بهترین عینک موبایل چه ویژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


امروزه داشتن تلفن همراه برای همگان یک ضرورت است و بهترین گلس گوشی یکی از لوازم جانبی تلفن همراه و محافظ صفحه نمایش تلفن همراه است و هر روز تولید کنندگان تلفن همراه کیفیت صفحه نمایش را بهبود می بخشند و به همین دلیل در بسیاری از گوشی های هوشمند دیده می شود. مدل هایی که ما برای استفاده انتخاب می کنیم عبارتند از گوریلا گلس، دراگون تریل یا سایر شیشه های مقاوم در برابر خش. این شیشه ها در برابر خط و خش و ترک در امان هستند. اما برای محافظت کامل از یک پنل لمسی گران قیمت و استفاده از آن بدون محافظ نمی توانید به آن تکیه کنید. زمانی که موبایل در مکانی شنی قرار می گیرد یا به طور ناگهانی سقوط می کند، این شیشه های محافظ نمی توانند از آسیب دیدن صفحه نمایش آن جلوگیری کنند و اگر در اثر ضربه آسیب ببیند، هزینه زیادی بر روی شیشه گوشی موبایل متحمل می شویم. تلفن با کابل و در برابر خراش و ترک مقاومت می کند و به عنوان یک لایه محافظ در کناره ها عمل می کند.


انواع محافظ صفحه از نظر جنس بدنه

محافظ صفحه نمایش یکی از لوازم جانبی موبایل است که هنگام خرید گوشی موبایل به آن فکر می کنید و هنگام انتخاب انواع آن دو راه پیش رو دارید مانند خرید بهترین محافظ در این مقاله با ما همراه باشید. تا بتوانید هنگام خرید صفحه نمایش هوشمند باشید و نحوه استفاده از آن را بدانید. در زیر فهرست شده اند.

محافظ صفحه پلاستیکی

همانطور که از نام این محافظ مشخص است از پلاستیک ساخته شده است و تقریبا می توان گفت اولین نوع محافظ صفحه گوشی موبایل است و از کثیف شدن و ضربه های مستقیم گوشی موبایل حساس به لمس جلوگیری می کند. نصب این محافظ ها کمی مشکل است و به مهارت زیادی نیاز دارد، زیرا گرد و غبار و ذرات معلق در هوا و حتی حباب ها در زیر آنها گیر کرده و ظاهری ناخوشایند به صفحه نمایش می دهند. این محافظ قیمت بسیار ارزانی دارد.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای

این نوع محافظ شیشه ای است اما این شیشه در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است زیرا در دمای بالا گرم شده و شلیک شده است بنابراین بسیار بادوام است. به این نوع صفحه نمایش ها شیشه می گویند.

محافظ صفحه نمایش مات یا ضد UV

در واقع شیشه مات محافظت کامل در برابر تمامی آسیب ها و ضربه های ناگهانی محسوب می شود و این شیشه در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی دارد. البته مزیت دیگر این است که نور خورشید روی صفحه گوشی شما تاثیر نمی گذارد به طوری که نور منعکس شده به چشم شما نمی رسد یا بازتاب نور را تا حد زیادی کاهش می دهد.به این نوع شیشه ها ضد انعکاس نیز می گویند.

محافظ صفحه نمایش روشن

این نوع شیشه زیبایی و درخشش بی نظیری به گوشی شما می بخشد و یکی از بهترین ویژگی های این نوع شیشه صافی و درخشندگی آن است و به راحتی با دستمال کاغذی تمیز می شود ضخامت این نوع شیشه فوق العاده نازک است. . 33 میلی متر است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

محافظ صفحه نمایش پریوسی نیز شیشه ای است اما با ویژگی های خاص و منحصر به فرد. این نوع آینه ها فقط در زاویه های قائمه می توانند ببینند، بنابراین اگر در محیط شلوغ به گوشی خود نگاه می کنید و دست شما در اطراف گوشی شما حرکت می کند، چیزی جز سیاه نمی بیند و این عالی است. دارای پوشش اولئوفوبیک کاهش لکه ها

محافظ صفحه نمایش سرامیکی

محافظ صفحه شیشه سرامیکی یا سرامیکی دارای ترکیبی مشابه شیشه های معمولی است. 95 تا 98 درصد آن شیشه معمولی است اما با مقدار کمی ناخالصی که عمدتاً از خاک رس است. اندازه کریستال به کار رفته در این نوع شیشه کوچک است و معمولاً شیشه سرامیکی در مراحل اولیه تولید ظاهر نمی شود و به آن شیشه سرامیکی مات می گویند، شیشه قرار داده شده در گوشی باید تا حد امکان روشن باشد. کیفیت و شفافیت صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار نمی دهد، به همین دلیل ترکیبات جدیدی مانند سیلیکات و کوارتز به شیشه سرامیکی مات اضافه می شود تا شفافیت را افزایش داده و آن را به یک شیشه سرامیکی روشن تبدیل کند. این شیشه از امنیت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین صفحه نمایش را به خوبی پوشش می دهد و هیچ خط و خش روی صفحه باقی نمی گذارد. شیشه سرامیکی نرم نرم و انعطاف پذیر است و همین نرمی زیاد آن را در برابر ضربه مقاوم می کند. این شیشه ضد چربی است و اثر انگشت روی آن نخواهد بود و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش نانو

یکی دیگر از انواع محافظ صفحه را می توان صفحه نمایش نانو مایع دانست که در برابر تمامی آسیب ها و حوادث احتمالی بسیار بادوام است. این نوع شیشه به شیشه صفحه می چسبد و با صفحه نمایش ارتباط برقرار می کند و دید را افزایش می دهد. اگر نوشیدنی یا نوشیدنی وجود دارد نگران نباشید. مایع روی این شیشه می ریزد زیرا به راحتی نفوذ می کند زیرا از مواد نانو ساخته شده است. از ویژگی ها و ویژگی های خوب آن می توان به مقاومت در برابر خش، ضد آب، استفاده آسان، ماندگاری طولانی و بدون حباب اشاره کرد، اما به یاد داشته باشید که از صفحه نمایش جدا نمی شود و بادوام بالا است.

فیلم محافظ صفحه نمایش 2D، 2.5D و 3D

همانطور که در بالا توضیح داده شد، محافظ های صفحه نمایش از نظر ساخت انواع مختلفی دارند و با توجه به تنوع زیاد انواع گوشی های همراه، تنوع زیادی در ظاهر عینک ها و برش و انحنای آن ها وجود دارد. محافظ صفحه دو بعدی این نوع صفحه نمایش برای گوشی های کاملا تخت و تخت مناسب است و دارای دو بعد طول و عرض می باشد. محافظ صفحه نمایش 2.5 بعدی نیز صاف و صاف با انحنای جزئی در لبه های آن است، محافظ صفحه نمایش سه بعدی برای گوشی هایی با انحنا در کناره ها مناسب است و دارای انحناهایی در اطراف شیشه می باشد و همچنین برای عینک های دارای کیسه هوای محبوب مناسب است. .

محافظت کامل از صورت

شیشه فول کاور کل صفحه نمایش را می پوشاند که یک ویژگی عالی برای این نوع شیشه ها است. از دیگر مزایای این شیشه می توان به دوام بالا، لک و ضد اثر انگشت، نصب آسان و ضد اثر انگشت اشاره کرد. فقط لازم به ذکر است که این یک حباب است و می تواند نقش مهمی در محافظت از صفحه نمایش گوشی شما داشته باشد. صفحات جلد کامل بسیار محبوب هستند و در ابعاد سه بعدی و سایر ابعاد ساخته می شوند.

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش

ممکن است چندین بار برای شما هم پیش آمده باشد که در زمانی که بیرون از خانه بودید و به تماس تلفنی پاسخ می دادید ناگهان گوشی از دستتان بیفتد، اگر در چنین مواقعی محافظ صفحه داشته باشید از شدت ضربه جلوگیری می شود. تا حد زیادی به صفحه اصلی منتقل نمی شود استفاده از عینک هایی با کارایی متفاوت کار با گوشی را راحت تر می کند به عنوان مثال عینک هایی با خاصیت ضد نور می توانند استفاده از گوشی را در فضای باز و زیر نور خورشید بسیار آسان کنند یا این واقعیت که این عینک ضد لک و اثر انگشت است، تمیز کردن صفحه نمایش را آسان و بدون دردسر می کند.

یک محافظ صفحه نمایش خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

دارای سختی 9H است

درست است که همه ما می دانیم که گلس گوشی چیست و حتما از آن استفاده کرده ایم اما شاید اطلاعات کافی در مورد نوع آن نداشته باشیم یا بهترین گلس گوشی 1 تا 10 باشد که الماس دارای سختی 10 و سختی آن است. بهترین شیشه موجود در بازار 9H است. یعنی با مدادی با سختی 9H به بالا می توان آن را خراش داد و با هیچ چیز دیگری نمی توانید آن را خراش دهید. محافظ ضد خش بپوشید.

دارای روکش نانو ضد روغن و اثر انگشت

زمانی که سر کار مشغول هستید و همزمان چندین کار را انجام می دهید، اثر انگشت شما روی گوشی باقی نمی ماند و برای شما بسیار مهم است که صفحه نمایش گوشی شما تمیز و بدون لکه های چرب باشد، این فناوری شیشه باعث راحتی آن می شود. برای شما و اثر انگشت یا چربی باقی نمی گذارد.

گوشی شیشه ای 9 بعدی

این نوع شیشه از فناوری فیلتر نوری ویژه ای استفاده می کند تا نور عبوری از شیشه را افزایش دهد و پس از استفاده از گلس روی گوشی موبایل خود افت تصویر را احساس نخواهید کرد.شیشه سکوریت 9 بعدی، ضخامت آن کاهش می یابد تا نور از درون شیشه عبور کند. شیشه به درستی رنگ واقعی را ایجاد کرده و کیفیت تصویر را به کاربر منتقل می کند.

آیا فیلم محافظ شکسته مشکل دارد؟

همانطور که تا اینجا توضیح دادیم، وظیفه اصلی محافظ صفحه گرفتن لرزش گوشی موبایل و جلوگیری از خط و خش روی صفحه نمایش بزرگ است. محافظ تاثیر قوی بر روی صفحه نمایش بزرگ و در نتیجه در بیشتر موارد صفحه نمایش گوشی موبایل شما باقی می ماند و می توانید با هزینه بسیار کم یک گلس جدید نصب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: