نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید دبی مال مناسب رویکرد!
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

از ویژگی های این اتاقک ها می توان به وای فای رایگان، تهویه هوا و کفپوش چوبی آن اشاره کرد. بیش از ۶۳ میلیون دلار برای ساخت این برج هزینه شده است که با این پول امروزه می توان بیش از ۵۰ مجسمه آزادی را ساخت! غواصی در دبی آتلانتیس پالم، جمیرا و ریزورت ساحلی هیلتون شما را با هیجان اکتشاف زیر آب پر خواهد کرد. برای استفاده بهینه از مدت زمان خود در مسافرت دبی پیشنهاد می کنیم برنامه سفر دبی را مطالعه کنید. چه کسانی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی مشارکت می کنند؟ در صورتی که نمی توانید به دبی سفر کنید اما به دنبال واردکنندگان پارچه از بازارهای دبی هستید می توانید با بزرگترین واردکنندگان پارچه و فروشندگان عمده انواع پارچه های خارجی و وارداتی یعنی بازار پارچه ایران تماس بگیرید تا زیباترین پارچه ها را از پارچه های نخی تا پارچه های ابریشمی و لوکس را برای شما ارسال نمایند. در این بازار قدیمی مغازه های پارچه فروشی، پوشاک عربی، ادویه و سوغاتی و صنایع دستی دبی قرار دارد. گراویتی زون، اولین اپراتور دائمی بانجی دبی است و شما را تا ارتفاع 50 متری از جایی که سقوط آزاد خواهید داشت، میبرد. جایی که می توانند گونه های جدید را پیدا و کشف کنند و در تلاشی جهانی برای ترمیم آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی شرکت کنند.

مایوهای خود را بردارید و راهی پارک آبی آکواونچر در هتل آتلانتیس پالم شوید تا این تجربه منحصربهفرد را امتحان کنید، جایی که میتوانید دوشادوش دلفینها شنا کنید و با شیرهای دریایی بامزه عکس بگیرید. جدا از سواری، پارک آبی نیز تجربه موج سواری عالی را فراهم میکند. این تقویت کننده آدرنالین نهایی، شروعی عالی برای مبتدیان، ایمن برای کودکان و هیجان انگیز برای بزرگسالان است. این اسکله که به گونه ای طراحی شده است تا هفت طبقه تجربه ناهارخوری عالی را با افق شهر به عنوان پس زمینه در خود جای دهد، معماری خارق العاده ای نیز دارد. این سبک طراحی متمایز را با بیش از 300 فروشگاه و بوتیک مغازه به نمایش میگذارد که تجربه خرید عالی را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. مکان البستکیه که با ساختمان های بزرگ ساخته شده از مواد سنتی مانند گل و چوب مشخص میشود، جذابیت خاص خود را دارد. منوهایی از غذاهای لذیذ در رستوران ها و فست فودها و البته آشپزخانه های سنتی دبی وجود دارد، که شما احتمالا بخش زیادی از زمان خود را صرف بررسی آنها خواهید کرد. در محوطه مخصوصی در این پارک اغلب رویدادهای هنر و کاردستی برگزار می شود و علاوه بر این کافه ای وجود دارد که والدین می توانند از آنجا بازی و شادی بچه ها را تماشا کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند یک تجربه VIP را انتخاب کنند که شامل یک کابین کف شیشه ای و دسترسی به یک سالن VIP است. پیاده روی شیشه ای 46 متری از طریق پل اسکای و سواری با آسانسور 52 طبقه قطعا در دبی ضروری است. رصدخانه، شیشه کناری و راهپیمایی لبه به افزایش این تجربه هیجان انگیز در اسکای ویو کمک میکند. این ساختمان بلند که با نام “برج بی نهایت” نیز شناخته میشود، بلندترین “ساختمان پیچ خورده” در جهان است. این پارک الهام گرفته از هالیوود که در پارک ها و استراحتگاه های دبی واقع شده است، مطابق با استودیوهای معروف فیلم طراحی و توسعه یافته است. در همین حین، ساکنانی که به به پیاده روی علاقه دارند، می توانند از باشگاه گلف Els در دبی اسپورت سیتی، که فقط 24 دقیقه با مجموعه فاصله دارد، دیدن کنند. در این فروشگاه باید برای هر چیزی که می خواهید بخرید تخفیف بگیرید و به تلاش فروشندگان برای فروش کالاهای خود توجه اجاره خودرو در دبی نکنید. این درست همان زمانی است که باید به دبی بروید، زمانیکه شهر پر از رنگهای سبز میشود بهخصوص در باغهای آراسته و مسیرهای پیادهروی توریستی، مکانهایی که میتوانید گشتی سریع در آنها بزنید یا حتی یک روز کامل را در آنجا سپری کنید. این مرکز خرید را باید یکی از قدیمیترینها در دبی دانست که برخی از بهترین مارکها مانند H&M و Zara را میتوانید در آن پیدا کنید. دبی، شهر پر زرق و برقی در دل خاورمیانه است و علاقه خاص ایرانیان به آن سبب شده تا درصد بالایی از ساکنان و مسافران آن ایرانی باشند. همچنین مقصد مورد علاقه بچه ها در دبی لند اینجاست. این پارک شهری که در قسمت شرقی دبی واقع شده است، یک جاذبه غیرقابل فراموش کردن است که به سه منطقه تقسیم میشود: منطقه انرژی جایگزین، منطقه ارتباطات و منطقه تکنو.

بنابراین اگر قصد دارید به این قسمت شهر سر بزنید، بهترین برنامهریزی آن است که از هر دوی آنها بازدید کنید. در سفر به دبی، بازدید از این مکان برای دریافت یک سوغات یا هدیه به خانه ضروری است. این مسجد دقیقا بر روی خطوط مسجد الزهر قاهره ساخته شده است که هشت برابر بزرگی آن است، این مسجد نمونه ای عالی از معماری اسلامی است. منظره تکه های سبز واحه و گله شتر یک صحنه عکاسی عالی را ایجاد میکند. درحالی که گالری ها فضایی مفرح، شاد و امن ایجاد میکنند، اما فضای آموزشی را نیز ایجاد میکنند که در آن کودکان میتوانند موضوعاتی مانند علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات را کشف کنند. دبی، مجللترین مقصد گردشگری امارات متحده عربی که با اقلیم بیابانی و گرمای جانفرسا شناخته میشود، به زمستانهای خوشایندی مفتخر است که استثنای آن آبوهوا به شمار میآید. آبشارهای دبی در داخل مرکز خرید دبی که در جاده فایننشال سنتر در امارات متحده عربی قرار دارد ساخته شده است. همین معماری بینظیر اینجا را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است. این پارک زیبا دارای بیش از 3000 حیوان از سراسر جهان است و به یک جاذبه محبوب در دبی برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است.

پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج العرب قرار دارد، موضوعی پیرامون جوها، شخصیت داستان های عامیانه بسیار محبوب شب های عربی دارد. این پارک ساحلی شامل 5 ساحل عمومی است که میتوان در کنار ساحل دراز کشید، در آب بازی کرد یا ورزش های آبی را امتحان کرد. از دیگر مکان های نزدیک به لاست چمبرز میتوان به پارک آبی آکوانچر، رستوران هاکاسان، پارک شیر دریای، نخل جمیرا که لاست چمبر در آن قرار دارد اشاره کنیم. شما عزیزان برای آشنایی با پارک آبی آتلانتیس در امارات می توانید به مقاله ای با همین عنوان که توسط مجموعه سفیران سفر تهیه شده مراجعه کنید. با وجودی که می دونستیم اگر امروز طبق برنامه پیش نریم، دیگه فرصت بازدید از دبی مال و آکواریوم رو نخواهیم داشت و بلیط هامونم سوخت میشه، اما ترجیح دادیم به هتل بریم و شب آرومتری رو سپری کنیم. باغ پروانه های دبی با موزه پروانه ها، مراکز اموزشی و سینما، فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا در هر مرحله اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت پروانه ها کسب کنند و آن را مکانی ایده آل برای بازدید با بچه ها کرده است. اینجا مکانی عالی برای خرید سوغات است. این گالری که در سال 1960 تاسیس شد، مشهورترین زنجیره هدیه و سوغات در امارات است. باشگاه چوگان و سوارکاری دبی که در سال 2006 تاسیس شد، در مزارع عربی قرار دارد. دبی پراپرتیز بزرگترین شرکت سازنده در امارات متحده عربی است. دبی مال بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده ی دنیاست که انواع برندها را می توان در آن یافت و فضاها و جاذبه های دیدنی بسیاری در آن تعبیه شده است. اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده با 22500 مترمربع است که آنرا به بزرگترین پارک اسکی سرپوشیده در جهان تبدیل میکند. پارک ساحلی الممزار با مساحت چشمگیر 106 هکتار در دیره، پارکی است که در کنار یک ساحل طولانی قرارا دارد و مقصد اکثر خانواده ها در دبی است.

عکاسی در شب، کاروانسرای ساسانی دیرگچین، پارک ملی کویر، استان قم با درک این موضوع که دبی محلی برای مردم سراسر جهان است، مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (SMCCU) در تلاش برای ارتقای فرهنگ اماراتی در سال 1998 افتتاح شد. اولی اولی واقع در جاده شیخ زاید، یک منطقه بازی تعاملی برای کودکان است. این معماری در واقع اشاره به چشم اندازهای دور شهر دبی داشته و در نوع خود بی نظیر است. به همین منظور شهربازی هاب زیرو را باید برای هر سن و سالی مناسب دانست زیرا برای همه یک نوع بازی و سرگرمی دارد. زندگی در دبی لند مزایای خاص خود را دارد اما مثل هر منطقه دیگری در دبی، چند نکته وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. داخل موزه نمایشگاهی از تصاویر و اسناد تاریخی همراه با عکسهای قدیمی مربوط به سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ از شهر دبی وجود دارد. اوت لت ویلج که با الهام از یک شهر تاریخی در استان توسکانی ایتالیا طراحی شده در حال حاضر میزبان حدود ۴۵۰ برند تراز اول بین­المللی مانند کالوین کلاین، مایکل کورس، روبرتو کاوالی، هوگو باس و… افرادی که با تور دبی 7 شب سفر میکنند معمولا فرصت کافی دارند که از تمام بخشهای این موزه بازدید کنند؛ اما اگر قرار است سفر کوتاهی به دبی داشته باشید، میتوانید به بازدید دو سه بخش مهم آن بسنده کنید. ضمن این که این بخش در ورودی پارک قرار دارد و مسیر دسترسی به ۴ بخش دیگر پارک است. این گالری به غیر از نمایشگاه، یک اتاق صوتی تصویری، یک کتابخانه و یک کتاب فروشی نیز دارد. دبی شهری است که با ساخت بلندترین ساختمانها، بزرگترین بازارها، مرتفع ترین رستوران جهان و بزرگ ترین آکواریوم دنیا همواره در پی ثبت نام خود در کتاب گینس بوده است.

این برج یک بنای تاریخی برجسته است و یک دوربرگردان واقع در شرق دبی است. این منطقه ای است که به طور سنتی برای فعالیت های تجاری شناخته میشود و شیوه های حمل و نقل تاریخی در دوز مورد توجه گردشگران است. اگرچه این منطقه هنوز به طور کامل توسعه نیافته است بازدیدکنندگان میتوانند چندین منطقه سرگرمی را پیدا کنند که فعالیت های اوقات فراغت را ارائه میدهند و همچنین چندین مکان دیدنی نمادین دبی را در نزدیکی خود بیابید. این تورها مناظری خیره کننده از شهر دبی را ارائه میدهند. بازار ادویه دبی که به خاطر کیفیت شگفت انگیز و تنوع گیاهان، ادویه ها و طعم ها معروف است، تنها چیزی است که برای دیدن طهم و مزه به آن نیاز دارید. کار ساخت این اولین معبد سیک در امارات متحده عربی که در جبل علی واقع شده، در سال 2008 آغاز شد، به عنوان بخشی از رویداد ویژه صبحانه تنوع غذایی خود که در باغ جبل علی در دبی برگزار شد، رکورد جهانی گینس را برای “ارائه صبحانه برای بیش از 600 نفر از 101 ملیت مختلف” شکست. پارک مشرف Mushrif Park یک دهکده جهانی دارد که در آن 13 مدل از خانه های عربی و انگلیسی قرار گرفتهاند. این شرکت که به عنوان بخشی حیاتی از طرح پروژه 2021 دبی در نظر گرفته میشود، برای توسعه دبی و ارائه آن به عنوان یک مقصد الهام بخش، زیبایی شناختی، فرهنگی و طراح تلاش میکند. در نظر داشته باشید که برای بازدید از همه بخشهای موزه به حدود سه ساعت زمان نیاز دارید.

یکی از تفریحات این مرکز خرید بازدید از آکواریوم دبی مال است که از جمله بزرگ ترین آکواریوم های آبی دنیا به شمار می رود. این سرسره شبیه سرسره های پارک های آبی کشور خودمان است ولی در ابعادی غول آسا. بخش دیگری نیز مربوط به کودکان است که حدود ۱۸ سرسره هیجانانگیز در آن وجود دارد و برای ردههای سنی مختلف از خردسالان تا نوجوانان به کار میروند. علاوهبر آن وجود فروشگاههای ارزانقیمت مانند مانگو، پینکو و بیانده باعث شده تا مارینا مال در لیست معرفی پاساژهای دبی قرار بگیرد. برای آشنایی با موزه دبی لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید. محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومیت بازنشر شده است. از سایت محبوبی مانند برجهای امارات جمیرا در مرکز شهر، کوتاهترین سفر به برج العرب شامل استفاده از مترو به مرکز خرید امارات و ادامه مسیر با اتوبوس شماره 88 به هتل است. گردشگران با اقامت در هتل پنج ستاره آتلانتیس میتوانند به صورت نامحدود و رایگان در پارک آبی آکواونچر و آکواریوم لاست چمبرز، لحظات خوشی را سپری کنند. انواع تفریحات آبی و ساحلی هم بخش دیگری از جذابیتهای این منطقه است. پارک آبی آکواونچر یکی از پرطرفدارترین و متفاوت ترین پارک های آبی در دبی است.

با الهام از چشم معروف لندن، عین دبی بلندترین چرخ رصد جهان است! زمانی که خودتان را با جاذبههای تفریحی و وسایل جذاب سرگرمی خسته کردید میتوانید در یکی از رستورانها غذا بخورید و استنراحت کنید یا در رویدادهای شبانه شرکت کنید. به عنوان بخشی از تجربه ویژه رویارویی با زرافهها، میتوانید به این موجودات شگفتانگیز در ساعات مشخص (۱۰:۳۰ صبح، ۱۲:۳۰ بعدازظهر، ۲:۳۰ بعدازظهر، ۴ بعدازظهر) با دست خودتان غذا بدهید. ????رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مصاحبه تلویزیونی به برنامه های بانک مرکزی برای جایگزینی دلار با دیگر ارزهای رایج دنیا اشاره کرد. کارکنان آکواریوم به شما این امکان را میدهند به ماهیها و جانواران دریایی غذا بدهید و بعضی از آنها را از نزدیک ببینید. تمامی تجهیزات این سینما از بهترینها بوده و کیفیت بسیار بالایی را ارائه میدهند. این مرکز خرید به 6 بخش تقسیم شده است؛ این بخش ها نشان دهنده مناطق سفر شده توسط ابن بطوطه است: هند، چین، تونس، مصر، ایران و اندلس. در این بخش همچنین یک دوره ی آموزشی برای کودکان برگزار می شود که به آن ها در مورد دخمه ی گمشده و فرهنگ قاره ی گمشده آتلانتیس آموزش می دهد. به طور کلی این مرکز خرید، حدود 140 فروشگاه دارد که گردشگران زیادی همه ساله آن را بازدید می کنند. همچنین، برای بهبود تجربه خرید خود، از Dragon Mart و Dragon Mart 2 در نزدیکی بازدید کنید. در این رستوران، علیرغم کیفیت بالای غذا، هزینه متوسطی میپردازید. این اپرای تاسیس شده در سال 2016 در مرکز دبی واقع شده است و یکی از بهترین و درخشان ترین مراکز فرهنگی و هنری است.





:: بازدید از این مطلب : 8755
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: