7 بهترین ابزار کشف هوش مصنوعی در سال 2023
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


هوش مصنوعی یکی از ابزارهای جدید در دنیای دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا است و به عنوان یک شمشیر دولبه عمل می کند. این ابزار از یک طرف به تولیدکنندگان محتوا کمک می کند و سرعت تولید محتوا را افزایش می دهد. با این حال، از سوی دیگر، می تواند به غنا و اصالت محتوا در اینترنت آسیب برساند.

به همین دلیل تقریباً همه کارشناسان محتوا معتقدند که استفاده از هوش مصنوعی باید در چارچوب و قوانین خاصی باشد. به عبارت دیگر، هوش اولیه مورد استفاده در تولید محتوا باید انسان باشد.

اکنون، خبر خوب این است که ابزارهای قابل اعتماد بسیاری برای تشخیص هوش مصنوعی در محتوای متنی وجود دارد. بنابراین حتی اگر در صحت و اعتبار یک سند شک داریم، می توانیم به سراغ این ابزارها رفته و بررسی های لازم را انجام دهیم. برای آشنایی با این ابزارها در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

بهترین ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی

دسترسی به بهترین ابزارهای کشف هوش مصنوعی یک چالش جدید برای کارشناسان تولید محتوا است. بنابراین در ادامه به بررسی بهترین ابزارهای موجود در این زمینه می پردازیم.

وینستون A.I

بدون شک، وینستون AI یکی از بهترین ابزارها برای تشخیص استفاده از هوش مصنوعی در محتوای متنی است. این ابزار تفاوت هوش مصنوعی و هوش انسانی را با دقت 99 درصد تشخیص می دهد و یکی از ساده ترین رابط های کاربری را دارد. ویژگی های کلیدی وینستون AI شامل موارد زیر است.

از نظر دانش بسیار درست است

کشف سرقت ادبی و نمایش متن اصلی (در صورت سرقت ادبی)

متون را برای خوانایی بررسی کنید

می توان از آن برای کار با یکدیگر استفاده کرد

امکان ذخیره گزارشات

امکان مشاهده انواع فایل ها بر اساس نوع انواع مختلف انواع مختلف همه انواع می توانند فایل هایی مانند WORD، PDF و ... را مشاهده کنند.

امکان کپی/پیست متن در محیط نرم افزار

امکان اسکن تصاویر و تشخیص متن آنها

از چند طرح رایگان استفاده کنید

تقسیم متن به بخش‌های احتمالی تولید شده توسط هوش مصنوعی، با رنگ‌های مختلف بخش‌های احتمالی تولید شده توسط هوش مصنوعی و بعید به نظر می‌رسد

Gwreiddioldeb.ai

Originality.ai یک ابزار هوش مصنوعی پیشرو است و به دلیل توانایی آن در تشخیص سریع و دقیق محتوای اصلی از محتوای ماشین، در بین کاربران محبوب شده است. سرعت و دقت بالا از بارزترین ویژگی های این دستگاه است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب Originality.ai امکان نصب افزونه بر روی مرورگر کروم است و این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی صحت و اعتبار محتوای وب سایت های مختلف را بررسی کنند. در ادامه به دیگر ویژگی های این دستگاه قدرتمند می پردازیم.

امکان اسکن آدرس های دلخواه برای کاربران

تشخیص سرقت ادبی

بررسی کیفیت و خواندن متن

ایده آل برای پروژه های تیمی

GPTZero

GPTZero یکی از ابزارهای هوش مصنوعی با طراحی و رابط کاربری بسیار ساده است. این ابزار جدای از تشخیص هوش مصنوعی، به طور علمی دزدی ذهن را نیز آزمایش می کند. به همین دلیل است که معلمان و مؤسسات آموزشی از آن استقبال کرده اند.

علاوه بر این، GPTZero امکان آپلود فایل های WORD، PDF و غیره را نیز فراهم می کند. برای صرفه جویی در وقت کاربران و در نسخه وب خود رایگان است.

آشکارساز هوش مصنوعی نهال

Sapling ابزارهای هوش مصنوعی را برای اهداف مختلف ساخته است و اکنون یک ابزار تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می دهد. استفاده از این ابزار دقیق ترین راه حل برای تشخیص هوش مصنوعی است و با 50 کلمه کار می کند. از این رو، برای کسانی که با محتوای کم کار می کنند بسیار مناسب است. بزرگترین ویژگی های Sapling AI Detector به شرح زیر است.

رنگ های مختلف را به نتایج اضافه کنید و تفسیر محتوا را برای کاربران آسان تر کنید

برای کار تیمی بهینه شده است

نشان دادن درصد استفاده از هوش مصنوعی

API تا کل

قابل استفاده در CRM

رایگان برای استفاده برای تعداد محدودی از کلمات

آشکارساز محتوای هوش مصنوعی Writer.com

Writer.com بیش از یک دستیار نوشتاری است، بلکه یک پلتفرم جامع و همه کاره است که به بهبود کیفیت متن کمک می کند و استفاده از هوش مصنوعی را تشخیص می دهد. علاوه بر این، از این ابزار برای بررسی گرامر و سرقت ادبی نیز استفاده می شود و از این نظر بسته کاملی برای تولید و بررسی کیفیت محتوا به حساب می آید. سایر ویژگی های AI Content Detector Writer.com عبارتند از:

برای تصحیح اشتباهات گرامری پیشنهاداتی بدهید

پیشنهادهایی برای بهبود لحن محتوا ارائه دهید

حداکثر 1500 کلمه را بررسی کنید

گزینه ای برای تأیید URL

امکان کپی/پیست محتوا در این ابزار

نشت را کپی کنید

Copyleaks یک سرویس رایگان بررسی هوش مصنوعی با طراحی کاربر بسیار ساده است. این ابزار همچنین یک افزونه کروم است که امکان بررسی صحت محتوای وب سایت های مختلف را فراهم می کند. تشخیص سرقت ادبی یکی دیگر از وظایف مهم Copyleaks است.

تشخیص اشیاء با هوش مصنوعی CrossPlag

اگر به دنبال یک ابزار تشخیص هوش مصنوعی سریع و دقیق هستید و از رابط های کاربری پیچیده خسته شده اید، CrossPlag را پیشنهاد می کنیم. هزینه استفاده از این ابزار برای افراد و سازمان ها متفاوت است و این ویژگی نگرانی کاربر را از بابت هزینه ها از بین می برد.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: