نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی است که بسیاری از کاربران پس از فیلتر تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام آن را نصب کرده اند. از مزایای آن می توان به استفاده از نصف قیمت اینترنت، عدم فیلترینگ، سرعت بالا و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. ویژگی های خاص این برنامه باعث شده تا افراد زیادی از آن برای ارتباط و یا تبادل پیام های کاری استفاده کنند. اما این پیام رسان مانند هر اپلیکیشن دیگری گاهی دچار خطاهایی می شود که تحمل آن سخت است. رایج ترین مشکلات شامل مشکلات به روز رسانی فناوری اطلاعات و خطاهای اتصال فناوری اطلاعات است. این موارد زمانی رخ می دهد که ارتباط برنامه با وب سرور مختل شود. با این حال، ممکن است نتوانید به راحتی با آن کار کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که روزانه از آن استفاده می کنید و با این مشکلات مواجه می شوید، باید از روش هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم استفاده کنید. برای آپدیت برنامه های اندروید با ما همراه باشید.



مشکل به روز رسانی Ita 1402

در بسیاری از پیام رسان ها، برنامه قبل از نمایش پیام های جدید، یک گزینه به روز رسانی را در بالا نشان می دهد. اما مشکل به روز رسانی آن این است که در همان حالت باقی می ماند و چیزی تغییر نمی کند. این مشکل به دلیل قطع ارتباط با وب سرور مرتبط است و اغلب در پیام رسان های خارجی مانند تلگرام رخ می دهد که با آدرس های IP ایرانی قابل استفاده نیستند. اما ایتا یک پیام رسان ایرانی است و طبیعتا نباید در این حالت قفل شود. در چنین شرایطی بهتر است یک بار برنامه را ببندید و دوباره اجرا کنید یا گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل به‌روزرسانی آن هنوز حل نشده است، با ما همراه باشید تا علت این خطا و راه‌های رفع آن را توضیح دهیم.

چرا به روز رسانی متوقف می شود؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران پس از دانلود برنامه ایتا جدید و نصب و کار با ایتا از خود می پرسند این است که چرا ایتا به روز رسانی را ادامه می دهد؟ در واقع، این پیام به این دلیل نمایش داده می شود که از نسخه های جدیدتر ITA استفاده نمی شود. هنگامی که طراحان و توسعه دهندگان نسخه جدیدی از یک برنامه را منتشر می کنند، باگ ها را برطرف می کنند و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کنند. این موضوع در مورد به روز رسانی IT نیز صدق می کند و ابتدا باید اپلیکیشن را به نسخه جدید آپدیت کنید. به روز رسانی ایتا از طریق بازارهای ایرانی مانند بازار و مایکت ارائه می شود. علاوه بر این، وب سایت های فارسی معتبری وجود دارند که آخرین نسخه های اپلیکیشن های مختلف را منتشر می کنند. پس از دانلود و نصب نسخه جدید ایتا، برنامه را ببندید و دوباره اجرا کنید. سپس هیچ خطای به روز رسانی Ita را نخواهید دید.


اگر باز هم مشکل آپدیت ایتا حل نشد، بهتر است با پشتیبانی پیام رسان ایتا تماس بگیرید. برای این کار کلمه "Help" را در نوار جستجو تایپ کنید و روی دکمه "Help" کلیک کنید تا مشکل شما حل شود. توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است این یک مشکل جهانی باشد و علاوه بر شما کاربران زیادی از آن رنج می برند. در این مورد، از بستگان خود بپرسید که آیا ITAI آنها به درستی کار می کند یا خیر. اگر نیاز به پاسخ سریع به یک هشدار شغلی در ETA دارید، از نسخه وب ETA استفاده کنید یا نرم افزار را همانطور که توضیح داده شد به روز کنید.

رفع خطای اتصال

یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران در آن خطای اتصال است. همانطور که از نام آن پیداست، این خطا نشان دهنده مشکل در شبکه داخلی یا وب سرور است. اگر مشکل در سراسر کشور باشد کاری نمی توانید انجام دهید و باید منتظر باشید تا کارشناسان واحد فنی در اسرع وقت آن را برطرف کنند. در غیر این صورت خطا به شبکه متصل می شود. برای رفع خطای عدم اتصال ITA، باید موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا پیکربندی شبکه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه شما به آن متصل است.

VPN را خاموش کنید. (از آنجایی که پیام رسان داخلی است و استفاده از آن نیازی به فیلتر سوییچ ندارد، بهتر است آن را خاموش کنید تا مشکلی برای سرور مورد نظر پیش نیاید.

برنامه را مانند قسمت قبل به نسخه جدید ارتقا دهید.

تلفن همراه را ریستارت کنید.

وارد تنظیمات برنامه شده و روی گزینه clear cache کلیک کنید. گاهی اوقات ممکن است برنامه به دلیل حجم حافظه اشغال شده از کار بیفتد.

با انجام صحیح تمامی این مراحل، خطای اتصال ITA باید برطرف شود و اکنون قابل استفاده هستید.

به دلیل خطای ITA

واضح است که بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن ها در ابتدای کار دارای خطا و اشتباه هستند. سازندگان ایتا همواره در تلاش هستند تا با انتشار نسخه های جدید و ارائه امکانات جدید و مفید در اختیار کاربران، مشکلات قبلی را برطرف کنند تا محبوبیت خود در بین نمایندگان ایرانی حفظ شود. دلیل اصلی بروز خطاهای IT مانند مشکلات به روز رسانی IT مربوط به تنظیمات شبکه است که معمولا با آپدیت برطرف می شود.

نتیجه:

ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخلی کشور به حساب می آید که اخیرا به دلیل نداشتن فیلترینگ و امکانات جذاب، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. روزانه هزاران نفر در ایتا به یکدیگر پیام می‌دهند و بیشتر این پیام‌ها مربوط به تجارت هستند. این امر ایتا را جایگزین مهمی برای تلگرام و واتس اپ می کند. Ita، مانند هر برنامه دیگری، احتمالاً در مقطعی با مشکل مواجه خواهد شد. مشکل به‌روزرسانی Ita و عدم وجود خطای اتصال، خطاهای رایجی است که توسط اکثر کاربران گزارش می‌شود. همانطور که قبلا ذکر شد، بیشتر این مشکلات جهانی ناشی از مشکلات ارتباطی با سرور یا سایر مشکلات است که با به روز رسانی ETA به نسخه های جدیدتر حل می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 14264
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: