دیزل ژنراتور ولوو پنتا
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


دیزل ژنراتورها از دیرباز عمدتاً در صنایع مختلف برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفته اند. چه برای عملیات ساختمانی، عملیات معدن، بازیابی بلایای طبیعی، بیمارستان ها و پشتیبان گیری فرودگاه برای مواقع اضطراری، دلایل زیادی وجود دارد که چرا دیزل ژنراتورها قابل اعتماد هستند.



دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور این است که دیزل کارآمدتر است. زیرا در مقایسه با بنزین کمتر از نیمی از سوخت را می سوزاند و سوخت دیزل ژنراتور به دلیل اینکه کمتر قابل اشتعال است ایمن تر است. دیزل ژنراتورها به خوبی ساخته شده و به اندازه کافی قوی هستند که برای انواع کارها و نیازها قابل اعتماد هستند.

گازوئیل کمترین سوخت اشتعال پذیر است و در مواقع اضطراری یا فاجعه قابل حمل آسان تر از بنزین است. مکانیزم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت با استفاده از روش تراکم کار می کند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا، مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. و فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند.



بهره برداری از دیزل ژنراتورها

مکانیسم دیزل ژنراتور با سوزاندن سوخت به روش تراکم کار می کند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا، مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. و تراکم هوا وجود دارد که به موتور شما اجازه می دهد در حالی که سوخت کمتری مصرف می کند کارآمدتر کار کند. سال‌ها پیش، دیزل ژنراتورها به داشتن صدای بلند معروف بودند. با این حال، با پیشرفت‌های اخیر فناوری، بسیاری از دیزل ژنراتورها اکنون به اندازه کافی بی صدا هستند تا به راحتی کار کنند. برای کسانی که برای کارهای سنگین به نیروی اضافی نیاز دارند، سرمایه گذاری روی دیزل ژنراتور عالی است.

دیزل ژنراتورها به گونه ای طراحی شده اند که برای مدت طولانی تری تحت بار کار کنند و در واقع هنگام کار سخت تر در مقایسه با عملکرد بار سبک، عملکرد بهتری دارند. اکنون، با ظهور سوخت های زیستی، ژنراتورها به شما این امکان را می دهند که از چندین سوخت در یک ژنراتور استفاده کنید. آنها که به عنوان ژنراتورهای دوگانه سوز نیز شناخته می شوند، راه حل خوبی در مواقع بحران هستند. این تضمین می کند که همیشه یک منبع تغذیه پشتیبان برای مواقع اضطراری دارید. تنظیمات معمولی بهترین ژنراتورهای پروپان و گاز را به شما می دهند و جابجایی بین این دو را آسان می کنند. این ژنراتور دوگانه سوز دو گزینه را به کاربران ارائه می دهد: مزایای سوخت پروپان تمیز یا یک ژنراتور قابل حمل مستقل برای کاربردهای معمولی بنزین.



دیزل ژنراتور ولوو

این پنج نکته ساده را دنبال کنید تا ژنراتور ولوو دیزل خود را در بهترین حالت خود نگه دارید:

• بهترین داروی پیشگیرانه برای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، پیروی از اطلاعات نگهداری دوره ای موتور در دفترچه راهنمای مالک است.

• اگر ژنراتور در یک مکان گرم یا گرد و غبار کار می کند، به نحوه عملکرد آن در محیط های خشن توجه کنید.

به یاد داشته باشید که تعمیرات انجام شده و ساعات کار دیزل ژنراتور ولوو را یادداشت کنید

• هنگام تعمیر، تعمیر یا تعویض تجهیزات و سیستم های کنترل آلودگی، باید بهترین متخصصان تعمیر ژنراتور را انتخاب کنید.

• هر کاری که باید انجام شود، همیشه برای مشاوره با یک فروشنده معتبر یا تکنسین خبره تماس بگیرید.

مهم نیست که کدام ژنراتور سوخت را انتخاب می کنید، یک برنامه تعمیر و نگهداری را دنبال کنید تا دستگاه شما کار کند. هرگز اجازه ندهید شکست نتیجه شما را خراب کند.



دیزل ژنراتور برد بد

یک دیزل ژنراتور سوخت کمتری مصرف می کند زیرا این دیزل ژنراتورها مانند دیزل ژنراتور Badwin عمدتاً برای اهداف صنعتی استفاده می شوند. به دلیل دیگر، آنها بسیار دوستدار محیط زیست هستند. در مقایسه با ژنراتورهای گازی، کار با دیزل ژنراتورها بسیار راحت تر است. علاوه بر این، دیزل ژنراتور Badwin نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و خطر آتش سوزی کمتری نسبت به ژنراتور گازی دارد. هنگامی که یک شرکت نیاز فوری به برق پشتیبان دارد، دیزل ژنراتور بهترین گزینه است. یک شرکت از طریق خدمات یا محصولی که ارائه می دهد با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند. با این حال، از دست دادن قدرت می تواند از نظر مالی فاجعه آمیز باشد و باعث زیان های بی حد و حصر شود.

دیزل ژنراتورها یک راه حل عالی برای نیازهای انرژی تولیدکنندگان هستند و به آنها اجازه می دهد در طول فرآیندهای حیاتی خطوط تولید را سرویس کنند. این ژنراتورها مانند انواع دیزل ژنراتور Badwin، برق پشتیبان ایمن و کافی را برای بیمارستان ها و کلینیک ها فراهم می کنند. برای دستگاه های بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانک ها و موسسات مالی، قابلیت خنک کنندگی دارند. دیزل ژنراتورهای بادوین برای مصارف صنعتی در زمان قطع و کمبود برق ایده آل هستند. توجه به این نکته ضروری است که برای کارایی و ایمنی باید از اندازه صحیح (دیزل ژنراتور نو یا دست دوم) استفاده شود. برای استفاده از دیزل ژنراتور مالیکی باید معیارهای زیر را بدانید.


http://aftabir.com/reportages/view/4438/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7
• انرژی کیلووات ساعت و کیلووات ساعت برای تکمیل وظایف/فرایندهای روزانه مورد نیاز است

• استفاده حرفه ای: قدرت راه اندازی و عملیاتی شما چقدر است؟

• مهمترین تجهیزاتی که یک ژنراتور برق نیاز دارد چیست؟

دیزل ژنراتورهای Badwin به راحتی در دسترس هستند و نمایندگی های زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای Badwin به ویژه پس از بلایای طبیعی که بیشترین نیاز را دارند مفید هستند. دیزل ژنراتور جدید یا دست دوم مناسب می تواند جان انسان ها را نجات دهد یا کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.





:: بازدید از این مطلب : 66021
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: