نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

برنامه عصر جدید که توسط احسان علیخانی در چند فصل برگزار شد یکی از بهترین برنامه های چند سال اخیر برای معرفی استعدادهای رشته های مختلف بود که یکی از آنها خوانندگی بود. 

استعدادهایی همچون عرفان طهماسبی و علی طولابی جزو بهترین ها در زمینه خوانندگی بودند و هر دو هم توانستند به فینال این مسابقه راه پیدا کنند. اگر علاقه مند به تماشای ویدیوهای اجرای خوانندگان عصر جدید را دارید کانال ویژه خوانندگان عصر جدید در پلتفرم آهنگ ویدیو تمام کارهای این هنرمندان را بصورت یکجا گردآوری کرده و منتشر کرده است. برای تماشای اجرای تمام خوانندگان عصر جدید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://ahangvideo.com/channel/asre-jadid

عرفان طهماسبی کیست؟

عرفان طهماسبی متولد سال 1377 و اهل شوشتر استان خوزستان است . او که تنها ۲۵ سال سن دارد در زمینه ی خوانندگی و شاهنامه خوانی تبحر خاصی داراست و توانست با اجرای ترانه بختیاری با نام گلم گلم در برنامه عصر جدید مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

 علی طولابی کیست؟

علی طولابی نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت و با استقبال عجیبی روبعلی طولابی متولد سال ۱۳۸۸ اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت و با استقبال عجیبی روبرو شد.

صدای زیبای علی طولابی نوجوان 13 ساله مورد توجه کارن همایونفر قرار گرفت ،کارن همایونفر برای نخستین بار بود به یک شرکت کننده میگفت که شش دانگ صدا داری و با امید کامل دادن به او حمایت کرد و قهرمان عصر جدید شد.

منبع: رکنا https://www.rokna.net/fa/tiny/news-885293



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ دوس دارم حرفاتو شیرینه حرفات مسعود صادقلو

دوس دارم حرفاتو، شیرینه حرفات!♫!
دوس دارم گرماتو، دلگرمیه دستات…!♫!
دوس دارم حرفاتـو، شیرینــه حرفــات!♫!
دوس دارم گرماتـو، دلگرمیــه دستــات!♫!

 https://musicdel.ir/single-tracks/64416/



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


یکی از اصلی ترین و نگران کننده ترین مشکلاتی که مردان با آن مواجه هستند ناتوانی جنسی مردانه است. به عبارت ساده، عدم امکان ایجاد و حفظ نعوظ برای رابطه جنسی موفق، ناتوانی جنسی نامیده می شود. این مشکل نه تنها کیفیت زندگی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه یک مشکل رایج است که زن و مرد را درگیر می کند و باعث اضطراب، افسردگی و از دست دادن اعتماد به نفس و بسیاری از مشکلات روحی و اجتماعی می شود. در این مقاله از  دکتر کیوان آقامحمدپور به بررسی ناتوانی جنسی و عوارض آن می پردازیم.


دلیل آن ناتوانی جنسی است

به طور کلی می توان علل ناتوانی جنسی را در دو حوزه جسمی و روانی بررسی کرد.

علل فیزیکی ناتوانی جنسی

از جمله دلایل جسمانی که باعث ناتوانی جنسی در فرد می شود و او را از برقراری و حفظ رابطه دو طرفه رضایت بخش و کامل باز می دارد:

کاهش سطح تستوسترون در خون یا فشار خون بالا

استفاده زیاد و مداوم از داروهای تجویزی مانند داروهای فشار خون، داروهای ضد افسردگی و غیره.

استفاده از تنباکو مانند سیگار، مواد مخدر و غیره

بیماری های عروقی مانند سخت شدن دیواره عروق یا ترمیم تصلب شرایین و غیره.

گزارش های آسیب عصبی یا حملات قلبی در انسان با بیماری هایی مانند دیابت و...

علل روانی سوء تغذیه

علل روانی ناتوانی جنسی را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

استرس بیش از حد، اضطراب و نگرانی در مورد عملکرد و رفتار جنسی در حین رابطه جنسی

احساس گناه در طول رابطه جنسی

خاطرات ناخوشایند گذشته مانند تجاوز جنسی یا آسیب جنسی در طول یک رابطه

بیماری روانی و افسردگی

استرس و کار، تحصیل و استرس خانوادگی و...

عوارض ناتوانی جنسی

تأثیر و عوارض این مشکل می تواند عمیق باشد و بر اعتماد به نفس فرد تأثیر بگذارد، علاوه بر تأثیر بر خلق و خو، می تواند منجر به اختلاف یا درگیری در رابطه با شریک جنسی و در مواردی به جدایی شود. گاهی اوقات شریک جنسی بیمار خواسته های او را برآورده نمی کند، بنابراین او به سمت ارتباط با دیگران کشیده می شود. او آگاه است که این امر عواقب جدی و زیانباری برای طرفین و بنیان خانواده دارد. بنابراین با در نظر گرفتن همه این عوامل، این نتیجه حاصل می شود که تشخیص و درمان به موقع این بیماری و پیگیری بسیار ضروری و مهم است.

به طور خلاصه، عوارض ناتوانی جنسی به شرح زیر است:

روی اعتماد به نفس، خلق و خو و خلق و خوی فرد تأثیر بگذارد

ایجاد اختلاف یا درگیری با شرکای جنسی

از هم پاشیدگی بنیان خانواده و جدایی زوجین

رضایت از خود یا شرکای جنسی که آماده برقراری ارتباط با افراد دیگر برای ارضای نیازهایشان هستند

درمان ناتوانی جنسی

بسته به علت و شدت ناتوانی جنسی و بیماری ایجاد کننده بیمار، پزشک می تواند درمان های مختلفی را پیشنهاد کند:

داروهای خوراکی

داروهای خوراکی در درمان ناتوانی جنسی در بسیاری از مردان موفق عمل کرده اند. این داروها عبارتند از:

سیلدنافیلو

تادالافیل

واردنافیلو

آوانافیل

مصرف این داروها باعث افزایش جریان خون و ایجاد نعوظ در هنگام تحریک جنسی می شود.

داروها از نظر دوز، مدت اثر و عوارض جانبی متفاوت هستند. عوارض جانبی احتمالی شامل تورم، احتقان بینی، سردرد، تغییرات بینایی، کمردرد و ناراحتی معده است.

لازم به ذکر است که قبل از مصرف هر گونه داروی ناتوانی جنسی، از جمله مکمل ها و داروهای گیاهی، از پزشک خود برای استفاده از آن اجازه بگیرید. این درمان ها می توانند بی اثر و یا حتی خطرناک باشند.

پمپ وکیوم او

گزینه دیگر برای درمان ناتوانی جنسی استفاده از پمپ خلاء است. این پمپ با دست یا باتری کار می کند. برای استفاده از آن، فرد باید لوله را وارد واژن خود کند و سپس تمام هوای داخل لوله را خارج کند تا خلاء ایجاد شود. این حرکت باعث جریان خون به آلت تناسلی می شود و مرد را ترمیم می کند.

اگر مردی اختلال خونریزی دارد یا داروهایی برای کاهش لخته شدن خون مصرف می کند، نباید از پمپ خلاء استفاده کند. شایان ذکر است که کمتر از یک سوم مردان در اثر استفاده از پمپ وکیوم دچار درد و کبودی می شوند.

عمل جراحی

اگر هیچ یک از روش های درمانی ذکر شده قبلی موثر نبود، ممکن است جراحی را در نظر بگیرید.

آیا درمان روانشناختی موثر است؟

همانطور که اشاره کردیم برخی از عوامل روانی مانند استرس، ترس، نگرانی، افسردگی و ... ممکن است باعث مشکلات نعوظ در مردان شود. بنابراین می توانید برای بهبودی کامل به یک مشاور یا روانشناس مراجعه کنید. اصولاً با استفاده از این روش با کمک درمانی مشاور و روانشناس می توانید به آرامش بیشتری دست یابید که این خود مشکلات ناتوانی جنسی را در مردان حل می کند.



:: بازدید از این مطلب : 4917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


دیسپلازی مادرزادی هیپ (CHD) وضعیتی است که در آن نوزادی با لگن ناپایدار متولد می شود. این عارضه به دلیل تشکیل غیر طبیعی مفصل ران در طول رشد جنین رخ می دهد. نام دیگر این بیماری دیسپلازی هیپ است، بی ثباتی لگن با بزرگتر شدن کودک شدیدتر می شود.

این مفصل گوی و کاسه در لگن کودک گاهی از موقعیت اصلی خود خارج می شود. به این معنی که شکل توپی سر ماده یا زن از قسمت لگن (استابولوم) می آید. طبق تحقیقات، از هر 1000 نوزادی که با دررفتگی مفصل ران متولد می شوند، یک نفر متولد می شود.

علت دررفتگی مفصل ران

در بسیاری از موارد علت این عارضه ناشناخته است. از جمله عوامل موثر می توان به پایین بودن مایع آمنیوتیک در رحم مادر، وضعیت جنین بریچ (زمانی که جنین به جای سر از پاها به دنیا می آید) و سابقه خانوادگی آن اشاره کرد. همچنین فضای کوچک و محدود رحم می تواند باعث دررفتگی لگن شود. زمانی که مادر برای اولین بار باردار می شود و رحم به اندازه کافی گشاد نشده است، این اتفاق بیشتر می افتد.

دختران یا پسران؛ کدام افراد مستعد دررفتگی مفصل ران هستند؟

دررفتگی مفصل ران در دختران بیشتر از پسران است، اما هر نوزادی ممکن است به این اختلال مبتلا شود. به همین دلیل است که پزشک به طور مرتب وضعیت لگن نوزاد، علائم و نشانه های دررفتگی لگن را تا سن یک سالگی بررسی می کند.

علائم دررفتگی مفصل ران

این بیماری معمولاً در دوران کودکی هیچ علامتی ندارد این به این دلیل است که پزشک کودک را به طور منظم معاینه می کند.

تشخیص  دررفتگی مادرزادی مفصل ران



آزمایش این بیماری در سال اول زندگی کودک انجام می شود. رایج ترین روش معاینه فیزیکی است. پزشک به آرامی لگن و پاهای نوزاد را حرکت می دهد و به دنبال علائم خاصی از دررفتگی می گردد.

این آزمایشات تا سه ماهگی نوزاد دقیق هستند. در نوزادان و کودکان بالای سه ماه، علائم شامل لنگش، ربایش محدود و طول متغیر است (اگر فقط یک اندام تحت تاثیر قرار گرفته باشد).

درمان دررفتگی مادرزادی لگن نوزاد

آزمایش های تصویربرداری می تواند به تشخیص این بیماری کمک کند. پزشکانی که از سونوگرافی برای معاینه نوزادان زیر چهار ماه استفاده می کنند به این بیماری مشکوک هستند. آنها همچنین از اشعه ایکس برای نوزادان و کودکان چهار ماهه استفاده می کنند. بسته به تشخیص پزشک می توان از روش های مختلف جراحی و غیرجراحی برای درمان استفاده کرد.

در زیر فیلمی از دررفتگی مادرزادی مفصل ران چپ در یک بیمار 60 ساله را مشاهده می کنید. انحرافات ستون فقرات به دلیل عدم تقارن اندام بر مشکلات او افزود.

کودک مبتلا به اسهال مادرزادی ناپایداری لگن دارد. این وضعیت می تواند ناشی از عدم تعادل لگن در مراحل اولیه رشد و نمو جنین باشد. به این بیماری دیسپلازی هیپ نیز می گویند. اگر دیسپلازی شدید باشد، ممکن است لگن کودک کاملا سالم باشد. یعنی سر توپی شکل استخوان ران به طور کامل از استابولوم خارج می شود.

علل دررفتگی مادرزادی لگن

علت دقیق اسکولیوز مادرزادی به طور کامل شناخته نشده است. عوامل مستعد کننده ممکن است شامل عواملی مانند سطح پایین مایع آمنیوتیک در رحم یا موقعیت جنین باشد. محدودیت های مامایی ممکن است یکی از دلایل این اختلال باشد. بنابراین در اولین زایمان احتمال اینکه کودک با پوست سر متولد شود بیشتر است.

علاوه بر این، احتمال دررفتگی مادرزادی لگن در دختران بیشتر از پسران است. هر نوزاد تازه متولد شده باید از نظر علائم دررفتگی لگن توسط پزشک معاینه شود. این معاینه باید در طول ملاقات های بعدی در سال اول زندگی کودک ادامه یابد.

علائم و نشانه های دررفتگی مادرزادی لگن

فلج مغزی ممکن است هیچ علامتی نداشته باشد. در مورد علائم، موارد زیر را مشاهده می کنیم:

- وارونگی پا یا اختلاف در طول پا

- دامنه حرکتی محدود

- ایجاد چین های نامتقارن در ران ها و باسن

درمان دررفتگی مادرزادی لگن

اگر دررفتگی مادرزادی لگن پنج تا شش ماه پیش تشخیص داده شود، برای درمان آن توسط  دکتر منصوری از بریس به نام کمربند پاولیک استفاده می شود. کمربند موقعیت صحیح پاها را حفظ می کند و سر استخوان ران به تدریج به عمق لگن هدایت می شود. استفاده از کمربند به مدت شش تا دوازده هفته ضروری است که بستگی به سن تشخیص و شدت بیماری دارد.


اگر درمان موثر نباشد، پزشک دستور جراحی می دهد. جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. جراحی به دو صورت باز و بسته قابل انجام است:

- در روش بسته: سر زن بدون نیاز به ساخت قطعات بزرگ در پایه قرار می گیرد.

- در روش باز: برش کوچکی روی ران ایجاد می شود و جراح سر استخوان ران را در یک کاسه قرار می دهد.

در کودکان بزرگتر از 18 ماه، جااندازی بسته معمولاً کافی نیست و نیاز به جراحی باز است.



:: بازدید از این مطلب : 3722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


محصولات Jantek کجا هستند؟ شرکت ناگین جان و مه یا جنتک یک شرکت ایرانی متعلق به یکی از برندهای فرعی گروه جانومه است. شرکت جانتک نمایندگی کلیه محصولات و ماشین پرس های شرکت ژانومه را با برند جانتک وارد ایران کرده و با 2 سال نگهداری و گارانتی در بازار ایران عرضه می کند. از جمله محصولات این برند می توان به تعمیر اتوپرس جانتک اشاره کرد که مدل های متنوع و آپشن های کاربردی را با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می دهد.


پرس خودکار برای یک جفت Tilmamaha

جانتک محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی و تکنولوژی به مشتریان خود عرضه می کند و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این برند شده و طرفداران بسیاری از برند جانتک را به خود جلب کرده است.

ویژگی های پرس خودکار Jantech

جنتک تنها مدل اتوپرسی است که در بازار ایران فارسی صحبت می کند.

دارای صفحه نمایش دیجیتال شفاف

آموزش کامل استفاده از پرس خودکار جانتک را به زبان فارسی دارد

برنامه های مختلف اتو بسته به نوع پارچه

سیستم بخار از بالا

فشار کامل

گارانتی و خدمات پس از فروش

آیا کیفیت پرس اتوماتیک جانتک خوب است؟

پرس های خودکار جانتک بتاسرویس بر پایه محصولات پرطرفدار ساخت شرکت جانتک ساخته شده و همواره سعی در تولید محصولات باکیفیت و ارائه تکنولوژی روز به خریداران داشته است. می توان گفت محصولات دارای ویژگی های چاپ خودکار با کیفیت و بادوام هستند. آنهایی که با قیمت بسیار مناسب وارد بازار شدند و با اینکه ارزان و با کیفیت هستند ارزش خرید دارند.

فشار دادن خودکار بلندگوی Zantec

جدیدترین مدل های بلندگوی اتوماتیک Jantech با 2 سایز 70 و 90 سانتی متری همگی جزء خط تولید و زیر مجموعه اتوماتیک ژانومه می باشند. این مدل دارای سیستم بخار عمودی و یکپارچه برای اتو کردن لباس و پارچه با الیاف مختلف می باشد. همچنین اتو بلندگوی هوشمند فارسی دارای صفحه نمایش دیجیتال و لمسی با صدای هشدار قدرت بخار 2200 می باشد.

اتوپرس بایترون بهتر است یا زانتک؟

برای پاسخ به این سوال، کدام چاپگر خودکار بهتر است، بایترون یا جانتک؟ ابتدا باید مشخصات، مدل های پرفروش این دو برند را بشناسید و با توجه به انتظارات خود یکی از بهترین مدل های پرینتر اتوماتیک کاربردی را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


سالن های کنفرانس یا جلسات همیشه شاهد تبادل نظر بین مدیران و افراد سازمان ها و شرکت ها برای تصمیم گیری های سطح بالا هستند. بنابراین طراحی و اجرای خوب سالن کنفرانس و استفاده از تجهیزات با کیفیت بسیار مهم است. تجهیزات سالن کنفرانس به طور کلی به سه قسمت تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی تقسیم می شوند. در این میان نقش سیستم کنفرانس که شامل کنسول کنفرانس (میکروفون کنفرانس)، منبع تغذیه و کابل های ارتباطی می باشد. به عنوان قسمت اصلی تجهیزات صوتی سالن از اهمیت بیشتری نسبت به سایر تجهیزات برخوردار است. زیرا تمامی کلمات شنونده توسط این سیستم دریافت و برای پخش به سیستم صوتی ارسال می شود. بنابراین می توان سیستم کنفرانس فرلیچر را مرکز تمامی دستگاه ها دانست.

چه زمانی به سیستم کنفرانس نیاز است؟ (با استفاده از سیستم های کنفرانس):

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که استفاده از سیستم کنفرانس فقط برای دریافت، تقویت و بازتولید صدای سخنرانان در نظر گرفته شده است. این مورد را می توان به عنوان برنامه اصلی سیستم در نظر گرفت، اما تنها برنامه کاربردی نیست. یکی دیگر از کاربردهای سیستم های کنفرانس، مدیریت و سازماندهی جلسات است. به این ترتیب، رئیس جلسه می تواند با گزینه های ارائه شده توسط سامانه، سخنرانی حاضران را مدیریت کند. با استفاده از این اختیارات، رئیس می تواند با نظارت بر قابلیت استفاده از سیستم کنفرانس، از تداخل با سخنان افراد جلوگیری کرده و در نتیجه فرآیند جلسه را مدیریت کند. در میان سایر ویژگی‌ها، می‌توان یک سفارش یا صف برای افرادی که درخواست صحبت از رهبر جلسه را دارند تنظیم کرد.

با استفاده از سیستم های کنفرانس، امکان مستندسازی جلسات وجود دارد. با ترکیب آن با سیستم ضبط ویدیویی، می توان فیلم جلسات را علاوه بر صدا، تهیه و برای استفاده در آینده ذخیره کرد.

برخی از نمونه های سیستم های کنفرانس نیز ویژگی هایی مانند رای دادن کاربر و تفسیر همزمان را ارائه می دهند. این ویژگی ها جلسات را از قالب های سنتی به فرآیندهای مدرن و سطح بالا تبدیل می کند.

سیستم کنفرانس در اتاق جلسه

اتاق ملاقات

همانطور که در بالا در مورد برنامه پخش تصویر کنفرانس و اجرای آن ذکر شد. واضح است که در صورت عدم استفاده از این برنامه ها نمی توان انتظار داشت که از سالن کنفرانس به درستی استفاده شود. در واقع با استفاده از این سیستم می توان بسیاری از جلسات حرفه ای و بسیار موثر برگزار کرد. مقاله‌ای که سازمان‌ها و حتی شرکت‌هایی را که فضای جلسات کوچکی داشتند، به استفاده از این سیستم‌ها سوق داد.

انواع سیستم کنفرانس:

سیستم های کنفرانس را می توان به دو دسته کلی سیستم آنالوگ و سیستم دیجیتال تقسیم کرد. سیستم های آنالوگ مدل قدیمی سیستم های کنفرانس هستند. آن سیستم ها فقط توانایی دریافت، تقویت و ارسال صدای گوینده را برای پخش توسط سیستم صوتی داشتند. با توجه به توانایی های محدود سیستم های آنالوگ، امروزه به ندرت از آنها استفاده می شود. به طوری که کم کم جای خود را به نمونه های دیجیتال دادند. سیستم های کنفرانس دیجیتال علاوه بر قابلیت های فوق قابلیت های دیگری نیز دارند. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

هماهنگی با سیستم فیلمبرداری در اتاق:

همانطور که قبلا در مقاله ذکر شد، سیستم ردیابی خودکار، در این حالت با روشن کردن هر میکروفون کنفرانس، سیستم فیلمبرداری به سمت آن هدایت شده و تصویر فرد پشت میز کنفرانس را ضبط و ذخیره می کند. این عملیات به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام می شود.

سیستم رای گیری:

گاهی اوقات سیستم های بحث دیجیتال به کاربران این فرصت را می دهند که در مورد موضوعات مختلف رای دهند. در این صورت مخاطبان آرای خود را روی کنسول کنفرانس مقابل خود ثبت می کنند. به دلیل دیجیتالی بودن رای، قابلیت اطمینان آن بسیار بالاست. علاوه بر این، از این طریق، سیستم عملکردهای مختلفی از جمله احراز هویت کاربر، گزارش دهی، نمایش نتایج...

ترجمه همزمان:

در بسیاری از جلسات امکان حضور افراد با زبان های مختلف وجود دارد. البته لازم است این افراد محتوای جلسه را درک کنند. این را می توان با یک سیستم ترجمه همزمان به دست آورد. این سیستم گاهی به صورت جداگانه در سالن ها موجود است. با این حال، آنها داخلی هستند و در برخی از سیستم های کنفرانس پیشرفته قابل استفاده هستند. به لطف این توانایی، زبان مانعی برای درک مفاهیم و شرکت در سخنرانی های بین المللی نخواهد بود.

اجزای سیستم کنفرانس

سیستم کنترل مرکزی برای تغذیه یا مونتاژ:

منبع تغذیه سیستم کنفرانس، منبع تغذیه مرکزی یا سیستم کنترل مرکزی، نوعی هسته سیستم کنفرانس است. همه میکروفون های کنفرانس به آن متصل هستند. میکروفون ها از طریق این دستگاه کنترل می شوند و صدا به سیستم صوتی سالن ارسال می شود. با برق مرکزی می توان به کنسول کنفرانس اعتماد کرد، تعیین کرد که هر میکروفون کنفرانس چگونه کار می کند (از جمله حالت های عادی، FIFO، فعال سازی صوتی)، اعمال محدودیت برای کنسول ها، اعمال تنظیمات و ارسال اطلاعات لازم به سیستم ضبط ویدیو و بسیاری موارد دیگر. ویژگی ها و تنظیمات منبع تغذیه مرکزی معمولاً به عنوان پایه رک در اتاق کنترل نصب می شود.

کنسول کنفرانس ریاست جلسه را بر عهده داشت:

میکروفون کنفرانس رئیس جمهور یا همان کنترل رئیس جمهور همانطور که از نامش پیداست مخصوص رئیس جلسه است. جدای از امکانات کلی، این دستگاه از امکانات بیشتری نسبت به کنسول های شرکت کننده برخوردار است. زیرا رئیس جلسه باید بتواند روند جلسه را کنترل کند. بنابراین مدیر کنفرانس می تواند از طریق مدیریت کنفرانس خود وظایف مختلفی از جمله: چت، غیرفعال کردن کنترل شرکت کننده، اجازه صحبت به شرکت کننده و ... را انجام دهد.

میکروفون شرکت کنندگان در کنفرانس

کنسول کنفرانس رئیس جمهور

میکروفون کنفرانس شرکت کننده:

کنسول های کنفرانس معمولاً بر اساس تعداد شرکت کنندگان (به استثنای صندلی) در اتاق جلسه نصب می شوند. این دستگاه نسبت به میکروفون کنفرانس ریاست جمهوری قدرت کمتری دارد. بنابراین سایر قسمت های سیستم مونتاژ غیر قابل مدیریت می شوند.

کنسول کنفرانس

رشته های ارتباطی:

برای اتصال کنسول کنفرانس به منبع تغذیه مرکزی از کابل های ارتباطی استفاده می شود. این کابل ها در سایزهای مختلف توسط شرکت سازنده سیستم کنفرانس تولید می شوند. اکثر کابل های ارتباطی امروزه کابل های CAT5E با کانکتور RJ45 هستند. این نوع کابل انتقال سریع و مطمئن سیگنال را تضمین می کند.

کابل ارتباطی کنسول کنفرانس

طراحی و ساختار انواع میکروفون کنفرانس (کنسول کنفرانس):

میکروفون های کنفرانس عموما دارای یک پایه بر روی صفحه کلید، بلندگوها و نمایشگر (بسته به طراحی) و میکروفونی هستند که به نام میکروفون یقه غازی شناخته می شود. بلندگوی روی کنسول صدای گوینده را برای سایر شنوندگان حاضر در سالن که سیستم صوتی ندارند پخش می کند. همچنین بر روی برخی از مدل ها نمایشگری برای نمایش اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ، زمان پایان و باقیمانده سخنرانی، اطلاعات رای گیری و سیستم ترجمه همزمان و موارد دیگر تعبیه شده است. میکروفون های Gooseneck در ارتفاع های مختلف طراحی و تولید می شوند تا نیازهای کاربران مختلف را برآورده کنند.

اما سازندگان معروف انواع دیگری از میکروفون های کنفرانس را با ساختاری متفاوت معرفی کرده اند. به عنوان مثال کنسول های سری Qunita Birddynamics مجهز به فناوری Revoluto هستند که میکروفون یقه غازی ندارند و میکروفون ها به صورت خطی در داخل محفظه نصب شده اند. مدل هایی نیز وجود دارند که در داخل دسته میز یا صندلی قرار می گیرند، در مواقعی که استفاده نمی شوند داخل میز مخفی (بسته) و یا تک ساخت (قطعات مجزا) هستند.

سیستم کنفرانس به دو دسته سیمی و بی سیم تقسیم می شود. در سیستم های سیمی همانطور که از نام آن پیداست، هر میکروفون کنفرانس از طریق کابل به کنسول کنفرانس دیگری و در نهایت به سیستم کنترل مرکزی متصل می شود. این روش نصب قطعا سخت تر از روش بی سیم است زیرا به سیم های زیادی نیاز دارد.

در حالت بی سیم، اتصال کنسول به منبع تغذیه مبتنی بر شبکه بی سیم است که نصب و جابجایی کنسول را در صورت نیاز در آینده آسان می کند. کنسول های بی سیم دارای باتری های داخلی هستند که پس از مدت زمان مشخصی باید با تجهیزات خاصی شارژ شوند. لازم به ذکر است که سیستم های بی سیم معمولا گرانتر از مدل های سیمی هستند.

سازندگان سیستم کنفرانس از پروتکل های امنیتی پیشرفته برای مدل های بی سیم خود استفاده می کنند. برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سیستم آنها همچنین تست های ایمنی پیشرفته ای را بر روی محصول برای گارانتی اضافی انجام می دهند. با این حال، گاهی اوقات سازمان های نظامی یا مراکز اطلاعاتی در مورد شبکه های بی سیم مطمئن نیستند و ترجیح می دهند از بی سیم استفاده کنند.

نکاتی برای انتخاب سیستم مناسب کنفرانس (میکروفون کنفرانس):

با توجه به آنچه تاکنون در خصوص سیستم های کنفرانس ذکر شد. در انتخاب سیستم می توان به نکات زیر اشاره کرد:

اصلاح کار کنفرانس از راه دور: کار اصلی برگزارکنندگان کنفرانس. آنها باید بتوانند صدای گوینده را با دقت و کیفیت بالا ضبط کنند.

ضد نویز: یکی دیگر از ویژگی های مهم سیستم کنفرانس، توانایی آن در جلوگیری از نویز است. این در بسیاری از سیستم ها مهم است. اما در سیستم های قدیمی، امواج الکترومغناطیسی باعث ایجاد نویز در تجهیزات می شود.

مشکل بازخورد: یکی دیگر از مسائل مهم عدم بازخورد * از بلندگوهای صفحه کنترل یا بلندگوهای اتاق به میکروفون کنفرانس است. این در سیستم های مدرن به لطف مدارهای بازخورد پیشرفته انجام شده است.

قابلیت ها و قابلیت های میکروفون سیستم کنفرانس: یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب سیستم مناسب، ظرفیت و قابلیت های آن است. امکاناتی مانند سیمی یا بی سیم، رای گیری، ترجمه همزمان، مدیریت نرم افزار سیستم، امکان اتصال و هماهنگی سیستم های فیلمبرداری، امکان اتصال هدفون به میز کنفرانس، تغییر صدا از کنترل پنل و ....

کیفیت ساخت: با توجه به اینکه سیستم کنفرانس قابل استفاده روزانه و سالها می باشد. سیستمی باید انتخاب شود که کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و در طول زمان دچار نقص نشود.

طراحی و ظاهر: زیبایی شناسی میکروفون کنفرانس و هماهنگی آن با ساختار سالن نیز از موضوعات مهم به ویژه در فضاهایی است که به ساختار داخلی توجه ویژه ای می شود. بنابراین، طبق این مقاله، کاربران باید از بین انواع میکروفون‌ها از جمله مدل‌های دارای میکروفون یقه غازی، مدل‌های بدون یقه غاز و مدل‌های داخلی، یکی را انتخاب کنند.

الکتروویژن; طراحی و پیاده سازی سیستم کنفرانس:

شرکت الکتروویژن به عنوان نماینده پیشروترین شرکت های تولید کننده سیستم های کنفرانس در زمینه ارائه خدمات طراحی و اجرای سیستم های کنفرانس برای سازمان ها و ارگان های مختلف فعالیت می کرد. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید و نصب سیستم های کنفرانس و تجهیزات عمومی اتاق کنفرانس با کارشناسان الکتروویژن تماس حاصل فرمایید. همچنین برای آشنایی با نمونه کارهای این شرکت در زمینه اتاق کنفرانس به قسمت پروژه ها در بالای صفحه مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


آیا می توان اسپرم را از طریق غذا تقویت کرد؟ طبق آمار، میزان ناباروری در پنج سال گذشته بین 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. در مردان، کیفیت اسپرم دلیل اصلی ناتوانی در بارور کردن شریک جنسی است. از جمله علل ناباروری مردان مشکلاتی مانند غلظت کم اسپرم، تحرک کم اسپرم و تغییر شکل اسپرم است. برای تهیه قرص افزایش جهش اسپرم با فرازطب همراه باشید.



اگرچه علت اصلی کاهش کیفیت اسپرم در مردان مشخص نیست، اما در تحقیقات اخیر با توجه به عوامل اجتماعی-اقتصادی و عوامل دیگر، تغذیه محیطی مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد بچه دار شدن دارید و برای باردار شدن مشکل دارید. برای بررسی و درمان علل ناباروری می توانید از متخصص اورولوژی کمک بگیرید.

برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟

چیزهای ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا سیستم تولید مثل خود را بهینه کنید و بهترین نتایج را به دست آورید.غذاهایی که می خورید نیز در همین دسته هستند. برای داشتن اسپرم سالم و همچنین تقویت آنها مصرف غذاهای زیر توصیه می شود:

????تقویت قوای جنسی با مصرف موز

موز میوه ای است که به افزایش قدرت جنسی معروف است و می تواند به تقویت قوای جنسی افراد کمک کند. این میوه سرشار از ویتامین های B1، C و منیزیم است و تعداد و تحرک اسپرم را بهبود می بخشد. این میوه سرشار از آنزیم بروملین است، آنزیمی نادر که هورمون های جنسی را در بدن تنظیم می کند.

با شکلات تلخ حجم آنها را زیاد کنید

شکلات تلخ همچنین به تقویت قوای جنسی و کیفیت اسپرم کمک می کند. این ماده مغذی حاوی ال آرژنین است، اسید آمینه ای که تعداد اسپرم را در بدن انسان افزایش می دهد. همچنین به برانگیختگی شدید فرد کمک می کند. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است.

???? سلامت اسپرم با اسفناج

اسفناج سرشار از اسید فولیک است، ماده ای که برای تقویت اسپرم مهم است. این ماده از رشد طبیعی اسپرم حمایت می کند. کاهش سطح اسید فولیک منجر به تولید غیر طبیعی اسپرم در بدن می شود. این واقعیت رسیدن و ورود اسپرم به تخمک را دشوار می کند. علاوه بر این، هنگامی که اسپرم ها دارای این وضعیت هستند، اگرچه می توانند تخمک را بارور کنند، اما در معرض خطر نقص مادرزادی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 2672
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


وقتی به عطر و ادکلن فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند فرانسه و ایتالیا هستند که ما را به یاد بوی خوش بهار می اندازند. اما بریتانیای کبیر احتمالا آخرین کشوری است که به ذهنمان خطور می کند، وقتی از شیک پوشان خود در مورد عطرهای مدرن سوال می کنیم، متوجه می شویم که بریتانیای کبیر جایگاه خود را در نقشه عطر جهان و خلاقیت های منحصر به فرد خود تثبیت کرده است..

تاریخچه عطر بریتانیا

بیایید نگاهی به تاریخچه عطرساز بریتانیایی بیاندازیم. اگر بخواهیم به آغاز توسعه مدرن عطر و ادکلن در بریتانیا برسیم، باید به قرن هجدهم برگردیم که مردان برای تمیز نگه داشتن خود از عطر و ادکلن استفاده می کردند. فلوریس لندن ادعا می کند که قدیمی ترین فروشگاه لوازم آرایشی در بریتانیا را در حدود سال 1730 تأسیس کرده است و هنوز در محل اصلی خود در خیابان جرمین لندن در حال تجارت است. جالب است بدانید که فروشگاه Florsys یک موزه کوچک در فروشگاه خود ایجاد کرده است، ‌

اتکینسون لندن یکی دیگر از برندهای انگلیسی با سابقه در این کشور است. این برند در سال 1799 تاسیس شد، اما پس از مدتی از بازار عطر کنار رفت. سپس در سال 2013، اتکینسون به بازار بازگشت و کار را از سر گرفت. یکی از موفق ترین و پرفروش ترین برندهای اتکینسون "Bear Grease" است و اکنون در قفسه های اتکینسون محصولی وجود دارد که ترکیبی از دو عنصر بریتانیایی است که شاید با الهام از رایحه سنتی هوسوا الهام گرفته شده باشد. این محصول پر از عطر است. به عنوان مثال، مجموعه ای از udos که ترکیبی از دو گره پادشاه و udos متوالی است. ممکن است این چیزی نباشد که از یک ورکشاپ عطرسازی  سنتی بریتانیایی انتظار دارید. با این حال، این نشان دهنده انعطاف پذیری صنعت مدرن و توانایی آن در پاسخگویی به مخاطبان مختلف است.

رایحه ای جذاب در خیابان های بریتانیا

در بیشتر خیابان های بریتانیا شعبه ای از جو مالون را خواهید دید. این برند توسط یک فرد ناشناس در سال 1983 تاسیس شد و در اواخر سال 1990 به شخصی به نام Estée Lauder فروخته شد. او کارهای زیادی برای افزایش آگاهی در مورد عطر در بریتانیا انجام داد. جو مالون با انواع رایحه های زیبا توانسته است در میان خریداران سنتی با درآمد کافی جایگاهی شیرین پیدا کند. عطرها در جهتی جدید این برندها اغلب بهترین کیفیت را در بازار عطر بریتانیا تولید می‌کنند، اما به آینده نیز نگاه می‌کنند و عطرهای جدید را پذیرفته‌اند.

سه شنبه های معطر

به عنوان مثال، 4160 سه شنبه توسط سارا مک کارتنی شروع کنید. مک کارتنی عطری مرموز است که طرفداران زیادی دارد. عطرهای 4160 Tuesdais دارای رایحه‌هایی هستند که می‌گویند «آنچه در تعطیلات انجام دادم»، مانند رایحه‌های تابستانی ساحلی بریتانیا از جمله نعناع، ​​پشم، لوسیون آفتابگردان و استخر سنگ. یکی دیگر از عطرهای آنها London 1969 است که با استفاده از مواد موجود در آن زمان سعی در بازسازی بوی پایتخت بریتانیا در تابستان عشق دارد.

برند بدو

برند Bedeaux یکی دیگر از برندهای بریتانیایی است. اگرچه بنیانگذار این برند، آماندا بیدل، اخیراً به ایالات متحده نقل مکان کرده است، او اصالتاً بریتانیایی است و این برند را در اینجا تأسیس کرده است. Chienoir از برند Bedeaux عطری است که زیبایی خاص یک تاکستان واقع در کوهپایه های سواحل جنوبی بریتانیا را برای شما بازسازی می کند. در سال 2018، سینابار برنده جوایز داوران هنر و عطر شد. با رفتن به شمال مرز بریتانیا، به خانواده سلطنتی اسکاتلند می رسیم که یکی دو نمونه از غرور ملی خود را به اشتراک گذاشته اند. عطرهایی که شما را یاد روزهای باد می اندازد، آسمان آب رنگ و زیبایی طبیعی که جلب توجه می کند. رایحه آنها، آلباورا، زمستان وحشی اسکاتلندی با توت های پوشیده از یخ را تداعی می کند.

تازگی

برای صنعت بزرگ عطرسازی مدرن، الهام گرفتن از تصاویر به تنهایی کافی نیست. نام تجاری جدید پارتر - که برخی از مواد تشکیل دهنده آن را نیز تولید می کند - منعکس کننده آب و هوای در حال تغییر بریتانیا است. آخرین انتشار آنها "گرگ و میش و ساعت طلایی" است که حاوی دانه های هویج وحشی ایرانی است که پس از جوانه زنی برداشت و تمیز می شود.

محل ملاقات عطرهای قدیم و جدید

حس مدرن عطر و ادکلن در بریتانیای کبیر خود را در تقاطع بین قدیم و جدید یافت، زمانی که مطمئناً در بازار این کشور برای هر دوی آنها جا وجود دارد و دقیقاً در این نقطه است که روث ماستنبروک ایستاده است. Mastenbroek یکی از گران ترین عطرهای بریتانیایی است. این یک عطر کلاسیک است که 40 سال قبل از راه اندازی خط تولید خود در سال 2010 در صنعت بوده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 7891
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

میثم شیخی، خواننده محبوب و موفق مازندرانی است که در دنیای موسیقی ایران شهرت و شناخت بسیاری را به دست آورده است. او در سال ۱۹۹۰ در شهرستان ساری، استان مازندران به دنیا آمد. از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و در سنین پایین به یادگیری نوازندگی و خوانندگی پرداخت. میثم شیخی در سال ۲۰۱۰ با انتشار آهنگ "بی احساس" وارد دنیای موسیقی شد. این آهنگ با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان روبرو شد و به او شهرت و شناخت بیشتری را به ارمغان آورد. از آن زمان به بعد، میثم شیخی با انتشار آهنگ‌های متعدد و متنوع، موفق به کسب هواداران بسیاری شده است. صدای دلنشین و قابل توجه میثم شیخی، او را از بین خوانندگان جدید موسیقی ایران متمایز می‌کند. او در آهنگ‌های خود از سبک‌های مختلفی مانند پاپ و راک استفاده می‌کند و توانسته است با ترکیب این سبک‌ها، صدایی منحصر به فرد و خاص داشته باشد. میثم شیخی در طول مدت فعالیت خود در دنیای موسیقی، تعداد زیادی آهنگ منتشر کرده است. برخی از مشهورترین آهنگ‌های او عبارتند از "آهنگ جان خدا"، "آهنگ چتی فکری نبوشم" . این آهنگ‌ها با استقبال بسیار خوبی از طرف هواداران و مخاطبان مواجه شدند و به او شهرت و موفقیت بیشتری را به ارمغان آوردند. میثم شیخی با صدای دلنشین، اجراهای زنده فوق‌العاده و ترکیب سبک‌های مختلف موسیقی، توانسته است جایگاه خود را در دنیای موسیقی ایران برجسته کند. او همچنین در کنار فعالیت‌های موسیقی، در برخی از کنسرت‌ها و برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته و با اجراهایش همه را مبهوت خود کرده است. با توجه به پیشرفت‌های میثم شیخی در دنیای موسیقی و استقبال بسیار خوبی که از طرف هواداران و مخاطبان دریافت می‌کند، او می‌تواند به عنوان یکی از خوانندگان موفق و محبوب ایران مطرح شود. امیدواریم که او در آینده نیز با انتشار آهنگ‌های جدید، موفقیت‌های بیشتری را برای خود به ارمغان آورد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

بافت ژل رژواسیل یک بافت سیلیکونی است. یک بافت شفاف حاوی سیلیکون که در محل مورد نظر قرار می گیرد و با کند کردن روند کلاژن سازی از رشد کلوئید جلوگیری می کند و سپس به سمت بهبودی کامل می برد.

 

در ترکیبات تشکیل دهنده رژواسیل شاهد سیکلومتیکون، Dimethicone Crosspolymer، سیلیکون مایع، ویتامین سی، اسکوالان، روغن شتر مرغ هستیم. سیلیکون مایع نقش اساسی را در این محصول ایفا می کند و سایر ترکیبات به جذب آن و یا افزایش اثر گذاری آن کمک می کنند. برای تولید این محصول تحقیقات فراوانی انجام شده است. به همین دلیل رژواسیل یکی از محصولاتی است که در عین سادگی ترکیبات، بیشترین اثر گذاری را دارد. و از طرفی آنقدر بافت ساده و بی خطری دارد که حتی از آن برای کودکان هم می توان استفاده کرد.

80 کشور در جهان از خریداران  رژواسیل هستند.

اگر فردی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد و بخواهد محصولات اسکارهیل scarheal  و ژل رژواسیل در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر خود را بگذارد بهتر است قبل از شروع روند ایجاد اسکار مصرف رژواسیل را آغار کند. البته برای شروع مصرف حتما باید با پزشک مربوطه مشورت لازم انجام شود.

 

در میان محصولات ترمیم کننده، رژواسیل سر آمد همه است. زیرا بافت سبک، فرمولاسیون ساده و اثر بخشی بالایی دارد. روز به روز به طرفداران این ژل افزوده می شود و میزان سفارش آن همواره در حال افزایش است. رژواسیل یک محصول آمریکایی است. جالب است بدانید که پزشکان و محققان در بیش از 80 کشور جهان، به بیماران خود پس از انجام انواع جراحی ها، استفاده از رژواسیل را توصیه می کند. اگر برای تهیه این ژل به دنبال یک نماینده معتبر هستید، باید بگوییم فروشگاه محصولات بهداشتی آیریک تجهیز  یکی از معتبرترین نماینده های فروش این ژل در ایران است. رژواسیل در حجم های 10 میل و 30 میل عرضه می گردد. قیمت ژل رژواسیل که در فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز ارائه می شود قطعا پایین تر از سایر تامین کنندگان است زیرا آیمادورا نماینده ژل رژواسیل در ایران است. به گزارش آیریک تجهیز روزانه تامین کنندگان زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید ژل رژواسیل اسکارهیل از آیریک تجهیز می کنند.

 

کلام آخر

افراد حق دارند زیبایی را آنطور که خودشان می پسندند تجربه کنند. عمل های جراحی زیبایی ارائه می شوند تا چهره و بدن افراد به فرم دلخواهشان تغییر وضعیت بدهد و محصولی مثل ژل رژواسیل تکمیل کننده نتیجه این جراحی هاست تا افراد به آنچه که می اندیشند، دست یابند.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 | نظرات ()