جذب ممبر در روبیکا
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید یا اخیرا کانال روبیکا خود را راه ایجاد کرده اید یا  می خواهید اعضای کانال خود را بالا ببرید؟ اگر به نظر شما کیفیت ممبرها یا فالوورها برای شما اهمیت دارد؟ ما را دنبال کنید تا اطلاعات مفیدی درباره افزایش ممبر روبیکا با شما در میان بگذاریم.

علت مهم بودن شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه به یکی از ضروریات زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده اند، به طوری که میلیاردها نفر در دنیا عضو این شبکه ها هستند و از آن برای تولید محتوا در زمینه اخبار، اطلاعات، آموزش، سرگرمی و مشاوره استفاده می کنند.

با توجه به گستردگی و تنوع استفاده کنندگان، این شبکه های اجتماعی به ابزاری آسان در دسترس همگان برای معرفی و رشد کسب و کار تبدیل شده اند.

چرا شبکه های اجتماعی ایرانی مهم اند؟

در سال های اخیر تعداد استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی در کشور ما افزایش بی نظیری داشته است و تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا، بله، سروش به محبوب ترین شبکه های اجتماعی در کشور ما تبدیل شده اند.

با وجود مسدود شدن تلگرام و اینستاگرام در ایران، برخی کاربران جذب روبیکا شدند روبیکا زیرا امکانات نزدیک و مشابهی را به تلگرام و اینستاگرام ارائه می‌کرد.

این پلتفرم امکان ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال، گروه و پیج را برای کاربران فراهم کرده است.

تاکنون روبیکا موفق شده نظر میلیون ها کاربر را جذب کند و هزاران پیج و کانال در این پلتفرم ایرانی با موضوعات مختلف ایجاد شده است و بدیهی است که جذب ممبر دغدغه اصلی این کانال ها و صفحات است.

ایجاد و مدیریت کانال ها و صفحات در روبیکا بسیار ساده است. شما می توانید با دانلود کردن اپلیکیشن روبیکا از سایت روبیکا، یا سایر مارکت ها و ثبت نام با شماره همراه خود به عضویت این پیام رسان درآیید.

شما می توانید با تپ کردن بر روی نماد در پایین و انتخاب گزینه کانال جدید یک کانال ایجاد کنید و شروع به ارسال پست کنید. همچنین به گزینه ایجاد صفحه بروید، صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال مقالات مورد نظر خود کنید.

چرا افزایش آمار ممبرهای روبیکا مهم است؟

همانطور که شما هم می دانید بسیاری از کانال ها برای افزایش تعداد اعضای روبیکا تلاش می کنند و هر چه میزان اعضای یک کانال بالاتر باشید، میزان محبوبیت کانال بیشتر می شود و اعتماد اعضا و بینندگان به آن آسانتر می شود. علاوه بر این خرید این اعضا درآمد کانال را افزایش می دهد.

راه های مختلفی برای افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالوور روبیکا در دسترس است که به اختصار به راه های جذب ممبر در روبیکا اشاره می کنیم، اما خوب است تاکید کنیم که فالوئر و ممبر روبیکا هر دو برای پیج و کانال به کار می روند.

ممبر فیک یا غیرفعال، هیچ بازدیدی از پست ها ندارد.

ممبر واقعی غیرفعال که بدون بازدید و غیرفعال است و همچنین ممبر فعال واقعی روبیکا.

از طرفی روش های جذب اعضای روبیکا مثل ممبر فیک و غیرفعال فقط ارزش آماری دارند و تنها برای افزایش آمار استفاده می شوند. ولی اگر می خواهید اعضای واقعی جذب کنید، می توانید از طریق تبادلات و تبلیغات اعضای فعال واقعی را جذب کانال خود کنید.

روش جذب اعضای فعال روبیکا

در حال حاضر تبلیغات پاپ آپ روبیکا را می توان بهترین و موثرترین راه برای افزایش اعضای کانال در مدت زمان کوتاهی برشمرد. به این ترتیب تبلیغات شما به کاربران روبیکا نمایش داده می شود و کاربران بنا به میل خود در کانال شما عضو می شوند و با توجه به واقعی بودن این ممبرها و امکان تعامل و خرید توسط این کاربران، بیشترین فایده را برای کانال روبیکا دارند.

حالا احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چرا جذب ممبر در روبیکا مهم است؟ همانطور که پیشتر هم بیان شد ایجاد صفحه یا کانال و پست گذاری و اشتراک گذاری محتوا بسیار آسان است اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه کار مشکلی است. موثرترین راه انتشار مرتب و منظم پست های جذاب است. در اینصورت بینندگان می دانند چه زمانی به کانال شما را بازدید کنند و حتما محتوای مناسب را پیدا کنند و اگر هر پستی را دوست داشتند آن را با دوستان خود نیز به اشتراک خواهند گذاشت.

برقراری ارتباط با دیگران و معرفی پیج یا کانال تان به سایر افراد می تواند باعث افزایش اعضا و بازدید کنندگان پیج شما شود، اما بهتر است بدانید که زمان لازم برای افزایش تعداد مخاطبان کانال یا پیج در این روش طولانی خواهد بود. همین امر باعث شده که ادمین ها به دنبال راه های سریع و میانبر باشند.

همانطور که می دانید ممبر جعلی و غیرفعال ثمری جز افزایش آمار ندارد، به همین خاطر توصیه می شود از تبلیغات که سریع ترین راه جذب ممبر واقعی است استفاده کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 68804
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: