نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


مبل ال چیدمان خاصی برای اتاق نشیمن ارائه می دهد. شکل L مانند این مبل می تواند کل اتاق را بپوشاند. اگر مبل خریدید باید جایگاه آن را در فضا بدانید و در مناسب ترین گوشه قرار دهید.

اما اگر مبلمانی که در خانه دارید، مبل L نیست و دارای قطعات استاندارد مبل است، اما دلتان روی طرح L است، باز هم راه حلی دارید. کافی است با قرار دادن مبل ها در کنار هم یک زاویه درست ایجاد کنید. میز معمولاً در گوشه این گوشه قرار می گیرد تا از هر دو طرف بتوان به آن دسترسی داشت.

چیدمان اتاق نشیمن ممکن است شامل یک مبل در یک طرف و یک یا دو صندلی در سمت دیگر با زاویه نود درجه باشد. می توانید آن را در دو طرف گوشه مبل قرار دهید. اگر ست مبل را از ابتدا خریداری کنید، طراح مبل از قبل طراحی و نحوه قرارگیری صندلی ها را ترتیب داده است و برای قرارگیری آنها مشکلی نخواهید داشت.

بهترین کاناپه استفاده شده

از آنجایی که چیدمان نامتقارن غیر رسمی تلقی می شود، مبل L بهترین گزینه برای ایجاد طرح های غیررسمی است. چیدمان L محبوب ترین است زیرا برای چت و اجتماعات خانوادگی و استراحت ایده آل است.

از طرف دیگر، باز بودن سیستم L می تواند جالب و سرگرم کننده باشد. همچنین مبل ال، جابجایی بین مبل ها را آسان می کند و این خاصیت آن را برای خانه های دارای کودک و یا سالمندان مناسب می کند.

استفاده از کاناپه

فضاهای کوچک و گوشه ها برای نگهداری یک ست مبل ایده آل هستند. به همین دلیل است که ما آن را ایده آل می نامیم زیرا مبل l مانند سایر چیدمان های مبل فضای زیادی را اشغال نمی کند و کاملا در یک فضای کوچک یا گوشه ای قرار می گیرد و لازم نیست تمام وقت خود را تلف کنید. جایی برای آن تعیین کنید.

یکی دیگر از کاربردهای مبل ال این است که می توان آن را در پشت قسمت های دیگر قرار داد و از آن به عنوان جداکننده فضا استفاده کرد. با این کار ما در واقع دو مکان متفاوت خواهیم داشت. این کار برای درهای باز بسیار مفید است. همچنین برای جداسازی اتاق نشیمن از آشپزخانه در این نوع چیدمان استفاده می شود.

مبل L برای اتاق خواب اصلی نیز می تواند فضایی مجزا از محل خواب فراهم کند.

طراحان داخلی به مبل ال چی نگاه می کنند؟

طراحان ما در Nilpar از چیدمان مبل L خوششان می‌آید زیرا یک قسمت نشیمن بسیار راحت ارائه می‌دهد. شاید فکر کنید که این مبل تقریباً برای هر اتاقی مناسب است. مبل ال شکل عملکرد و دسترسی خوبی به کوچکترین فضاها ایجاد می کند و مرکز اتاق را برای قرار دادن مبل خالی می گذارد تا فضایی زیبا و رسمی را فراهم کنید.

اگر تعداد صندلی های مبل ال ناکافی به نظر می رسد و فضای خالی زیادی دارید، می توانید یک مبل دیگر یا دو صندلی جلوی آن قرار دهید. مبل L به شما آزادی اضافه کردن عناصر و ترکیب آنها را با مبل های دیگر می دهد. اگر یک گلدان یا یک آباژور بلند در گوشه ای که مبل را تشکیل می دهد قرار دهید، استایل شما چیزی کم نخواهد داشت.

اطلاعات بیشتر:  https://farazandefurniture.com/product-category/moble/مبل-ال/





:: بازدید از این مطلب : 16317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: