واقعیت شو علیه کیست؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



سعید ابوطالب کارگردان پرکار شبکه برنامه خانگی که تهیه کنندگی شب های مافیا، پدرخوانده، مسابقه 77 ساعته، رالی ایرانی و شام ایرانی را در کارنامه خود دارد، با نمایش واقعیت زنت کانتر یا ضدجاسوسی خود به میان طرفداران باز می گردد، برنامه مسابقه ای جدید با حضور هنرمندان و بازیگران برای پخش در قسمت 402:2 در قسمت 402 پخش می شود. با اجرای مجید واشقانی و .... در مورد آن با Max Tech

زمان پخش رئالیتی شو علیه سعید ابوطالب است

پخش قسمت اول واقعیت مجازی از ساعت 20:00 یکشنبه 25 تیر 1402 از شبکه محلی (سکوی بیننده) آغاز شد. نمایش ضد واقعیت در 15 قسمت و هر قسمت 90 دقیقه ساخته شده است.

بازیکنان رئالیتی شو در مقابل چه کسانی هستند؟

فصل اول 3 گروه 10 تایی را مقابل هم قرار می دهد. با وجود اینکه هنوز اسامی دقیق بازیکنان این رئالیتی شو اعلام نشده است، اما سید ابوطالب فاش کرده است که این برنامه از چهره های جدیدی برای جذابیت آن استفاده خواهد کرد. امیرحسین رستمی، علیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، هومن حیات، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس از چهره‌هایی که تاکنون تایید شده است می‌توان نام برد. از طریق بدون شب.

داستان آنتی بازی چیست؟

تفاوت کانتر و مافیا کانتر واقعیت شو مفهوم شب و روز را ندارد، کانتر یک نقش مخفی در بازی است که در آن باید به تحلیل گفتار دیگران توجه کرد. داستان بازی در سال 1986 در پاریس اتفاق می افتد، تعدادی از گردشگران توسط جاسوسان ربوده می شوند و داستان اصلی نبرد بین جاسوسان و مخالفان است. همچنین قسمت های اصلی بازی شامل گفتگو، تیراندازی، درخواست دستگیری، ملاقات، درخواست معاوضه و خواب می باشد.

عوامل تولید برنامه های ضد واقعیت

کارگردان سعید ابوطالب

سعید ابوطالب تهیه کننده

مجری گری مجید واشگانی

رداگاو سینا دوراندیشان

نویسنده سعید ابوطالب است

مجری برنامه رئالیتی علیه کیست؟

مجید واشقانی از رقبای قبلی تولید سعید ابوطالب به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

بیشتر بخوانید: https://tmk.ir/series/102077





:: بازدید از این مطلب : 42137
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: