برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


آیا می توان اسپرم را از طریق غذا تقویت کرد؟ طبق آمار، میزان ناباروری در پنج سال گذشته بین 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. در مردان، کیفیت اسپرم دلیل اصلی ناتوانی در بارور کردن شریک جنسی است. از جمله علل ناباروری مردان مشکلاتی مانند غلظت کم اسپرم، تحرک کم اسپرم و تغییر شکل اسپرم است. برای تهیه قرص افزایش جهش اسپرم با فرازطب همراه باشید.



اگرچه علت اصلی کاهش کیفیت اسپرم در مردان مشخص نیست، اما در تحقیقات اخیر با توجه به عوامل اجتماعی-اقتصادی و عوامل دیگر، تغذیه محیطی مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد بچه دار شدن دارید و برای باردار شدن مشکل دارید. برای بررسی و درمان علل ناباروری می توانید از متخصص اورولوژی کمک بگیرید.

برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟

چیزهای ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا سیستم تولید مثل خود را بهینه کنید و بهترین نتایج را به دست آورید.غذاهایی که می خورید نیز در همین دسته هستند. برای داشتن اسپرم سالم و همچنین تقویت آنها مصرف غذاهای زیر توصیه می شود:

????تقویت قوای جنسی با مصرف موز

موز میوه ای است که به افزایش قدرت جنسی معروف است و می تواند به تقویت قوای جنسی افراد کمک کند. این میوه سرشار از ویتامین های B1، C و منیزیم است و تعداد و تحرک اسپرم را بهبود می بخشد. این میوه سرشار از آنزیم بروملین است، آنزیمی نادر که هورمون های جنسی را در بدن تنظیم می کند.

با شکلات تلخ حجم آنها را زیاد کنید

شکلات تلخ همچنین به تقویت قوای جنسی و کیفیت اسپرم کمک می کند. این ماده مغذی حاوی ال آرژنین است، اسید آمینه ای که تعداد اسپرم را در بدن انسان افزایش می دهد. همچنین به برانگیختگی شدید فرد کمک می کند. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است.

???? سلامت اسپرم با اسفناج

اسفناج سرشار از اسید فولیک است، ماده ای که برای تقویت اسپرم مهم است. این ماده از رشد طبیعی اسپرم حمایت می کند. کاهش سطح اسید فولیک منجر به تولید غیر طبیعی اسپرم در بدن می شود. این واقعیت رسیدن و ورود اسپرم به تخمک را دشوار می کند. علاوه بر این، هنگامی که اسپرم ها دارای این وضعیت هستند، اگرچه می توانند تخمک را بارور کنند، اما در معرض خطر نقص مادرزادی هستند.





:: بازدید از این مطلب : 3002
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: