آشنایی با روش تشخیص تصفیه آب تقلبی
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید هنگام خرید تصفیه آب انجام دهید. زیرا با دانستن روش های مختلف می توانید با خیال راحت خرید کنید.
تشخیص دستگاه تصفیه آب واقعی از تقلبی یکی از مهم ترین مراحل خرید دستگاه تصفیه آب است. زیرا با دانستن روش های مختلف می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. خرید دستگاه مناسب می تواند تفاوت زیادی در سلامت افراد ایجاد کند. زیرا انتخاب اشتباه می تواند خطرناک باشد. پس در این مقاله آبینا با ما همراه باشید تا این روش را توضیح دهیم.
دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی را تشخیص دهید
در تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی، بسیاری از مردم در دام فریب فروشندگان محصولات تقلبی می افتند، زیرا آنها دستگاه های تصفیه آب اصلی را از محصولات تقلبی نمی شناسند. این مقاله در مورد علائم تشخیص به شما می گوید.
تشخیص دستگاه های تصفیه آب اصلی از تقلبی بسیار دشوار است. چون ظاهرشان یکسان است. دستگاه های تقلبی اصلا آب را تصفیه نمی کنند.
چگونه سیستم تصفیه آب را انتخاب کنیم؟
انتخاب نوع سیستم برای شما کمی دشوار است. در حالی که این انتخاب به خود فرد بستگی دارد، باید عوامل زیر را در فرآیند انتخاب دستگاه مناسب در نظر بگیرید:
کدام راه حل ها را باید به حداقل رساند؟
ممکن است همه دستگاه‌ها به یک اندازه در حذف گروه‌های آلاینده یکسان مؤثر نباشند.
اگر آلاینده خاصی در آب آشامیدنی خود پیدا کرده اید، می توانید نمونه آب را در یک مرکز معتبر آزمایش کنید. و همچنین می توانید سیستمی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد آلاینده مورد نظر خود را حذف کرده و نگرانی خود را برطرف کنید. انواع تصفیه آب
بهترین تصفیه آب انواع مختلفی دارند:
سیستم هایی که آب مورد استفاده در کل خانه را تصفیه می کنند و در ورودی آب خانه نصب می شوند. و بعد از کنتور آب (لوله کشی شهری) و یا بعد از مخزن ذخیره فشار (آب چاه) نصب می شوند. سیستم هایی که در محل مصرف آب نصب می شوند. این نوع دستگاه تصفیه آب در محل مصرف مانند سینک آشپزخانه، یخچال یا دوش حمام تصفیه می شود.
برخی ممکن است به صورت خطی نصب شوند، برخی دیگر ممکن است یک شیر مجزا برای آب تصفیه شده داشته باشند. برخی از این دستگاه ها عبارتند از:
فیلترهای کارتریج (میکرون) و فیلترهای پارچه ای برای حذف ذرات معلق استفاده می شود.
• فیلترهای نصب شده در شیر آب.
• فیلترهای نصب شده در کنتور آب.
• فیلترهای نصب شده در لوله و فیلتر تمام آب.
• فیلترهای متصل به لوله ها، اما با شیرهای جداگانه.
• فیلترهای مخصوص یخچال که ارتباط مستقیمی با سلامت شما و اعضای خانواده دارد.
مراحل اولیه فیلتر آب
1- تعداد مراحل نظافت
رعایت چند مرحله به شما کمک می کند دستگاه های تصفیه آب واقعی را از دستگاه های تقلبی تشخیص دهید. دارای 5 تا 9 سطح است. در نتیجه، تجهیزات با کمتر از 5 سطح نباید تولید شوند. به این گونه انواع سه مرحله ای یا دو مرحله ای دستگاه های پیش درمان می گویند.
2- نوع روش
دستگاه های تصفیه آب خانگی البته آب را به روش اسمز معکوس یا RO تصفیه می کنند. پمپ ها، ترانسفورماتورها یا آداپتورها و چندین فیلتر وجود دارد. همچنین دارای ورودی آب لوله کشی و دو خروجی یکی برای تصفیه آب و دیگری برای فاضلاب می باشد. بنابراین اگر دستگاه تصفیه آب سطل زباله نداشته باشد، دستگاه تصفیه آب اصل نیست و از روش فیلترینگ استفاده می کند.
3- ارائه دستگاه تصفیه آب کامل
دستگاه اول باید 80-90 درصد آب را تصفیه کند. به دستگاهی به نام TDS معروف است که نشان دهنده خلوص و خلوص آب است در صورتی که این عمل انجام نشود دستگاه شما یک دستگاه است این اندازه گیری زمانی انجام می شود که فیلتر نصب شده باشد، در برخی موارد افراد این آزمایش را انجام می دهند. بر اساس کاهش عملکرد، آنها توانستند آب اصلی را از سایر تقلبی ها تشخیص دهند.
4- از فروشنده مطمئن با گارانتی معتبر خرید کنید
ممکن است دستگاه شما پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد. حتی بهترین تجهیزات ممکن است با قطعات مشکل داشته باشند، بنابراین از نمایندگی مجاز خرید کنید و از گارانتی خود اطمینان حاصل کنید.
تضمین کیفیت فاضلاب
از منظر بهداشتی، کیفیت آب مهمترین بخش انتخاب یک دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی است. اگر دستگاه تصفیه نقاط مشخص شده را نداشته باشد یا خروجی آن توسط لوله کش تنظیم نشده باشد، این آب سالم نیست.
هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کرد؟
• در گام اول باید بدانیم دستگاه های تصفیه آب چیست و چه کاربردی دارد؟
• برند مورد نظر را بشناسید + قیمت مناسب دستگاه تصفیه آب را از فروشگاهی معتبر دریافت کنید
• حتما سختی آب را کم کنید و فیلتر RO داشته باشید.
• دوره گارانتی را بدانید.
• میزان کربن فیلترهای دستگاه مورد نظر را بدانید.
• از ظرفیت مخزن تصفیه آب دستگاه مطلع شوید.
• نوع اتصال مورد نظر خود را بدانید.
استانداردهای بین المللی تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای گواهینامه استانداردهای بین المللی هستند، این استانداردها را می توان WQA نامید که به معنای انجمن جهانی کیفیت آب است، تمامی محصولات معتبر در زمینه آب با این استاندارد مطابقت دارند. و استاندارد NFS مخفف National Health Foundation است و تمامی محصولات مرتبط با سلامت و محیط زیست مورد تایید این سازمان می باشد.
پس قبل از خرید از وجود این پارامترها در محصول اطمینان حاصل کنید.
کد ایرانی را روی محصول وارد کنید
برای جلوگیری از ورود نامرغوب، توجه به برچسب کد ایرانی روی بدنه بسته بندی هنگام خرید دستگاه های تصفیه آب اصل از تقلبی ضروری است. دستگاه های تصفیه آب که به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند، بیشتر تقلبی هستند.
دستگاه تصفیه آب تقلبی نخرید!
معایب و مضرات دستگاه های تصفیه آب تقلبی نه تنها یک مشکل بلکه تهدیدی برای سلامت خانواده است. زیرا سلامت آب به طور مستقیم بر سلامت ما تأثیر می گذارد. به همین دلیل انتخاب وسیله مناسبی که آب را به خوبی تمیز کند بسیار مهم است.
نماینده فروش
با توجه به اطلاعات ارائه شده در مورد تشخیص دستگاه تصفیه آب واقعی از تقلبی، هم اکنون می توانید با اطلاعات بیشتر آن را خریداری کنید. گروه تصفیه آب آبینه با هدف ارائه بهترین محصولات با بهترین برندهای تصفیه آب در اختیار مشتریان خود می باشد. برای اطلاع از انواع تجهیزات و هرگونه اطلاعات در مورد خدمات ما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764





:: بازدید از این مطلب : 14269
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: