اتوپرس ساخت جنتک کجاست؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


محصولات Jantek کجا هستند؟ شرکت ناگین جان و مه یا جنتک یک شرکت ایرانی متعلق به یکی از برندهای فرعی گروه جانومه است. شرکت جانتک نمایندگی کلیه محصولات و ماشین پرس های شرکت ژانومه را با برند جانتک وارد ایران کرده و با 2 سال نگهداری و گارانتی در بازار ایران عرضه می کند. از جمله محصولات این برند می توان به تعمیر اتوپرس جانتک اشاره کرد که مدل های متنوع و آپشن های کاربردی را با قیمت های مناسب به مشتریان ارائه می دهد.


پرس خودکار برای یک جفت Tilmamaha

جانتک محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی و تکنولوژی به مشتریان خود عرضه می کند و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این برند شده و طرفداران بسیاری از برند جانتک را به خود جلب کرده است.

ویژگی های پرس خودکار Jantech

جنتک تنها مدل اتوپرسی است که در بازار ایران فارسی صحبت می کند.

دارای صفحه نمایش دیجیتال شفاف

آموزش کامل استفاده از پرس خودکار جانتک را به زبان فارسی دارد

برنامه های مختلف اتو بسته به نوع پارچه

سیستم بخار از بالا

فشار کامل

گارانتی و خدمات پس از فروش

آیا کیفیت پرس اتوماتیک جانتک خوب است؟

پرس های خودکار جانتک بتاسرویس بر پایه محصولات پرطرفدار ساخت شرکت جانتک ساخته شده و همواره سعی در تولید محصولات باکیفیت و ارائه تکنولوژی روز به خریداران داشته است. می توان گفت محصولات دارای ویژگی های چاپ خودکار با کیفیت و بادوام هستند. آنهایی که با قیمت بسیار مناسب وارد بازار شدند و با اینکه ارزان و با کیفیت هستند ارزش خرید دارند.

فشار دادن خودکار بلندگوی Zantec

جدیدترین مدل های بلندگوی اتوماتیک Jantech با 2 سایز 70 و 90 سانتی متری همگی جزء خط تولید و زیر مجموعه اتوماتیک ژانومه می باشند. این مدل دارای سیستم بخار عمودی و یکپارچه برای اتو کردن لباس و پارچه با الیاف مختلف می باشد. همچنین اتو بلندگوی هوشمند فارسی دارای صفحه نمایش دیجیتال و لمسی با صدای هشدار قدرت بخار 2200 می باشد.

اتوپرس بایترون بهتر است یا زانتک؟

برای پاسخ به این سوال، کدام چاپگر خودکار بهتر است، بایترون یا جانتک؟ ابتدا باید مشخصات، مدل های پرفروش این دو برند را بشناسید و با توجه به انتظارات خود یکی از بهترین مدل های پرینتر اتوماتیک کاربردی را انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: