طرح شیرینی زیبا
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


عوامل دیگری مانند نوع چاپ روی جعبه آب نبات، بسته بندی بهداشتی، کیفیت و جنس جعبه را نیز باید در نظر گرفت.

در حال حاضر بسته بندی هر محصولی جایگاه ویژه ای در تحویل مناسب محصول دارد. شیرینی ها نیز باید در بسته بندی های جذاب و زیبا قرار داده شوند تا مشتری از سلامت خود مطمئن باشد و علاوه بر آن به دلیل بسته بندی زیبای قنادی آن را خریداری کند.

در تولید انواع شیرینی از جمله جعبه های کلوچه، کیک، بیسکویت و شکلات تخته ای از طرح هایی با اندازه ها و کیفیت های مختلف استفاده می شود.

انواع چاپ جعبه آب نبات شامل چاپ سفارشی، چاپ منحصر به فرد و چاپ جعبه آب نبات بالا می باشد. این مدل دارای ویژگی های خاصی می باشد که در این مطلب ارائه می کنیم.

شیرینی یکی از مواد غذایی است که هر ساله و در زمان های مختلف مشتریان زیادی دارد. بنابراین فروش انواع جعبه شیرینی برای افزایش رضایت مشتری، جعبه بسته بندی نبات علاوه بر حفظ کیفیت باید از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد. مشتریان مختلف برای خرید مقدار شیرینی نیازهای متفاوتی دارند. بر این اساس قوطی های آراکیلو، کیلویی، یک و نیم و دو کیلویی در کارخانه های جعبه سازی در حال ساخت است. برای طراحی و تولید جعبه های بسته بندی آب نبات اشکال مستطیلی و مربعی در نظر گرفته شده است.

برای قرار دادن انواع نبات های تولید شده در قنادی ها، قالب کیک را با شکل یکنواخت چاپ می کنند. تولید و طراحی جعبه آب نبات به مراحلی مانند برجسته کاری، تذهیب و تیغ بری نیاز دارد.

برای چاپ جعبه های آب نبات افست و سلفون با ویژگی های آبکاری یک تا چهار رنگ نقره ای و طلایی استفاده می شود. رایج ترین نوع چاپ برای تولید و چاپ بسته بندی آب نبات، چاپ افست کم هزینه است، همچنین انواع دیگری از چاپ مانند چاپ سیلک، آبکاری طلا و آبکاری نقره وجود دارد. در طراحی جعبه های آب نبات نیز

هزینه جعبه آب نبات از جمله هزینه های چاپ و برش و هزینه مقوای مورد استفاده را شامل می شود.

در کشور ما چاپ معمولی روی جعبه های آب نبات با استفاده از مقوای سیاه انجام می شود. به دلیل رعایت نکات بهداشتی، چاپ روی این نوع کارت مناسب نیست. البته در حال حاضر مقوای سیاه جای خود را به مقوا در بسته بندی مواد غذایی داده است و تا حدودی مسائل بهداشتی برطرف شده است. توصیه می شود برای اطمینان از تمیزی کامل جعبه را با سلول ها بپوشانید.

نوع زیره برای تولید جعبه نبات می تواند بسیار خلاقانه و زیبا باشد تا زیبایی محصول را برای مشتری دو چندان کند. برای چاپ زیر جعبه نبات ابتدا لوگوی قنادی روی مقوای مخصوص چاپ می شود و در مرحله بعد این مقوا به استحکام بالای بسته بندی شیرینی لمینت می شود.

انواع چاپ برای طراحی جعبه آب نبات

1. چاپ ویژه روی جعبه آب نبات:

2. چاپ بالا در طراحی بسته بندی آب نبات:

3. جعبه آب نبات چاپ زیره سبز

سلفون روی جعبه کشیده می شود تا از تماس شیرینی در بالای جعبه جلوگیری شود و اصول بهداشتی در چاپ جعبه شیرینی رعایت شود. تولید و توزیع زیره در جعبه نبات به صورت کیلویی انجام می شود.

در طراحی بسته بندی نبات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ما انجام می دهیم.

1. طراحی زیبا و حرفه ای لوگو قنادی وسیله ای برای تبلیغات مغازه قنادی است و شیرینی را به مشتریان می شناساند.

طراحی بسته بندی آب نبات فانتزی برای فروش بیشتر

برای تولید و طراحی جعبه ای استادانه برای دسرها از سکه های طلای منحصر به فرد و مرغوب استفاده می شود که می تواند جلوه زیبایی بر روی بسته بندی دسر ایجاد کند. یکی از روش های جدید چاپ جعبه آب نبات های تزئینی استفاده از جعبه های سفت است که در جلب توجه مشتریان موثر است.





:: بازدید از این مطلب : 2027
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: