زنجیر بدنه چیست و از کجا بخریم؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


امروزه از اکسسوری های مختلفی استفاده می شود که یکی از این لوازم، زنجیر بدنه است. این روزها زنجیر بدن به راحتی پیدا می شود. اما وجود مواد خوب در زنجیره بدنه مورد نظر بسیار مهم است. زنجیر بدن نوعی اکسسوری برای زیبایی اندام و لباس است. این محصول دارای مدل های مختلفی می باشد. در ادامه می خواهیم توضیحات کاملی در مورد مدل ها و انواع این محصولات ارائه دهیم. زنجیر بدن معده، پوند سینه کمر، شانه و غیره تولید می شوند. این محصولات باید با کابل و اتصالات فولادی تولید شوند. زیرا بسیار مهم است که با بدن خود هماهنگ باشید.

انواع زنجیر بدن چیست؟

زنجیر انواع مختلفی دارد. این محصولات در اشکال مختلف تولید می شوند. در ادامه این مقاله از کارمادیو می خواهیم نوع زنجیره فیزیکی را تعریف کنیم. بهترین چیز برای خرید زنجیر فلز است. فولاد ضد حساسیت و رنگ ثابت است. مناسب برای انواع پوست. اگر پوست حساسی دارید فقط باید زنجیر استیل بخرید. این محصول به راحتی با بدن شما سازگار می شود و هیچ گونه تحریک و حساسیتی ایجاد نمی کند. بسته به شکل زنجیر می توانید آن را زیر لباس یا لباس نیز بپوشید.

زنجیر شکم: همانطور که از نام این محصول پیداست برای شکم استفاده می شود. این زنجیر به شکم بسته شده و ثبات آن در شکم است.

زنجیر کمر. همچنین این محصول دارای ثبات بر روی کمر می باشد. به طوری که قفل محصول را روی حامل ببندید. ثابت بودن زنجیر کمر بسیار زیبا و جذاب است.

زنجیر شانه: این محصول یکی از محصولات جدید در ناحیه زنجیر بدن می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست برای شانه طراحی شده است. زنجیرهای ساخته شده برای این محصول روی شانه قرار می گیرند.

زنجیر ران: این محصول بر روی ران نیز ثبات دارد. مدل های مختلف این محصول را می توانید به راحتی در سایه گالری روی شلوار یا لباس زیر تهیه کنید.

زنجیر سینه: این نوع  مد و استایل زنجیر کاربرد زیادی دارد. زنجیر قفسه سینه روی سینه قرار می گیرد. این محصول روی لباس ها یا زیر لباس هایی با یقه باز پوشیده می شود.

از کجا می توانم زنجیر بدنه بخرم؟

برای خرید زنجیر بدنه باید به بسیاری از نکات و ویژگی های محصول انتخابی توجه کرد. ابتدا سایز متناسب با اندام خود را سفارش دهید. سپس به جنس محصول توجه کنید. بهترین ماده برای زنجیر بدنه فولاد است. این فلز کاملا زیبا است و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. البته در برخی موارد که اندازه زنجیر بزرگ است بهتر است از زنجیر آلومینیومی استفاده شود. زنجیرهای آلومینیومی مانند فولاد رنگی دارند و چربی خون را افزایش می دهند. تفاوت زنجیر آلومینیومی با فولاد در وزن آن است. وزن زنجیر آلومینیومی بسیار کمتر از فولاد است. بنابراین، استفاده از این ماده برای زنجیرهای بزرگ توصیه می شود. زیرا هرگز سنگین نیست و مزاحمتی برای بدن ایجاد نمی کند.

یکی از مراجع معتبر برای خرید بند سوتین ضد حساسیت با زنجیر استیل، گالری سایه می باشد. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با مواد عالی و ضد حساسیت عرضه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 1414
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: