نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

برنامه عصر جدید که توسط احسان علیخانی در چند فصل برگزار شد یکی از بهترین برنامه های چند سال اخیر برای معرفی استعدادهای رشته های مختلف بود که یکی از آنها خوانندگی بود. 

استعدادهایی همچون عرفان طهماسبی و علی طولابی جزو بهترین ها در زمینه خوانندگی بودند و هر دو هم توانستند به فینال این مسابقه راه پیدا کنند. اگر علاقه مند به تماشای ویدیوهای اجرای خوانندگان عصر جدید را دارید کانال ویژه خوانندگان عصر جدید در پلتفرم آهنگ ویدیو تمام کارهای این هنرمندان را بصورت یکجا گردآوری کرده و منتشر کرده است. برای تماشای اجرای تمام خوانندگان عصر جدید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://ahangvideo.com/channel/asre-jadid

عرفان طهماسبی کیست؟

عرفان طهماسبی متولد سال 1377 و اهل شوشتر استان خوزستان است . او که تنها ۲۵ سال سن دارد در زمینه ی خوانندگی و شاهنامه خوانی تبحر خاصی داراست و توانست با اجرای ترانه بختیاری با نام گلم گلم در برنامه عصر جدید مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

 علی طولابی کیست؟

علی طولابی نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت و با استقبال عجیبی روبعلی طولابی متولد سال ۱۳۸۸ اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت و با استقبال عجیبی روبرو شد.

صدای زیبای علی طولابی نوجوان 13 ساله مورد توجه کارن همایونفر قرار گرفت ،کارن همایونفر برای نخستین بار بود به یک شرکت کننده میگفت که شش دانگ صدا داری و با امید کامل دادن به او حمایت کرد و قهرمان عصر جدید شد.

منبع: رکنا https://www.rokna.net/fa/tiny/news-885293





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: