بیشتری برای کار روی آن چیزهای خسته کننده وجود دارد. بچه های دو یا سه ساله می توانند خیلی کارها را در کلاس انجام دهند و خوبی این است که وقتی به آنها نگاه می کنید، تغییر بزرگی را می بینید.

https://www.zoomit.ir/pr/400332-private-language-training-tehranzaban/
درک توانایی های آنها اولین قدم برای درک اینکه چگونه می توانید به آنها در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید:
آنها بسیار کنجکاو هستند. آنها عاشق کشف دنیا و یادگیری چیزهای جدید هستند.
آنها قادر به یادآوری چیزها هستند - آنها می توانند وقایع روز قبل را به خاطر بسپارند و سه شیء ارائه شده به صورت بصری را به خاطر بسپارند.
آنها می توانند آنچه را که در یک عکس یا گروهی از اشیاء گم شده است شناسایی کنند.
من می توانم دستورالعمل های ساده را دنبال کنم.
آنها رنگ های اصلی ساده را می شناسند.
آنها در نامگذاری و برچسب زدن خوب هستند.
آنها می توانند خطوط، دایره ها و مربع ها را با مداد بکشند
آنها می توانند سوالات زیادی مانند کی، کجا و چرا بپرسند.
آنها دوست دارند از همسالان و بزرگسالان خود تقلید کنند.
آنها می توانند در جملات کوتاه (4 تا 6 کلمه) صحبت کنند.
آنها می توانند نام و سن (معمولاً تا سن خود) را بیان کنند و از ضمایر استفاده کنند.
آنها می توانند اشیا را با تصاویر مطابقت دهند.
آنها حدود 300 کلمه (در زبان اول خود) دارند.
آنها می توانند به خوبی به داستان های کوتاه گوش دهند.
آنها می توانند پازل های چند قسمتی را پر کنند.
آنها می توانند اقدامات را با تصاویر توصیف کنند.
آنها می توانند در بازی حرکت کنند.
آنها می توانند عشق و بسیاری از احساسات مختلف را نشان دهند.
می توانند کتاب را یکی یکی ورق بزنند.
آنها می توانند برج هایی را در چند بلوک بسازند.


بازی برای کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی
بازی یکی از سخت‌ترین چیزهایی که می‌توان به عنوان معلمی که برای اولین بار در کودکان خردسال می‌توان به آن دست یافت، مفهوم «بدون آموزش» است. در این سن کودکان یاد می گیرند که چگونه دنیای اطراف خود را کشف کنند و از مردم بیاموزند و همه اینها از طریق بازی انجام می شود. به همین ترتیب، معلم باید خود را در مقابل معلم همکار ببیند.
مطالب مرتبط: روش های آموزش الفبای انگلیسی به کودکان
با دانش آموزان خود باشید و کشف کنید، با هم بازی کنید و آواز بخوانید، لذت ببرید و بخندید.


فعالیت های کوتاه در آموزش زبان
کودکان کم سن و سال فاصله توجه کوتاهی دارند و علاقه آنها به فعالیت ها به سرعت از بین می رود. این طور نیست که فعالیت های یادگیری شما خسته کننده باشد، اما چیزهای جالب دیگری در محیط نزدیک آنها وجود دارد که توجه را می طلبد! شما معمولاً برای جلب توجه آنها با چیزهای دیگر در جهان رقابت می کنید، بنابراین تغییر دادن فعالیت ها اغلب به ذهن کوچک آنها کمک می کند تا روی کاری که با آنها انجام می دهید تمرکز کند.
مطمئن شوید که هر فعالیت بیش از 5 تا 10 دقیقه طول نمی کشد. بنابراین فعالیت های زیادی را برنامه ریزی کنید و همیشه چند مورد اضافی در دست داشته باشید!
درس شما نباید شامل 10-15 رویداد جدید باشد. می توانید درس های قبلی را اصلاح کنید، آهنگ بخوانید، داستان بخوانید، بازی کنید، با اسباب بازی بازی کنید یا پیاده روی کنید.


 اجازه دهید والدین با فرزندشان درس بخوانند
به والدین اجازه دهید به کلاس فرزندتان بپیوندند من همیشه وقتی دانش‌آموزان کوچک‌تر هستند، به بچه‌های خردسال یا یکی از والدین آنها (معمولاً مادر، اما گاهی اوقات ممکن است پدربزرگ و مادربزرگ باشد!) در کلاس آموزش می‌دهم. هیچ اضطراب جدایی وجود نخواهد داشت و زندگی شما به عنوان یک معلم بسیار آسان تر خواهد بود. والدین به رفتار بد کمک می کنند و کودک خود را بر فعالیت ها متمرکز می کنند.
از والدین بخواهید که کنار فرزندشان بنشینند (من از کوسن روی زمین استفاده می کنم) و فعالانه در این جلسه شرکت کنند. آنها می توانند با صفحات رنگ آمیزی، آهنگ های رقص، بازی ها و چیزهای دیگر در کلاس کمک کنند. آنها همچنین برای کمک به مشکلات جزئی و موارد اضطراری مانند توالت در دسترس هستند.


از یک جفت دستکش استفاده کنید
استفاده از یک عروسک سرگرم کننده در هر کلاس (من از Cookie Monster استفاده می کنم) تفاوت زیادی در درس ها برای کودک شما ایجاد می کند. دانش آموزان خجالتی بیشتر به عروسک ها هیجان زده و علاقه مند هستند و بچه ها در ابتدای کلاس از دیدن عروسک مورد علاقه خود هیجان زده می شوند! آنها فکر می کنند که این درست است (دانشجویان گاهی اوقات از من در مورد امور روزمره و غیره می پرسند) و معتقدند که دوست آنهاست.
درس را با سلام کردن به عروسک شروع و پایان دهید و گهگاه آن را بیرون بیاورید تا از دانش آموزان سؤال بپرسید یا آهنگی بخوانید.


در هر درس فقط چند کلمه تدریس کنید
سعی کنید در یک درس بیش از سه کلمه جدید معرفی نکنید. به خاطر سپردن آنها دشوار خواهد بود.
برخی از معلمان احساس می کنند که اگر همه آنها سه کلمه جدید باشد، چیز زیادی به دانش آموزان خود آموزش نمی دهند، اما تعجب خواهید کرد که چقدر بچه ها از آنها استفاده می کنند. هر بار که شما (فرازبان کلاس خود) صحبت می کنید، بخشی از آنچه شما گفتید را دریافت می کنند.
زیاد بخون
کودکان عاشق خواندن یک آهنگ خوب و انجام تمام حرکات رقص هستند. اسفنج برای یادگیری آهنگ.


 از تصاویر زیاد استفاده کنید
دانش آموزان زمانی بهتر یاد می گیرند که توجه آنها به صورت بصری جلب شود. مطمئن شوید که تعداد زیادی عکس از مجلات، پوسترها روی دیوارها و تعداد زیادی اسباب بازی و نمونه اولیه وجود دارد.
بازی های زیادی انجام دهید
بچه ها نمی توانند بخوانند و بنویسند، اما بازیگران اصلی بازی هستند! بازی ها می توانند واقعا ساده باشند و نباید خیلی رقابتی باشند - مطمئن شوید که همه برنده می شوند.
مدام تمجید کنید
تقویت مثبت در این سن بسیار مهم است. فرقی نمی کند که دانش آموز دست و پنجه نرم کند، این که تلاش کرد ستودنی است. اگر بچه ها از کلاسشان لذت ببرند، هفته بعد برمی گردند چون می خواهند آنجا باشند...و عارضه اش این است که انگلیسی یاد می گیرند!



:: بازدید از این مطلب : 55886
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()