کرم پودر خوب؛ کرم پودر چیست؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


پوست نرم و تمیز یکی از خواسته های همه است چرا که این مشکل زیبایی چهره را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از محصولات آرایشی که به زیبایی پوست صورت کمک می کند کرم پودر نام دارد. برندهای مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارند که بهترین کرم پودرها را تولید می کنند. در این مطلب 10 کرم پودر برتر دنیا را معرفی می کنیم.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از عوامل مهم آرایش است که به کمک آن پوستی صاف و یکدست به دست می آوریم.

کرم ها و پودرها عیوب صورت را برطرف کرده و زیبایی خاصی به چهره می بخشند. البته برخی از خانم ها ترجیح می دهند از کرم پودر در کنار سایر محصولات آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب کننده یا کرم پودر (کرپ) استفاده کنند.

برای خرید مرطوب کننده MoTenRo به فروشگاه اینترنتی MoTenRo مراجعه کنید.

در این مقاله بهترین کرم پودرها را از نظر عملکرد چربی و زمان در اختیار شما قرار می دهیم. در واقع در بین این کرم پودرها، محصولات معروف و لوکسی نیز برای کسانی که محصولات گران قیمت و خاص را دوست دارند، گنجانده شده است.

در صورت نیاز به یافتن و خرید انواع کرم پودر می توانید به فروشگاه اینترنتی موتون نیز مراجعه کنید.

کرم و پودرهای تجاری با قیمت مناسب

در بین کرم پودرهای لوکس و نام های معروف، کرم پودرهایی وجود دارد که با وجود برند بودن، می توان آن ها را در دسته کرم پودرهای اقتصادی قرار داد. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

1- کرم پودر لورل

لورآل یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت لوازم آرایشی است. این برند از محبوبیت و شهرت خاصی در این زمینه در سراسر جهان برخوردار است. لورآل محصول کشور فرانسه است و محصولات آن بر اساس تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایشات شیمیایی فراوان است.

کرم پودر لورال در انواع و اندازه های مختلف موجود می باشد. محصولات این برند دارای ویژگی هایی چون ماندگاری بالا، پوشانندگی بالا، رنگ های مات، بافت سبک و لطیف برای انواع پوست و کرم پودرهای بدون چربی برای مصارف مختلف می باشد.

 

قیمت کرم پودر لورل اگرچه با کیفیت است اما بسیار مناسب و به صرفه است.

کرم پودر لورال یکی از کرم پودرهای عالی با قیمت مناسب است که دارای ترکیب رنگ های متنوعی نیز می باشد.

 

2- خامه نارس در پو

نارس یکی از بهترین برندهای کرم پودر آرایشی است. این برند محصولات بسیار خوبی برای پوست های خشک دارد که پوشش کرم پودرهای آنها بسیار خوب است. همچنین دارای خواص مرطوب کنندگی عالی است. مخصوصا در فصل سرد که پوست شما حساس تر و خشک می شود، نارس خیلی خوب است.

کرم پودرهای پرستاری با SPF نیز با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شود. این کرم پودرها فرمول خاصی دارند و ماندگاری بالایی دارند.

ماندگاری کرم پودر نارس تا 16 ساعت خواهد بود. از معایب آن می توان به سنگین بودن بافت کرم روی پوست اشاره کرد.

3- کرم پودرهای MAC

محصولات مک برندهای معروفی هستند. این برند ساخت کشور کانادا بوده و از نظر لوازم آرایشی بسیار با کیفیت می باشد. یکی از دلایل محبوبیت محصولات مک در بین خانم ها، طراحی و بسته بندی شیک و مدرن به کار رفته در محصولات مک است.

از دیگر مزایا و ویژگی های این محصول می توان به پوشش عالی با SPF و ماندگاری آن تا 8 ساعت اشاره کرد. البته کرم پودرهای MAC خیلی سریع پوست را می پوشاند و رنگدانه های آن از مواد طبیعی و گیاهی تهیه می شود.

کرم پودر MAC استودیو فیکس SPF15 یکی از مدل های این برند معروف است که طیف رنگی بسیار وسیعی دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کرم پودر میان رده

در زیر سه کرم پودر را معرفی خواهیم کرد که از نظر کیفیت و قیمت مناسب بهترین هستند. پودرهای معرفی شده در این بخش به کرم پودرهای میان رده معروف هستند.

1- کرم پودرهای لانکوم

کرم پودرهای لانکوم پوشش دهی بسیار خوبی دارند و به دلیل بافت سبکی که دارند روی پوست احساس سنگینی نمی کنند.

یکی دیگر از مزایای کرم پودرهای لانکوم این است که برای انواع پوست مناسب بوده و پوشش یکنواختی دارند.

کرم پودرهای لانکوم دارای طیف رنگ طلایی هستند و با قدرتی قوی می توانند 18 ساعت روی پوست باقی بمانند.

2- کرم پودرهای دبورا

برند دبورا یک برند ایتالیایی است که بیش از 50 سال از عمر آن می گذرد. این برند با نوآوری و خلاقیت به کار رفته در محصولات خود بسیار محبوب بوده و جایگاهی در بازار لوازم آرایشی اروپا به دست آورده است.

کرم پودرهای دبورا که معمولا در حجم 15 میلی لیتر موجود است، دارای پوشش دهی، مات و آبرسانی عالی بوده و برای پوست های مختلط تا مختلط مناسب است.

 

3- کرم پودر Ever را درست کنید

این برند یکی از گران ترین برندهای لوازم آرایشی نیز می باشد. آرایش پودری او در سایه های کوچک است، اما پوشش خوبی دارد. کرم پودرهای این برند بیشتر برای پوست های چرب مناسب است.

پوشش دهی و ماندگاری متوسطی دارند و با پوشش مناسب کیفیت فوق العاده ای را برای پوست شما به ارمغان می آورند و در نتیجه برای عکاسی بسیار مناسب هستند.

برند Makeup Forever محصولی آمریکایی است و قیمت کرم پودر آن از 40 تا 50 دلار است.

4- پودر آرتدکو ایپرا

برند آرت دکو آرتدکو محصول کشور آلمان است که تقریباً 30 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و از شهرت خاصی در بین برندهای لوازم آرایشی برخوردار است که در سال 2014 به عنوان بهترین برند آرایشی در آلمان شناخته شد.

مواد اولیه کرم پودرهای آرت دکو حاوی ترکیبات مناسب و غنی حاوی عرقیات و مواد معدنی گیاهی می باشد. پست کرم های این برند علاوه بر اینکه پوست را خسته نمی کند باعث ایجاد طراوت و شادابی در پوست می شود.

قیمت کرم پودر این برند بین 30 تا 40 دلار است.

 

ادامه پست: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-از-نظر-پزشکان/

 





:: بازدید از این مطلب : 4480
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: