نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



سلام، من پدرم هستم، من بخشی از تیم در آکادمی بازرگانی و سایر دانشمندان هستم، البته شما می توانید آن را بخوانید (کار + علم).

قبلاً در این مورد گفته ام که مجموعه تخصصی از سایت آکادمی مشاغل با اطلاعات مشاغل مختلف گرفته شده است و قسمت هر شغل مانند شغل این قطعه یدکی را به صورت مختصر و چند مقاله کوتاه توضیح خواهم داد.

اطلاعاتی که می‌تواند به شما کمک کند وارد این شغل شوید، اما (و البته) اگر در این کار جدی هستید، می‌توانید دستورالعمل‌های دقیق راه‌اندازی فروشگاه قطعات را در این صفحه و تمام اطلاعات مربوط به انتخاب را بررسی کنید. ، نصب تجهیزات و ابزار فروشگاه و حتی دریافت راهنمایی در مورد نحوه کسب درآمد از قطعات.

بریم سراغ کار قطعات (قسمت اول)

صاحبان مشاغل تعمیرات قطعات داخلی و خارجی را با دریافت پورسانت و مبلغی که بیش از قیمت اصلی محصول از مشتریان به عنوان سود دریافت می کنند، انواع قطعات داخلی و خارجی خودرو را خریداری کرده و در بازار هدف به مشتریان عرضه می کنند. .

معایب کار بر روی قطعات یدکی در مقایسه با مزایای این کار بسیار کم است. اگر قصد دارید در بازار کار کنید، کار بر روی قطعات یدکی آنقدر کار خوبی است که جنبه های بد آن را در نظر نمی گیرید. قطعات ماشین سنگین

معایب کار قطعات یدکی

یکی از معایب کار با لوازم یدکی کمبود سرمایه در این کار است، با توجه به اینکه سرمایه لازم برای قطعات یدکی کمی بیشتر از سایر کارهای خدماتی موجود در بازار است و تعداد اقلام موجود در فروشگاه لوازم یدکی زیاد است. در نتیجه شامل از دست دادن سرمایه می شود. یکی دیگر از معایب صنعت لوازم خانگی این است که به سرعت بسته نمی شود، یعنی اگر یک فروشگاه لوازم یدکی باز کنید و بعد از چند ماه تصمیم بگیرید آن را تعطیل کنید، باید با ضرر 30-40 درصد این کار را انجام دهید.

معایب کار با قطعات یدکی چیست؟

با توجه به نوسانات بازار، احتمال پرخوابی سرمایه وجود دارد

کار تعویض تجهیزات یک شغل محبوب است، بنابراین رقابت زیاد است

بقیه کسب و کار برای شروع به سرمایه اولیه نیاز دارد

در معاملات لوازم یدکی ضرر سرمایه زیادی وجود دارد که یکی از معایب تجارت لوازم یدکی است.

محصولات زیادی در تجارت قطعات اینفویدک  وجود دارد، بنابراین مرتب کردن همه محصولات برای همه خودروها بسیار دشوار است.

عدم آگاهی از نمایندگی ها و متقاضیان قطعات یدکی می تواند آزاردهنده باشد و فروش را تحت تاثیر قرار دهد

در ادامه توضیحات درباره این کار به سراغ سوالات زیر می رویم که با کلیک بر روی هر یک از این سوالات می توانید به صفحه مربوطه بروید.





:: بازدید از این مطلب : 22497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: