نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته تغییرات اساسی زیادی را به خود دیده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. زمانی که به دبی سفر می کنید، سازه های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای جدید را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات کلیدی قبل از سفر به دبی است. این شهر در جنوب خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه آب و هوای این شهر به طور کلی گرم و خشک است. و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند این هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه هوا در فصل بهار و اواسط تابستان به طرز غیرقابل تحملی گرم می شود. با میانگین دمای حدود 48 درجه سانتیگراد

بهترین زمان برای رفتن به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبا و زیبای دبی شنا کنید.



مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد، رزرو یک نکته مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای هتل های درجه یک جهانی است که مسافران می توانند در آن اقامت کنند و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بزرگ با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال در نزدیکی هتل واقع شده و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید

 


هتل پارک هایت دبی


هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج رستوران های مختلفی دارد که شامل غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی می شود.

آدرس: برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد شهر دبی است که با 225 اتاق در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه از آنجا فاصله دارد. ساحل دبی با ماشین. فهمیدم؛ همچنین امکانات برای مسافران در این هتل تجربه بهتری از سفر به دبی را به شما می دهد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است به طوری که منظره آب تضاد هیجان انگیز و منحصربفردی را با شهر کویری دبی ایجاد می کند، همچنین دارای اتاق های ویژه برای معلولین و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو سعادت رنت، معتبر و معتبر استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.





:: بازدید از این مطلب : 111795
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: