نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

در این کارخانه آزمایش های مختلفی بر روی پروفیل های تولید شده و مواد اولیه قبل از هر شیفت کاری انجام می شود تا از کیفیت آن اطمینان کافی حاصل گردد. از پروفیل ترکیه ای استفاده نمایید که ضمانت نامه ها و گارانتی آن در شرایط آب و هوایی ایران باشد. درب و پنجره دوجداره وین تک مطابق با آخرین شرایط حفظ پذیرش محیط زیست است که کوچکترین ضرری به محیط زیست نمی رساند و ۱۰۰% قابل بازیافت است. نوع و شرایط آب و هوایی در ماندگاری و طول عمر پنجره upvc بسیار تاثیر گذار می باشد. در و پنجرههای uPVC از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوتهای ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. اما شاید برای کسانی که اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند سوال شود که قاب داخل دیوار که بریده میشود و مقداری از آن باقی میماند پوشش داده میشود یا خیر ؟ 

 

اگر در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارید یا تصمیم گرفته ­اید سر و سامانی به وضعیت درب و پنجره خانه ­تان بدهید، حتما اسم پنجره upvc به گوشتان خورده و حالا راجع به این پنجره جستجو کرده­ اید و به مقاله ما رسیدید. شرکت وین تک یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره در ایران محسوب میشود که کار خود را از سال 1379 شروع کرده است. به عنوان مثال، پنجره سه جداره از جمله محصولات محبوب کمپانی وین تک محسوب میشوند که این روزها میزان کارآییشان نیز بیش از پیش افزایش یافته است.میزان ضخامت شیشهها نیز تاثیر زیادی بر روی قابلیت پنجرهی دوجداره دارد. در صورتی که بخواهید از اتلاف انرژی بیشتری جلوگیری کنید، میتوانید حتی از شیشههای مخصوص این کار نیز استفاده کنید.به عنوان مثال، شیشههای کاهش دهندهی مصرف انرژی را میتوان یکی از مهمترین اجزای پنجره دوجداره دانست.این نوع شیشهها با توجه به ضخامتشان میتوانند به راحتی از ورود و خروج هوای اضافه به داخل محل کار یا منزل شما جلوگیری کنند.

 

این نوع شیشهها امنیت بالاتری را برای شما به ارمغان میاورند. امان باشید. البته میزان عایق بودن انواع صداهای مختلف بستگی به میزان ضخامت شیشهای دارد که انتخاب میکنید.آلودگی صوتی میتواند در بسیاری از شهرها موجب عدم آرامش برای ساکنین خانه و یا حتی محل کار باشد. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب پروفیل upvc ترک جهت تولید پنجره upvc ، معتبر بودن ضمانت نامه های آنها در داخل ایران می باشد. به علاوه اگر در ساختمان و یا برج های بلند آتش سوزی رخ دهد به خاطرغیر قابل اشتعال بودن درب و پنجره های دوجداره وین تک تا زمانی که آتش نشانان به محل برسند میتواند از بروز فاجعه جلوگیری کند.این پروفیل ها کمک به آتش بر شدن شعله های آتش نمی کنند. شرکت وین تک با استفاده از مواد اولیه و رنگ مرغوب رنگ سفید بسیار شفافی بر روی محصولات خود استفاده می کند که در مقایسه با بقیه شرکت ها، شرکت وین تک رنگ های بسیار مرغوب تری دارد.این شرکت رنگ های دیگری نیزبه کاتالوگ رنگهای خود اضافه کرده است. اما برای تنوع بخشی رنگ های متنوع دیگری برای پروفیلها موجود است. از پروفیل قاب بازسازی اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید استفاده می شود. 

 

اما با خرید پنجره دو جداره وین تک نور خورشید تاثیر منفی بر روی پروفیلهای UPVC این شرکت ندارد چرا که محصولات این شرکت کاملا در برابر نور خورشید مقاومند. این موضوع علاوه بر دوری و نزدیکی به مقدار سفارش هم بستگی دارد که در بعضی مواقع نیاز به دو یا چند وانت بار و یا کامیونت برای جابجایی، قیمت در و پنجره UPVC را بالاتر میبرد. به جرات میتوان گفت: یکی از مهمترین و اصلیترین امتیاز پنجره دو جداره uPVC مصرف بهینه انرژی است. در صورتی که اندازه پنجره upvc شما بزرگ است این مدل بسیار مناسب است. اندازه گیری پنجره ها توسط چه فردی انجام می گیرد؟ استفاده از لاستیک های درزگیر موجب افزایش میزان چفت شدگی درب و پنجره دوجداره شده و از سوی دیگر از ورود گرد و غبار بطور کامل جلوگیری می کند. شستن و تمیز کردن پنجره ها بسیار آسان است و شما می توانید با استفاده از آب و صابون معمولی تمامی گردوغبار های پشت پنجره را به راحتی شستشو کنید.





:: بازدید از این مطلب : 53700
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: