شگفت انگیزترین طرح های کابین و خانه درختی 732 شگفت انگیزترین طرح های کابین و خانه درختی
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


طراحی خانه چوبی در موقعیت جغرافیایی مناسب جایگزین ویلاهای لوکس مدرن و سنتی می شود. کلبه های چوبی نسبت به خانه های آجری و بتنی سنتی گزینه اقتصادی و زیست محیطی تری هستند. چوب نه تنها بخشی از طبیعت است، استفاده از آن برای محیط زیست نیز مفید است. این خانه های چوبی از مواد طبیعی و غیرنفتی ساخته شده اند که قابل بازیافت و شکستن هستند و همچنین زیست محیطی محسوب می شوند. الوار مورد استفاده در ساخت و ساز پایدار تایید شده. علاوه بر این، ساخت و ساز با استفاده از چوب به انرژی کمتری نیاز دارد و تاثیر کمتری بر محیط زیست و کربن کمتری دارد. رد پا نسبت به روش های معمولی ساخت و ساز، زیرا چوب دی اکسید کربن را جذب می کند.

مزایای طراحی سوله چوبی

چوب به عنوان یک پل حرارتی عمل نمی کند، بلکه به عنوان یک عایق عمل می کند، بنابراین خانه چوبی را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد که باعث می شود بسیار بادوام باشد. صرفه جویی در گرمایش و تهویه مطبوع بین 50 تا 60 درصد در سال محاسبه می شود. مصالح مورد استفاده برای تکمیل می تواند از هر نوع باشد، از مصالح چوبی فشرده، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی، کاشی، تخته سنگ سفالی و غیره که نگهداری ساختمان را به حداقل می رساند. خانه های چوبی معمولاً برای گذراندن تعطیلات و استراحت استفاده می شود، این خانه ها تجهیزات ویلاهای لوکس را ندارند اما فضای خوب و آرامش خاصی دارند و آدم احساس می کند در این خانه های چوبی آدم به قدیم و دور از خانه برمی گردد. زمان های قدیم جمعیت از امروز، از دنیا برو. می توانید از طبیعت اطراف خانه ها لذت ببرید.در حالی که خانه های بتنی جامد بسیار چشمگیر پس از 40 سال آماده تخریب هستند، در برخی از کشورهای اروپای شمالی خانه های چوبی وجود دارد که بیش از 200 سال قدمت دارند.

معایب طراحی ویلا چوبی 


مطمئن شوید که مبلمان در شرایط خوبی قرار دارند و از چوب هایی که بسیار مرطوب و مستعد پوسیدگی هستند مراقبت کنید. خانه شما ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته یا نیاز به بازسازی داشته باشد. برای نگهداری، باید به طور منظم بازرسی شود، زیرا ممکن است نیاز به رنگ آمیزی بیرونی، آب بندی شکاف و غیره داشته باشد. افراد بسیار کمی در داخل زندگی می کنند.

مزایای طراحی خانه چوبی مزایای طراحی خانه چوبی

معروف ترین طراحی خانه چوبی جهان

در زمانی که شیشه و فلز رایج ترین مصالح ساختمانی بودند، خانه های چوبی منظره ای برای چشمان خسته بودند. معروف ترین کابین های چوبی دنیا چه ویژگی هایی دارند؟ یا در طراحی خانه چوبی چه اصول و ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه با بهترین طراحی ویلا سریع آشنا خواهیم شد.


طراحی خانه چوبی در باغ

یک خانه باغ طراحی شده توسط شرکت معماری Fifty Five واقع در ملبورن، استرالیا. این مهمانسرا به ویلای میراثی اضافه شده و تاثیر زیادی در ارزش خانه داشته است. اضافه شدن پنجره های استیل مشکی، کنتراست بصری فوق العاده ای ایجاد می کند. در پشت ساختمان فضای زیادی برای زندگی در هوای آزاد وجود دارد، فضای داخلی این ساختمان از مصالحی ساخته شده است که زیبایی را به خوبی نشان می دهد و فضای دلنشین و گرمی به مهمانخانه می دهد. تمام طول آشپزخانه و اتاق نشیمن دارای سقف های چوبی اصلاح شده است. درهای کابینت آشپزخانه دارای پنل های چوبی است، در حالی که سالن دارای قفسه های چوبی است که با قفسه های فلزی مشکی می توان آنها را بیرون کشید. طراحی کابین چوبی اسلوونیایی

خانه درختی اسلوونیایی که توسط Picaplus بین سال های 2014 تا 2015 طراحی شده است، یک خانه چوبی کوچک در اسلوونی است که دارای دو اتاق خواب است. اگرچه نمای بیرونی ساختمان از فلز سیاه رنگ ساخته شده است، داخل آن از چوب سبک و انعطاف پذیر است. درهای شیشه ای از اتاق نشیمن مستقیماً به عرشه بیرونی باز می شوند. آشپزخانه دارای پنجره ای با طراحی خاص برای ورود نور طبیعی است. آشپزخانه در مجاورت اتاق ناهارخوری است و به شکل U است. از طریق راه پله ای از چوب و فلز سیاه می توان به طبقه بالایی این خانه جنگلی رسید. یک اتاق خواب و یک اتاق کودک در طبقه بالا وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 2077
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: