کتری برقی خوب چی بخرم؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


یکی از وسایل الکترونیکی و ضروری در زندگی امروزی کتری برقی است که عمدتاً برای جوشاندن آب استفاده می شود. کتری برقی در مقایسه با روش های سنتی، انرژی الکتریکی را در مدت زمان بسیار کوتاهی به گرما تبدیل می کند و آب جوش برای چای، قهوه و حتی پخت و پز در اختیار شما قرار می دهد. با یک کتری برقی به راحتی می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

وجود دارند

یکی از مواردی که در خرید کتری برقی باید به آن توجه کرد ظرفیت دستگاه مورد نیاز است. به طور کلی می توان گفت که قبل از خرید کتری برقی باید قصد خود را از خرید این تجهیزات تایید کنید و مشخص کنید که دلیل خرید این دستگاه چیست و چه تعداد افرادی از این دستگاه استفاده خواهند کرد. . معمولا ظرفیت کتری برقی موجود در بازار بین یک تا دو و نیم لیتر است.

اگر می خواهید در خانه و خانواده معمولی خود از کتری برقی استفاده کنید، اگر می خواهید از این دستگاه در محیط کار و در حجم کم استفاده کنید، بهتر است کتری برقی با ظرفیت 1.5 تا 2 لیتر خریداری کنید. اگر به آب جوش نیاز دارید، توصیه می کنیم یک کتری برقی با ظرفیت کم خریداری کنید. کتری برقی مسافرتی برای جابجایی و استفاده آسان باید ظرفیتی بین 0.5 تا 1 لیتر داشته باشد.

نکاتی برای خرید کتری برقی

جنس بدن و پا

معمولاً کتری های برقی موجود در بازار از پلاستیک، شیشه نشکن یا فولاد ضد زنگ و یا در نهایت ترکیبی از این مواد ساخته می شوند. هر کدام از این مواد دارای ویژگی های مثبت و منفی زیادی هستند، اگر نقاط قوت و ضعف این مواد را بشناسید و سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید و این که یکی از آنها همیشه برای شما در اولویت است. می توانید یک کتری برقی مناسب بخرید.

قیمت

بدون شک قیمت تمام محصولات موجود در بازار به عوامل مختلفی از جمله جنس محصول، کیفیت، شرکت تولید کننده، ویژگی های اضافی بستگی دارد که در رابطه با دیگ برقی از جمله این عوامل می توان به چرخش 360 درجه اشاره کرد. محل مونتاژ سیم ها . ، کلید اتوماتیک و سیستم آب گرم و ...

هرچه کیفیت و ویژگی های اضافی محصول مورد نظر شما بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. اما همیشه خوب است به یاد داشته باشید که کتری برقی یک وسیله برقی ضروری در خانه است که اغلب در طول روز از آن استفاده می شود و بنابراین به دلیل مصرف زیاد و تورم موجود در بازار بهتر است از این محصول استفاده کنید. این محصول کیفیت آن را بیشتر از قیمت آن در نظر بگیرید.

زیبایی ظاهر

منبع تغذیه را نمی توان در داخل کابینت ذخیره کرد و باید در کابینت یا روی پیشخوان قرار داده شود تا در صورت نیاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. پس از آنجایی که این دستگاه همیشه قابل مشاهده است به ظاهر این دستگاه نیز توجه کنید. مهم

خوشبختانه امروزه شاهد تغییرات زیادی در شکل، اندازه و رنگ کتری برقی در بازار هستیم و از این نظر دست شما به عنوان خریدار کاملا باز خواهد بود.

تا جایی که توانایی مالی دارید به راحتی می توانید یک کتری برقی در کنار سایر لوازم آشپزخانه، توستر و قهوه ساز در اشکال و رنگ های مختلف خریداری کنید تا تزئینات زیبایی در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

اصول مهم برای خرید کتری

آسان برای استفاده

یکی از نکات بسیار مهم دیگر در استفاده از کتری برقی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، سهولت استفاده از این دستگاه است. راحتی استفاده از این لوازم آشپزخانه به دلیل وجود دکمه در جای مناسب، دستگیره های ایمن و ضد لغزش، خاصیت گرمایشی و وزن مناسب محدود می شود.

صدا

شکی نیست که صدای کتری برقی بسیار کمتر از کتری معمولی است. اما برخی از افرادی که از اجاق‌های برقی استفاده می‌کنند شکایت دارند که همیشه سعی می‌کنند محصول کوچک‌تری پیدا کنند زیرا این دستگاه صدای زیادی ایجاد می‌کند. بهترین راه برای یافتن این محصول، نگاهی به نظرات سایر خریداران و کاربران کتری مورد نظرتان است.

بهترین مارک کتری

امروزه کتری برقی به عنوان ضروری ترین لوازم آشپزخانه مدرن شناخته می شود. در واقع این دستگاه کوچک بدون هیچ مشکلی با حرارت دادن چای، قهوه و انواع غذا، آب مورد نیاز را با سرعت بالا در اختیار شما قرار می دهد. امروزه کتری برقی در انواع برندها و برندها موجود است که از بهترین برندهای کتری برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستورالعمل استفاده از کتری با سرعت فوق العاده

در مرحله اول با فشار دادن دکمه باز کردن قفل روی درب دیگ درب دیگ را باز کنید. گاهی اوقات درب کتری برقی می تواند ساده باشد یا در برخی مدل ها به صورت چرخشی باز یا بسته شود.

در مرحله بعد باید کتری را از پایه خارج کرده و در صورت نیاز آن را کاملاً با آب پر کنید، این نکته را همیشه باید در نظر داشته باشید که از ریختن آب بیشتر از مقدار مشخص شده و در صورت بیشتر شدن آب از این حد خودداری کنید. بیش از حد، آب اضافی باید تخلیه شود.

مقدار آب موجود در کتری نباید کمتر از حد مجاز باشد. در برخی از دستگاه ها اگر آب موجود در کتری کمتر از 0.25 لیتر باشد، زنگ هشدار به صدا در می آید و یک قطره آب روی صفحه ظاهر می شود.

پس از ریختن مقدار مناسب آب در کتری، باید درب آن را ببندید. برای شنیدن صدای قفل درب به آرامی فشار دهید یا مطمئن شوید که درب کاملا بسته است.

اگر بدنه و ته دیگ شما خشک است، می توانید آن را ته دیگ بگذارید و دستگاه را به برق بزنید.

در این مرحله می توانید دکمه استارت دستگاه را فشار دهید تا آب به نقطه جوش برسد و اگر کتری شما قابلیت تنظیم دما را دارد، دمای آب را تنظیم کنید.

نکاتی در مورد استفاده از کتری برقی

نکات بیشتر در مورد استفاده از کتری

در حالت عادی، نمایشگر دستگاه دمای پیش فرض 100 درجه سانتیگراد را نشان می دهد و با استفاده از دکمه های مثبت یا منفی می توانید دما را کاهش یا افزایش دهید.

در اکثر کتری های برقی می توان دما را بین 50 تا 100 درجه سانتیگراد تنظیم کرد.

تصور کنید دمای مورد نیاز شما 85 درجه است، با استفاده از دکمه منفی می توانید دما را روی 85 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

اکنون دکمه شروع برای راه اندازی دستگاه فشار داده می شود و کلمه روشن روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود که به این معنی است که دستگاه شما کار می کند.

هنگامی که دمای آب به 50 درجه سانتیگراد می رسد، نمایشگر کتری دمای آب را هر ثانیه نشان می دهد تا زمانی که دمای آب به دمای مطلوب برسد.

هنگامی که آب به نقطه جوش خود رسید، صفحه نمایش دستگاه عبارت خاموش را نشان می دهد و اگر آب به دمای مورد نظر برسد، دستگاه بوق می زند. در برخی از کتری ها، هنگامی که آب به نقطه جوش یا دمای مطلوب رسید، دستگاه به طور خودکار به حالت گرمایش می رود.

نکات مهم در استفاده از کتری

اگر دستگاه را روی گرم کردن آب تنظیم کنید، صفحه نارنجی می شود، در غیر این صورت می توانید دستگاه را خاموش کنید.

اگر دستگاه شما مجهز به قابلیت تنظیم دما است، در دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه راهنمای تغییر دما برای نوشیدنی ها و چای های مختلف ذکر شده است و با مطالعه دقیق این کتاب دمای مناسب را برای همه خواهید دانست. گونه ها. نوشیدنی ها

اگر قصد دارید آب گرم داخل کتری را برای مدت معینی در دمای معینی نگه دارید و از آن استفاده کنید، می توانید با رسیدن آب به دمای مورد نظر دکمه نگهداری دما را فشار دهید و با نگه داشتن دکمه دما آب بودن. برای مدت معینی گرم شود نیم ساعت تا چند ساعت گرم بماند.

هنگامی که دکمه شروع/لغو را فشار می دهید، می توانید حالت گرم نگه داشتن را متوقف کنید.

کتری برقی را ذخیره کنید

هنگام استفاده از کتری برقی توجه به جزئیات بسیار مهم است. خوب نگه داشتن دستگاه به این بستگی دارد که قبل از روشن کردن دستگاه، نکاتی را به خاطر بسپارید تا آب به نقطه جوش برسد.

از آب تمیز استفاده کنید

تنظیم دمای آب جوش

حفاظت الکتریکی با کیفیت را فراهم می کند

از محکم بودن درب کتری اطمینان حاصل کنید

هنگام شارژ، کتری برقی را همیشه از برق بکشید

تابه را بعد از استفاده تمیز کنید

نبود آتش دیگ

نیکل استفاده شده در کتری برقی با آب جوش مخلوط شده و وارد دستگاه گوارش می شود. البته طی تحقیقات، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که نیکل فقط به افراد حساس آسیب می رساند و به افراد دیگر آسیب نمی رساند.

دانشمندان همچنین خاطرنشان کردند که میزان جذب نیکل توسط نوشیدنی هایی مانند چای در مقایسه با جذب آن توسط آب بسیار ناچیز است. یکی دیگر از عوارض استفاده از کتری برقی شلیک سربی است. سرب می تواند باعث مشکلات جدی مانند کم خونی و آسیب به کلیه ها و سیستم عصبی شود. سرب همچنین فیلترهای عصبی را که از ورود مواد سمی به مغز جلوگیری می کنند، از بین می برد.

 

مراجعه به سایت: https://www.entekhabcenter.com/electric-kettle-price





:: بازدید از این مطلب : 6022
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: