نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


پمپ کارواش یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت ایتالیایی برتولینی می باشد که در مدت کوتاهی به یکی از معروف ترین برندهای این تجهیزات در جهان تبدیل شده است. در مقاله بعدی به عوامل و مزایای خرید این ابزار کاربردی می پردازیم که نقش مهمی در تسهیل و تسریع در شستشو دارد. تا آخر با ما باشید

آشنایی با شیر سینک برتولینی

پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین و رایج ترین انواع پمپ های مورد استفاده در شستشوی خودروهای خانگی و صنعتی، انواع سیستم های آبپاش و انواع سیستم های نظافت و شستشو می باشد. در واقع دلیل محبوبیت محصولات این برند را می توان کیفیت بالای ساخت و مطابقت با آخرین استانداردهای جهانی دانست. صنعت نفت و گاز، صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنایع تزریق شیمیایی، سنگبری، شیشه و سرامیک از دیگر صنایعی هستند که استفاده از این ابزار در آنها رایج است.

جالب است بدانید صنعت کارواش قطعات زیادی دارد که هر کدام از این قطعات نقش خود را در عملکرد بهتر دستگاه دارند. شفت فولادی یکپارچه، میله پیستون فولادی، بلبرینگ مرغوب، پیستون سرامیکی پیوسته، شیر یک طرفه و سر یاتاقان فشار قوی از جمله قطعات مهم پمپ برتولینی است.

انواع پمپ کارواش

همانطور که قبلا ذکر شد، پمپ های برتولینی یک برند قابل اعتماد در زمینه تجهیزات صنعتی بوده و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و راندمان بالا در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به میزان کاربرد این ابزار، انواع مختلفی از ابزار در بازار به فروش می رسد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل های مختلف از نظر کارایی

به طور کلی پمپ های برتولینی به دو گروه دستگاه های پیستونی و دیافراگمی تقسیم می شوند که از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم هستند. در واقع در سال های اخیر مدل پیستونی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. سری CA، سری RA، سری TM و مدل های WM از جمله محصولات جدید برتولینی هستند که کارایی و عملکرد بهتری نسبت به مدل های قبلی ارائه می دهند.

انواع پمپ های مبتنی بر کلاچ

ماشین لباسشویی با اتصال مستقیم برتولینی و شاسی متصل یا ماشین لباسشویی غیر مستقیم از دیگر نمونه های محصولات برتولینی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در مدل اتصال مستقیم، الکتروموتور مستقیماً به پمپ متصل است و عموماً برای اتصال به تجهیزات رابط نیازی به شاسی خاصی ندارد. https://cofenews.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/

در مدل مستقیم، موتور الکتریکی از طریق یک دستگاه رابط به پمپ متصل می شود و هر دو دستگاه در یک شاسی قرار دارند. بد نیست بدانید که بیشتر وسایلی که در شستشوی ماشین استفاده می شود اینگونه هستند. این دستگاه ها با شماره های CA، RA، TM و WM طبقه بندی می شوند. با این حال هر ساله مدل های جدیدی با شماره های مختلف عرضه می شود.

انواع پمپ کارواش بر اساس فشار

به طور معمول کارواش های برتولینی با فشارهای 50 تا 1000 بار تولید می شوند که می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید. با این حال، مدل های زیر بیشتر در صنعت استفاده می شوند:

دستگاه 100 بار

پمپ های برتولینی مارک 110

مدل های 150 بار

پمپ 200 بار برتولینی

کارواش 210 بار

پمپ کارواش 400 بار

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

یکی از مهمترین کاربردهای این برند پمپ نصب کارواش می باشد. با نصب این سری ابزار می توان سیستم شستشو را با خیال راحت کار کرد و برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. از مزایای استفاده از این محصول می توان به کاهش هزینه های راه اندازی کارواش و در نتیجه ارائه خدمات با قیمت مناسب تری اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این محصول محبوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نظافت قطعات صنعتی

استفاده از محصولات این برند در محیط های صنعتی مانند کارگاه ها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی نیز برای زدودن گرد و غبار و آلودگی از سطوح تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید شستشوی منظم و مداوم نقش مهمی در بهبود کارایی تجهیزات، کاهش خرابی و استهلاک آن و در نتیجه کاهش هزینه های تولید دارد.

کشاورزی

در کشاورزی از پمپ های کارواش برای طراحی و اجرای سیستم های پمپاژ و پاشش آب در مزارع بزرگ و گلخانه ها استفاده می شود. این ابزار امکان اجرای یک سیستم پایدار و مطمئن آبیاری مزرعه را به روش های بارانی، قطره ای و مکانیزه فراهم می کند.

صورت را بشویید

استفاده از پمپ های فشار قوی مانند برند برتولینی امکان شستشوی نمای ساختمان های بلند را در مدت زمان کوتاه و بدون نیاز به ذخیره سازی فراهم می کند.

قیمت خرید شیر کارواش برند برتولینی

با توجه به ویژگی ها، مزایا و کاربردهای پمپ برتولینی، اگر قصد خرید این دستگاه های پرکاربرد را دارید، بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه پمپ ایران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند تا بتوانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. به نظر شما مهمترین ویژگی های این برند چیست؟





:: بازدید از این مطلب : 8514
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: