نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


راه اندازی و نگهداری وبلاگ می تواند کار زیادی باشد، مزایا و معایب وبلاگ نویسی بسیار زیاد است. چه کسب درآمد آنلاین باشد و چه فقط ایجاد آگاهی/دوست داشتن/اعتماد با مشتریان، مزایای زیادی از وبلاگ نویسی به دست می آید.



یک وبلاگ ایجاد کنید

اما قبل از شروع یک وبلاگ، مردم اغلب تصور اشتباهی در مورد آن دارند: وبلاگ نویسی کار سختی نیست. فقط چند پست بنویسید و منتشر کنید. این واقعا یک تعهد بزرگ است که یک وبلاگ تمام وقت ایجاد کنید که به صورت آنلاین درآمد کسب کند و مزایای وبلاگ نویسی بسیار زیاد است.

"هیچ کس وبلاگ من را نمی خواند، پس چرا زحمت نوشتن آن را بدهیم؟"

اگر محتوای وبلاگ شما مفید و جالب باشد، باعث جذب مخاطب می شود.

\"شاید راه اندازی یک وبلاگ سخت و کار زیادی باشد.\"

ممکن است کار زیادی باشد، اما پاداش‌ها بسیار زیاد است و ارزشش را دارد!

"من پولی برای وبلاگ ندارم، بنابراین نمی توانم."

خوشبختانه شروع به کار هزینه زیادی ندارد و این یکی از مزایای وبلاگ نویسی است.



مزایای وبلاگ نویسی

مزایای وبلاگ های کم هزینه

بر خلاف سایر کسب و کارها یا بخش هایی از راه اندازی یک شرکت بزرگ، راه اندازی یک وبلاگ نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. اگر قبلاً یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید، ایجاد یک صفحه وبلاگ در وب سایت خود بسیار آسان است، بدون افزودن منابع مفید برای وبلاگ نویسی.

اگر یک وبلاگ را از ابتدا با ایده ساختن آن به عنوان تجارت خود راه اندازی می کنید، باید عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید. اگرچه می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید، من توصیه می کنم از همان ابتدا کمی پول سرمایه گذاری کنید - فقط برای نام دامنه و هاست بپردازید.



مزایای وبلاگ نویسی طاقچه

صرف نظر از اینکه هدف اصلی شما کسب درآمد آنلاین یا آفلاین است، نوشتن پست های وبلاگ خوب به شما کمک می کند تا در زمینه کاری خود متخصص شوید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک دونده هستید و به دنبال استخدام یک متخصص تغذیه ورزشی هستید. وب سایت متخصص تغذیه A شامل یک بیوگرافی کوتاه، چندین صفحه در مورد خدمات آنها و صفحه تماس با ما است. وب سایت متخصص تغذیه B جنبه های مشابهی را پوشش می دهد، اما همچنین شامل یک وبلاگ است که در آن نکات مفیدی برای تغذیه مداوم به اشتراک می گذارد.

آیا راهنمایی برای استخدام دارید؟ بیشتر مردم احساس می کنند با متخصص تغذیه B ارتباط بیشتری دارند زیرا می توانید بگویید که او یک متخصص واقعی در زمینه خود است.

تغییر در! شما می توانید هر زمان که بخواهید وبلاگ نویسی کنید.

انعطاف پذیری دلیل اصلی ورود بسیاری از وبلاگ نویسان به این حوزه است. ایجاد وبلاگی که درآمد غیرفعال ایجاد می کند به این معنی است که شما می توانید در هر زمانی از روز کار کنید و در هر زمانی از روز درآمد کسب کنید که این یکی از مزایای اصلی وبلاگ نویسی است.


علاوه بر این، بدون مهلت فوری، به جز برای محتوای حمایت شده یا مهلتی که خود تحمیل شده است - (که در واقع می تواند چیز خوبی باشد).

از مزایای وبلاگ نویسی بهره مند شوید

شگفت انگیز است که راه های زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی وجود دارد. همه آنها لزوما آسان نیستند، و بسیاری از آنها برای اولین بار برای ایجاد ترافیک زمان می برند، اما راه های زیادی برای بهره مندی از وبلاگ نویسی وجود دارد، مانند:

درآمد تبلیغات (کسب درآمد از تبلیغات قرار داده شده در نوار کناری وب سایت، محتوا و غیره)

بازاریابی وابسته (شرکت وابسته ویژه ای که از فروش محصول کمیسیون دریافت می کند)

محتوای حمایت‌شده (زمانی که یک شرکت به شما پول می‌دهد تا محصول یا خدمات خود را در یک پست یا پست رسانه‌های اجتماعی نشان دهید)

محصولات خود را بفروشید (دیجیتال و فیزیکی - کتاب های الکترونیکی، دوره ها، تی شرت ها و موارد دیگر و غیره)

فروش خدمات شما (آموزش شخصی، مربیگری تغذیه، نویسندگی آزاد، رسانه های اجتماعی و غیره)

استراتژی درآمد شما قطعا تحت تاثیر مدل کسب و کار شما خواهد بود. اگر وبلاگی را به عنوان بخشی از یک کسب‌وکار کوچک راه‌اندازی می‌کنید - مانند یک استودیوی آموزشی شخصی که اداره می‌کنید - احتمالاً روی جلب مشتری برای ارتباط با شما و ملاقات با شما تمرکز خواهید کرد. پول شما از این مشتریان خصوصی می آید.

از سوی دیگر، اگر برنامه شما کسب درآمد آنلاین است، ممکن است درآمد شما از طریق انواع درآمدهای دیگر مانند تبلیغات یا بازاریابی وابسته باشد که همگی از مزایای وبلاگ نویسی هستند.



با مزایای وبلاگ نویسی آشنا شوید

آیا نمی خواهید کسی که نمی شناسید در وبلاگ یا کانال های اجتماعی شما نظر بدهد؟ این احساس شگفت انگیزی است که بدانید شخصی در آنجا محتوای شما را می خواند و برای اظهار نظر وقت می گذارد.

به عنوان یک مثال شخصی، یکی از چیزهای مورد علاقه من در جهان دریافت یک برچسب تصادفی در اینستاگرام از شخصی است که عکسی از خود در حال دویدن و استفاده از برنامه تمرینی من برای آماده شدن برای مسابقه ارسال کرده است. ایده بهتری وجود ندارد!

به طور مرتب به این نظرات پاسخ دهید تا با خوانندگان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. استفاده از این وبلاگ ها می تواند برای شما بسیار مفید باشد.



ترافیک وب سایت بالا

اگر به عنوان بخشی از یک مدل کسب و کار کوچک بزرگتر وبلاگ نویسی می کنید، وبلاگ نویسی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. گوگل محتوای تازه را دوست دارد و هر پست وبلاگی که می نویسید به شما کمک می کند

الف) به گوگل بگویید که شما یک سایت فعال هستید

ب) این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی جدیدی را انتخاب کنید.

منبع مقاله:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-36/290222-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C





:: بازدید از این مطلب : 17751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: